Προς το περιεχόμενο

Command and Conquer 3 Tiberium Wars


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Όλοι μας την πρώτη φορά τους στείλαμε καταλάθος για πικ-νικ μέσα στο "χωράφι του κρυστάλλινου θανάτου" πιστεύω. ;)

 

Μερικές φορές έχει πλάκα για να το παίξεις Saving Private Ryan. :-P

  • Απαντ. 542
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Όλοι μας την πρώτη φορά τους στείλαμε καταλάθος για πικ-νικ μέσα στο "χωράφι του κρυστάλλινου θανάτου" πιστεύω. ;)

 

Μερικές φορές έχει πλάκα για να το παίξεις Saving Private Ryan. :-P

 

Μεχρι που ανακαληψα τα APC και το επαιζα στρατηγος κανοντας μαζικες αποβασεις στην μεση της εχθρικης βασης :mrgreen:

Ειχα γεμισει μια "πιστα" με war factories και barracks και ειχα τον απιστευτο στρατο :-D "Building in progress".

Δημοσ.

koita ANEMOS-V an ta screen shots eina IN GAME tote aksizi tin anabathmisi....analogos to poso poromenos eisai me C&C :) k ap oti fenete exei pesi poliiiiiiii doylia se auto to game...telika oi paragogi twn C&C genika perimenoyn mia allagi stin skini ton grafikon gia na bgaloyn game mpravo toys:)

Δημοσ.

Ελπιζω να εχει την ατμοσφαιρα και την ψυχη που ειχαν τα κλασσικα C&C και να μην ειναι απλα αλλο ενα generals με μοναδες απο gdi και nod. Το generals το ειχα βρει λιγο ακυρο. Δεν επρεπε να το λενε C&C κατα την γνωμη μου.

Δημοσ.

Αν αυτα που βλεπω διπλα απο το mamooth tank(το μεγαλυτερο unit in game)ειναι στρατιωτες κανονικοι και οχι τιποτα τρελα androids/robots αρχιζω να ξενερονω.Ενα απο τα λιγα πραγματα που μου αρεσε στο generals ηταν η σχετικα καλη αντιστοιχια απεικονισης των μεγεθων στρατιωτων/οχηματων/κτιριων σε συγκριση με τ περιβαλον αλλα και μεταξυ τους.Πως να χωσεις 5 στρατιςτες σε ενα apc οταν εχουν το διπλασιο υψος? :mrgreen: :twisted: :mrgreen:

Περα απο την πλακα αυτο μου την σπαει παρα πολυ....

Δημοσ.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars info

 

Silos are IN, and you can steal enemy money out of them.

80% of the world's population lives in Yellow Zones

Zone Troopers (possibly among other infantry units) aren't vulnerable to Tiberium fields, but others are.

Red Zones have a lot of Tiberium, so expect higher-money battles with faster powering-up.

Even totally farmed-out fields of Tiberium will eventually grow back, but you can't just expect to nurse your "starter" field through a whole match. Tiberium harvesting is faster in the begining of the match when there's a lot of it on the map.

Nod plays the "good guys" (sorta) in the Yellow Zones, where they bring food etc. to the neglected poor folk who live there. Champions of the oppressed and all that, yadda yadda.

EA is trying to make C&C3 a "fast-paced" game

Multiple refineries and harvesters are absolutely back in, and GDI has "familiar tactics still available".

Fan feedback (that's YOU) about the initial Tiberium shots showing "big crystals" has been heard and Mike Verdu said they made the (harvestable) crystals smaller.

Mike Verdu says he "comes across as GDI", but he's "subversive at heart". Jason Bender says, "Peace Through Power - Nod has style".

At Leipzig, EA will be showcasing the first real-time multiplayer GDI versus Nod match, and there will be a "big announcement" that Mike Verdu thinks "will mean a *lot* to Command & Conquer fans"

One of the factions will have an "interesting, unique" and "tactical" use of Tiberium - that you'll want to be "very close to Tiberium when you're using their units"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...