Προς το περιεχόμενο

Game Development : τα πρωτα βηματα


kath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδω και αρκετο καιρο μου εχει γινει εμμονη ιδεα η δημιουργια ενος videogame ..μη φανταστειτε τιποτα το σοβαρο , απλα θελω να δημιουργησω κατι ως βαση.

Αυτο που θελω να μαθω ειναι :

 

  • ποια βιβλιοθηκη για γραφικα να χρησιμοποιησω;
  • ποια βιβλιοθηκη για ηχο να χρησιμοποιησω;
  • που μπορω να βρω tutorials (..της "προκοπης") ;

 

Οι απαιτησεις μου :

 

Αυτο που θα γραψω θελω να'ναι κατι απλο , αλλα ευχαριστo.

Σιγουρα πρεπει να'ναι 2d και ως γλωσσα προγραμματισμου

απαιτω(:-D ) την c++ (IDE : DEV C++) ..

Δημοσ.

Με την λιγοστη εμπειρια που εχω πανω στο θεμα, θα σου προτεινα τα εξης:

 

Βιβλιοθηκες: SDL/OpenGl φυσικα:-D

Ηχος: Θα σου ελεγα να το αφησεις αυτο για αργοτερα, αλλα ισως η πιο απλη βιβλιοθηκη στον πλανητη ειναι η SDL_mixer.

Και για tutorials http://gamedev.net φυσικα, οπως ειπε και ο Cue και επισης http://nehe.gamedev.net

 

Και επισης, μην σκεφτεσαι το 2d σαν ποιο ευκολο.

Καλυτερα να μαθεις opengl, εφοσον μπορεις να ορισεις ορθοκανονικη fixed καμερα και να δουλεψεις σαν να ηταν 2d.

Ετσι κρατας και την γνωση που αποκτας αν θες να κανεις κατι 3d.

 

Αντε με το καλο, να δουμε και αλλα παιχνιδια στο happypenguin!

(SDL/OpenGL/SDL_mixer=>win32,linux,macosx,*BSD με ελαχιστες αλλαγες)

Δημοσ.

Giati 2D? Oi dio pio gnwstes epiloges: OpenGL kai DirectX....emena me volevei pio poli to prwto alla to kserw kai kalitera - einai kai platform independent...

OpenAL gia audio alla kane prwta ta grafikoulia kai meta asxoleisai me ton ixo :)

Ontws gamedev exei diafora aksiologa tutorial me oxi kai ton kalitero kwdika alla safestata arketo gia na katalaveis. Koita Nehe opws kai Gamasutra.

Den kserw tis gnwseis sou alla an ksekinas twra me graphics diavase tutorials gia math for graphics giati eidika se 3D tha sou xreiastoun :)....good luck.

Δημοσ.

Από την εμπειρία μου με το DirectX (πριν αρκετό καιρό έφτιαξα ένα απλό 2D φιδάκι) μπορώ να πω ότι η σχεδίαση 2D (DirectDraw) παιχνιδιών μαζί του ήταν μια σχετικά εύκολη όμως κάπως κουραστική εμπειρία αφού θα πρέπει να γράψεις αρκετό κώδικα «τυφλοσούρτη» όπως για παράδειγμα την προετοιμασία των video buffers, το φόρτωμα bitmaps (ένα σορό κλήσεις στο Windows API), πράγματα που από ότι είδα η SDL (και άλλες παρόμοιες βιβλιοθήκες) στα παρέχει έτοιμα (ευτυχώς).

Ενώ όσον αφορά το debugging στο DirectX, εάν δουλεύεις σε full screen δεν μπορείς να κάνεις stepping στο κώδικα γιατί η «οθόνη κλειδώνει» οπότε αυξάνεται η ταλαιπωρία ενώ η ανάπτυξη σε windows mode έχει τους δικούς της περιορισμούς (τουλάχιστον στο DirectX 6.0 SDK που είχα).

