LL_NEO Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 "η μεγαλύτερη απάτη εις βάρος της ανθρωπότητας είναι η αντιπροσώπευση ανθρώπου από άνθρωπο" χμμμμμμμμμμμμμμμμ. Της συνομοταξίας μου και συ Μάριε;
admin.iekep Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Εδώ θα σταθώ' date='αγαπητέ δημοσιοϋπαλληλάκο (εγώ είμαι ιδιωτικός υπαλληλάκος),αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό,τίποτε στο κόσμο δεν θα σε κουνήσει απ' τη νιρβάνα της [b']προπληρωμένης[/b](εγώ πληρώνομαι αφού δουλέψω) εργασίας ( σου.Ρώτα τα παιδάκια που τάβαλε δίκην Κολλητηριών και Μιλικόκων (τα παιδιά του Καραγκιόζη,αν δεν καταλαβαίνεις) να φοράνε μπλουζάκια ποδοσφαιριστάδων,που θα ψάχνουνε για μεροκάματο άμα πετύχει η e-binia που πάει να χώσει. Υ.Γ.Ελπίζω να μην παραξηγιέσαι,έτσι; Ελα φιλε μου κατα ενα μερος ειμαι αυτο που λες δημοσιος υπαλληλος (δουλευω και πληρωνομαι) δεν ειμαι απο αυτους που ειναι με καφε και τσιγαρο και γραφτους ολους στα .... επισης την καταντια του ιδιωτικου τομεα την εχω ζησει καλα ημουν επι 8 ετη στον κωτσοβολο πρωτα στα oneway technostores οπου εφτασα μεχρι διευθυντης καταστηματος και μετα πηγα κωτσοβολο στην μηχανογραφηση. το ευχαριστω τις τοσα χρονιας προσφορας στην επιχειρηση ξερεις ποια ηταν να σου πω οταν ανελαβαν οι ξενοι (DIXONS) να μας πουν αντε γεια παιδια δεν θελουμε 8ωρους θελουμε 4ωρους να τους κανουμε οτι θελουμε απολυσαν 300+ ατομα και το ωραιο ειναι οτι με τους 4ωρους που πηρανε λογω οτι με 300-400 ευρω ο αλλος δεν δινει και τον καλυτερο του εαυτο παιρνουν απο δουλεια τα .... και πανε απο το κακο στο χειροτερο. δυστυχως ομως αυτοι που παιρνουν αποφασεις ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ο απλος υπαλληλος την πληρωνει παντα. π.χ πλαισιο καποτε καποιος διευθυντης ανοιξε σκληρο δισκο και τον χρησιμοποιουσε για παρτη οταν τον επεστρεψε ξεχασε να του κανει φορματ και ο δισκος πουληθηκε σε εναν φουκαρα ο οποιος το ανακαλυψε τους τον γυρισε πισω τους εκανε ρομπα στο παρων σιτε και εχασε την δουλεια ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ οχι ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ. αρα φιλε μου αυτες οι αλυσιδες ειναι ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΝ ΟΧΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΑΛΛΟΥ δεν τους ενδιαφερει πιστεψε με καθολου αν πας αλλου η οχι αυτοι παιρνουν τα λεφτα τους κλεισει / δεν κλεισει η επιχειρηση αλοιμονο στους υπαλληλους. Επισης μην ανυσηχεις δεν παρεξηγουμε συζητηση κανουμε.
admin.iekep Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 φιλε μου δεν φταει η πωλητρια ομως φταιει ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ το οποιο ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ. επισης για να απαντησω σε κατι που λετε για εξωτερικο καλα τα λετε σας διαφευγει μια λεπτομερεια ομως αυτες οι αλυσιδες του εξωτερικου εχουν και εδω καταστηματα ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.???
