panther_512 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2011 Αν σου αρέσουν τα Hack n Slash RPGs, σίγουρα θα σου αρέσει πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2011 Υποστηρίζει wide αναλύσεις και μέχρι τι ανάλυση;Ξέρουμε; Πιστεύω πάντως ότι τότε που θα το ξεκινήσω δε θα βρίσκω ούτε ψόφια γάτα online.Όχι ότι με καίει ιδιαίτερα, αλλά θα ήθελα να το δω λίγο το online του.Γιατί το sp το είχα δοκιμάσει παλιότερα και ήταν καλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luciddream Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2011 Defence και dream ήταν ο δικός μου. Δε δυσκολεύτηκα να τερματίσω όλες τις δυσκολίες. btw o dream έχει και spell Luciddream Υποστηρίζει wide αναλύσεις και μέχρι τι ανάλυση;Ξέρουμε; Πιστεύω πάντως ότι τότε που θα το ξεκινήσω δε θα βρίσκω ούτε ψόφια γάτα online.Όχι ότι με καίει ιδιαίτερα, αλλά θα ήθελα να το δω λίγο το online του.Γιατί το sp το είχα δοκιμάσει παλιότερα και ήταν καλό. εγώ είμαι μέσα αν θέλετε πάντως να φτιάξω νέο char όταν δεν βρίσκεις γάτα στείλε ένα pm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω τους βετεράνους του παιχνιδιού, κάτι το οποίο σίγουρα κάποια στιγμή θα τους προβλημάτισε: Τί παίζει με το DPS calculator του παιχνιδιού? Έχω φτάσει στο τελευταίο κεφάλαιο, με τοξότη + καταιγίδα και μέχρι τώρα πάντα βάσιζα τις επιλογές όπλων και λοιπών εξαρτημάτων με βάση το DPS. Τώρα όμως έφτασα σε μία φάση που δεν μου κολλάει καλά το όλο πράγμα. Έχω φτιάξει 2 lesser artifacts. To Deathrattle και το Crystal Tear. Το πρώτο είναι πολύ πιό εύκολο να το φτιάξεις και έχει πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις (level 5 για το πρώτο και level 25 για το δεύτερο artifact). Το τί κάνει το κάθε artifact από Damage έχει ώς εξής: Deathrattle (value 7,000): +10 Damage 30 Poison Damage over 3 seconds +15% Attack Speed Completion Bonus: +8% Attack Speed Και το Crystal Tear (value 25,000): 75 Bleeding Damage over 3 seconds +18% Cold Damage +13% Lighting Damage +18% Vitality Damage Xωρίς κανένα από τα 2 έχω: Average damage: 290 Attack Speed: 100% DPS: 289 Με το Deathrattle γίνεται: Average Damage: 318 Attack Speed: 116% DPS: 370 και με το κατα πολύ ακριβότερο Crystal Tear: Average Damage: 336 Attack Speed: 100% DPS: 335 Το θέμα είναι ότι αν κάτσεις να τα υπολογίσεις μόνος σου, το 2ο artifact έπρεπε να σου αναβάζει πάρα πολύ περισσότερο το DPS... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2011 Τί παυδέυεσαι με αυτά τα artifacts; Πάρε ένα Soul Shiver. Κατ εμέ δεν βλέπω που το πρόβλημα; Το Avg dps υπολογίζεται με την ζημιά που κάνεις στα χτυπήματα με το όπλο, χωρίς ξόρκια. Και το ένα σου δίνει 23% μπόνους στην ταχύτητα επίθεσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Δέν είναι έτσι τα πράγματα. Το DPS υπολογίζει καί τα elemental damages που σου δίνει κάποιο αντικείμενο. Αλλά ο τρόπος που τα υπολογίζει δεν είναι διαφανής, με αποτέλεσμα να υπάρχουν φάσεις όπως η παραπάνω, όπου τα πράγματα δεν στέκουν καλά. Για του λόγου το αληθές, έβγαλα όλα τα αντικείμενα από το χαρακτήρα. Και μετά του έβαλα όλο και όλο ένα δαχτυλίδι που έδινε +10%lighting damage. Τα DPS ανέβηκαν. Με τα παραπάνω artifacts, κανονικά με το πρώτο έπρεπε το DPS να είναι γύρω στο 385 και με το δεύτερο 457... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tmark Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Παιδιά αξίζει να ασχοληθώ με το παιχνίδι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LRoi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Ναι, αξίζει πολύ. Το μόνο πράγμα που με εκνευρίζει προσωπικά είναι το ότι αν έχω καθαρίσει μία περιοχή, ψοφήσω και μετά από save βγω από το παιχνίδι, όταν ξαναμπαίνω έχουν γίνει respawned τα mobs και αυτό συνέβαινε και στο Magicka το οποίο και παράτησα γι' αυτό το λόγο. Δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση να ξανακαθαρίζω περιοχές, επειδή το παιχνίδι λειτουργεί με checkpoints ουσιαστικά. Τα παραπάνω αφορούν προσωπική άποψη. Το παιχνίδι είναι πραγματικό διαμάντι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Παιδιά αξίζει να ασχοληθώ με το παιχνίδι? Το παιχνίδι είναι κορυφή. Μακράν το καλύτερο παιχνίδι τύπου Diablo. Ότι παρόμοιο έχω παίξει μέχρι τώρα το είχα βαρεθεί στο μπάμ μπάμ. Με αυτό είμαι στις 50 ώρες και συνεχίζω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tmark Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Μάλιστα. Ευχαριστώ παιδιά, θα το δοκιμάσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_valliant Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω τους βετεράνους του παιχνιδιού, κάτι το οποίο σίγουρα κάποια στιγμή θα τους προβλημάτισε: Τί παίζει με το DPS calculator του παιχνιδιού? Έχω φτάσει στο τελευταίο κεφάλαιο, με τοξότη + καταιγίδα και μέχρι τώρα πάντα βάσιζα τις επιλογές όπλων και λοιπών εξαρτημάτων με βάση το DPS. Τώρα όμως έφτασα σε μία φάση που δεν μου κολλάει καλά το όλο πράγμα. Έχω φτιάξει 2 lesser artifacts. To Deathrattle και το Crystal Tear. Το πρώτο είναι πολύ πιό εύκολο να το φτιάξεις και έχει πολύ χαμηλότερες απαιτήσεις (level 5 για το πρώτο και level 25 για το δεύτερο artifact). Το τί κάνει το κάθε artifact από Damage έχει ώς εξής: Deathrattle (value 7,000): +10 Damage 30 Poison Damage over 3 seconds +15% Attack Speed Completion Bonus: +8% Attack Speed Και το Crystal Tear (value 25,000): 75 Bleeding Damage over 3 seconds +18% Cold Damage +13% Lighting Damage +18% Vitality Damage Xωρίς κανένα από τα 2 έχω: Average damage: 290 Attack Speed: 100% DPS: 289 Με το Deathrattle γίνεται: Average Damage: 318 Attack Speed: 116% DPS: 370 και με το κατα πολύ ακριβότερο Crystal Tear: Average Damage: 336 Attack Speed: 100% DPS: 335 Το θέμα είναι ότι αν κάτσεις να τα υπολογίσεις μόνος σου, το 2ο artifact έπρεπε να σου αναβάζει πάρα πολύ περισσότερο το DPS... Έχεις δίκιο, δεν βγαίνουν τα νούμερα. Πιστεύω ότι έχεις κι άλλα αντικείμενα με damage modifiers, γιατί μου λείπουν και από τα δύο σχεδόν ανάλογα ποσά. Αν θυμάμαι καλά: α) το Average Damage υπολογίζεται βάση του ελάχιστου & μέγιστου damage του όπλου σου, ΣΥΝ τον μέσο όρο των damage modifiers ΕΚΤΟΣ των 'ανά δευτερόλεπτο' - όσων δηλαδή λένε "over X seconds" β) το DPS είναι ανά δευτερόλεπτο και συνυπολογίζει τα 'ανά δευτερόλεπτο' αλλά ΟΧΙ τα "+Χ%". γ) Το attack speed ΔΕΝ μετράει στο damage - επηρεάζει μόνο την ταχύτητα του skill animation και το αν μπορεί να διακοπεί από το mob ή όχι Έτσι: α) average damage = 290+10 (damage)=300 αντί 318 και 290+[290*(18%+13%+18%)/3] = 337,36 αντί 335 β) το "+30 Poison Damage over 3 seconds" δίνει +10 ανά δευτερόλεπτο (30/3) στο DPS οπότε: 289+10 (damage)+10 (/second) = 309 (ενώ λέει 318 - λείπουν 9) Αντίστοιχα, το "+75 Bleeding Damage over 3 seconds" δίνει στο DPS: 289+25 (75/3) = 314 (ενώ λέει 335 - λείπουν 21) ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ όλα τα παραπάνω... Τα +18% Cold Damage κλπ υπολογίζονται χωριστά γιατί συγκρίνονται (αφαιρούνται) από το αντίστοιχο resistance του mob πριν υπολογιστούν σαν damage. Τα στατιστικά που δίνεις (χωρίς τα artifacts) είναι μόνο με τα όπλα ή και άλλο gear στον χαρακτήρα σου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Ναι, έχω και άλλα αντικείμενα με damage modifiers. Οπότε το γενικό συμπέρασμα ποιό είναι? Ποιό από τα 2 artifacts σου ανεβάζει το damage περισσότερο? Τώρα για το attack speed, μου φαίνεται πάρα πολύ περίεργο να μήν συνυπολογίζεται στο Damage Per Second, μιάς και με items που δίνουν +% στο Attack speed, μου αλλάζει κατευθείαν το DPS. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_valliant Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Σχεδόν σε ΟΛΑ τα παιχνίδια αυτού του τύπου, το attack speed κάνει αυτό που σου είπα - πειράζει δηλαδή το animation speed (frames) και όχι το damage. Επιφυλάσσομαι όμως, γιατί μπορεί κάλλιστα να το συνυπολογίζει στο DPS (σίγουρα όχι στο average damage). Γενικό συμπέρασμα: είναι υποκειμενικό, κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις. Εγώ προτιμώ να έχω χαμηλότερο DPS αλλά να 'βγάζω' συνδυασμό physical + elemental damage. Με τον τρόπο αυτό (κυρίως στο τελευταίο act του παιχνιδιού αλλά και στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας...) θα 'περνάς' χτυπήματα στα mob ακόμα κι αν έχουν resistances. Έτσι για να μου (μας) φύγει η περιέργεια, πες μου τι στατιστικά βγάζεις... τσίτσιδος, μόνο με τα όπλα και τα artifacts. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Στάνταρ μετράει το Attack Speed στο DPS. Μόλις το τσέκαρα τσίτσιδος, όπου έβαλα μόνο μία πανοπλία με +5% Attack Speed. Αverage damage 33 και DPS 34. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_valliant Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2011 οκ, το τσεκάραμε αυτό ^^ Ντύσου τώρα πριν πουντιάσεις!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα