leukonas Δημοσ. 13 Μαΐου 2006 Δημοσ. 13 Μαΐου 2006 Εχω μια εργασία για τη σχολή και θέλω τη βοήθειά σας γιατί έχω κολήσει.Εχω 16 εικόνες τις οποίες θέλω να φορτώνω σε μια λίστα αλλα κάθε φορά με διαφορετική σειρά και φυσικά κάθε εικόνα να φορτωθεί μόνο μια φορά.Αυτο που θέλω να κάνω είναι ένα παιχνίδι στο οποίο εμφανίζονται 16 εικόνες κάθε φορα με διαφορετική σειρά.Οποιαδήποτε βοήθεια είναι δεκτή.Ευχαριστώ.
bird Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Μπορείς να φτιάξεις μια λίστα με τα ονόματα των εικόνων και μετά με την random να διαλέγεις ένα και να το εμφανίζεις. Μόλις το εμφανισεις θα το σβήνεις από τη λίστα και θα συνεχίζεις. Για παράδειγμα: >on startmovie global images images = list("img1",img2",...,"img16") the randomSeed = the ticks end on exitframe global images tmp = random(images.count) if ( tmp > 0) then spite(10).member = member(images[tmp]) images.deleteAt(tmp) end if end Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ (αν και πολύ γενικος ο κώδικας). Αν όχι, έδω είμαι... :-D
atonioz Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 re file einai polu aplo telika... sto edeiksa kai apo konta!!! xaxaxaxaa
e-tic Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Δημοσ. 15 Μαΐου 2006 Κάνε εισαγωγή τις εικόνες στο cast σε συγκεκριμένες θέσεις (πχ απο 10 εώς 25) και κάλεσε απλά ένα τυχαίο νούμερο απο 1 εώς 16 στο οποίο θα προθέτεις 10 και το νούμερο που θα σου βγαίνει θα αντιστοιχεί στο member που θα καλείς: on exitframe set the member of sprite x to member((random(16)+10) of castlib ψ) end όπου χ το νούμερο του sprite που θα έχεις φορτώσει την πρώτη εικόνα ή ένα dummy member και ψ το νούμερο του castlib οπου υπάρχουν οι εικόνες (ψ=1 αν χρησιμοποιείς το internal cast)
leukonas Δημοσ. 18 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2006 Παιδια σας ευχαριστώ πολύ.Το έκανα με τον τρόπο του φίλου bird
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.