ntountou Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 ...Δεν κατέστρεφε ούτε τον αγώνα τον άλλων πέφτοντας επίτηδες[/b'] πάνω τους... αδερφέ αυτό ακριβώς έκανε ο Senna στον Prost στην εκκίνηση του τελευταίου αγώνα στην Ιαπωνία και έτσι κέρδισε το πρωτάθλημα από τον Prost... αλλά την προηγούμενη χρονιά ο Prost του είχε κάνει το ίδιο πράγμα και του είχε πάρει το πρωτάθλημα.. είναι από τα πιο χαρακτηριστικά γεγονότα στην ιστορία της F1 Γι' αυτό σου είχα γράψει νωρίτερα ότι ο Senna ήξερε να εκδικείται με το ίδιο νόμισμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTheGreek Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 Εβλεπα φανατικά από το 91 μέχρι το θάνατο του Senna' date=' και μετά από ενα αρκετά μεγάλο κενό ξανάρχισα να βλέπω από το 2000-2001. Δεν θυμάμαι να έκανε καφρίλες, απλά δεν ήταν τόσο της "στρατηγικής". Δεν περίμενε από την ομάδα να "διευθετίσει" το αποτέλεσμα. Δεν περίμενε να κάνει προσπέρασμα στα πιτ αλλά χωνόταν γερά στον αγώνα. Διεκδικούσε την νίκη και προσπέρναγε στα ισια. Δεν κατέστρεφε ούτε τον αγώνα τον άλλων πέφτοντας [b']επίτηδες[/b] πάνω τους, ούτε έκανε άλλες τσατσιές. Tοτε δεν γινονταν προσπερασματα στα πιτ.Στον Prost παντως ειχε πεσει πανω του επιτηδες για να παρει το πρωταθλημα,το ειχε κανει κι ο Prost βεβαια ακριβως την προηγουμενη χρονια.Σε εναν αλλον αγωνα μαλιστα,στο estoril αν θυμαμαι καλα,ο Προστ επιχειρησε προσπερασμα στην μεγαλη ευθεια και ο Senna τον στριμωξε με 300Kh στον τοιχο.Οσο για τις προσπερασεις του,ηταν αρκετα επιθετικος,σαν τον Montoya οταν πρωτο ηρθε στην F1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Δεν περίμενε να κάνει προσπέρασμα στα πιτ αλλά χωνόταν γερά στον αγώνα. Διεκδικούσε την νίκη και προσπέρναγε στα ισια. ναι,αλλα αυτο τωρα δεν μπορει να γινει,λογο του βαθμολογικου συστηματος.οταν ο πρωτος παιρνει 10 και ο δευτερος 8,δεν το ρισκαρεις.μικρη η απωλεια. ειναι απο τους λογους,που πλεον δεν βλεπουμε καλα προσπερασματα.ετσι πιστευω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
^BOOMBOOM Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Ο λόγος που δε γίνονται προσπεράσματα είναι οι ηλίθιοι κανονισμοί. Η αεροδυναμική τα καθιστά δύσκολα εως αδύνατα και τα πιτ στοπ (ειδικά ο ανεφοδιασμός) έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntountou Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 εγώ πάντως είδα το φιζικέλα να ζωγραφίζει στο Μονακό.. BOOMBOOM εξήγησε λίγο καλύτερα αυτό που γράφεις πιο πάνω, ειδικά για αεροδυναμική και τους κανονισμούς.. δλδ σε ποιούς κανονισμούς αναφέρεσαι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Harkon Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Ο Φίζι έγραψε, όπως πέρισυ ο Τρούλι στον ίδιο αγώνα. νομίζω πως ο ΜπουμΜπουμ παραπάνω αναφέρεται στην "οικονομία" σε ισχύ στους κινητήρες και στα παιχνίδια με το φορτίο (+ ανεφοδιασμό) καυσίμου που δεν επιτρέπουν προσπεράσματα εύκολα κάτω από τις ίδιες συνθήκες (στα ίσα) παρά παραπέμπουν στο τέλος όπου αποκαλύπτονται (και τελικά όλα στηρίζονται) οι στρατιγικές των ομάδων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steven Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Γενικά οι κανονισμοί της F1 για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των οδηγών έχουν δέσει τα χέρια στις ομάδες... Δεν είναι πολλά αυτά που μπορούν να κάνουν στην αεροδυναμική για να πρωτοπωρήσουν... Γενικά υπάρχουν κανονισμοί για όλα... πόσα πτερύγια θα έχουν, τι απόσταση θα έχουν από το έδαφος κλπ, κλπ... Οπότε με τους συγκεκριμένους κανονισμούς είναι πολύ δύσκολο να διατηρηθεί ένα οδηγός κάτω από μισό δευτερόλεπτο διαοφρά πίσω από κάποιος ειδικά για πολλή ώρα και να τον πιέσει λόγω της ροής του αέρα η οποία δεν είναι η ιδανική οπότε και κινδυνεύει να χάσει στιγμιαία την πίεση στην μπροστινή ή πίσω αεροτομή με άμεση συνέπεια να καταλήξει στις μπαριέρες... Οπότε μόνο και μόνο αυτό το γεγονος κάνει ακόμα πιο δύσκολα τα προσπεράσματα καθώε δεν μπορεί κάποιος να κρατηθεί πίσω από τον άλλο... Από εκεί και πέρα οι σκληροί κανονισμοί έχουν σαν συνέπεια να μην μπορεί κάποια ομάδα να κάνει κάτι το πολύ καλύτερο από την άλλη, οπότε οι διαφορές είναι πρακτικά μικρές ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες και φυσικά δεν είναι αρκετές για να ευνοήσουν τα προσπεράσματα... Και όταν μια ομάδα...,βλέπε Ferrari που ήταν πιο μπροστά τεχνολογικά από τους άλλους,έγιναν τα πάντα με αλλαγές κανονισμών για να τους σταματήσουν...αλλαγή σχεδίασης κινιτήρων, αλλαγή αεροδυναμικών κανόνων, αλλαγή τρόπου βαθμολόγησης κλπ.. Πέρα από αυτό απαγορεύονται και τα slick λάστιχα εδώ και πολύ καιρό... Από εκεί και πέρα θεωρώ το σύστημα βαθμολόγησης επιεικώς άθλιο Δεν είναι δυνατόν ο πρώτος με τον δεύτερο να έχουν 2 πόντους διαφορά, γιατί πολύ απλά συμβαίνει αυτό που πάει να συμβεί τώρα... Μερικές ατυχίες και μαλακίες του διώκτη (Schumacher) και ο πρωτοπώρος παίρνει μια διαφορά 25-30 βαθμών που δεν καλύπτεται με τίποτα υπό κανονικές συνθήκες... Επίσης θεωρώ λάθος τον τρόπο με τον οποίο επιλέγεται η σειρά των αγώνων, γιατί αυτό γίνεται με βάση τον καιρό.. Δηλαδή στην αρχή που στην Ευρώπη είναι χειμώνας πηγαίνουμε στο άλλο ημισφαίρειο για να βρούμε καλοκαίρι...και μετά ερχόμαστε στο καλοκαίρι της Ευρώπης... Εγώ θα ήμουν χίλιες φορές υπέρ της τυχαίας κλήρωσης γιατί ως γνωστόν οι αγώνες με βροχή έχουν πολύ πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρουν από τους στεγνούς και πολύ περισσότερες ανατροπές, ατυχήματα κλπ.. Απορώ γιατί δεν το έχουν κάνει ακόμα... Εχω να δω να βάζουν βρόχινα λάστιχα μερικά χρόνια...γιατι να αποκλείουμε σε ανοιχτούς αγώνες τον παράγοντα καιρό?? Γενικά το έχουν κάνει το αθλημα για.....γυναίκες (ας με συγχωρήσουν οι κυρίες) αλλά ντάξει είπαμε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των οδηγών..ok αλλά να μην είναι με χειροπέδες οι ομάδες... Ξέρουν οι οδηγοί ότι κάνουν κάτι επικύνδυνο και για αυτό ακόμα και ο Ide βγάζει σε ένα χρόνο παραπάνω από όσα θα βγάλουμε εμείς σε όλη μας τη ζωή... Όλα έχουν το ρίσκο τους.. Όποιος δεν αντέχει αποχωρεί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntountou Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Για το θέμα του αγώνα της Κυριακής, την τιμωρία του Schumi εννοώ, παραθέτω απόσπασμα από άρθρο του Καρπετόπουλου που όπως έγραψε, επειδή έχουν λήξει τα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, βρήκε ευκαιρία το ΣΚ να ασχοληθεί με την F1... Παραδοχή Αν δεν υπήρχε η (έμμεση) παραδοχή του, δεν θα σας διηγούμουν την ιστορία. Αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν γιατί ο «Σούμι» να το κάνει αυτό. Γιατί ένας μύθος των μηχανοκίνητων να συμπεριφερθεί με αυτόν τον τρόπο, γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια κάθε έννοια fair play; Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει τρέλες κι έχει κάνει μεγαλύτερες όταν παιζόταν ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή. Τώρα όμως γιατί να το κάνει αυτό; Ετσι κι αλλιώς, η Ferrari κι ο ίδιος δεν πάνε για τίποτα. Ποιος ήταν ο αντίπαλος που ο «Σούμι» ήθελε να πιάσει; Κίνητρο Στα καλά αστυνομικά λένε πως αν θες να βρεις τον δολοφόνο, ψάξε το κίνητρο. Ετσι έκανα κι εγώ. Και διαπίστωσα ότι το κίνητρο του «Σούμι» δεν ήταν παρά ένα φάντασμα: το φάντασμα του Αϊρτον Σένα, που στην πιο κοσμοπολίτικη πίστα του κόσμου, αυτή του Μόντε Κάρλο, έχει έξι ολόκληρες νίκες: μία παραπάνω από τον Γερμανό, ο οποίος αυτόν καταδίωκε την περασμένη Κυριακή. Ήττα Βρήκα την όλη ιστορία καταπληκτική. Ο Σουμάχερ έχει περισσότερες νίκες, περισσότερες pole position, περισσότερους θριάμβους από οποιονδήποτε άλλο: αλλά είναι πίσω από τον Σένα σε αυτό το αιώνιο τεράστιο, μοναδικό Γκραν Πρι του Μόντε Κάρλο. Το να προσπαθείς να ανταγωνιστείς ένα φάντασμα έχει κάτι από Ντοστογιέφσκι. Το να χάνεις από αυτό είναι απίστευτο: κανένας δραματουργός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το βλέμμα της ήττας του «Σούμι» όπως το έδειξε η τηλεοπτική εικόνα... Συμφωνώ απόλυτα.. Εξάλλου κάτι αντίστοιχο έγραψα στις προηγούμενες σελίδες.. Αλλά ο Καρπετόπουλος δεν είναι οπαδός του Senna για να φορτίζεται η γνώμη του όπως, ενδεχομένως, η δική μου.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yiah Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 κοιτα να δεις φιλε μου τι ηψηλου πνευματικου και πολιτιστικου επιπεδου γκραν πρι ειδαμε το ΣΚ και δε το πηραμε γραμμη!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hugelacky Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Επίσης θεωρώ λάθος τον τρόπο με τον οποίο επιλέγεται η σειρά των αγώνων' date=' γιατί αυτό γίνεται με βάση τον καιρό.. Δηλαδή στην αρχή που στην Ευρώπη είναι χειμώνας πηγαίνουμε στο άλλο ημισφαίρειο για να βρούμε καλοκαίρι...και μετά ερχόμαστε στο καλοκαίρι της Ευρώπης... Εγώ θα ήμουν χίλιες φορές υπέρ της τυχαίας κλήρωσης γιατί ως γνωστόν οι αγώνες με βροχή έχουν πολύ πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρουν από τους στεγνούς και πολύ περισσότερες ανατροπές, ατυχήματα κλπ.. Απορώ γιατί δεν το έχουν κάνει ακόμα... Εχω να δω να βάζουν βρόχινα λάστιχα μερικά χρόνια...γιατι να αποκλείουμε σε ανοιχτούς αγώνες τον παράγοντα καιρό?? Γενικά το έχουν κάνει το αθλημα για.....γυναίκες (ας με συγχωρήσουν οι κυρίες) αλλά ντάξει είπαμε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των οδηγών..ok αλλά να μην είναι με χειροπέδες οι ομάδες... Ξέρουν οι οδηγοί ότι κάνουν κάτι επικύνδυνο και για αυτό ακόμα και ο Ide βγάζει σε ένα χρόνο παραπάνω από όσα θα βγάλουμε εμείς σε όλη μας τη ζωή... Όλα έχουν το ρίσκο τους.. Όποιος δεν αντέχει αποχωρεί...[/quote']Αυτό ξαναπές το! Και ειδικά το "μοίρασμα" των αγώνων με κριτήριο τον καλό καιρό! Έχουμε να δούμε αγώνα με σοβαρή βροχή πολλά χρόνια. :| Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yiah Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 πλακα πλακα την τελευταια βροχη σε πιστα την ειδα στο... MOTOGP!!!! πραγματικα αξιζει να ψαξει καποιος να δει ποτε ηταν οι δυο τελευταιες φορες που εβρεξε και ποτε και να τις συγκρινει με πρωταθληματα 10-15 χρονια πριν!! αυτο που θυμαμαι ειναι πριν 3 ( ; ) χρονια καπου στην ευρωπη με σχεδον βροχη πολλη υγρασια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A3TeRnuS Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Μαλλον ειμαστε off topic αλλα επειδη μ αρεσει η συζητηση παραθετω καποια γεγονοτα... 'In his less than 11 years in F1, Senna had 16 collisions with other drivers. He was out 11 times because of such collisions with other drivers and it seems that he didn't learn of his faults: In his last seven years in Formula 1, he had 13 collisions!' Πηγη: http://www.prostfan.com/senna1.htm Γενικα δε,χωραει πολυ ψαξιμο στο θεμα, ΑΛΛΑ ποτέ μα ποτέ σε μια τετοια συγκριση δεν θα μπορουσαμε να μαστε 100% αντικειμενικοι! Ειναι κατι σαν ΟΣΦΠ εναντιον ΠΑΟ κτλ κτλ. Ν. Υγ.Ενδιαφερον εχει και η σελιδα http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/funny_old_game/1429869.stm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steven Δημοσ. 2 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2006 Για τον σημερινό αγώνα...απλά πόσο μαλάκας μπορεί να είναι ο Montoya???? Έλεοσ με αυτον τον σκατοοδηγό!! Άμα ήμουν ο Kimi θα τον είχα βουτήξει και θα τον είχα πετάξει από κανά παράθυρο!! Χαρακτηριστικές δηλώσεις του Kimi μετά το τέλος του αγώνα όταν τον ρώτησαν τι έγινε και ποιός τον χτύπησε, απάντησε αφού κοίταξε καλά καλά τον δημοσιογράφο: "Δείτε μόνοι σας!" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 2 Ιουλίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2006 steven,τα μονοθεσια δεν εχουν παραθυρο!οποτε ας τον πατησει καλυτερα να μιλαμε για επιστροφη της φερραρι, η ...μπαααα? καλη η σημερινη εμφανιση,αλλα δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος για την συνεχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Steven Δημοσ. 3 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2006 Από καναν ουρανοξύστη έλεγα εγώ... Ντάξει η σημερινλη εμφάνιση ήταν καταπληκτική, αλλά ήταν αναμενόμενη, καθώς είναι γνωστό ότι η Michelin δεν λειτουργεί στην Αμερική, θυμίσου το περσινό φιάσκο... Ελπίυω να συνεχιστέι αυτό αλλά είναι τελείως απίθανο... Από τον επόμενο αγώνα θα ερθουμε ξανά στα ίδια... 1ος ο Alonso και ο Michael από 2ος μέχρι 4ος...Δυστηχώς...Του χρόνου θα έχει γέλιο!!! Alonso στη McLaren να τον παίρνει και ο Kimi στη Ferrari να τον δίνει!! Αχχχ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.