 

Για τον ήχο αν μπορείς (δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις) προτίμησε τις ρουτίνες του Windows API καθώς είναι ευκολότερες από το DirectSound και δεν κοστίζουν ιδιαίτερα σε ταχύτητα.

Για τον έλεγχο όμως του παιχνιδιού μην κάνεις το λάθος και προτιμήσεις το Windows API (όπως εγώ) διότι κοστίζει σε ταχύτητα συνεπώς εκεί παίζει οπωσδήποτε το DirectInput interface.

 

Τώρα όσον αφορά το 3D τμήμα του (Direct3D) από το ελάχιστο που ασχολήθηκα (μου αρέσουν περισσότερο τα 2D παιχνίδια, εποχές Amstrad, Amiga κτλ.) μου φάνηκε σαφώς πολύ πιο περίπλοκο από το OpenGL.

 

Σήμερα αν ξανάγραφα το παιχνίδι μου, μάλλον θα το έκανα με την SDL ή κάποια παρόμοια βιβλιοθήκη.

Δημοσ.

Sostos o Kickeras. OpenGL logo tou oti trexei se oles tis platformes. OpenAL gia ton idio logo.

kai http://www.gamedev.net , kai nehe.gamedev.net kai http://www.opengl.org gia arxi. gia pio advanced tutorials des sto http://www.gamasutra.com

episis alla site einai:

http://www.codesampler.com/

http://www.ultimategameprogramming.com/

http://www.gametutorials.com/

http://www.humus.ca

 

welcome to the club file! :D

Δημοσ.

Ρίξε μια ματιά εδώ είναι ένα tutorial σε java, από τα καλύτερα που έχω διαβάσει. Μη σε τρομάζει η γλώσσα, έτσι όπως έχει εξελιχθεί μπορείς άνετα να γράφεις και 3d χωρίς να έχεις να ζηλέψεις τίποτα από C/C++, για του λόγου το αληθές το Quake 2 σε Java χρησιμοποιώντας κάποια ports από βιβλιοθήκες ήχου και γραφικών.

Δημοσ.

Ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες

 

Αν καταλαβα σωστα (μετα απο οσα διαβασα) , το SDL ειναι οτι καλυτερο για εναν αρχαριο και υποστηριζει και 3d περιβαλλον , ε;

Αρα ειναι προτιμοτερο να κανω μια αρχη σε αυτο.

 

Επισης ενα πραγμα δεν εχω καταλαβει.

Για να φορτωσεις ενα απλο sprite στην οθονη , απαιτει καποιου ειδους πολυπλοκης συναρτησης.. σωστα ;

Αν ναι το SDL φροντιζει γι'αυτο ;

 

Ευχαριστω για τον χρονο σας!

Δημοσ.

Και κατι ακομα.

 

Ενα 3d περιβαλλον , πως ακριβως το δημιουργω ; μπορειτε να με "βαλετε" στη λογικη ;

 

Ρίξε μια ματιά εδώ είναι ένα tutorial σε java, από τα καλύτερα που έχω διαβάσει. Μη σε τρομάζει η γλώσσα, έτσι όπως έχει εξελιχθεί μπορείς άνετα να γράφεις και 3d χωρίς να έχεις να ζηλέψεις τίποτα από C/C++, για του λόγου το αληθές το Quake 2[/url'] σε Java χρησιμοποιώντας κάποια ports από βιβλιοθήκες ήχου και γραφικών.

 

Φιλε Γηρυόνη...

 

Δεν θα'θελα ν'ασχοληθω με java . Οχι για κανενα λογο , απλα διαθετω "βασεις" στη C++ και προς το παρον δε σκεφτομαι να αλλαξω γλωσσα.

Δημοσ.

