Προς το περιεχόμενο

Formula 1!


Bougas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Timour21: απλά μην μπερδεύεις την ομάδα Renault (σασί + κινητήρας) με την Benetton (Που έγινε μετά Renault) και την Williams (που χρησιμοποιούσε στα χρυσά της χρόνια κινητήρες Renault). ως προς την ομάδα της Renault Λέμε πως έχει μικρή ιστορία σε σχέση με την φιαρράρι.

 

@Steven: όπως τόνισε κ ο Timour21, ο Αλονσο πήγε στα λάστιχα λόγω προβλήματος και όχι λόγο σλικ ελαστικών. νομίζω ήταν παραπάνω από προφανές.

ο Αλόνσο ναί είναι κωλόφαρδος όπως λές αλλά όχι γιατί όταν σπάει, σπάνε και οι άλλοι, αλλά γιατί δε σπάει ποτέ. είναι κ η αξιοπιστία θα μου πεις, αλλά ίδιο αμάξι με τον Φίσι έχει, εκείνου γιατί να χαλάει; είναι κωλόφαρδος γιατί έφυγε στα χώματα και όχι μόνο το μάζεψε, αλλά και το αμάξι έμεινε άθικτο (στον προηγούμενο αγώνα) και άλλα πολλά. αλλά τύχη χρειάζεσαι για να γίνεις πρωταθλητής και ο ακατανομ- είχε πολλή από αυτή - και ακόμα περισσότερα...

 

κλεισίματα: όταν λές ότι έχουν τιμωρηθεί, μιλάς για φέτος. γιατί την προηγούμενη πενταετία έγιναν όργια (δες ειδικά 1η χρονιά Μοντόγια). και τί άλλαξε από πέρισυ; η φερράρι δεν είναι πρωταθλήτρια, ούτε ο μιχαλιός. γι αυτό έχασαν κομμάτι έυνοιας. ή μήπως η ιδέα μου; φέτος ναι, έχουν τιμωρηθεί οι κόκκινοι και παρ όλα αυτά παραμένουν εριστικοί στον τρόπο που αγωνίζονται (δεν καταλαβαίνω γιατί βάζεις το αντικανονικό κλείσιμο του μιχ στον ΝτεΛαΡόσα σε εισαγωγικά... το αμφισβητείς; ή μήπως αυτό του μάσσα-με-λένε-και-κάνω-ότι-μου-πουν στον αλονσο;)

όσο είσαι εντός κανόνων όπως λες, όλα είναι μέσα στο παιχνίδι και ναι έχει φάση να σπας τα νεύρα του άλλου (όπως στη φάση με τα πιτ). το να ρίχνεις γύρο όμως και ο άλλος να σε κλείνει είναι εκτός από απαράδεκτα προκλητικό (θα θελα να βγει έξω και να του σπάσει τα μούτρα σε ΟΠΟΙΟΝ το κάνει αυτό) είναι και ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟ! δια τούτο και οι μπλε σημαίες. ο Πουρναράκης σωστά τα έλεγε, έχει παραγίνει το κακό με τα προσπεράσματα σε γύρο πάνω. μήπως έχει άδικο ο κάθε Αλόνσο να φωνάζει-χειρονομεί-βρίζει όποιον τον κλείνει ενώ τους ρίχνει γύρο; άδικο έχει; ο σουμάχερ θα είχε κι αυτός άδικο ή μήπως όλοι ανοίγουν σα πτνες μόλις τρώνε γύρο από τον μιχ γιατί ξέρουν τι τους περιμένει; κακά τα ψέματα, η φερράρι είναι καθεστώς ίσως λιγότερο από πέρισυ αλλά είναι.

 

για τις ποινές πριν τον αγώνα δεν εκφέρω άποψη καθώς δε τις είδα τις φάσεις..

