Προς το περιεχόμενο

Brothers in Arms: Hell's Highway


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

χτες το δοκιμασα στα γρηγορα.

 

πρωτες εντυπωσεις (Mini review?) μετα απο μια ωρα gameplay :

 

πολυ εντυπωσιακα γραφικα με την unreal 3 engine να δυνει ρεστα στους εξωτερικους χωρους (ολος περιεργος..) τα χρωματα ειναι ολοζωντανα και ρεαλιστικοτατα. την ημερα ειναι απλα υποδηγματικα.επισεις γυνεται σωστη χρηση του εφφε blur ειδικα στις σκηνες του σεναριου.

 

ο ηχος χωρεις να εχει τιποτα το τρανταχτο να δωσει λειτουργει απλα καλα.

 

στα παραπανω προσθεστε οτι συνολικα τα παιχνιδει διχνει να ειναι ΕΛΑΦΡΕΙ συγκρητικα με το αποτελεσμα που προσφερει.

 

δεν λεω βεβαια πως το επαιξα και σε κανενα αδυναμο μηχανιμα..

αλλα σε εναν Ε[email protected] με μια 4870 και 3+gb ram με ολα τα γραφικα στο τερμα χωρης φιλτρα (θα δωκημασω και με φιλτρα καποια στιγμη) σε 1280χ1024 δεν ειδα ingame να πεφτουν τα frame κατω απο 60-55 με το vsync στο on ολα σε xp sp3 με dx9.

 

στο game play τωρα..μου αρεσε η ηδεα της τακτικης και του ελεχγου της ομαδας σου (ναι φυσικα εχει και ομαδα κατι σαν τον πρωτο τιτλο)

και το οτι μπορεις να κρυβεσε σε οποιο αντικειμενο βρεις. η προστασεια ειναι αναλογος την ανοχη του υλικου.

 

το συστημα στοχευσεις επισεις εντυπωσιαζει με την ρεαλιστικοτιτα του

ακομα και κατα την κηνιση του χεριου.

 

αλλο ενα θετικο σχετικα με τη δρασει ειναι οι σκηνες slow motion κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου

χτυποντας πχ με σνιπερ θα δητε σε αργη κηνιση τη σφαιρα να τριπαει το κρανος σαν να βλεπετε ταινια

που παιζει με την καμερα αλλα...max payne!

 

και καπου εδω αρχηζουν τα ασχημα.

 

δυστιχος το βασικοτερο κομματι που θα εκανε playable την ιδιοτιτα του commanding δεν λυτουργει σωστα!

 

το pathfinding των συναδελφων ειναι σχεδον ανυπαρκτο η ΑΙ τους προβληματικη (αληθια πυροβολανε ποτε στο σωστο σημειο?) θα τους δητε μεχρι και να τηλεμεταφεροντε πρωκιμενου να ΜΗΝ φτασουν εκει που τους λετε...ειδα συχνα να αρνουντε να μπουν απο ανοιχτες πορτες κτηριων και να γυρογερνουν στην εισοδο. πολλες φορες ενδεχεται θα δεις ακομα και των δικο σου χαρακτιρα να κολαει πισω απο καποιο αντικειμενο καλυψεις και να μην ξεκολα δημιουργοντας ενα ενοχλητικο bug!

 

οταν ο χαρακτιρας σου ανεβοκατεβενει σκαλες μετατρεποντε σε "κυλιομενες" ηλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πιος εμπνευστικε τετια αθλια κηνιση...

 

παρολο που η εσθησει της στοχευσεις ειναι ρεαλιστικη το ολο συνολο "πυροβολω σκοτωνω" ειναι κατα πολυ κατωτερο απο το call of duty 4 για παραδειγμα. μου φανικε καπως αδιαφορω για να μην πω οτι ειχα την εσθησει πως και σωστα να σημαδευεις οι σφαιρες συχνα σαν να χανοντε στο γαμο του χιτλερ! μια δυο ομως τελικα τους πετυχενεις...

 

να πω και κατι αλλο που κανει το παιχνιδι μη ρεαλιστικο.

 

οι παιχτες σου οταν χτιπυθουν μενουν στο πατωμα και φυσιολογικα τυρρανιουντε. καλα μεχρι εδω...αλλα πρωτον δεν εχεις καπιο γιατροσοφι για να τους "αναστισεις" και δευτερον παρολα αυτα μολης πας παρακατω στην πιστα ας πουμε στο επομενο checkpoint ως δια μαγειας θα εχουν αναρωσει και θα σε ακολουθουν!

