Προς το περιεχόμενο

Formula 1!


Bougas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και οπαδός του Ραϊκόνεν, ελπίζω φέτος να το πάρει ο Σουμάχερ μόνο και μόνο γιατί ο Αλόνσο έχει πραγματικά, μέχρι τώρα, απίστευτη τύχη... κι αυτό μου τη σπάει πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ελα Μιχαλακη τρελαμενε γιατι πηραν αερα μερικοι αμπαλοι του στυλ αλονσο κλπ και νομισαν οτι θε σε ριξουν απ την κορυφη ετσι ευκολα. Γνωμη μου ειναι οτι περσι το αμαξι του Μιχαλακη ηταν δραμα οπως και τα ελαστικα ενω φετος εγιναν βλακειες παλι με τα ελαστικα στους πρωτους 3-4 αγωνες και εφτιαξε διαφορα ο αλονσο. Anyway τωρα που πηρε μπρος το αλογακι της Ferrari, θα γινει πολεμος πυρηνικος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2007 ο σκηνοθέτης των μεγάλων αγωνιστικών επιτυχιών, ο Ross Brawn, δεν θα βρίσκεται στη θέση του τεχνικού διευθυντή της Ferrari. Ο Βρετανός θα κάνει διάλειμμα από τις υποχρεώσεις του την επόμενη σεζόν ενώ παραμένει ακόμα άγνωστο αν αυτό θα είναι διάλειμμα διαρκείας.

 

Ο 51χρονος συμπληρώνει φέτος δέκα σεζόν με τη Scuderia ενώ τα 14 από τα 15 τελευταία χρόνια, συνεργάζεται με τον Michael Schumacher. Ενδεχομένως λοιπόν, η απόφαση του να είναι μακριά από το προσκήνιο την επόμενη σεζόν, ίσως να μαρτυρά ενδεχόμενη απόφαση του Schumi να εγκαταλείψει στο φινάλε του 2006.

 

Η μεταξύ τους συνεργασία άρχισε το 1991 στη Benetton και μαζί έχουν κατακτήσει και τους επτά τίτλους που έχει στο ενεργητικό του ο Γερμανός οδηγός. Φυσικά, η μεταξύ τους σχέση είναι κάτι παραπάνω από στενή.

 

Πάντως, προς το παρόν η Ferrari αρνείται να επιβεβαιώσει ή διαψεύσει τα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά τα νέα που δεν βλέπετε εσείς αυτή τη στιγμή επειδή δεν μπορείτε να δειτε το warm up είναι ότι βρέχει!!!! ΝΑΙ ΒΡΕΧΕΙ στο Hungaroring!!!

 

Από εκεί και πέρα ο MIchael είναι πραγματικά μαλάκας ο άνθρωπος... Θα ξεκίναγε από την pole και ο άλλος από την 15...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γαμω τους αγωνες!και γαμω τα βαθρα!!!!!

 

1)μπατον

2)ντε λα ροσα

3)χαινφιλντ!

 

θυματε κανεις κατι αντιστοιχο?

 

 

μπραβο στον ζαν τοντ και στον ρος μπραουν,που στερησαν το πρωταθλημα απο το γερμανο!

μπραβο στον λαλακα τον γερμανο!

ο αλονσο ειναι ο πιο κολοφαρδος και αχρηστος οδηγος που υπαρχει.ανικανος και τυχερος,και μονο τυχερος.

 

επισης,για μενα μακραν ο καλυτερος αγωνας των τελευταιων ετων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλάνταξει δεν του στέρησαν το πρωτάθλημα.. κι εγώ πιστεύω ότι άμα έμπαινε να αλλάξει λάστιχα θα κρατούσε πιο εύκολα την τρίτι θέση ας πούμε και ίσως να έβγαινε και 2ος. Αλλά σε δηλώσεις που είδα είπε ο ross ότι δεν εγκατέλειψε λόγω των ελαστικών αλλά έσπασε κάτι στην μπροστινή ανάρτηση!!

 

Τον Alonso τον μισώ κάθε μέρα όλο και περισσότερο.. Τόσο κολοφαρδία δεν είχε κανένας ως τώρα. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει αυτή τη χρονιά.... Θέλω στο τέλος να τα χάσουν και τα 2 πρωταθλήματα έτσι επειδή δεν γουστάρω τον Alonso και επειδή γουστάρω με τα χίλια να βλέπω τον φοβερό και τρομερό Ζαν Τοντ να πανυγιρίζει και τον χοντρό, άθλιο, καραψώνιο και γλοιώδη Μπριατόρε να μη μιλάει!!

 

Θα το πάρουμε ρεεεεε!! Έστω και στον τελευταίο αγώνα θα το πάρουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο .."Μιχαλάκης" θα σπάσει 2 φορές στους εναπομείναντες αγώνες οπότε μην ελπίζετε για πρωτάθλημα

σε παρακαλω,πες κατι και για τον αλονσο...:cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άν πω κάτι για αλόνσο θα το πάρει ο ακατονόμαστος οπότε έχουμε ... collission!