 

τώρα τον Βιλνέβ τί τον ανακατεύεις δε μπορώ να καταλάβω... υπάρχουν/υπήρχαν/θα υπάρχουν πολλοί 35άριδες (ο σουμ είναι 37 πάντως) που δεν πιάνουν μια μπρος στον σουμ. ο ζακ τουλάχιστον έχει κι ένα πρωτ. ακόμα όμως ψάχνω που κολλάει αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ο Μιχαλάκης αν δεν έπερνε πρωτάθλημα με την Benetton σήμερα δεν θα τον ήξερε κανείς (όπως έχουν ξεχαστεί άπειροι που περάσανε από την F1 και δεν κάνανε τίποτα), ο villeneuve το ίδιο και ο Hill επίσης. Ο Mansel (επειδή παρακολουθώ F1 από τότε) είχε δηλώσει οτι και πίθηκο να έβαζες στο μονοθέσιό του θα έπερνε το πρωτάθλημα.

Ανιστόριτους θα έπρεπε να πούμε όσους δεν γνωρίζουν οτι η Formula Renault (παλιότερα στο F3000 και τώρα στο GP2) είναι ένας από τους μεγαλύτερους προθαλάμους για να αναδειχτεί κάποιος και να μπει στην F1 (μεταξύ αυτών και ο Schumacher για όσους δεν το γνωρίζουν).

Και για να μην παρεξηγηθώ, αν και δεν είμαι οπαδός της Ferrari αναγνωρίζω οτι ο Schumacher είναι ένας απο τους μεγαλύτερους οδηγούς που πέρασαν από το άθλημα. Από την άλλη δεν ανέχομαι να βλέπω κάποιους να επιδεικνύουν την βλακεία τους χαρακτηρίζοντας την Renault "μικρή" ομάδα.

Harkon η renault έτρεχε και την δεκαετία του 70 σαν ομάδα (τότε με τους turbo) , αλλά και την νεότερη ιστορία της να δεις, ήτανε η μοναδική ομάδα που έκανε νίκες προπερσι και νίκη πριν 4 χρόνια όταν η Ferrari έπερνε τα πρωταθλήματα δια περιπάτου. Οπότε αν κάποιος (φτωχός στο πνεύμα) χαρακτηρίσει την Renault μικρή τότε τι θα πρέπει να πει για την Toyota με το budget της να υπερβένει (πέρυσι τουλάχιστον) και αυτό της Ferrari και που δεν έχει καταφέρει να κάνει νίκη ακόμα,αν και μπήκε την ίδια χρονιά που μπήκε και η renault στο πρωτάθλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...

 

Για τον λόγο που έπεσε στα λάστιχα το μονοθέσιο έχετε δίκιο! Πράγματι είναι έτσι όπως τα λέτε. Λάθος μου! :)

 

Αυτό που είπα για τη Γαλλία φυσικά ήταν χαριτολογόντας για μερικούς μερικούς που δεν το έπιασαν και εξαπολύουν διόλου κοσμητικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπο μου...

 

Λέγοντας τη Renault μικρή εννοώ ότι η πορεία της σε αυτό το πρωτάθλημα ήταν 50% τύχη και 50% ικανότητα... Ενώ αντίθετα της Ferrari 100% ικανότητα!! Και ας μην ξεχνάμε πως πήρε τη διαφορά η Renault.. Απλά στους πρώτους αγώνες έσπασε η Ferrari 2-3 φορές... Με το παρόν σύστημα βαθμολόγησης όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να καλυφτεί μια διαφορά!! Πράγματι είναι ικανότητα να μην σπάει το μονοθέσιο αλλά και πολύ τύχη... Γιατί του Fisichella έσπαγε συνέχεια στην αρχή δηλαδή? Στη Ferrari δεν έχει συμβεί ποτέ αυτό το ένα να σπάει και το άλλο να μένει ανέπαφο συνεχόμενα... Και τώρα που φτάνουμε στα δύσκολα η Ferrari έχει βρει πια την χρζσή τομή σε λάστιχα και μονοθέσιο και είναι σταθερά πάνω από μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη από τη Renault ενώ η Renault όχι μόνο βήματα προς τα μπροστά δεν κάνει αλλά προς τα πίσω κιόλας... Εκεί είναι η διαφορά του πρωταθλητή από τους υπόλοιπυς... Και ας μην το πάρει φέτος (το κατασκευαστων το θεωρώ σίγουρο, ο Massa είναι αρκετά σταθερός) θα ξέρω πως το 2ο πρωτάθλημα του Alonso θα είναι λόγω άπλετης τύχης, παραπάνω από τα ανεκτά όρια...

