Kandinsky Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Το πρώτο πρώτο θέμα που είχα ανοίξει στο φόρουμ αφορούσε την αγορά ενός λαπτοπ. Όσοι πιθανώς θυμούνται, είχα επιλέξει ένα Amilo A3667M. Τελικώς, με κάποια ποστ φίλων (της τελευταίας κυριολεκτικά στιγμής), είδον το φως το αληθινόν και κάνοντας κωλοτούμπα ολκής, αγόρασα το Vero 9040wmti, στα ίδια περίπου χρήματα, επιλέγοντας την ουσία του καλύτερου επεξεργαστή και σέρβις (όπως λεγόταν). Αυτό που θα ήθελα να σας ενημερώσω, αφορά την περιπέτεια που είχα μετά την αγορά του. Να εξηγήσω κάπου εδώ, ότι το πήρα με 2 ντιμάκια των 512. Με το που το αγόρασα, αρχίσαμε με τον αδελφό μου την εγκατάσταση προγραμμάτων, απογευματάκι, χωρίς μπαταρία έτσι ώστε να το βάλω το βραδάκι να φορτίσει όσο χρειαζόταν. Πάμε λοιπόν : -Με το που έχουν μπει αρκετά προγράμματα και αρχίζουμε τη διαδικασία του windows update, κολλάει το μηχάνημα. Δοκιμή το ένα, τίποτα, δοκιμή το άλλο τίποτα, δεν μας άφηνε ούτε καν να μπούμε να κάνουμε format. Χρησιμοποιώντας το SpinRite, έβγαλε "unrecoverable bad sector"! Παίρνω εις το καπάκιον τον dealer. Μου λέει "φέρτο να το δω αν θες, εκτός κι αν προτιμάς να πάρεις ο ίδιος στην αντιπροσωπεία τον κο Ζ να δεις μήπως ξεδιαλύνεις την κατάσταση συντομότερα μέσω αυτών". Παίρνω λοιπόν τον κο Ζ και ρωτώ : "Έχω αυτό το πρόβλημα. Τί κάνω? Να το φέρω σ' εσάς ή να το πάω στον dealer?" Απάντηση : "Κι εδώ να το φέρετε, ίδιο χρόνο θα κάνετε". Οπότε λοιπόν, το πήγα στον dealer ο οποίος μου είπε θα συνεννοηθεί αυτός και θα του ρίξει μια ματιά (όντας και τεχνικός). Μέχρι την επόμενη μέρα, μου είπε ότι του έστειλαν κάποια διαγνωστικά απ' την εταιρεία και δεν του βγάζει κανένα απολύτως πρόβλημα, μπήκε κι έκανε format, κλπ, κλπ (!) Το παίρνω λοιπόν, με μεγάλη απορία γιατί σαφή εξήγηση για το τί έφταιξε δεν πήρα και το πήγα σπίτι. Όλα καλά κι όλα ωραία. Βάλαμε τα προγράμματα, windows update κανονικά,ο αδερφός μου κατέβασε drivers της κάρτας γραφικών από το πρόγραμμα της ΑΤΙ που κατεβάζει αυτόματα τους drivers με βάση το σύστημα που διαθέτεις, φόρτιση μπαταρίας το βράδυ και την επόμενη, όταν πήγα να το ανοίξω με την μπαταρία μόνον ώστε να δω αν όλα εντάξει, πετιέται από μέσα ένας λούτσος ΝΑ (με το συμπάθιο!)! Δε δούλευε με την μπαταρία! Φόρτωνε τα windows, έβγαζε την αρχική των XP, τη μουσικούλα και μετά black power, τίποτα εκτός από μαύρη οθόνη με κάτι γραμμούλες στο κάτω και στο πάνω μέρος, εκεί που υποτίθεται είναι οι μπάρες! Πρόβλημα υπήρχε δε, κι όταν ενώ το είχα στο ρεύμα, έβγαζα την πρίζα : Κολλούσε και δούλευε μόνον ο κέρσορας του ποντικιού. Νέα επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο (κο Ζ). Στα παράπονα μου ότι δεν είναι δυνατόν να μου βγάζει καινούριο μηχάνημα τόσα προβλήματα ακόμα δεν το πήρα, μου απάντησε λέγοντας : "Μου κάνει εντύπωση που σας είπε όσα σας είπε ο dealer διότι ουδέποτε του στείλαμε κάποιο πρόγραμμα (!!), φέρτε το αμέσως να το δούμε το μηχάνημα, είμαστε μικρή εταιρεία αλλά δεν θα σας απογοητεύσουμε". Νέα μετακίνηση του μηχανήματος λοιπόν, μπας και δούμε άσπρη μέρα. Σε επικοινωνία την επόμενη μέρα, αυτό που μου είπαν ήταν το εξής : "Η μπαταρία δεν είχε πρόβλημα, έφταιγε το λογισμικό. Αυτό το λογισμικό που είχε μέσα δεν ήταν αυτό που δίνουμε εμείς (!!!). Θα πρέπει να το βάλουμε πάλι αλλά σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πληρώσετε 15 ευρώ (!!!!!!!!!!!!!!) γιατί δεν καλύπτεται απ' την εγγύηση".:evil: :evil: Επίλογος : Την επόμενη μέρα πήρα και μίλησα με τον διευθυντή του τεχνικού. Του εξήγησα ότι δεν θέλω να πληρώσω διότι δεν ευθύνομαι κι έχω ήδη ταλαιπωρηθεί αρκετά. Ο μνημειώδης διάλογος, έχει ως εξής : -"Τί να κάνουμε κι εμείς έτσι που του ορμήξατε και είχαν πρόβλημα τα προγράμματα?"(!!!!!!!). --"Εγώ του όρμηξα? Όποιος σας τα είπε δεν σας τα είπε καλά κύριε. Γιατι δε ζητάτε τα χρήματα απ' τον dealer σας που έκανε ότι έκανε?" -"Δεν γίνονται αυτά. Οι dealer τα φέρνουν τα μηχανήματα σ' εμάς" --"Δεν ξέρω τί έκανε ούτε και με νοιάζει. Γιατί όταν σας ρώτησα δεν μου είπατε ξεκάθαρα να το φέρω το μηχάνημα μόνον σ' εσάς αλλά αφήσατε να εννοηθεί ότι μπορώ να το πάω και σε αυτόν? Είναι δυνατόν να ζητάτε 15 ευρώ από μένα, να επιβαρυνθώ ενώ έχω χάσει τόσο χρόνο και χρήμα?" -"Εντάξει, εντάξει, το ποσό είναι μικρό, θα το βάλουμε το λογισμικό και δεν θα σας χρεώσουμε" Επίλογος του επιλόγου : Πάει ο αδερφός μου να το παραλάβει. Το ανοίγει και βλέπει ότι τα windows ήταν τα ίδια που είχε και πριν! Σε ερώτηση του προς αυτούς γιατί δεν τα άλλαξαν ενώ συμφωνήσαμε έτσι, και τί έφταιξε τελικά μια και η μπαταρία ήταν οκ, η απάντηση ήταν : "οι drivers της κάρτας γραφικών ήταν το πρόβλημα, δεν ήταν οι σωστοί". (Σχόλιο : "Για τους drivers λοιπόν θέλατε 15 ευρώ?" σκέφτηκα, και είπα να πάρω τηλέφωνο όταν μου το είπε αυτό για να τ' ακούσουν για άλλο ένα χεράκι αλλά αποφάσισα να δώσω τόπο στην οργή, με πολλή οργή). Εγώ ακόμη δεν έχω καταλάβει τί έφταιξε. Αυτό που ξέρω είναι ότι με το που άκουσα για 15 ευρώ, πικράθηκα άσχημα. Όχι για το ποσό το οποίο είναι αστείο αλλά για την αντιμετώπιση και για το τί με περιμένει από τούδε και στο εξής όσον αφορά την υποστήριξη μου από την εταιρεία. Αυτό που προφανώς δεν γνωρίζουν όσοι υιοθετούν αυτή τη συμπεριφορά, είναι οι μελέτες που έχουν γίνει και δείχνουν ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης φέρνει άλλους 5-7, ένας δυσαρεστημένος διώχνει τουλάχιστον 20. Τόσο δύσκολο ήταν δλδ, ολόκληρη εταιρεία να μου πει "όλα έτοιμα, το φτιάξαμε, έλα να το πάρεις. Είχε αυτό το πρόβλημα και αν και δεν καλύπτεται, κι ακόμα κι αν φταις εσύ, για 15 ευρώ και μια που είσαι νέος στην οικογένεια του Vero, σε καλύπτουμε εμείς" ? Δε χρειάζεται νομίζω να αναφέρω τί θα συνέβαινε εάν η ίδια κατάσταση εδημιουργείτο στο εξωτερικό. Πείτε μου λοιπόν, αν με ρωτήσουν εμένα για τα Vero, τί να τους πω? Κι η πλάκα είναι ότι αν αυτή την αντιμετώπιση επιφυλάσσει μια καλή σχετικά εταιρεία, τί να περιμένεις απ' το ελληνικό after sales μετά? ΥΓ Προκαλώ όποιον γουστάρει απ' την αντιπροσωπεία, να έρθει να με διαψέυσει ή να πει ότι παραποιώ τα γεγονότα. Τον προκαλώ.
