Προς το περιεχόμενο

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ


bujinkan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Συμφωνώ με τον bujinkan. Τελικά είναι στον άνθρωπο. Μερικοί που κάνουν τη δουλειά τους με το ζόρι, αυτό φαίνεται και γίνονται αγενείς με τον τρόπο τους. Λογικό να μην ξανααγοράσεις από εκεί. Το κακό όμως είναι πως τους αφήνουμε να εξυπηρετούν έτσι και δεν λέμε κουβέντα, απλά φεύγουμε και σκεφτόμαστε ότι δεν θα ξαναπατήσουμε εκεί. Εγώ θα έλεγα να στείλεις ένα mail και να πεις το και το, ήρθα για αγορά 1300 €, κάθησα τόση ώρα, η συμπεριφορά για μένα ήταν άσχημη, ουτε γεια ούτε ευχαριστώ, ούτε τίποτα. Έτσι ώστε να το ακούσουν και να δουν ότι έχασαν έναν πελάτη. Μπορεί να μην ιδρώσει το αυτί τους, αλλά μπορεί και να έχει κάποιο μικρό αποτέλεσμα.

 

 

Φίλε nk_surfer και bujinkan eiste lathos.Οταν ειχα αγορασει το laptop μου απο το Πλαισιο και ήμουν διατεθημένος να σκάσω 2500 ευρώ ήξερα οτι θα αγοράσω και μια θήκη.Αρα πηρα 2550 ευρώ για να μην γινω γύφτος για μια τσάντα.Για μενα που μπροστά στα 2500 δεν με κολλήσσανε τα 50 ευρώ.Το θεωρώ απόλυτη γιφτιά να κλ@ψωμουνι@σω για 50 ευρώ.Get real Mάγκες!!!Αλλά τι λέμε τώρα '' Τελικά είναι στον άνθρωπο '' οπως το'πες nk_surfer!Mόno που το εννοώ διαφορετικά!!!

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ΠΑιδια καταρχας μην ακουω το παραμυθι για χαμενα χρονια σπουδες κτλ γιατι και εγω σπουδαζα κοντα 10 χρονια(πτυιχιο μεταπτυχιακα επιμορφωσεις κτλ) ομως παραπονα δεν κανω και ουτε νομιζω οτι κανενας μου χρωσταει τιποτα.Δυστυχως εχω και εγω(οπως πολλοι νομιζω ) το σαρακι ττων 80ς οπου οποιος σπουδαζε αυτοματως ξεχωριζε κτλ.Παιδια δυστυχως αυτο δεν ισχυει πια και πρεπει να το χωνεψουμε και πρωτα απο ολα εγω(μου εχει πεσει λιγοβαρυ ομολογω)Και εχω κανει πολλεςσ δουλειες οχι σχετικες με το αντικειμενο μου(μαρμαρας, πισσαδορος κτλ)οι οποιες δε μου αρεσαν αλλα τις εκανα και δεν εβγαζα κιχ και προπαντων δεν ημουν προκλητικος και αγενης σε κανεναν.

Βασικα δε φταινε οι υπαλληλοι αλλα ολοι εμεις που δεν ξεσηκωνομαστε για τα αυτονοητα.Δεν ξερω αν οι υπαλληλοι των 400ε αξιζουν περισσοτερο αλλα εντυπωσιαζομαι που στο ιδιο μαγαζι υπαλληλοι ιδιου μισθου συμπεριφερονται τελειως διαφορετικα αρα ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας κυριως καταναλωτων γιατι για να συμπεριφερονται ετσι μαλλον καταλαβαινουν οτι τους "παιρνει".

Θα σας πω και αλλο παραδειγμα απο αγγλια.Μου εκανε φοβερη εντυπωση που πηγα σε δισκαδικο παραμονη πρωτοχρονιας10 λεπτα πριν κλεισει το μαγαζι και ρωτησα κατι μια υπαλληλο(των 400ε προφανως) και ενω εδω θα με εδιωχνε να φυγει αρον αρον μου εξηγουσε αυτο που την ρωτουσα σε σημειο που βαρθηκακαι εφυγα οικειοθελως.

