Bougas Δημοσ. 14 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2006 χαλια ο αγωνας σημερα ετσι?ουτε ενα προσπερασμα. Στη Βαρκελώνη το γλέντι έχει ήδη αρχίσει. Οι 150.000 χιλιάδες Ισπανοί που κατέκλυσαν τις κερκίδες του σιρκουί της Catalunya γιόρτασαν επιτέλους μία εντός έδρας νίκη του εθνικού τους ήρωα, Fernando Alonso. O Ισπανός εκκίνησε από την pole position, έστριψε πρώτος και από εκεί και πέρα, δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα μέχρι το τέλος του αγώνα. Ακόμα κι όταν στην πρώτη σειρά ανεφοδιασμών, ο Michael Schumacher κατάφερε να απαλλαχθεί από το εμπόδιο του Giancarlo Fisichella, δεν μπόρεσε να πλησιάσει τη Renault του πρωταθλητή που με αυτή τη νίκη, διεύρυνε το προβάδισμα του στη βαθμολογία στους 15 βαθμούς. Με το πέρασμα από τη γραμμή του τερματισμού, ο οδηγός της Renault έδωσε το σύνθημα (με τις γνωστές πλέον μιμήσεις του) και το γλέντι ξεκίνησε. Ο Schumacher δεν μπορούσε να χαλάσει το πάρτι του Ισπανού που έγινε ο πρώτος εκπρόσωπος της Ιβηρικής χώρας που κερδίζει εντός συνόρων αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Fisichella που δεν πιέστηκε ιδιαίτερα από τον τέταρτο Felipe Massa. Πέμπτος τερμάτισε ο Kimi Raikkonen σε ένα ακόμα αγώνα όπου η McLaren φάνηκε αρκετά πίσω από τους ανταγωνιστές της. Όσο για τον teammate του, Juan Pablo Montoya, βρέθηκε από νωρίς εκτός πίστας. Ακολούθησαν οι δύο Honda με τον Jenson Button μπροστά από τον Rubens Barrichello ενώ τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε για άλλο ένα αγώνα μία BMW-Sauber, δια χειρός Nick Heidfeld. H τελική κατάταξη: 1. Alonso Renault (M) 1h26:21.759 2. M.Schumacher Ferrari ( + 18.502 3. Fisichella Renault (M) + 23.951 4. Massa Ferrari ( + 29.859 5. Raikkonen McLaren-Mercedes (M) + 56.875 6. Button Honda (M) + 58.347 7. Barrichello Honda (M) + 1 γύρος 8. Heidfeld BMW-Sauber (M) + 1 γύρος 9. Webber Williams-Cosworth ( + 1 γύρος 10. Trulli Toyota ( + 1 γύρος 11. Rosberg Williams-Cosworth ( + 1 γύρος 12. Villeneuve BMW-Sauber (M) + 1 γύρος 13. Klien Red Bull-Ferrari (M) + 1 γύρος 14. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) + 1 γύρος 15. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) + 1 γύρος 16. Monteiro MF1-Toyota ( + 3 γύροι 17. Sato Super Aguri-Honda ( + 4 γύροι Ταχύτερος γύρος: Alonso, 1:16.723 Εγκατέλειψαν: Albers MF1-Toyota ( 49 Speed Toro Rosso-Cosworth (M) 48 R.Schumacher Toyota ( 32 Montoya McLaren-Mercedes (M) 18 Montagny Super Aguri-Honda ( 11 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ 1. Alonso 54, 2. M. Schumacher 39, 3. Raikkonen 27, 4. Fisichella 24, 5. Massa 20, 6. Button 16, 7. Montoya 15, 8.Barrichello 8, 9. R.Schumacher 7, 10. Villeneuve 6, 11. Heidfeld 6, 12. Webber 6, 13. Rosberg 4, 14. Coulthard 1, 15. Klien 1 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ 1. Renault 78, 2. Ferrari 59, 3. McLaren-Mercedes 42, 4. Honda 24, 5. BMW-Sauber 12, 6. Williams-Cosworth 10, 7. Toyota 7, 8. Red Bull-Ferrari 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratukos Δημοσ. 14 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2006 Οσο και αν ειμαι με την mclaren οφειλω να παραδεχτω τον Ισπανο τυπακο που ξεσηκωνει τον κοσμο με τις οδηγικες του ικανοτητες. Και του χρονου θα εχω ενα λογο παραπανω να τον γουσταρω μιας και θα τον εχω στην ομαδα μου,εστω και ως mercedes.