Y1annis73 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Είναι πραγματικά λυπηρό να έχεις τέτοια αντιμετώπιση! Σε κάθε περίπτωση πάντως τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν συχνά στην ελληνική αγορά και από όλες τις εταιρείες :-x Αυτό πάντως που θέλω να τονίσω είναι πως γενικά βλέπω σε αυτό το site κάθετες απόψεις του στυλ "Πάρε το τάδε προιόν γιατί είναι κορυφή από κάθε άποψη" ή "Μην πάρεις το άλλο γιατί είναι ότι χειρότερο μπορείς να πάρεις!" Γιατί τόσο απόλυτες απόψεις??? Και σας ρωτάω όλους πείτε μου την καλύτερη εταιρεία που έχετε στο νου σας (όχι μόνο από υπολογιστές, αλλά από όλο τα φάσμα της οικονομίας). Πιστεύεται πως δεν υπάρχουν απογοητευμένοι πελάτες από αυτές τις εταιρείες? Γενικά θα ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτικός σε όποιες κάθετα αρνητικές ή θετικές απόψεις και ιδιαίτερα όταν αυτές συνήθως έρχονται από συγκεκριμένους ανθρώπους. Αυτό που εγώ θα πρότεινα σε όλους τους πιθανούς αγοράστες οποιουδήποτε προιόντος, είναι πρώτα να δουν τις ανάγκες τους, μετά τις προσφορές στην αγορά και βέβαια πριν την αγορά να λαμβάνουν γνώμες ανθρώπων που πραγματικά έχουν εμπιστοσύνη!
Kandinsky Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Εγώ αποφεύγω επιμελώς να προτείνω μετά βεβαιότητος μηχάνημα ή οτιδήποτε μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ στον άλλον.
marios1957 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 ...Προκαλώ όποιον γουστάρει απ' την αντιπροσωπεία, να έρθει να με διαψέυσει ή να πει ότι παραποιώ τα γεγονότα. Τον προκαλώ. Ναι,σιγά μη σκάσουν οι κότες να βοσκήσουν... Το μόνο που μας μένει σαν καταναλωτές,είναι η αρνητική βαθμολογία σε ανάλογες περιπτώσεις,αν και πολύ φοβάμαι ότι φταίει η αντιπροσώπευση και ο κυρ Μήτσουλας που από σεμαιν τώρα πουλάει γκομπιούτορες...
blueviper Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Τραγικό...εν μέρει αναμενόμενο, αν βασιστούμε στις συνθήκες που ισχύουν στο after-sale στο Ελλάντα στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων, αλλά παρ' όλα αυτά τραγικό. 15€ για μερικά κλικ όλα κι όλα και μια χαμένη αξιοπιστία για ένα τέτοιο ευτελές ποσό. Θα ήθελα πραγματικά να έβλεπα τα μούτρα των αρμοδίων όταν θα αντιλαμβάνονταν πως έχασαν περί τα 1000€ από την αγορά ενός μέσου Vero από κάποιο φιλόδοξο αγοραστή που διάβασε το παρόν thread, μόνο και μόνο για 15€ και τη νοοτροπία που ακολουθείται. Αλλά τι λέω...μπορεί να είναι και για καλό. Φαντάσου να τους ζητάνε από εδώ και πέρα κι άλλοι να τους εγκαταστήσουν τα Windows! Πόσο όμορφα κι αγγελικά πλασμένος ο κόσμος της τεχνικής υποστήριξης. Να 'σαι καλά φίλε Kandinsky που μοιράστηκες την εμπειρία σου...προσωπικά με βοήθησες να καταλήξω σε κάποια ουσιώδη συμπεράσματα μια και τα Vero ήταν από τις επιλογές που έπαιζαν γερά για την αγορά ενός laptop που έχω κατά νου να προβώ. Πάμε γι' άλλα λοιπόν... Αναζητείται εταιρία σοβαρή, με ενδιαφέρον για τον πελάτη και τις ανάγκες του, που δε θα είναι διατεθειμένη να θυσιάσει για 15€ τη θετική διαφήμιση που θα της κάνει ένας ικανοποιημένος χρήστης.
