Προς το περιεχόμενο

Bad Sectors..Kana software na ta sbhsw?

kavaliotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kurie Eidike ( :-) ) mias kai eisai sunadelfos sta vasana, gia pes mou ligo mhpos ksereis kana tropo na exo access sto drive? Ton eixa kanei kai fdisk kai tora den mporo na ton valo san active giati apla paei na kanei scan ton skliro gia na dei an einai ok kai epeidh exei bad sectors kollaei sto 0% gia pollh ora kai den kanei tipota..Opote dwron adwron einai..Brhka ena LLFORMAT.EXE arxeiaki sto internet gia low level alla den mporei na vrei sklhro apla giati den uparxei C: ..Ena allo pou dokimasa, programma tou 1996, to LF, pali gia Low Level, mou vrhskei bad sector sxedon se ka8e shmeio tou sklirou kai opos paei 8elei peripou 50 wres gia na kanei scan olon ton skliro..Makari na eixa 2o PC na ton testaro mhpos kai teleiosei alla den exo, opote to stamathsa..Gkrr!! Me ghost den mporo opos sou eipa giati den exo access sto drive..

Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by Dvs:

<strong>petaton na iremises. 4 GB einai .akoma kai an ton ftiaxeis tha ton episteuesai ton disko ?</strong><hr></blockquote><p>Bre sy entaksei exo ena 40ari na doulevo san kanoniko, apla ton h8ela gia na valo ta 98 gia 2-3 programmata pou doulevoun mono sta 98..Kai den h8ela na kano multiboot gia pollous logous.. Kai basikotera apo ola, san computer engineer pou exo spoudasei, e me epiase to peisma na ton kano na doulepsei, esto kai osa MBytes mporeso na diaswsw! Opoios asxoleitai polu me computers ktl 8a me katalavei! Alloste, giati kanoume overclock se mia GeForce3 gia paradeigma? Mhpos den exei hdh dunamh? Kai mhn mou peite oti 8a dei kaneis kammia diafora sto paixnidi giati ego me 16ara TNT eimai edo kai 2 mhnes kai eimai mia xara!

Δημοσ.

Exo dei palia motherboard (me CPU 300-400MHz) opou exoun tin epilogi LOW LEVEL FORMAT mesa sto BIOS opote den tha xreiazesai na blepei C:

Bres kana gnosto sou pou exei tetoio PC kai kane check sto BIOS tou na deis an exei autin tin epilogi....kai fisika vale ton skliro sou sou ekei kai dokimase.....

Δημοσ.

H western digital exei bgalei utilities pou elexei kai dior8onei oti mporei na dior8o8ei apo ena disko me bad sectors... basika to mono pou mporei na dior8o8ei einai ta mikris ektasis bad sector...ama exei gami8ei o diskos to pio pi8ano einai na aplw8ei to problima kai ston ipolipo! Ostoso me ta utilities ta dedomena sou prostateuontai kata to megisto dinato!.Ta windows apomononoun ayta ta sectors kai stin 8esi tous bazoun to reserve tou diskou (meros pou exei pronoisei na kratisei i etairia eidika ama emfanistoun bad sectors) kai den prepei na se apasxoloun..ayto mou eixe apantisei enas mesa apo tin WD.Akoma ama o diskos einai to poli 3 xronon mporeis na ton steileis pisw kai na pareis allo(simiwsi pisw sto AMERICA). smile.gif" border="0

pare to site: <p>http://www.westerndigital.com/support/download/index.asp#dlgtools<p>egw eixa katevasei ena dos aplication pou den dimiourgouse boot diskota se XP+NT den xerw gia to kainourio ti paizei...to palio eixe dior8osei to problima mou to idio exoun bgalei kai alles megales etairies kataskeyis diskwn

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...