e-tic Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 @ Cue Αν το μηχάνημα είναι εντός εγγύησης, εννοείτε οτι καλύπτεσαι άνευ κόστους @ yiorgoos Σε καλύπτει, απλά πρώτα θα πρέπει να περάσεις απο το τέρας της γραφειοκρατίας, μέχρι να αποσταλεί το αίτημα στην Apple και να επιστρέψει η εντολή για να στο επισκευάσουν. @ grek77 To οτι καλύπτεται δεν είναι θέμα συζήτησης. Το πόσο γρήγορα θα σε εξυπηρετήσουν είναι το θέμα. Για τα iPod εξυπηρετούν πιο γρήγορα, ειδικά αν είναι θέμα που το λύνει ο τεχνικός τους χωρίς να χρειαστεί να το κάνει εισαγωγή για service.
nobleman Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Λοιπόν, εγώ το παρέλαβα με ελαφριά απόκλιση στο καπάκι/οθόνη από την αριστερή πλευρά προς τα πάνω... πήρα την raibow, μου ζήτησαν s/n και όλα τα στοιχεία μου και τελικά μου είπαν ότι είναι θέμα του μεταπωλητή στο Ηράκλειο που το αγόρασα!!! Φυσικά ο μεταπωλητής το παραδέχτηκε ότι υπάρχει ένα "μικρό πρόβλημα" αλλά είναι σίγουρος ότι αν το στείλουμε πίσω δεν θα μου το αντικαταστήσουν, απλά θα το επισκευάσουν και θα υποστώ και την καθυστέρησή τους... οπότε προτίμησα να το κρατήσω... κι ας έχει το ελαττωματάκι... Αλήθεια, πού είναι η ποιότητα apple;;; Ακούω προτάσεις...
mjmj Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δηλαδη τι θα πει οτι ειναι θεμα του μεταπωλητη??? Για την ελλιπη ποιοτητα ευθυνεται ο μεταπωλητης? 'Η απλά ειναι υπευθυνος για να το στειλει?
Cue Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 στο Ηράκλειο που το αγόρασα!!! Πότε θα πάμε για καφέ να το δω από κοντά?
nobleman Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Πότε θα πάμε για καφέ να το δω από κοντά? Όποτε θέλεις, στείλε pm και το κανονίζουμε... είμαι στο κέντρο...
nobleman Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δηλαδη τι θα πει οτι ειναι θεμα του μεταπωλητη???Για την ελλιπη ποιοτητα ευθυνεται ο μεταπωλητης? 'Η απλά ειναι υπευθυνος για να το στειλει? Αυτά προέκυψαν μετά από μια ώρα συζήτησης με την υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της rainbow, κατά την διάρκεια της οποίας "απείλησα" με αγωγές κοκ...!!! ...ούτε καν ίδρωσε το αυτί της... ακόμα και όταν ζήτησα τα στοιχεία του νομικά υπευθύνου της εταιρείας, απάντησε με το κλισέ: "Δεν είμαι νομικός αλλά πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που σας το πούλησε!!!"...
mjmj Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Αδιανοητος ο ισχυρισμός τους και απαράδεκτη(επιεικής ο όρος) η εξυπηρέτηση πελατών τους...
mjmj Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Καμια καταγγελια προς γεν.γραμματεια καταναλωτη (τηλ.1512 αν θυμαμαι καλα) αραγε να εχει γινει? Δηλαδη η apple δινει παγκοσμια ή πανευρωπαική εγγύηση ανεξάρτητα απο που θα αγορασεις το φορητο σου και η rainbow τι ψαχνει με τα 'ελληνικα' serial numbers? Rainbow: Πως εξυπηρετει και αντιμετωπιζει τα φορητα που δεν εχουν αγοραστει από αυτην? Ποια ειναι η επίσημη τακτική που ακολουθεί?
georgeadams Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Πείτε μας τη γνώμη σας. Τι πιστεύετε εσείς γι' αυτό το θέμα; Καταθέστε τις απόψεις σας.
daniel's_saving_grace Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Εμένα η μόνη επαφή μου με το service ήταν τώρα που περίμενα να έρθει το Macbook. Επειδή έχω κρατήσει στατιστικά, στις 11 συνολικά φορές που πήρα τηλέφωνο τις 9 δεν κατάφερα να μιλήσω με κανέναν διότι έληγε η αναμονή. Τις 2 κατάφερα να μιλήσω με κάποιον που ήταν ευγενικός. Βέβαια μιλάμε για ερωτήσεις αγοράς και όχι για τεχνική υποστήριξη ωστόσο το γεγονός ότι πρέπει να πάρεις πολλές φορές τηλέφωνο για να μιλήσεις με κάποιον είναι ήδη μια πρώτη αρνητική εντύπωση. Τα προηγούμενα δύο μου Mac (Mac Classic II και Powerbook G3, αγορασμένα από έξω) δε χρειάστηκαν ποτέ το παραμικρό και δε μίλησα με rainbow ούτε μια φορά.
nobleman Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Καταρχήν για να παραγγείλω το ΜΒΡ πήρα τηλέφωνο στην rainbow και με παρέπεμψαν σε άλλη εταιρεία, μεταπωλητή στην έδρα μου. Αυτό δεν ακούγεται άσχημα διότι μου άρεσε που θα μπορούσα να έχω και προσωπική επαφή και όχι κάποια τηλεφωνήτρια που δεν είχε κοιμηθεί καλά το προηγούμενο βράδυ... Η σχέση με τον μεταπωλητή άψογη... στράβωσα όταν κατάλαβα ότι το καπάκι από την μια πλευρά σηκώνεται λίγο προς τα πάνω... τελικά σήμερα που παρέλαβε και 2ο κομμάτι, είδα ότι αυτό σηκώνεται περισσότερο από το δικό μου και ηρέμησα... Ενδιάμεσα που επικοινώνησα με την rainbow για να δω αν ήταν διακίνηση από το δικό τους δίκτυο πωλήσεων και να κανονίσω πώς θα το επιστρέψω, η επαφή με την υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών (δεν αναφέρω το όνομά της για ευνόητους λόγους) ήταν τυπική αλλά όχι δυσάρεστη... απλά η κοπέλα δεν μπορούσε να κάνει κάτι και επαναλάμβανε συνέχεια τα ίδια: "έχετε να κάνετε με τον μεταπωλητή και όχι με μας"... Σε γενικές γραμμές, η εμπειρία μου κρίνεται αρνητική αλλά όχι απογοητευτική...
mjmj Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Η Rainbow καλύπτει με εγγύηση μόνο τα μηχανήματα που έχει πουλήσει αυτή' date=' μέσω του δικού της δικτύου μεταπωλητών. Όλα τα υπόλοιπα ελέγχονται ή/και επιδιορθώνονται μόνο εφόσον συνοδεύονται απο διεθνή εγγύηση και αφού πάρει το ok απο την Apple. Για αυτό σε κάθε επικοινωνία με τη Rainbow το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι το s/n του μηχανήματος για να δούν αν είναι "Ελληνικό" ή όχι.[/quote'] Δηλαδη αν αγορασω απο systemgraph.gr? Μηχανηματα αγορασμενα απο systemgraph, αρνειται να τα δεχθει για service η rainbow? 'Η, αν δεν αρνειται, τα θεωρει εντός εγγύησης όσα είναι όντως εντός εγγύησης?
worldcitizen Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 RTFM !! Ρε mjmj, σε πολλά από τα topic που ΡΩΤΑΣ πρέπει και να ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ! Τεστ: Βρες το τόπικ και το ποστ που ΑΠΑΝΤΑΕΙ στο ερώτημά σου! Έλεος πια..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.