ας σπάνε και οι δύο από δω και πέρα να το πάρει ο Μάσσα! (καλά τί γέλιο σήμερα με αυτόν, πειραματόζωο τον έχουν κάνει (και αυτόν) στη φιαρράρι.)

 

μια ακόμα ο Σούμαχα (με προφορά) είπαμε. αν άρχισε και η κατρακύλα του Αλόνι, βλέπουμε αλλά χλωμοζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρψ τι λέτε εσείς πάντως η διαφορά μειώθηκε και πάλι! Τελικα ο Michael μπήκε στους βαθμούς μετά την ακύρωση του Kubica...

 

Γαμώ την κολωφαρδία του Alonso. Ακόμα βρίζω...Το πρωτάθλημα πάντως είναι ακόμα στα χέρια μας καθώς με 5 νίκες στους επόμενους αγώνες το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Alonso θα είναι η ισοβαθμία, αλλά σε συνδζσμό με τα καλύτερα αποτελέσμετα κοινώς τις περισσότερες νίκες που θα έχει ο Michael το πρωτάθλημα θα έρθει σε εμάς.. Αλλά δεν θα χρειαστεί κάτι τέτοιο.. Η Renault είναι πολύ μικρή μπροστά στη Ferrari... Να ψοφήσουν οι Γάλλοι, και ο Alonso!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάς για κωλοφαρδία μετά από ΑΥΤΗ την εξέλιξη; δηλαδή τί πρέπει να γίνει για να χάσει βαθμούς ο Μιχαλάκης; πόσα κλεισίματα πρέπει να κάνει αυτός ο "άγιος" άνθρωπος σε προσπεράσματα ακόμα και σε καθεστώς μπλε σημαίας και πόσα ο ...Φελίππε για να φάνε τράβηγμα στο αυτί; και μη μου πεις πως τα κάνουν όλοι! ναι αλλά αυτοί οι κόκκινοι το έχουν ξεφτυλλίσει!

η Renault ναι είναι πολύ μικρή στην ΙΣΤΟΡΙΑ της Ferrari. καλό όμως αυτό είναι να αποδεικνύεται μέσα στον αγώνα και όχι με ένα σωρό πστς!

εγώ φανατικός McLaren-άκιας γουστάρω να χάνουμε όταν δεν αξίζουμε την νίκη. γουστάρω να βλέπω τον Σουμ-ωξαποδω να σκάει στον τοίχο όταν βλέπω να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο στην πίστα. δεν είναι κ κανάς Σάτο στην τελική. μήπως οι άλλοι οδηγοί τον κατηγορούν άδικα για να τον ..ρίξουν; γιατί αυτά δεν έγιναν με τον αήμνηστο Θεό; γιατί δεν έγιναν με τον Μάνσελ;

 

την τελευταία σου φράση Steven, την παρακαλάμε (σε πνεύμα αγωνιστικό, μην παρεξηγηθούμε) για τον Σουμ εδώ και χρόνια. κοίτα πόσα λίγα έπαθε και πες μου άν άλλος οδηγός θα ζούσε με τόσα που έχει ακούσει ο ακατονομ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μιχαλάκης έχασε την 4η θέση 3 γύρους πριν το τέλος μετά από έναν καταπληκτικό αγώνα και με κάτι intermediate λάστιχα της Bridgestone που ουτε για χέσιμο δεν έκαναν και όταν ψιλοστέγνωσε τους έριχνε 2 δεύτερα στο γύρο για πλάκα. Ο Alonso είναι τόσο μαλάκας που έβαλε slick (σωστή επιλογή) και ενώ ήξερε πως στους 1-2 πρώτους γύρους του θα γλιστράει απίστευτα πήγε και έριξε το αμάξι στα λάστιχα....

 

Για αυτό ναι μιλάω για κολωφαρδία, γιατί όποτε ο Alonso παθαίνει κάτι, αυτόματα παθαίνουν και όλοι οι υπόλοιποι!! Στην εκκίνηση 1 αυτοκίνητο δεν εκκίνησε, ο Liuzzi, 1 από τα 22 και γαμώ το κέρατο μου ήταν μπροστά από τον Alonso! Δηλαδή έλεος!

 

Κλεισίματα?? Για πες τα μου γιατί εγώ δεν βλέπω κανένα αντικανονικό κλείσιμο της Ferrari Που να μην έχει τιμωρηθεί... Στο Μονακό την έφαγε άγρια και μετά στον αγώνα τους εδειξε τη σημαίνει Michael όταν προσπέρασε τους πάντες και βγήκε 5ος... Και τώρα την έφαγε πάλι δικαιολογημένα την έφαγε την ποινή.. Το μόνο ''αντικανονικό'' που είδα ήταν ότι δεν άφησε τον De La Rosa να περάσει όταν έκοψε το chicane. Αλλά μάλλον κάτι θα έγινε και θα δόθηκε έντολή από την ομάδα καθώς στην αρχή είχε κόψει για να τον αφήσει... Και άμα δεν πέργανε μετά φαντάζομαι θα έτρωγε drive through. Η μήπως θα μου πεις για το κlείσιμο που έκανε στον Alonso στην έξοδο από τα πιτ στον προηγούμενο αγώνα? Εκεί είναι η μαγκιά να νευριάζεις τον άλλο και να μένεις εντός κανόνων! Ο Alonso το κωλόπαιδο θες να μετρήσουμε μαζί πόσες φορές εχει βγάλει το χέρι του την φετινή χρονιά και έχει βρίσει άλλους οδηγούς επειδή δεν σταμάτησαν στην άκρη για να περάσει ο θεός??? Να είσαι σίγουρος ότι θα βρούμε πάνω από 5 περιπτώσεις! Καιρός ήταν να τιμωρηθεί μια φορά και για όλα τα υπόλοιπα που έκανε, άμα είδες το video...

 

Επίσης τις δηλώσεις του michael τις άκουσες? Είπε ότι ξαφνικά είδε τους 2 μπροστινούς του να κόβουν πολύ ταχύτητα. Επίσης ήξερε πως η κόκκινη σημαία είχε βγει για την σπασμένη μηχανή του Button, τον οποίο τον είχαν περάσει, ήταν σε τελείως άλλο σημείο της πίστας, οπότε αυτό που έκανε δεν είχε καμία επικυνδυνότητα, απλά ήταν θεωρητικά αντίθετο με τους κανόνες... Νομίζω πως θα συμφωνήσεις ότι αυτό που έκανε ο Alonso ήταν πολύ πιο επικύνδυνο αλλά το χειρότερο ήταν ΑΚΡΩΣ αντιαθλητικό, που είναι το χειρότερο και δείχνει πόσο αλήτης είναι... Παρόλα αυτά έλαβαν την ίδια ποινή... Το θεωρείς σωστό? Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να ξεκινήσει τελευταίος όπως ο Michael στο Monaco για εκείνη την αντιαθλητική συμπεριφορά...(η οποία θες δεν θες είναι αμφισβητήσιμη καθώς κανένας μας δεν ήταν μέσα στο μονοθέσιο) αν και πιστεύω πως ήταν ψιλοηθελημένη...

 

Και ναι η Renault είναι πολύ μικρή σε όλα και αποδεικνύεται 2.5 μήνες στους αγώνες. Ο μοναδικός λόγος που είναι ακόμα μπροστά είναι η κωλοφαρδία τους!

 

Κι εγώ γουστάρω πολύ McLaren και ακόμα περισσότερο Kimi!

 

Μπορεί να παρακαλάς όσο θες αλλά όπως βλέπεις εκεί είναι η διαφορά 2 35αρηδων που ο ένας λέγεται Villeneue και ο άλλος Schumacher. Ο ένας δεν μπορεί εδώ και χρόνια μετά το πρωταθληματάκι του να κουνησει τα πόδια τους και ο άλλος συναγωνίζεται στα ίσια και κερδίζει τους 22-25 χρονών συναδέλφους του, βλέπε Alonso, Kimi, Massa κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απο την άλλη νομίζω οτι τα έχεις πραγματικά χαμένα (Steven). O Alonso ουδέποτε "έριξε" το αυτοκίνητο στα λάστιχα όπως λες. Όλοι όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα (και έχουν μάτια) είδαν οτι απο το αυτοκίνητο του Αλόνσο έφευγαν κομμάτια από τον πίσω άξονα. Ο σκηνοθέτης συγκεκριμένα επικεντρώθηκε σε όσες λήψεις έδειχναν αυτό το πρόβλημα που παρουσιάστηκε με το μπουλόνι που κρατούσε τον πίσω δεξιά τροχό να φεύγει.

Όσο για το πόσο "μικρή" είναι η Renault αποδεικνύεται φαντάζομαι από το πρωτάθλημα που πήρε πέρυσι με το 1/3 του budget της μεγάλης Ferrari. Αποδεικνύεται επίσης από το γεγονός οτι χάρη στην renault έχει πάρει πρωτάθλημα στο παρελθόν και ο κάθε πικραμένος (βλέπε Hill Mansel Villeneuve και Schumacher) όταν η Ferrari δεν μπορούσε να ανέβει στο pontium με τον "εκπληκτικό" V12 κινητήρα της. Αποδεικνύεται περισσότερο με το ποσοστό νικών/αριθμό σημμετοχών που έχει στην F1.

Και για κάποιους που είπαν για την Γαλλία (εσένα εννοώ πάλι), ας το ξανασκεφτούν, ας δούνε τα τελευταία χρόνια τι κάνει η Γαλλία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και θα καταλάβουν. Εκτός αν η Peugeot / Citroen /Renault είναι που κάνουν νίκες τόσα χρόνια είναι απο άλλη χώρα. Ά και επειδή μπορεί και να μην το γνωρίζεις και ο Jean Todt Γάλλος είναι και μάλιστα πήρε και το πρώτο του πρωτάθλημα με Peugeot.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...