marios1957 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 χμμμμμμμμμμμμμμμμ. Της συνομοταξίας μου και συ Μάριε; Ναι,ne dio,ne stato,ne servi ne padroniΙταλικό αναρχικό σύνθημα
Silok Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 φιλε μου δεν φταει η πωλητρια ομως φταιει ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ το οποιο ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ. επισης για να απαντησω σε κατι που λετε για εξωτερικο καλα τα λετε σας διαφευγει μια λεπτομερεια ομως αυτες οι αλυσιδες του εξωτερικου εχουν και εδω καταστηματα ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.??? Γιατί εδώ τους ενημέρωσαν κάποια τσακάλια πως είμαστε ξέφραγο αμπέλι και πως οι νόμοι εφαρμόζονται στο μεγαλύτερο ποσοστό τους στους αδύναμους με όλη τους την αυστηρότητα και στους δυνατούς είναι πραμετροποιήσημοι ως προς όφελός τους.Δηλαδή ΛΑΜΟΓΙΟ=KING OF THE BANANIA.Και με συγχωρείτε την πολιτική των καταστημάτων που την είδατε να πάω να την κοιτάξω κατάματα και να της πω hello;Αφού αναλόγος τα κέφια του εκάστοτε συμπεριφέρονται.Και το χειρότερο,κατάστημα πληροφορικής και να μην έχει διαδίκτυο ενώ πουλάει και συνδέσεις και έχει και ιστοσελίδα.Σαν να πηγαίνω στον πΟΤΕ και να μου λένε δεν έχουμε τηλέφωνα αν και το τελευταίο δεν θα με παραξένευε.800 χρόνια πίσω είμαστε.Μου θυμίζει ένα ωραίο που έλεγε ένας παππούς:Είδε ο βλάχος στην βούρτα του τυρί και νόμιζε πως έγινε τυροκόμος.
TonyMontana Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Προφανώς το συγκεκριμένο κατάστημα έχει δημιουργήσει ένα "τμήμα" για online αγορές "ξεχωριστό" από τα υπόλοιπα που χαρακτιρίζονται "retail stores". Ξεχωριστό είναι ίσως για το λόγο ότι έχει άλλο manager που βρίσκεται κάπου σε κάποιο γραφείο πιθανώς κοντά σε κάποια αποθήκη του οποίου το τμήμα δέχεται παραγγελίες από το ιντερνετ. Έτσι αφού δεν έχει μαγαζί στην "πιάτσα" θεωρητικά κάνει καλύτερες τιμές αλλά μόνο οταν πάρεις από έκεινον βελτιώνοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του τμηματός του (να πάρει και το bonus του ο άνθρωπος). Απλά χρησιμοποιεί το ίδιο site με τα retail stores και εκεί γίνεται το μπέρδεμα (δείτε παρακάτω περι budget). Αν ήθελε να είναι μάγκας (και του χώνανε και τα φράγκα από πάνω) μπορούσε να φτιάξει μια ξεχωριστή σελίδα πχ. www."χ κατάστημα"-online.gr. Έτσι δεν θα ταλαιπωρούσε τον κοσμάκη ο οποίος θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό το να "πεταχτε" μέχρι το κατάστημα και να πάρει ο ίδιος το προιόν επι τόπου. Άλλωστε το delivery θέλει χρόνο και άτομο παρών στην τοποθεσία παράδοσης για ένα διάστημα ωρών που δεν είναι συγκεκριμένο. Έτσι λοιπόν το μαγαζί αυτό μπαίνει σιγά σιγά στις Online πωλήσεις (έστω και με το έτσι θέλω) που θεωρούνται το "μέλλον" (μέλλον στην Ελλάδα πάντα γιατί στην υπόλοιπη ευρώπη/κόσμο είναι "old news"). Βασικός κανόνας για να πετύχει το στόχο αυτό είναι να ξεκαθαρίσει οτι άλλο οι online αγορές και άλλο τα καταστήματα και ας είμαστε η ίδια εταιρία. Βέβαια το όνειρο τους είναι να γίνουν μια μέρα DELL αλλά 1ον έχουν πολύ δρόμο ακόμα (τόσο πολύ που όταν τα καταφέρουν η DELL θα έχει σύστημα τηλεμεταφοράς των προϊόντων στο σπίτι - Beam me up scottie) και 2ον δεν έχουν κατάλληλη στρατηγική και budget τουλάχιστον σε αυτό το πρώιμο στάδιο. Μην τσακώνεστε. Σίγουρα όλα όσα γίνονται δεν είναι πάντοτε βασισμένα στην κοινή λογική - άλλωστε είναι μια αξία (η κοινή λογική) που πεθαίνει με γοργούς ρυθμούς. Καλό θα είναι πάντως οι εξυπνάκηδες αυτών των εταιριών να λάβουν υπόψιν τους τις αντιδράσεις του κόσμου γιατί οι συνέπειες έιναι γνωστές. Τέλος κάτι τέτοιες ιστορίες δεν θα με έκαναν να αγοράσω ποτέ από ένα τέτοιο "υβριδικό" κατάστημα (στα πρώτα του δειλά και κατά τη γνώμη μου λανθασμένα βήματα) με online παραγγελία αφού βρίσκω το ίδιο προιόν σε άλλο "καθαρά" online μαγαζί που έχει ίδια τιμή ή και καλύτερη.
