mdharis1 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥΣ
Nikolis Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Όσοι πάντως ενδιαφέρονται και για μία ακόμα καλή (Κατα τη γνώμη μου) προσφορά και τους έχει διαφύγει υπάρχει και αυτό: http://www.e-shop.gr/show_tel.phtml?id=TEL.000962 Το πήρα με τη προσφορά για τα μέλη 155€ Ότι δέν έχω πληρώσει στη MS τόσα χρόνια το πήρε με 2 συσκευές με WM! Δίκαιο ε; ;-) Είσαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο? Διάφορα reviews λένε ότι μερικές φορές κολλάει και μένει για ώρες εκτός κάλυψης
androu Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥΣ Digital info Solutions Λεωφ. Μαραθώνος 28 19009, Πικέρμι Τηλ 210 6630460 Φαξ 210 6630469
zedone Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2007 Είσαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο? Διάφορα reviews λένε ότι μερικές φορές κολλάει και μένει για ώρες εκτός κάλυψης Ούτε κόλλησε ποτέ,ούτε με το σήμα είχα πρόβλημα.Αλλά...μου έβγαλε πρόβλημα η εξωτερική οθόνη και τα 4/5 της δείχνουν άσπρο,χωρίς φυσικά να πέσει ή να κάνω οτιδήποτε άλλο στο κινητό.Τώρα περιμένω να γυρίσουν στην ace απο τις διακοπές για να δώ τί θα μου πούν.Ελπίζω μόνο να μήν μου αρχίσουν τα μα και μου και τις δικαιολογίες και να το πάρω σύντομα στα χέρια μου.Να δώ και τι "after sales support" έχουν και οι πιο μεγάλες εταιρείες.
Nikolis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2007 Ούτε κόλλησε ποτέ,ούτε με το σήμα είχα πρόβλημα.Αλλά...μου έβγαλε πρόβλημα η εξωτερική οθόνη και τα 4/5 της δείχνουν άσπρο,χωρίς φυσικά να πέσει ή να κάνω οτιδήποτε άλλο στο κινητό.Τώρα περιμένω να γυρίσουν στην ace απο τις διακοπές για να δώ τί θα μου πούν.Ελπίζω μόνο να μήν μου αρχίσουν τα μα και μου και τις δικαιολογίες και να το πάρω σύντομα στα χέρια μου.Να δώ και τι "after sales support" έχουν και οι πιο μεγάλες εταιρείες. Εντυπώσεις από το after sales τους;
zedone Δημοσ. 23 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2007 Πήγα χθές και ήταν μία κοπέλλα που έκοβε κάτι τιμολόγια και έκανε και τη παραλαβή,το βλέπει και μου λέει να με ενημερώσει για το κόστος! -ορίστε;ποιό κόστος;το κιν. είναι σε εγγύηση! -Ναι αλλα η οθόνη έχει χαλάσει... -ε καί;πρώτη φορά βλέπετε χαλασμένη οθόνη σε εγγύηση; -όχι αλλά η οθόνες χαλάνε μόνο απο πέσιμο ή πίεση στη συσκευή. -Βλέπετε εσείς κάποιο σημάδι στη συσκευή που να υποδηλώνει οτι η συσκευή έπεσε ή πιέστικε (Το κινητό ήταν τζιτζί βέβαια, 1,5 μήνα ούτε χνουδάκι δέν είχε ακόμα) -Θα σας έπεσε αλλά δέν θα άφησε σημάδι -Κοιτάξτε δεσποινίς,έχω αλλάξει σάν τεχνικός σε συσκευές πάρα πολλά LCD, δέν ξέρω τί σας έχουν πεί αλλά και τα LCD χαλάνε απο μόνα τους και έχουν εγγύηση!Υπάρχουν πολλές βλάβες που μπορεί να πάθει ένα LCD! -Πρώτη φορά συμβαίνει όμως σε 8500 -Ε,γιαυτό τότε ο τεχνικός σας θα το βάλει στην εγγύηση εάν δέν την έχει ξαναδεί τη βλάβη... Αυτό πάνω κάτω ήταν το ζουμί,Με το καλημέρα,ούτε κάν να τη δούν τη συσκευή,εγώ τουλάχιστον πρώτη φορά το βλέπω αυτό.Απαγορεύεται να κάνουν εκτιμήσεις άτομα που παραλαμβάνουν τις συσκευές για το τελικό κόστος!Απαγορεύεται να τη κάνει και ο τεχνικός πρίν γίνει ο έλεγχος και είναι σίγουρος για την επιδιόρθωση.Μόνο εάν πιέζει ο πελάτης και πάλι του λές στο περίπου με κάθε επιφύλαξη.Εάν τη ζημιά την έκανα εγώ θα παρέγγελνα το ανταλλακτικό και θα το έφτιαχνα σε ένα τέταρτο,ήμαρτον 4 βίδες και μία καλωδιοταινία.Αλλά παίζει εγγύηση ας το φτιάξει η εταιρεία. http://www.modaco.com/Dissassembling-HTC-StrTrk-t243184.html&
zedone Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δέν το δέχονται με τίποτα,αρνούνταν να μου δώσουν τεχνικό στο τηλέφωνο,φώναζα γιατί επέμεναν σε δικαιολογίες όταν απαντούσα με επιχειρήματα όταν πήγα εκεί,ήρθε ένας τεχνικός και τελικά το όλο θέμα κατέληξε στο:στείλε mail στην HTC για παράπονα και περίμενε να γυρίσει ο υπεύθυνος του service γιατί είναι διακοπές.155 ? το πήρα το κινητό, 147 ? η αλλαγή οθόνης. Και μόνο το τελευταίο φτάνει για να καταλάβει κάποιος οτι "κάτι δέν πάει καλά" με αυτούς,άσχετα με τη δική μου περίπτωση.