Ξερει κανεις ποιον θα εχουμε για δευτερο οδηγο; Γιατι δε νομιζω να κρατησουν το κριαρι που λεγεται Χουαν!!! Ελπιζω να παρουν καποιον απο τους μικρους ελπιδοφορους που χανονται σε μικρες ομαδες. Οπως για παραδειγμα ο Rosberg.Εχει τσαγανο το παλικαρι.Αν ξερει κανεις κατι για τα ασημενια βελη,ας στειλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 14 Μαΐου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2006 φιλε μου,αν δεν φτιαξει πρωτα αξιοπιστο μονοθεσιο........ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Αξιοπιστία έχει, ταχύτητα της λείπει. Ενώ πέρσι βλέπαμε ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο που τερμάτιζε στους 2 από τους 3 αγώνες, φέτος βλέπουμε ένα όχι και τόσο γρήγορο μονοθέσιο που θα τερματίσει σίγουρα -αν δεν κάνει τις γνωστές μ*****ες ο Monty-. Δυστυχώς αυτά συνεπάγονται από την μετάβαση σε μία εποχή χωρίς τη McLaren να έχει το πάνω χέρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vsls Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Αν αποκτησει ταχυτητα θα χασει την αξιοπιστια! Μη τα θελετε ολα δικα σας! Παντα αυτη η μετριοτητα την ετρωγε την McLaren! Επιτελους ανεβαινουμε κ εμεις σιγα σιγα... 15 βαθμοι διαφορα μονο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A3TeRnuS Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Αντε να δουμε τι θα δουμε... Τουλαχιστον απεκτησε περισσοτερο ενδιαφερον η ολη φαση απο περσι... Ν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekboy Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 παντως εμενα μου αρεσει ο Μασα...κανουν καλο διδυμο με τον Σουμι..εσεις πιστευετε στις δυνατοτητες του?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vsls Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Ο Massa ας μην ειχε για manager τον γιο του Todt κ θα σου ελεγα που θα εκανε διδυμο... Οχι οτι ειναι κακος καθε αλλο, αλλα με τοσα χρονια εμπειριας στη Ferrari θα τον ηθελα ηδη περισσοτερο ετοιμο κ συγκεντρωμενο απ οτι ειναι (ενα καλο παραδειγμα ο Rosberg)... Γιατι κ ο Badoer εχει περισσοτερα χρονια στην ομαδα αλλα ακομα δοκιμαστη τον κραταμε κ δε νομιζω οτι ποτε θα παρει τιμονι σε GP (ευτυχως ειχε περασει το αγροτικο του στη Minardi) Το θεμα ειναι τι θα γινει στην μετα-Schumi εποχη ή εστω στη μεταβατικη φαση... Γιατι αν ερθει ειτε ο Rossi (προσωπικα δε θα το ηθελα δε θεωρω οτι ειναι τοσο ικανος στη F1 η τουλαχιστον θα φαμε ενα χρονο αναμονης κ προσαρμογης ισως κ πιο πολυ) ειτε ο Raikkonen (που τον χασαμε ετσι χωρις λογο οταν τον "ειχαμε" στην Sauber κ τον θεωρω σαφεστατα πιο ταλαντουχο ως οδηγο απ οτι ο Alonso) ο Massa δε θα εχει θεση στο grid! Οποτε τον βλεπω απλα γι αυτο το χρονο με την ελπιδα να ανεβει κ αλλο για μειωσουμε τη διαφορα στο κατασκευαστων κ να συνεχιζει βεβαια να ανοιγει το δρομο στον Schumi οπως κανει ενας σωστος 2ος οδηγος τοσα χρονια...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratukos Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Εγω πιστευω οτι φοβαται να πιεσει ο Ραικονεν το οχημα φετος γιατι και περυσι που το πιεζε, αναβε λες και ηταν οινοπνευμα διπλα σε τζακι!!!! Να ειναι καλα το παλικαρι οπου και αν παει.