Προς το περιεχόμενο

Το service της Rainbow


mjmj

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη απο τα σημαντικοτερα πραγματα που δεσμευουν εναν αγοραστη laptop ειναι το service, θα ηθελα να αναφερεται εμπειριες απο το service της Rainbow.

Αν ειναι καλο, αξιοπιστο, με σεβασμο στον πελατη, ποσο γρηγορο, τιμες, γενικοτερα εξυπηρετηση κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Λοιπόν, έχω αγοράσει έναν iMac G5 προ τριών μηνών περίπου από το κατάστημα Multirama (Θεσσαλονίκη). Τον τελευταίο καιρό και χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο το superdrive του iMac άρχισε να μην δουλεύει και πολύ καλά.

ΟΚ σκέφτηκα κανένα πρόβλημα είναι στην εγγύηση.

Θα πάρω τηλέφωνο την Rainbow.

Έτσι και έκανα.

Μέρα πρώτη. Μετά από 2 τηλεφωνήματα διάρκειας κατά προσέγγιση 15 λεπτών έκαστος (τα οποία ήταν στην αναμονή), δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον από την τεχνική υποστήριξη.

Μέρα δεύτερη. Μετά από 1 τηλεφώνημα παρόμοιας διάρκειας τελικά μιλάω με κάποια κύρια από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης. Το τηλεφώνημα το έκανα από την εργασία μου λόγο του ότι η Rainbow είναι ανοιχτή έως τις 4. Η κύρια Λοιπόν μου ζητάει το serial number του μηχανήματος, πράγμα το οποίο δεν είχα στην διάθεση μου εκείνη την ώρα. Και μια έκπληξη, να σας καλέσω εγώ πίσω ? λέει η κύρια.

Βεβαίως απαντώ, τέλος είπαμε να πάρει τηλέφωνο κατά τις 3. Πέρασε και αυτή η ημέρα χωρίς τίποτα να γίνει.

Μέρα τρίτη. Μετά από 3 τηλεφωνήματα και κανένα αποτέλεσμα, με ενημερώνει η τηλεφωνήτρια ότι θα αφήσει μήνυμα στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης να με καλεσουν. Μετά από 2 με τρεις ώρες, όντως με κάλεσαν, αφού έδωσα το serial number του iMac, μου λέει η ευγενέστατη κύρια, θα σας καλέσουμε πάλι για να σας δώσουμε τα στοιχεία για την αποστολή του μηχανήματος στην έδρα μας.

Μέρα τέταρτη. Ακόμη περιμένω το τηλεφώνημα.

 

Αυτή είναι η μικρή μου περιπέτεια, που Ακόμη δεν έχει τελειώσει.

Τα συμπεράσματα δικά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

yiah την εβγαλες ανωδυνα!

 

suicico η δικη σου εμπειρια, χωρις να ειναι το 'οτι χειροτερο', παντως ειναι κακη, κατα τη γνωμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω ειναι Βαλκανια ομως...

Δεν καταλαβαινω γιατι δεν ανοιγουν οι ιδιες οι εταιριες παρτηματα (πχ. Apple Ελλαδας) και μενουν στη λογικη του τοπικου αντιπροσωπου.

Απο την μια θελουν να αυξησουν τις πωλησεις απο την αλλη πως θα κανουν ενα βημα μπροστα? Με τριτους συνεργατες?

Ενταξει, ανοιγεσαι σε νεα αγορα, συνεργασου με αλλους στην αρχη. Αλλα αυτη η rainbow εχει καμια 20αρια χρονια σαν επισημος αντιπροσωπος.

Δεν θα ερθει ποτε για την ελλαδα η ωρα της αυτονομης αντιπροσωπειας με θυγατρικη της ιδιας της apple?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω για να αγοράσεις απο το Ελληνικό Applestore on-line πρέπει λέει πρώτα να πας απο το ίδιο το κατάστημα της Rainbow ,να τους δώσεις το Α.Φ.Μ σου και μετά να σου στείλουν κάποιον κωδικό για να μπορεις να χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Εδω ειναι Βαλκανια ομως...

Δεν καταλαβαινω γιατι δεν ανοιγουν οι ιδιες οι εταιριες παρτηματα (πχ. Apple Ελλαδας) και μενουν στη λογικη του τοπικου αντιπροσωπου.

Απο την μια θελουν να αυξησουν τις πωλησεις απο την αλλη πως θα κανουν ενα βημα μπροστα? Με τριτους συνεργατες?

Ενταξει' date=' ανοιγεσαι σε νεα αγορα, συνεργασου με αλλους στην αρχη. Αλλα αυτη η rainbow εχει καμια 20αρια χρονια σαν επισημος αντιπροσωπος.

Δεν θα ερθει ποτε για την ελλαδα η ωρα της αυτονομης αντιπροσωπειας με θυγατρικη της ιδιας της apple?[/quote']

 

Η Rainbow δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος.

Είναι επίσημος μεταπωλητής.

 

Η Apple δεν έχει επίσημους αντιπροσώπους, έχει μόνο θυγατρικές (Apple UK, Apple France, Apple Deutchland κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Rainbow καλύπτει με εγγύηση μόνο τα μηχανήματα που έχει πουλήσει αυτή, μέσω του δικού της δικτύου μεταπωλητών.

Όλα τα υπόλοιπα ελέγχονται ή/και επιδιορθώνονται μόνο εφόσον συνοδεύονται απο διεθνή εγγύηση και αφού πάρει το ok απο την Apple. Για αυτό σε κάθε επικοινωνία με τη Rainbow το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι το s/n του μηχανήματος για να δούν αν είναι "Ελληνικό" ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγύηση του ενός έτους νομίζω οτι καλύπτεται και απο την Rainbow. Εγώ αγόρασα iPod απο έξω και το service της Rainbow με εξυπηρέτησε χωρίς κανένα κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...