ξεκινα απο εδω http://cone3d.gamedev.net/

εχει τουτς για SDL σκετη και για συνδυασμο με opengl

 

η SDL απο μονη της δεν παρεχει 3D υποστηριξη, το κανει μεσω της OpenGL

τοσο η SDL οσο και η OpenGL δεν ειναι γλωσσες αλλα APIs. Η SDL (χοντρικα) σου ανοιγει ευκολα παραθυρα σε διαφορες πλατφορμες, διαχειριζεται ηχο, αρχεια, συσκευες ινπουτ/αουτπουτ και εχει αρκετα καλη υποστηριξη για 2D graphics. Η OpenGL ειναι βιβλιοθηκη γραφικων και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, χρειαζεται να ανοιξεις παραθυρα και να διαχειριστεις πχ το πληκτρολογιο μεσωαλλων τροπων (πχ SDL, Glut, Windows API etc.)

Δημοσ.
ξεκινα απο εδω http://cone3d.gamedev.net/

εχει τουτς για SDL σκετη και για συνδυασμο με opengl

 

η SDL απο μονη της δεν παρεχει 3D υποστηριξη' date=' το κανει μεσω της OpenGL

τοσο η SDL οσο και η OpenGL δεν ειναι γλωσσες αλλα APIs. Η SDL (χοντρικα) σου ανοιγει ευκολα παραθυρα σε διαφορες πλατφορμες, διαχειριζεται ηχο, αρχεια, συσκευες ινπουτ/αουτπουτ και εχει αρκετα καλη υποστηριξη για 2D graphics. Η OpenGL ειναι βιβλιοθηκη γραφικων και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, χρειαζεται να ανοιξεις παραθυρα και να διαχειριστεις πχ το πληκτρολογιο μεσωαλλων τροπων (πχ SDL, Glut, Windows API etc.)[/quote']

 

Μαλιστα..

Για να καλεσω functions της OPENGL , ποια βιβλιοθηκη κανω include?? (ή το sdl το κανει αυτοματα; _ )

Δημοσ.

μη βαριεσαι να ψαξεις, κοιτα το σαιτ το τελευταιο που σου εδωσα.....

κοιτα εδω http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/ogladv/index

το πρωτο tutorial ονομαζεται "Tutorial 1: Setting up OpenGL with SDL in Linux"

αν και ειναι για Linux, ο κωδικας δεν αλλαζει

λιγο πιο κατω εχει αλλο που λεγεται "Tutorial 1c: Setting up gcc In Windows"

αρα σε καλυπτεi ΚΑΙ για windows

 

αρα σου λεει SDL + OpenGL how to............

 

Μαλιστα..

Για να καλεσω functions της OPENGL ' date=' ποια βιβλιοθηκη κανω include?? (ή το sdl το κανει αυτοματα; _ )[/quote']

 

δεν το κανει αυτοματα, θελει λιγο δουλιτσα. Κοιτα επισης τα τουτς του Nehe που σου λεμε πιο πανω. Σχεδον σε ολα υπαρχει ενα πορτ σε SDL στο κατω μερος του καθενος. Μπορεις να παρεις παραδειγματα απο εκει.

Δημοσ.
μη βαριεσαι να ψαξεις' date=' κοιτα το σαιτ το τελευταιο που σου εδωσα.....

κοιτα εδω http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/ogladv/index

το πρωτο tutorial ονομαζεται "Tutorial 1: Setting up OpenGL with SDL in Linux"

αν και ειναι για Linux, ο κωδικας δεν αλλαζει

λιγο πιο κατω εχει αλλο που λεγεται "Tutorial 1c: Setting up gcc In Windows"

αρα σε καλυπτεi ΚΑΙ για windows

 

αρα σου λεει SDL + OpenGL how to............[/quote']

Εχεις δικιο . Συγωμη :oops:

Δημοσ.

an 8es apla na ftiakseis game. Tote Xrisimopoihse SDL. (upopsin oti i lib gia sound stin SDL den plisiazei me tpt tis dunatotites tou OpenAL)

An 8es na asxoli8eis me auto, kai na ma8eis. tote min xrisimopoieis SDL gia ta graphics. Xrisimopoiise kanonikes sunartiseis OpenGL.

Auta kata tin gnomi mou :P

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...