bujinkan Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 το κακο ειναι οτι επεσες σε ελατωματικο προιον και αυτο ειναι η μεγαλυτερη γκαντεμια. off topic.θυμαμαι τον γαμπρο μου που πηγε να παρει ενα απλο τηλ σπιτιου απο το πρακτικερ και φτανοντας εκει τα ειχαν στιβα ολοκληρη πανω απο 50 κοματια...παω λοιπον αν του πιασω το πρωτο και μου λεει αστο κατω σιγα μην παρω αυτο που το εχουν πιασει χιλια χερια...πιανει λοιπον ενα απο τη μεση και φτανοντας στο σπιτι το βαζει στην πριζα και παπαλα :mrgreen: ειναι να μου σου τυχει η γκαντεμια φιλε μου
blueviper Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Γκαντεμιά ξεγκαντεμιά φίλε μου, σημασία έχει από εκεί κι έπειτα τι αντιμετώπιση λαμβάνεις. Με βάση τα όσα διάβασα, ουδείς εκ των αρμοδίων επεδίωξε να ξεφύγει έστω κι ένα χιλιοστό από όσα μπορεί να του ορίζει ο νόμος ως υποχρεώσεις. Εταιρία που δεν προτίθεται να θυσίασει ένα ψωροποσό για να κερδίσει τον πελάτη και τα θετικά του σχόλια, είναι χαμένη περίπτωση στη δική μου συνείδηση ως καταναλωτής.
Kandinsky Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Εταιρία που δεν προτίθεται να θυσίασει ένα ψωροποσό για να κερδίσει τον πελάτη και τα θετικά του σχόλια, είναι χαμένη περίπτωση στη δική μου συνείδηση ως καταναλωτής. Έτσι όπως τα λες. Το νέο μου περιφερειακό είναι μία εικονίτσα του Αγίου των λαπτοπίων στην οποία προσεύχομαι κάθε φορά που πατώ το κομβίον του πάουερεως.
bujinkan Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 τελοςπαντων απο οτι καταλαβα το εφτιαξες τελικα και θελω να ρωτησω ασχετα με το προβλημα που ειχες και ασχετα με την υποστηριξη στο σερβις σαν λαπτοπ τωρα που ειναι οκ πως το βλεπεις?
gbras Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 ego pali de mporo na katalavo pos sou protinan apo AYTO TO FORUM na pas na pareis vero..
blueviper Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 gbras...νομίζω πως αυτό χρειάζεται κάποια επεξήγηση. Γιατί τόση απαξίωση απέναντι στα Vero ως μηχανήματα; Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από ένα MS-1029 της MSI η οποία σίγουρα δεν είναι του πεταματού. Μπορεί να αντιμετώπισε προβλήματα (οι συγκυρίες ίσως) και το service να μην του άνοιξε δα και την αγκαλιά του, αλλά και πάλι δε μου φαίνεται για τόσο χάλια το μηχάνημα με βάση τα χαρακτηριστικά του. Θα ήθελα όμως να ακούσω και τη γνώμη σου.
Kandinsky Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Εγώ κι αν θά'θελα ν΄ακούσω τη γνώμη ώστε αν χρειαστεί να πουλήσω στον φίλο bujinkan... @bujinkan : Μέχρι τώρα είναι οκ, όπως θα περίμενε δλδ κανείς από οποιοδήποτε μηχάνημα, δεν έχω κάποιο παράπονο πέραν του ότι η εξαγωγή θερμοκρασίας γίνεται από τα δεξιά και αν δεν το βάλεις σε κατάλληλο μέρος να ψύχεται κάπως, μετά από λίγο αρχίζει και ζεσταίνεται το χέρι σου....
bujinkan Δημοσ. 18 Μαΐου 2006 Δημοσ. 18 Μαΐου 2006 φιλε kandinsky σκεφτομαι να το παραγειλω σημερα αλλα αν μου το πουλας εσυ ακουω τιμη (i show u the money) :-D
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.