Προς το περιεχόμενο

What about Plaisio Laptops?


grek77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν σε ενδιαφερει το servise να ειναιπολυ γρηγορο τοτε μονο και μονο και μονο για αυτο το λογο παρε εκει laptop. κατα τα αλλα πας σε toshiba-dell-sony-fs-asus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σε ενδιαφερει το servise να ειναιπολυ γρηγορο τοτε μονο και μονο και μονο για αυτο το λογο παρε εκει laptop. κατα τα αλλα πας σε toshiba-dell-sony-fs-asus

 

Δεν κάνω συχνά posts/quotes εδώ μέσα, διάβασα το post που έκανες και σκέφτηκα να απαντήσω... Δεν είμαι σίγουρος πως είναι πάντα έτσι με το service του Πλαισίου. Έχω αρκετές προσωπικές εμπειρίες, ιδίως από το service της οδού Ζαΐμη...

Κατά τη γνώμη μου προτίμησε κάποια από τις επώνυμες εταιρίες του χώρου. Έχουν αξιόλογα μηχανήματα για όλα τα βαλάντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον καθε εταιρια εχει τα καλα και κακα της τωρα εαν ειμαστε 200 χρηστες απο τουσ 1500 που πηραν λαπτοπ απο πλαισιο και μασ ετειχε στουσ 10 κατι και στουσ 3 απο αυτους αργησαν και οταν λεω αργησαν ενννοω πανω απο βδομαδα τοτε οκ ειναια απαραδεκτοι. αν σκευτει κανεισ οτι sony παει βελγιο αλλαζει μητρικη 2001 μοντελο και ερχεται πισω σε 9 μερες απο την μερα που εφυγε για βελγιο...με σαββατοκυριακο αναμεσα νομιζω ειναι εξαιρετικα καλα... .

γενικα το πλαισιο εμενα με εχει εηυπηρετηση 3-4 ημερες αυτα

παλικαρι μην το ψαχνεις παρε toshiba...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον καθε εταιρια εχει τα καλα και κακα της τωρα εαν ειμαστε 200 χρηστες απο τουσ 1500 που πηραν λαπτοπ απο πλαισιο και μασ ετειχε στουσ 10 κατι και στουσ 3 απο αυτους αργησαν και οταν λεω αργησαν ενννοω πανω απο βδομαδα τοτε οκ ειναια απαραδεκτοι. αν σκευτει κανεισ οτι sony παει βελγιο αλλαζει μητρικη 2001 μοντελο και ερχεται πισω σε 9 μερες απο την μερα που εφυγε για βελγιο...με σαββατοκυριακο αναμεσα νομιζω ειναι εξαιρετικα καλα... .

γενικα το πλαισιο εμενα με εχει εηυπηρετηση 3-4 ημερες αυτα

παλικαρι μην το ψαχνεις παρε toshiba...

 

Η παράθεσή μου δεν έχει να κάνει με αγορά laptop, αλλά αγορά εξωτερικής συσκευής DVD-RW. Η συσκευή δε δούλεψε ποτέ σωστά, αν και τη δοκίμασα καθ' όλους τους δυνατούς συνδυασμούς (διαφορετικά PCs, διαφορετικά DVDs, διαφορετικό τρόπο συνδεσιμότητας, διαφορετικές ταχύτητες - μετρήστε δλδ πόσα DVDs τελικά πέταξα). Στο service της οδού Ζαΐμη οι υπάλληλοι με διαβεβαώσαν πως κατάφεραν να κάψουν τόσο CDs όσο και DVDs (κοινώς "έχει πρόβλημα το μηχάνημά σας").

Σχεδόν 2 μήνες μετά και ενώ κατάφερα να κάψω μόλις ένα DVD, επέστρεψα στο service αυτή τη φορά με το DVD-RW και με το δικό μου notebook για να τους αποδείξω τα αυταπόδεικτα.

Δικαιώθηκα μια που δε χρειάστηκε καν η εν λόγω δοκιμή. Ήδη από τα δικά τους μηχανήματα αυτή τη φορά περιέργως είχα δίκιο (άραγε να έφταιγε η παρουσία μου κατά τον έλεγχο, δε ξέρω).

Φυσικά το δίκιο μου δε το βρήκα, αφού πλέον το DVD-RW δεν υπήρχε διαθέσιμο προκειμένου να γίνει αντικατάσταση, για αγορά άλλου με παραπλήσιες ιδιότητες έπρεπε να ξοδέψω επιπλέον χρήματα, τα χρήματά μου πίσω δε μπορούσα να τα πάρω πίσω, "υποχρεώθηκα" να αγοράσω κάτι άλλο, και το καλύτερο, λόγω του διαστήματος που είχε περάσει, το μηχάνημά μου -και το οποίο δεν είχε δουλέψει ποτέ σωστά- είχε υποστεί απαξίωση, οπότε έχασα και περίπου 30 Ε (μιλάμε για αγορά της τάξης των 150 - 160 Ε).

Σαφώς δε μιλάμε για αγορά laptop εδώ, αλλά για εμένα το παραπάνω περιστατικό μου λεει πολλά για το after sales service της εν λόγω αλυσίδας καταστημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...