 

Μην γελιόμαστε ο Fisi έχει ακριβώς την ίδια δουλειά με τον Massa και χειρότερη κιόλας... Μόνο στον χτεσινό αγώνα άφησε τον Alonso να τον περάσει 2 φορές... Μήπως απαγορεύεται από τους κανόνες αυτό?? Θα μου πείτε και στη Ferrari το έχουν κάνει αλλά ελέχιστες φορές γιατι ο Michael είναι μάγκας και είναι πάντα μπροστά από τον Massa... Όπως επίσης έχουμε δει τον Massa να πιέζει τον Schumacher...

 

Γιατί μου μιλάς για τις προηγούμενες χρονιές?? ΑΥτά τα πισωγυρίσματα είναι για μένα πολύ σπαστικα.... Αυτή τη στιγμή μιλάμε για το 2006 πρωτάθλημα, αυτό που παίζεται τώρα!! Και εγώ ξέρω ότι σε αυτό η Ferrari όχι μόνο δεν έχει ευνοηθεί αλλά ίσως και το αντίθετο!!

 

ΦΥΣΙΚΑ και έχει άδικο ο Alonso!!!! Γιατί δίνουμε στον παραπονεμένο πρωταθλητή συγχωροχάρτι για ότι κάνει??? Οι κριτές γιατί υπάρχουν δηλαδή?? Ας απευθυνθεί η ομάδα σε αυτούς και ας δράσουν κατά την κρίση τους. Μπουρδέλο είναι? Ότι θέλει ο καθένας θα κάνει? Για να μην έχουν τιμωρήσει κάποιον ως τώρα σημαίνει πως ήταν μέσα στα νόμιμα όρια, ανταυτού έπρεπε να τιμωρηθεί ο Alonso για τις χειρονομίες του, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ! Προχτές τιμωρήθηκε επειδή τον έκλεισε και φρέναρε μπροστά στα μούτρα του και τον πέρασε υπο καθεστώς κίτρινης σημαίας, όχι για την χειρονομία!! Αν είναι δυνατόν δηλαδή όχι μόνο να ανεχόμαστε αντιαθλητικές συμπεριφορές αλλά να του δίνουμε και δίκιο...

 

Έχει μεγάλη διαφορά να αρχίζεις μια ομάδα από το μηδέν και άλλο να παίρνεις μια ομάδα έτοιμη και να την επανδρώνεις με τους κατάλληλους ανθρώπους ώστε να την κάνεις νικητή! Εμένα μου αρέσει πολύ η προσπάθεια της Toyota και μερικές φορές έχει φέρει πολύ καλά αποτελέσματα!

 

 

Edit:

 

Τον Villeneue τον ανέφερα για να τονίσω ότι ο Michael απλά δεν πεθαίνει εύκολα επειδή είναι από τους καλύτερους που έχουν περάσει στην ιστορία, αντίθετα με κάποιους που απλά ήταν φωτοβολίδες... Και σου έδωσα ένα παράδειγμα που αγωνίζετε ακόμα... Μέχρι πριν 1 αγώνα τουλάχιστον... Άλλο ένα θα ήταν ο Coulthard που ναι μεν δεν έχει πάρει πρωτάθλημα άλλα ήταν μεγάλη ελπίδα της McLaren και των Άγγλων παρόλο που είναι Σκώτος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@timour21: γιατί δεν θα τον ήξερε κανείς; τι το ιδιαίτερο έχει το πρωτάθλημα με την benetton? ο Μανσελ είχε πει, πως η οδήγηση με τα ηλ. βοηθήματα (τότε είχε μπει το traction control) έκαναν το μονοθέσιο του τόσο εύκολο στην οδήγηση που ως και μια μαιμου μπορούσε να το οδηγήσει. δεν είπε τπτ για πρωτάθλημα - από όσο θυμάμαι.