Η που ανημερα πρωτοχρονιας οι υπαλληλοι του ξενοδοχειου ειχαν 8 το πρωι ενα χαμογελο μεχρι ταυτια παρολο που δουλευαν πρωτοχρονιατικα.δεν ξερω αν ηταν αληθινο σιγουρα ομως φαινονταν ετσι,

Αναφερω συνεχως τη χωρα αυτη γιατι ειχα παει διακοπες τα χριστουγεννα και μου κανε εκπληκτικη εντυπωση η συμπεριφορα των πολιτων παντου.Για να ειναι λοιπον καθολικο φαινομενο παει να επι οτι ειναι θεμα αρχων και νοοτροπιας(στη γαλλια πχ ειναι το ακρως αντιθετο)

Οσο για τους μικρους ναι ο ανταγωνισμος ειναι αμειλικτος αλλα και αυτοι κουβαλανε τα ιδια μυαλα.

Πηρα υπολογιστη πριν 3 μηνες απο μικρο για να ενισχυσω τη θεωρια που σας λεω.Περα απο το γεγονος οτι εγιναν διαφορα που τα θεωρω κουτοπονηριες(πχ ειχα πληρωσει το nec 7551 και μου ειχαν βαλει το 3550)ενω με ειχαν διαβεβαιωσει για κατοικον τεχνικη υποστηριξη στην αρχη που ειχα καποια προβληματα αναγκαζομουν να τους πηγαινω τον υπολογιστη ο ιδιος(και ειναι και βαρυς) και υστερα απο πολλες οχλησεις(πανω απο μηνα με τον υπολογιστη στο χερι)ηλθε ο τεχνικος και λυθηκε το προβλημα(10 λεπτα δουλεια).

Κοινως ηταν μεχρι να με βαλουν στο χερι και μετα απο δω παν και οι αλλοι.

Και κατι τελευταιο για να δειξω ποσο φταιμε ολοι.Φιλος δουλευει στην αθηνα στα κεντρικα μεγαλης αλυσιδας σουπερμαρκετ(δε θα πω σε ποια).Μου ειπε λοιπον οτι απο τα 2 ή 3 λεπτα που κρατα το σουπερμαρκετ απο καθε πελατη(πχ κανει ο λογαριασμος 2.37 κρατανε 2.40 κτλ) περισυ η αλυσιδα ειχε πλεονασμα (πανελλαδικα)κοντα στο 1 εκατομυριο ευρω.Αυτα απο ολους εμας που ντρεπομαστε να ζητησουμε τα ρεστα μη μας πουνε γυφτους.

Και για να αποδειξω τα παραπανω θα σας πω τα εξης και δεν κανω διαφηνιση σε κανενα:Οσα χρονια παω σε γνωστη γερμανικη αλυσιδα σουπερ-μαρκετ ουδεποτε μου εχουν φαει 1 λεπτο.Μπορει να χρεωνουν τη σακουλα αλλα μεχρι εκει.Πως γινεται αραγε οι αλλοι μονιμως να μενουν απο ψιλα και αυτος οχι?Απο την τραπεζα της ελλαδος δεν τα παιρνουν και οι δυο?

Λυπαμαι αν σας κουρασα αλλα καλο ειναι να βλεπουμε το θεμα λιγο ευρυτερα και να διακρινουμε τη συνολικοτητα του πραγματος

Δημοσ.
επειδη καταστημα εχω και εγω αν ερθεις στο καταστημα μου για μια αγορα αυτης της αξιας και καφεδακι θα σε κερασω και συζητηση θα σου ανοιξω για την αγορα σου

και στο τελος θα σε ευχαριστησω κιολας που με προτιμησες :-D

 

thats the point φιλε μου

 

 

Εσυ εχεις μαγαζί,η υπαλληλος της εν λόγω εταιρειας δεν εχει.

Δεν μπορει να καταλαβει οτι πληρωνεται απο τα λεφτα σου,νομιζει οτι ο μισθος της βγαινει απο καποια κοπτικη μηχανη που εχει στα υπογεια η εταιρεια,εσυ εισαι απλως καποιος που της τρωει τον χρόνο.