Narayan Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Εγώ έχω μαγαζί πληροφορικής και βγάζω ειδική προσφορά, την τάδε κάρτα γραφικών από €300 που έχει στα €250. Απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αναφέρεται ρητά στο site του μαγαζιού μου, ο πελάτης να φοράει κασκόλ του Ολυμπιακού όταν μπει στο μαγαζί. Αν μπει κάποιος στο μαγαζί χωρίς να φοράει το κασκόλ, και μου ζητήσει την κάρτα στην τιμή των €250, επειδή αναφέρεται στο site, είμαι υποχρεωμένος να του τη δώσω; Θα είναι δίκαιο μετά να βγει στο Insomnia και να πει "και που δεν φόραγα κασκόλ δηλαδή τι αλλάζει";
Lomar Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Ναι εγω θα έβγαινα στο ινσομνια και θα το κατέγγελνα, μάλλον πολύ λαός έχει παρεξηγήσει έννοιες όπως ελεύθερη αγορά και καπιταλισμός.
Narayan Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Ναι εγω θα έβγαινα στο ινσομνια και θα το κατέγγελνα, μάλλον πολύ λαός έχει παρεξηγήσει έννοιες όπως ελεύθερη αγορά και καπιταλισμός. Όπως και πολλοί καταναλωτές υπερεκτιμούν τα δικαιώματά τους. Δεν υποχρέωσα κανέναν με το δίκανο να βάλει το κασκόλ... αν βρει την κάρτα αλλού με ?270 π.χ. μπορεί να την πάρει από εκεί. Εγώ την δίνω ?250 για τους φέροντες κασκόλ. Στην Αμερική που τόσο πολύ αναφέρεται για την προστασία των καταναλωτών, τέτοιου είδους προσφορές γίνονται συνέχεια (όχι με κασκόλ, διαδικτυακές). Στα fora βγαίνουν και λένε πως το τάδε ή το δείνα μαγαζί είναι φθηνότερο, αλλά δεν βγήκε ποτέ κανείς να γκρινιάξει επειδή κάποια τιμή είναι χαμηλότερη σε περίπτωση διαδικτυακής αγοράς. Συμφωνώ με τον marios1957 μόνο στο ότι αυτά που του είπαν ήταν όντως κουταμάρες.
Lomar Δημοσ. 8 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2006 Εγώ συγκεκριμένα δεν ειπα τπτ για τις states, εγώ μιλάω για διαπροσωπική εξυπηρέτηση, σεβασμό και κατανόηση μεταξύ πελάτη και υπαλλήλου. Δλδ ο 2ος υπάλληλος που δεν ακολούθησε την δεοντολογία του καταστηματάρχη (σε αντίθεση με τον πρώτο) και έδειξε μεγαλύτερη προθυμία να εξυπηρετήσει τον πελάτη, δεν βγήκε στην ουσία κερδισμένος; Τέλοσπάντων, δε θέλω να είμαι απόλυτος σε τέτοια πράγματα, γιατί ακόμη είμαι μικρός για να έχω πλήρη άποψη επι του θέματος, αλλά το να σταματήσει αυτή η ψυχρή και "μηχανοποιημένη" "εξυπηρέτηση" των ανειδίκευτων υπαλλήλων, είναι κάτι που περνάει απο τα χέρια των καταναλωτών με τα υπερεκτιμημένα δικαιώματα...
LL_NEO Δημοσ. 8 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2006 Εγώ θα στο σπαγα το λομπουρδε σου αν τολμούσες να βγάλεις τέτοια προσφορά :razz:
Narayan Δημοσ. 8 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2006 Εγώ θα στο σπαγα το λομπουρδε σου αν τολμούσες να βγάλεις τέτοια προσφορά :razz: Καλά λέμε και καμμιά μλκια να περνάει η ώρα, σιγά μην ανάγκαζα τον κόσμο να φοράει το κασκόλ του σιχαμένου. Θα τους έβαζα να ντύνονται Θρυλέωντες και θα έστηνα καρτέρι με την webcam
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.