 

οκ η Renault μπορεί να είναι προθάλαμος. εδώ μιλάμε για Φ1 όμως - και τί σχέση έχει με την ιστορία της Φ1 αυτό - είμαι ανιστόριτος βλέπεις. και δεν είπα την Renault μικρή ομάδα μπρος στην Φερράρι, αλλά μπροστά στην ιστορία της. όπως και να το κάνουμε δε μπορείς να τις συγκρίνεις. η νεότερη ιστορία της Renault είναι 2 ετών. και οκ έκανε νίκες εκεί που δεν μπορούσε άλλη (όπως η Ligier το 1996 σπάζοντας κυριαρχία των Williams, ή η Jordan και η Steward αυτή των McLaren - Ferrari), τί σημαίνει αυτό πως είναι ομαδάρες; δε πάω να τις συγκρίνω με την Renault αλλά μη συγκρίνεις (τουλ ακόμα) με τη Φερράρι.

για την Toyota δε με ενδιαφέρει, δεν μιλάμε γι αυτή άλλωστε, πάντως έχεις δίκιο περίμενα περισσότερα (αν κ η Renault "κληρονόμησε" τεχνογνωσία της Benetton ενώ η Toyota μπήκε παρθένα)

 

υγ: τους χαρακτηρισμούς σου πρόσεχε. δεν σε χαρακτήρισε κανείς, μη το κάνεις κι εσύ, απόψεις ανταλλάσουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά το λες για τις δηλώσεις του Mansell (και για την ευκολία οδήγησης που παρείχαν τα τότε ηλεκτρονικά), αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε μειώνει την αξία του ως οδηγού. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι πήγε στις ΗΠΑ και πήρε το πρωτάθλημα στην πρώτη προσπάθεια... Ο Μιχαλάκης πήρε πρωτάθλημα και με κινητήρα Cosworth αν δεν απατώμαι, που δεν ήταν και ότι καλύτερο. Άλλωστε την κλάση του την παραδέχονται οοοοόλοι όσοι ασχολούνται με την F1. Μιλώντας γενικότερα τώρα, δεν μπορώ να καταλάβω τα μίση και τα πάθη στην F1. Συμπάθειες και αντιπάθειες έχουν όλοι, αλλά αυτή η λύσσα κατά του τάδε οδηγού (ή ομάδας) ανήκουν σε άλλα αθλήματα νομίζω... (Btw, δικαιώθηκα με την εκδίωξη του Montoya χε χε χε!) :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μου μιλάς για τις προηγούμενες χρονιές?? ΑΥτά τα πισωγυρίσματα είναι για μένα πολύ σπαστικα.... Αυτή τη στιγμή μιλάμε για το 2006 πρωτάθλημα' date=' αυτό που παίζεται τώρα!! Και εγώ ξέρω ότι σε αυτό η Ferrari όχι μόνο δεν έχει ευνοηθεί αλλά ίσως και το αντίθετο!!

[/quote']

 

απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γκρινιάζει κάποιος της Φερράρι επειδή φέτος δεν ευνοείται - κακή συνήθεια των περασμένων χρόνων το λέω, γι αυτό και το πισωγύρισμα. γουστάρω να υπάρχει ισοτιμία και ο πρωταθλητής να το παίρνει εντός αγώνα και όχι με εύννοιες. αυτό ισχύει -φυσικά και πρώτιστα - για την ομάδα που υποστηρίζω.

 

ΦΥΣΙΚΑ και έχει άδικο ο Alonso!!!! Γιατί δίνουμε στον παραπονεμένο πρωταθλητή συγχωροχάρτι για ότι κάνει??? Οι κριτές γιατί υπάρχουν δηλαδή?? Ας απευθυνθεί η ομάδα σε αυτούς και ας δράσουν κατά την κρίση τους. Μπουρδέλο είναι? Ότι θέλει ο καθένας θα κάνει? Για να μην έχουν τιμωρήσει κάποιον ως τώρα σημαίνει πως ήταν μέσα στα νόμιμα όρια' date=' ανταυτού έπρεπε να τιμωρηθεί ο Alonso για τις χειρονομίες του, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ! Προχτές τιμωρήθηκε επειδή τον έκλεισε και φρέναρε μπροστά στα μούτρα του και τον πέρασε υπο καθεστώς κίτρινης σημαίας, όχι για την χειρονομία!! Αν είναι δυνατόν δηλαδή όχι μόνο να ανεχόμαστε αντιαθλητικές συμπεριφορές αλλά να του δίνουμε και δίκιο...