 

να περασουμε και στην αλληλεπιδρεση με το περιβαλλον?

 

ageia physix δεν εχω (η καρτουλα μου ειναι ΑΤΙ) χωρης να ξερω τη γυνεται

σε αυτη την περιπτωση λυπον... να πω οτι το αποτελεσμα μαλλον απογοητευει. σχεδον κανενα αντικειμενο δεν αληλεπιδρα εκτος απο κατι μικρο πραγματα. σε αντιθεση με τους ισχυρισμους των κατασκευαστων

που αν δεν κανω λαθος μηλανε μεχρι και για δυναμικη φωτια...(μηπος σε dx10?)

 

το πτωματα ειναι αψυχα κουφαρια απο τα οποια περνας μεσα τους χωρης καμια φυσικη κηνιση. αυτο υσχιει και για τα διαφορα πεσμενα μικρο αντικειμενα. μαλον η φυσικη εχει χρησιμοποιηθει σε πολυ συγκεκριμενα σημεια.οχι και τοσο next gen λυπον...

 

με λιγα λογια αν εξερεσουμε τα γραφικα και μια ιδεα που δεν υλοποιηθικε τοσο σωστα στον τεχνικο τομεα μαλον περνουμε ενα μετριο fps που ειναι για πολλες ...patches!

 

δεν ξερω αν ειμαι αυστιρος η το ειδα πολυ λιγο αλλα σiγουρα περιμενα περισσοτερα απο εναν τοσο υποσχομενο τιτλο.

Δημοσ.

Ξέρει κανείς χριστιανός πώς μπορώ να ρυθμίσω το mouse, όταν το κινώ εμπρός να βλέπει πάνω κι όταν το κινώ πίσω να βλέπει κάτω? Συμβαίνουν τα αντίθετα by default και ζαλίζομαι. Κατά τα άλλα, όντως είναι ένα μέτριο fps, ενώ με προβληματίζει πολύ το γεγονός ότι μπορεί να είσαι σίγουρος ότι σημαδεύεις σωστά, αλλά ο εχθρός δε λέει να ψοφήσει. Ακόμη και σε φάσεις εκνευρισμού όπου βγήκα γιούργια και πήγα από πάνω του και τον κοπανούσα, πέθαινε μετά από 3-4 σφαίρες εξ' επαφής. Έλεος δηλαδή.

Δημοσ.
Ξέρει κανείς χριστιανός πώς μπορώ να ρυθμίσω το mouse, όταν το κινώ εμπρός να βλέπει πάνω κι όταν το κινώ πίσω να βλέπει κάτω? Συμβαίνουν τα αντίθετα by default και ζαλίζομαι. Κατά τα άλλα, όντως είναι ένα μέτριο fps, ενώ με προβληματίζει πολύ το γεγονός ότι μπορεί να είσαι σίγουρος ότι σημαδεύεις σωστά, αλλά ο εχθρός δε λέει να ψοφήσει. Ακόμη και σε φάσεις εκνευρισμού όπου βγήκα γιούργια και πήγα από πάνω του και τον κοπανούσα, πέθαινε μετά από 3-4 σφαίρες εξ' επαφής. Έλεος δηλαδή.

 

Ψάξε μέσα στα options "invert mouse" και ενεργοποίησε το ή απενεργοποίησε το

Δημοσ.

Hmm...general protection fault, filenames missing κλπ ωραία..

 

xp sp3, 8800gt + 178.13, latest physx, dx κλπ.

 

Ιδέες ; :lol:

 

 

Το έφτιαξα, δεν έχω ιδέα πως...ξαναέβαλα για 2η φορά απο πάνω τους τελευταίους Physx και έτρεξε ;;!;;!

Δημοσ.

Βασικά, προχωρώντας λίγο παραπέρα, έχω αρχίσει και το συμπαθώ το παιχνιδάκι, παρά τα bugs του. Το εφέ με την... κυλιόμενη σκάλα είναι τραγικό, αλλά δεν επηρεάζει πουθενά το παιχνίδι, ενώ και η ομάδα σου μερικές φορές είναι χρήσιμη, ενώ άλλες βαράει στο γάμο του καραγκιόζη. Πάντως πιστεύω ότι αξίζει κανείς ν' ασχοληθεί μαζί του.

 

PS Αυτή η ubisoft, πότε θα καταλάβει ότι πρέπει να δίνει στον παίκτη την επιλογή να προσπερνά τα cinematics?

 

Ντε και καλά να τα δείς, όπως και στο Assasins Creed.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...