Δημοσ.
Φίλε nk_surfer και bujinkan eiste lathos.Οταν ειχα αγορασει το laptop μου απο το Πλαισιο και ήμουν διατεθημένος να σκάσω 2500 ευρώ ήξερα οτι θα αγοράσω και μια θήκη.Αρα πηρα 2550 ευρώ για να μην γινω γύφτος για μια τσάντα.Για μενα που μπροστά στα 2500 δεν με κολλήσσανε τα 50 ευρώ.Το θεωρώ απόλυτη γιφτιά να κλ@ψωμουνι@σω για 50 ευρώ.Get real Mάγκες!!!Αλλά τι λέμε τώρα '' Τελικά είναι στον άνθρωπο '' οπως το'πες nk_surfer!Mόno που το εννοώ διαφορετικά!!!

 

panos διαφωνω μαζι σου.καταρχην σε προηγουμενο post μου θα δεις (εκτος αν διαβαζεις μονο αυτα που σε συμφερει)οτι το ολο θεμα δεν εχει να κανει με μια κωλοτσαντα η ενα mouse μηδαμινης αξιας πραγματα οπως σωστα ανφερεις σε μια τετοια αγορα αλλα με το οτι με μια τετοια κινηση το μαγαζι ευχαριστει τον πελατη που το διαλεξε για τις αγορες του και φευγει ευχαριστημενος απο εκει

διαφημιζοντας και το μαγαζι σε αλλους οτι κοιτα να δεις στο ταδε μαγαζι που πηρα αυτο και ευγενικοι ηταν και μουλυσανε ολες τις αποριες και στο τελος εφυγα και με μια τσαντουλα δωρο.Αλλα ετσι ειναι, καποια μαγαζια εχουν πιασει την καλη και τα γραφουν ολα στα @α@αρια τους αλλα επειδη παντοτε καθε δραση εχει και αντιδραση και επειδη εχει ο καιρος γυρισματα μετα κλαιγονται οτι δεν πανε καλα οι δουλειες και τοτε βλεπεις την εξυπυρετηση τους και τη φιλικοτητα και τα δωρακια και ολα τα συναφη.Αλλα τοτε ειναι συνηθως αργα.....

Δημοσ.

Μάγκες χαλαρώστε. Μην ξεχνάτε πως η κατάσταση έχει αλλάξει και θα αλλάξει ακόμα περισσότερο στα μεγαλομάγαζα όσον αφορά τους υπαλλήλους. Μέχρι πριν από κάποιο καιρό, τα μεγαλομάγαζα έβρισκαν αβέρτα κουβέρτα υπαλλήλους αλλά τώρα δεν συμβαίναι το ίδιο.

 

Αν δείτε σε μεγάλες εφημερίδες αγγελιών, τα ίδια και τα ίδια μαγαζιά κάθε εβδομάδα ζητάνε τους ίδιους και τους ίδιους υπαλλήλους. Φυσικά αυτό δεν δικαιολογεί την συμπεριφορά σχεδόν όλων, αλλά τα μαγαζιά κάνουν πια και λίγο τα στραβά μάτια μπροστά στο νέο αυτό φαινόμενο.

 

Το 1998 δούλεψα για πολύ λίγο πωλητής στο Πλαίσιο. Αν τολμούσα έστω να σκεφτώ και να κάτσω λίγο, η διευθύντρια ερχόταν και μου την έλεγε με αγενέστατο τρόπο. Αυτός ήταν και ο λόγος που έφυγα. Δεν γουστάρω να με αντιμετωπίζουν οι άλλοι σαν σκουπίδι, δεν πα να υπάρχει και 90% ανεργία. Σήμερα στο ίδιο κατάστημα εργάζεται ένας γνωστός μου σαν πωλητής. Και κάθεται και τσιγάρο ανάβει όταν φυσικά μπορεί. Κανένας διευθυντής δεν θα τον προσβάλει. Ας καταλάβουν οι μαγαζάτορες ότι είμαστε άνθρωποι πάνω από όλα και όχο ρομποτάκια. Μετά θα καταλάβουμε και εμείς οι υπάλληλοι ότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε σωστά τους πελάτες.

 

Αλλά μην το κουράζετε και πολύ. Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε αν πρώτοι εμείς δεν αρχίσουμε να απααιτούμε τα αυτονόητα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...