[/quote']

μου θυμίζει την περίπτωση που μπαίνει κάποιος να ληστέψει κάποιον, το θύμα σκοτώνει τον ληστή και βρίσκει το μπελά του...

 

σίγουρα ο αλονσο και κάθε σαν αυτόν με τις χειρονομίες και τα άλλα πρέπει να τιμωρείται. σύμφωνα με την λογική σου, για να μην έχει τιμωρηθεί ο αλόνσο ως τώρα για τις χειρονομίες του, είναι στα νόμιμα όρια. δε νομίζω να αμφιβάλλεις ότι το κάθε είδους κλείσιμο όταν ρίχνεις γύρο είναι παράνομο. συγχωροχάρτι δεν παίρνει κανείς και γι κανένα λόγο. κ ειδικότερα οι πρωταθλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

harkon οι χαρακτηρισμοί δεν αφορούν εσένα. Ανέφερα απλά το όνομά σου σε κάποιο σημείο για να απαντήσω σε κάτι που είχες πει.

Τον schumacher δεν θα τον ήξερε κανείς όπως δεν έμαθαν τον takagi, τον glock τον wilson και δεκάδες άλλους πιτσιρικάδες που ήρθαν και έφυγαν χωρίς να πάρουν κάποια νίκη και να φανούν. Και ναι ο schumacher είχε πάρει 2 πρωτ. με την benetton έναν με ford και έναν με renault.

Ο mansel λοιπόν είχε εμμέσως παραδεχτεί πως όποιος και να καθότανε στην θέση του θα έπερνε το πρωτάθλημα (και το θυμάμαι πολύ καλά αλλα δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι τώρα για να σε παραπέμψω). Έτυχε όμως να μιλήσω μαζί του το 94 στην αγγλία στο donington park όπου έκανε επίδειξη με ένα renault 5 turbo και μου είχε πει οτι και εγώ (λέμε τώρα) να έτρεχα με το μονοθέσιο του θα το έπερνα με ευκολία και έπινε νερό στο όνομα της renault.

 

Το γεγονός οτι η renault δεν έτρεχε σαν ομάδα εκείνα τα χρόνια δεν μου λέει τίποτα αφού τα 4 μονοθέσια που τρέχανε έχοντας το μοτέρ τους στην πλάτη τους συνήθως καταλάμβαναν τις 4 πρώτες θέσεις, και αυτό δίνει αξία στην renault και όχι στις benetton και williams. Αναλυτικά αποτελέσματα μπορεί κάποιος να βρει στο επίσημο site της F1.

Όσο για την Ferrari και την ιστορία της, έχετε δίκιο, ψάξτε το όμως λίγο παραπάνω. θα δείτε χρονιές που έτρεχε μόνη της η φεράρι ή χρονιές που έτρεχε με άλλα ιταλικά αυτοκίνητα είτε alfa, είτε fiat είτε lamborghini. Αλλά όταν ο Γερμανοιταλικος φασιστικός άξονας έχει διαλύσει όλη την ευρώπη με τις μλκιες τις, και έχει επιτάξει κάθε γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είναι λογικό να τρέχει μόνη της για κάποια έτη στα grand prix.

 

Παρακολουθώ αυτό το Post εδώ και καιρό και δεν είχα γράψει τίποτα αφού αρκετά απο τα παιδιά που γράφουν εδώ, φαίνεται οτι είναι περιστασιακοί οπαδοί της F1 (κάτι σαν τις γυναίκες μας με το Euro 2004), αλλά το να βλέπω να λέει κάποιος την ομάδα της renault μικρή, ενώ φαίνεται οτι δεν έχει ιδέα για το άθλημα με οργίζει και ένιωσα την ανάγκη να παρέμβω. Είμαι ανοιχτός σε κάθε διάλογο αρκεί ο συνομιλητής μου να γνωρίζει τι λέει και να μην παπαγαλίζει τις ανοησίες του πουρναράκη και του κάθε πουρναράκη.

Αλλά όπως και σε κάθε φόρουμ έτσι και σε αυτό θα υπάρχουν κάποιοι που θα λένε το μακρύ τους και το κοντό τους.

