actorgr Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 σε οτι εχω αγορασει κανενα προβλημα.Η αγορα ομως εγινε στο χωρο τους (Σπυρου Πατση)
schumifer Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Να επαναλάβω μία ερώτηση που με ενδιαφέρει κι εμένα. Από RMA και σέρβις και after sales τι παίζει?
tsavi1991 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Ενας φιλος δουλευε εκει και μου ειπε οτι ολο το προσωπικο στο συγκεκριμενο καταστημα ηταν αριστοι γνωστες της τεχνολογιας και εξυπηρετικοι.Καταστημα δυστηχως δεν θυμαμαι.(Δεν κανω διαφημιση αλλωστε δεν εχω αγορασει ποτε απο εκει).
etem Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 30/04/2008, τους πλήρωσα προκαταβολικώς για ένα προιόν που με διαβεβαίωναν ότι διέθεταν (Νόρτον `Ιντερνετ Σεκιούριτυ 2008). Στις 06/05/2008, κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί τους, και μου ανέφεραν ότι το προιόν δεν μπόρεσαν να το ανακαλύψουν πουθενά. Στην ερώτησή μου για το πότε θα επιστραφούν τα χρήματά μου, δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. τελικά μου τηλεφώνησαν(!), το επόμενο απόγευμα για να με ενημερώσουν ότι θα τα επιστρέψουν( στις 15/05/2008. Και όλα αυτά γιατί βαριόμουν να πάω σε κάποιο αξιόπιστο κατάστημα για να το αγοράσω.
derevos Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Δημοσ. 8 Μαΐου 2008 Καλές εντυπώσεις από εμένα αν και έχουν πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.