Αν και για Φεραρι δυσκολο το βλεπω σαν δευτερος πισω απο το Μιχαλακη. Στη Μακλαρεν χλωμο το βλεπω σαν δευτερο οδηγο πισω απο τον πρωταθλητη. Μην ξαφνιαστειτε αν τον δειτε ατην Toyota η στην Honda στην θεση του μονιμα πλεον κοιμωμενου Μπαρικελο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Είδα σήμερα μία αφίσα στο δρόμο καθώς ερχόμουν στη δουλειά και με έπιασαν τα γέλια... Έχει λοιπόν τον Montoya να απομακρύνεται από το μονοθέσιό του, το οποίο βρίσκεται επάνω στο γρασίδι (προφανώς έχει εγκαταλείψει). Από κάτω λοιπόν είναι το σλόγκαν της διαφήμισης... KEEP WALKING. Johnnie Walker :mrgreen: Βρε το έριξαν στην πλάκα οι σπόνσορες της Mercedes; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 το παλικαρι δεν παιζετε! αυτος ειναι ο μεγαλος και ταλαντουχος οδηγος? δυστηχως μιλαμε για αλλη μια απατη τυπου david coulchard. δεν μπωρει μετα απο 3-4 χρονια στην Φ1 να ξεχωρισει να καταλαβει τις δυνατοτητες του μονοθεσιου του? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yiah Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 τι ηταν παλι και αυτο στο μονακο απο τον σουμι;! το παληκαρι εχει κατι τασεις πολυ μυστηριες ωρες ωρες!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 εχουν γινει πολυ χειροτερα απο τον fishikela.καθυστερει μονιμος τους ταχυτερους γυρους των αντιπαλων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
accipio Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 Καλά, η ατυχία του Ραϊκόνεν δε λέγεται. Άλλος ένας σπασμένος κινητήρας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bougas Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 28 Μαΐου 2006 Θα πρέπει να συμβούν πολλές, αν όχι απίστευτες, ανατροπές προκειμένου ο Fernando Alonso να χάσει το εφετινό πρωτάθλημα στη Formula 1. O Ισπανός πιλότος της Renault ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Grand Prix του Μονακό και αύξησε τη διαφορά που τον χωρίζει από τον δεύτερο στη βαθμολογία και μεγαλύτερο αντίπαλο του Michael Schumacher. Ο Γερμανός πάντως, ο οποίος εκκίνησε τελευταίος λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε, κατόρθωσε να φέρει τη Ferrari στην πέμπτη θέση παίρνοντας όσους περισσότερους βαθμούς μπορούσε. Ανάμεσα στους δυο μονομάχους του πρωταθλήματος βρέθηκαν οι Juan Pablo Montoya, David Coulthard και Rubens Baricchello. Ο Κολομβιανός στην καλύτερη εφετινή επίδοσή του είδε με τη MacLaren Mercedes του δεύτερος την καρό σημαία του τερματισμού, ενώ ο Σκώτος πιλότος με τη Red Bull και ο Βραζιλιάνος της Honda βρέθηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Fisichella (Renault), Heidfeld (BMW Sauber) και Ralf Schumacher (Toyota) κατακτώντας πολύτιμους βαθμούς για τις ομάδες τους. Εκείνος που θα θέλει πολύ γρήγορα να ξεχάσει το συγκεκριμένο grand prix είναι ο Kimmi Raikkonen. Αν και ο Φινλανδός έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του προκειμένου να απειλήσει τον Alonso (ήταν από το ξεκίνημα πίσω του), ο κινητήρας της MacLaren τον πρόδωσε 28 γύρους πριν από τον τερματισμό. Η τελική κατάταξη 1. Alonso 1.43' 43.116 2. Montoya +14.567 3. Coulthard +25.598 4. Barrichello +53.337 5. Μ.Schumacher +53.830 6. Fisichella +1:02.072 7. Heidfeld +1 lap 8. R. Schumacher + lap 9. Massa +1 lap 10. Liuzzi +1 lap 11. Button +1 lap 12. Albers +1 lap 13. Speed +1 lap 14. Villeneuve +1 lap 15. Monteiro +2 laps 16. Montagny +3 laps 17. Trulli +6 laps Ret Klien +22 Laps Ret Rosberg +27 Laps Ret Raikkonen +28 Laps Ret +30 Laps Ret Sato +32 Laps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.