Όσο για το 100% της Ferrari και το 50% - 50% τύχη - ικανότητα της renault δεν θα το σχολιάσω. θα παραπέμψω όμως αυτούς που δεν γνωρίζουν, στο παρελθόν τότε που ο Schumacher "έριχνε" το μονοθέσιο του πάνω στην Williams του Villeneuve σε μια απέλπιδα προσπάθεια να πάρει ένα ακόμα 100% σε θέμα ικανότητας πρωτάθλημα για την φεράρι. Τότε φυσικά ήτανε "κωλόφαρδος" ο Jacques που δεν εγκατέλειψε και πήρε το πρωτάθλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να προσθέσω οτι ουδέποτε έχει τιμωρηθεί οδηγός για χειρονομίες , κάποιοι ίσως να θυμούνται τα κωλοδάχτυλα του coulthard στον Schumacher, και κάποια άλλη φορά τον ψευτοτσαμπουκά του Schumacher απέναντι στον coulthard μέσα στα box του πρώτου.

Ποινές επιβάλονται όταν προβλέπονται από τον κανονισμό της FIA (υπάρχουν και στο επίσημο site) και οι ποινές δεν είναι fixed αλλά αποφασίζονται από τους εκάστοτε αγωνοδίκες/αλητάρχες της εκάστοτε πίστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

harkon οι χαρακτηρισμοί δεν αφορούν εσένα. Ανέφερα απλά το όνομά σου σε κάποιο σημείο για να απαντήσω σε κάτι που είχες πει.

 

Αναφέρονται σε μένα... Έχει μεγάλη διαφορά? Αλλά βλέπω ότι συνεχίζεις οπότε δεν εισακουγονται οι επισημάνσεις που σου κάναμε εγώ και ο Harkon... Δεν πειράζει δεν θα πέσω στο επίπεδο σου...

 

Παρακολουθώ F1 από το 98 μιας και από τότε το επέτρεπε η ηλικία μου..και μόνο άσχετο και περιστασιακό δεν θα με έλεγα...Μπορείς να μας δώσεις τα φώτα σου μέγιστε!

 

Δυστηχώς για σένα δεν ακούω τον Πουρναράκη να σχολιάζει αγώνες...βολεύομαι καλύτερα με τον Niki Lauda...

 

Το τι σχέση έχει με το αν έχει τύχη ο Alonso και η Renault στο φετινό πρωτάθλημα με μια από τις λίγες απίστευτες μαλακίες του Schumacher πριν από τόσα χρόνια δεν το καταννοώ....μάλλον είναι η κλασσική καραμέλα των αντι-Schumacher...ότι και να πεις θα σου απαντήσουν ότι έπεσε επίτηδες πίσω από τον Villeneue... Έτσι είναι... Όσοι είναι τόσο καλοί και δεν μπορείς να πεις κάτι για την οδηγηκή του ικανότητα και για τα επιτεύγματά τους βρίσκεις και ανακυκλώνεις συνέχεια τα ίδια δυσάρεστα περιστατικά που έχει ο κάθε οδηγός στην καριέρα του...για να έχουμε να λέμε κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Harkon

 

Μα που είδες να γκρινιάζω για κάτι??? Να μην λέμε ότι θέλουμε... Το φετινό πρωτάθλημα είναι πάρα πολύ δίκαιο από πλευράς επιβολής ποινών και οι αποφάσεις των αγωνοδικών είναι πολύ σωστές στην πλεινότητα των περιπτώσεων...

 

Εγω συχτιριάζω την τύχη που έχουν οι Alonso - Renault. Δεν είναι κάτι που μπορεί να επηρεαστεί από εξωτερικούς παράγοντες αυτό ούτε φταίνε οι αγωνοδίκες επειδή ο Liuzzi δεν μπόρεσε να ξεκινήσει για παράδειγμα... Το φετινό πρωτάθλημα είναι πιο ανταγωνιστικό και όπως φαίνεται η μάχη θα διαρκέσει μέχρι τον τελευταίο αγώνα... Σε αυτό συνέβαλλε η ατυχία της Ferrari στην αρχή, αλλα και η απίστευτη κοιλιά της Renault στο τέλος...

 

Προσωπικά δεν πιστεύω πως είνι στα νόμιμα όρια οι χειρονομίες αν όχι βάσει των κανόνων, σίγουρα βάση της ηθικής... Μην ξεχνάμε ότι και οι άλλοι κάνουν έναν αγώνα και δεν είναι όλα στο βωμό του πρώτου, να ανοιξουμε το δρόμο να περάσει.. Όλοι οι οδηγοί συμπεριλαμβανομένου και τουο Michael έχουν χάσει χρόνο πίσω από πιο αργά μονοθέσια, ο Alonso είναι ο μόνος που αντιδραει έτσι... Αποψή μου είναι αυτή...

 

Από εκεί και πέρα ελπίζουμε για το 8ο, την αποχώρηση του Schumacher επιτέλους και την έλευση του Kimi στη Ferrari! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια γκρινιαζετε για το σουμι επειδη τοσα χρονια κερδιζει....αλλος λεει με λιγα λογια οτι δεν ειναι καλος οδηγος.... αλλοι κραζουν τον αλονσο!!! ενταξει παιδια, οσοι παρακολουθουν πολλα χρονια F1 ξερουν τι μαλακιες λεγονται.....

Δεν ειναι ποδοσφαιρο.......οι κορυφαιοι οδηγοι του πλανητη περιμενουν εσας να τους αμφισβητησετε....

Πσσττ και που ειστε..... ο σουμι οδηγαει χωρις πολλα βοηθηματα οδηγησης......δεν ειμαι φαν του αλλα εχω ματια και βλεπω....αφηστε τις ανοησιες ....πουστιες γινονται παντα, ακομα και ο μεγας σενα εκανε.....μεσα στον αγωνα ειναι αυτα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Timour21 τα οσα λες σε κανουν να ακουγεσαι οχι ανιστορητος,

αλλα μαλλον,για να το πω ευγενικα,εντελως ακυρο...:-?

Δεν εχω να προσθεσω κατι,ας κρινουν και οσοι αλλοι διαβαζουν...

 

Γενικα,οσον αφορα την Ferrari,εχω να πω οτι καλα κανουν και διατηρουν

την συμπεριφορα τους ιδια και απαραλλακτη γιατι η μετριοπαθεια

οπως ολοι ξερουμε ειναι για τους μετριους! :twisted:

Παλι με χρονια με καιρους,παλι εκει θα παει το προωταθλημα!

Ν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

A3TeRnuS μπορείς να αναφερθείς κάπου συγκεκριμένα, ή μιλάς γενικότερα?

Μπορείς μήπως να αντικρούσεις αυτά που λέω με επιχειρήματα, ή απλά επειδή είσαι οπαδός της φεράρι είναι όπως τα λες?

 

Steven μέγιστος δεν είμαι αλλά αποφεύγω να λέω αρλούμπες του στυλ, έσκασε ο αλόνσο πάνω στα λάστιχα. Εκτός αν εκεί στην γερμανία σας δείχνουν άλλο αγώνα. Και φυσικά ούτε ο Schumacher εγκατέλειψε λόγω ελαστικών (είμαι πεπισμένος οτι παρακολούθησες άλλο αγώνα) αφού με την επαφή που είχε με τον heidfield έσπασε το track rod του πίσω τροχού. Επίσης όταν κάνεις συστάσεις σε κάποιον για την γλώσσα που χρησιμοποιεί να φροντίζεις πρώτα να προσέχεις την δικιά σου, ο χαρακτηρισμός του ηλίθιου που σε είπα πήγαινε στο " να ψοφήσουν όλοι οι γάλλοι" και αφού η γυναίκα μου είναι μισή γαλλίδα το "ηλίθιος" ήταν το λιγότερο που μπορούσα να σου πω, πίστεψέ με.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έσκασε ο αλόνσο πάνω στα λάστιχα

Απάντησα σε προηγούμενο post

ούτε ο Schumacher εγκατέλειψε λόγω ελαστικών

Ουδέποτε είπα κάτι τέτοιο. Πήγαινε δες το πρώτο post

" να ψοφήσουν όλοι οι γάλλοι"

Απάντησα σε προηγούμενο post

 

Άμα μαθαινες αντί μόνο να λες και να γράφεις, να διαβάζεις κιόλας τι γράφουν οι άλλοι θα καταλάβαινες πως το τελευταίο σου post ήταν spam...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...