newtech Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Paidia exei kanei ena programmataki pou ekselinize to pda kai prosthete kai ena super pliktrologio???
newtech Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Psaxno ta Language Extender ths paragon, k to Resco Keyboard Pro. Ta eixa postarei paliotera.. alla meta apo format.. den ta exo oute ego
K_65SAY Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2007 Θα συμφωνήσω με τον tornado απόλυτα. Και εγω έρχομαι πρώτη φορά σε επαφή με Pda και με συστήματα πλόγησης. Δεν ἐχω δοκιμάσει κάτι άλλο για να μπορώ να το συγκρίνω. Πλοήγηση δεν δοκίμασα ακόμη, μιας και στην περιοχή μου δεν υποστηρίζεται. Με ένα ψαχούλεμα όμως που έκανα διαπιστώνω ότι πρέπει να κάνει δουλειά. Θα ήθελα όμως να δοκιμάσω και το destinator pn για να διαπιστώσω διαφορές.Προγραμματάκια για pda's και ειδότερα GPS progs μπορούμε να βρούμε πουθενά? Παιδιά εγώ τό έχω το δουλέυω καί εχώ εντυπωσιαστεί το gps κανει καλή δουλειά και το πρόγραμμα ειναι πολή κάλο.αμα χάθεις ξανά προγραμματίζεται μόνο του.
Δημήτρης Ρούσσος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2007 αυτό που παραθέτω στο forum σίγουρα εν βρίσκεται εύκολα στην Ελλάδα. Μιλάω για την αντιμετώπιση που βρήκα απο την DIS ,την εταιρεία που φέρνει τα Empus(?) και τα διάφορα αξεσουάρ του. Είχα την ατυχία να ξεχάσω το PDA μου στη θήκη στο παρμπρίζ μία πολύ ζεστή μέρα του καλοκαιριού και όταν μετά απο μερικές ώρες το άνοιξα ήταν κολλημένο και δέ ανταποκρινόνταν με τίποτα. Εκανα διάφορες προσπάθειες,όπως hard reset, να το ανοίξω και να βγάλω τελείως την μπαταρία, μήπως έτσι "ερθει στα λογικά του" αλλά μάταια. Μόνιμα κολλημένο στο firmware και δεν ξεκινούσαν τα Windows με τίποτα. Κατάφερα να φορτώσω το νεότερο firmware Β18 αλλά και σε αυτή την περίπτωση το αποτέλεσμα ίδιο... Αρχισα να κοιτάω για αγορά άλλου PDA, ώσπου είπα να τηλεφωνήσω στην εταιρεία να μου πούν αν γίνεται κάτι( με την ελπίδα οτι είχαν ξαναδεί τέτοια βλάβη) και πραγματικά μου είπαν να τους το στείλω να το δούν...Είπα λοιπόν να του δώσω μια τελευταία ευκαιρία. Το έστειλα με courier και πρίν προλάβουν να περάσουν 4-5 μέρες και χωρίς να σκεφτώ να πάρω τηλέφωνο για να μάθω τις εξελίξεις μου ήρθε ένας φάκελος με την courier και το PDA μου, το οποίο ηταν ετοιμο και μέσα σε 3 λεπτά είχα εγκαταστήσει ξανά τα Windows PPC 2003 Πλήρωσα μόνο τα μεταφορικά της courier, ενώ η επισκευή σύμφωνα με το παραστατικό ήταν δωρεάν. Θέλω λοιπόν και μέσα απο αυτό το φορουμ να ευχαριστήσω τους τεχνικούς και τους ιδιοκτήτες της DIS για τη σοβαρότητά τους και την πολύ καλή συμπεριφορά τους σε μένα ώς πελάτη. Δυο πράγματα λοιπόν έμαθα απο αυτή την περιπέτεια, πρώτον μην αφήνετε το PDA σας στο παρμπρίζ επι ώρες ξεχασμένο στον ήλιο και δεύτερον οτι υπάρχει "ακόμα ελπίδα" στην Ελλάδα !!!
ringboy Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2007 Και εγω νομιζω οτι η εταιρια κανει οτι μπορει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα