Sta Δημοσ. 15 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2006 και ο frentsen τον ιδιο πυραυλο ειχε τοτε' date='γιατι δεν εβγαινε στην 5αδα?για μενα ο villeneye ειναι πολυ μεγαλος οδηγος.απλα προτιμησε το χρημα,απο τη δοξα.γι'αυτο και επελεξε ομαδες σαν την BAR.[/quote'] Για τον ίδιο λόγο που πολλοί κατά καιρούς "δεύτεροι" οδηγοί είναι υποδεέστεροι των πρώτων. Πού το στηρίζεις ότι είναι τόσο μεγάλος οδηγός;
Bougas Δημοσ. 15 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2006 μ'αρεσε το οδηγικο του στιλ.η καταπληκτικη χρονια του το 97',και πιστευω ακομα,οτι αν συνεχιζε,ισως ο σουμαχερ,να μην ηταν εκει που ειναι τωρα. μ'αρεσε η πιεση που ασκουσε στον μπροστινο του.εκανε το προσπερασμα,την καταλληλη ωρα,στο καταλληλο σημειο της πιστας. και γενικα,τον θεωρω πολυ εξυπνο οδηγο.εντος και εκτος πιστας.(ολα αυτα,καποτε!)
VKostas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2006 Ώπα παίδες! Κι ο "μέτριος" Frentzen έκανε μια εκπληκτική σεζόν το '99 όπου τερμάτισε 3ος στο πρωτάθλημα με την καλή αλλά τίποτα παραπάνω Jordan-Mugen.
Timour21 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2006 Ώπα παίδες! Κι ο "μέτριος" Frentzen έκανε μια εκπληκτική σεζόν το '99 όπου τερμάτισε 3ος στο πρωτάθλημα με την καλή αλλά τίποτα παραπάνω Jordan-Mugen. Και αν θυμάμαι καλά είχε κάνει και μια-δυο νίκες, σπάζοντας έτσι την κυριαρχία των Mclaren-Ferrari, ήταν η χρονιά που ο Schumacher έσπασε το πόδι του και ο "playboy" ιρλανδός ομόσταυλος δεν κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα.
Sta Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Και αν θυμάμαι καλά είχε κάνει και μια-δυο νίκες, σπάζοντας έτσι την κυριαρχία των Mclaren-Ferrari, ήταν η χρονιά που ο Schumacher έσπασε το πόδι του και ο "playboy" ιρλανδός ομόσταυλος δεν κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα. Πού τον θυμήθηκες και αυτόν τον περίεργο; Ξέρετε αν θα βγει ποτέ το traction control; Θυμάμαι είχαν πει πριν κάνα δύο χρόνια ότι θα έβγαινε προσεχώς.
the_end Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 μηπως ξερει καποιος να μου πει μερικα specs κινητητρων στη formula 1? ή ακομα καλυτερα να προτεινει καποιο site? δε μιλαω για τα "απλα" specs(πχ κυβισμο) αλλα πιο τεχνικες λεπτομερειες οπως πχ σχεση συμπιεσης, χαρακτηριστικα εκκεντροφορων και διαφορα τετοια. ξερω οτι τα πολλα απ'τα τεχνικα οι εταιρειες δεν τα ανακοινωνουν, αλλα θα'θελα να παρω μια γευση, εστω και απο εικασιες. ευχαριστω προκαταβολικα.
^BOOMBOOM Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη ρίξε μια ματιά στους κανονισμούς: http://www.fia.com/sport/Regulations/f1regs.html πχ η μέγιστη διάμετρος του εμβόλου είναι περιορισμένη απο τους κανονισμούς (νομίζω στα 98χιλ αν θυμάμαι καλά). Ρίξε μια ματιά στις σελίδες αυτές : http://www.scarbsf1.com http://www.gurneyflap.com Και ένα πάρα πολύ καλό φόρουμ με πολύ αναλυτικά τεχνικά θέματα: http://forums.autosport.com/index.php
the_end Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνεις' date=' αν δεν το έχεις κάνει ήδη ρίξε μια ματιά στους κανονισμούς: http://www.fia.com/sport/Regulations/f1regs.html πχ η μέγιστη διάμετρος του εμβόλου είναι περιορισμένη απο τους κανονισμούς (νομίζω στα 98χιλ αν θυμάμαι καλά). Ρίξε μια ματιά στις σελίδες αυτές : http://www.scarbsf1.com http://www.gurneyflap.com Και ένα πάρα πολύ καλό φόρουμ με πολύ αναλυτικά τεχνικά θέματα: http://forums.autosport.com/index.php[/quote'] ευχαριστω πολυ. το gurneyflap μετραει πολυ! (και εχω την αισθηση οτι καποιο περιοδικο μαλλον εχει δανειστει μερικα πραγματακια...) το forum δεν το κοιταξα ενδελεχως (πώς να προλαβω αλλωστε...) αλλα φαινεται πολυ καλο και ισως παρω μερικες απαντησουλες στις αποριες μου. thanks again!
^BOOMBOOM Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Ειδικά απο το atlasF1 forum το R&D έχει ξεσηκώσει πολλές "αποκλειστικότητες"
the_end Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 χεχε. εγω ειχα στο μυαλο μου το power το οποιο μια εποχη ασχολιοταν με παλιοτερα αγωνιστικα αυτοκινητα(κυριως απο formula 1) και μαλλον πρεπει να ξεσηκωσε καναδυο πραγματακια απ'το gurneyflap. παντως αν και δεν ειμαι φανατικος, το R&D ειναι το πιο ξεχωριστο περιοδικο ειδικου τυπου που κυκλοφορει. Και ο Χοιδάς ειναι γαμω το παιδι!
Narayan Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Τον φάγανε τον Σούμι οι της ομάδας... δεύτερη φορά βλέπω να μπαίνουν μαζί και τα δύο μονοθέσια της ομάδας στα πιτ (την πρώτη πάλι Φερράρι ήταν αλλά λόγω κακής συννενόησης). Φάνηκε πάντως με τον Μάσσα πως το μονοθέσιο κάνει μάγκα τον οδηγό στην τελική... που να το φανταζόταν ποτέ πως θα πάρει νίκη στην F1, ε;
accipio Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Πάντως από συγκίνηση άλλο τίποτα. Έκλαψε στο πόντιουμ ή ήταν ιδέα μου;
Bougas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 τα προγνωστικα τι λενε?ποιος εχει το πλεονεκτιμα στους 4 επομενους αγωνες? ποτε γινονται οι δοκιμες εξελιξης?
^BOOMBOOM Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Πάντως ο κανονισμός για πάγωμα εξέλιξης στους κινητήρες (αν τελικά γίνει όπως το περιγραφουν) ειναι το αποκορύφωμα της λάθος κατευθηνσης της F1
Zderg Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Ποίος είναι άλλωστε ο σκοπός της F1 (εκτός από την διαφήμηση των χορηγών);; Η εξέλιξη του αυτοκινήτου του οποίου το βασικότερο μέρος είναι ο κινητήρας. Δηλαδή όποια ομάδα καταφέρει να έχει τον καλύτερο κινητήρα στο GP κίνας θα παίρνει τα πρωταθλήματα για τα επόμενα χρόνια; Στο κάτω-κάτω πόσο να εξελιχθούν αεροδυναμικά τα μονοθέσια!! Ήδη η εξέλιξή τους από την αρχή της χρονιάς είναι πολύ μεγάλη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.