Προς το περιεχόμενο

Brothers in Arms: Hell's Highway


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν και μου τη σπαει να πρεπει να ελεγχω ομαδα και στα προηγουμενα με ξενερωνε το ασταθες σκοπευτρο ωστοσο το συγκεκριμενο παιχνιδι φαινεται αψογο με την Unreal engine 3 να δινει ρεστα.

Δημοσ.

Οfftopic λίγο.

 

Εγω ειλικρινά πάντως σε σχέση με το το 1997-1998 unreal 1 και την εποχή της μαγικής Voodoo κάρτας γραφικών δεν έχω δεί τις τρομερές αλλαγές που περίμενα στα γραφικά του Pc 10 χρόνια μετά.

 

Mόνο οι κονσόλες xbox360 - playstation3 προσφέρουν τρομακτικές αλλαγές στα γραφικα των games.

 

Κάτι πάει να γίνει τώρα με το Lost planet και τα επερχόμενα directx10 games.

Για να δούμε.

Δημοσ.

Έπαθα πλάκα όταν έριξε την χειροβομβίδα και εκτινάχτηκε ο αντίπαλος.

 

Το call of duty 2 δείχνει παναρχαίο μπροστά του. (διόρθωση)

 

Ξεπερνάει και το call of duty 3 του xbox360 με χαρακτηριστική ευκολία.

 

Απίστευτα εφφέ και σκιάσεις, φωτισμοί τα πάντα άψογα.

 

Αναβάθμιση γρήγορα για όσους θέλουν να το χαρούν. Τα νέα directx 10 παιχνίδια θα κάνουν θαύματα όπως και η unreal engine 3.

Δημοσ.
Οfftopic λίγο.

 

Εγω ειλικρινά πάντως σε σχέση με το το 1997-1998 unreal 1 και την εποχή της μαγικής Voodoo κάρτας γραφικών δεν έχω δεί τις τρομερές αλλαγές που περίμενα στα γραφικά του Pc 10 χρόνια μετά.

 

Mόνο οι κονσόλες xbox360 - playstation3 προσφέρουν τρομακτικές αλλαγές στα γραφικα των games.

 

Κάτι πάει να γίνει τώρα με το Lost planet και τα επερχόμενα directx10 games.

Για να δούμε.

Συμφωνώ ελαφρώς. Οι αλλαγές είναι πολύ λίγες και με το σταγονόμετρο. Αλλά να σου πω ένα απλό παράδειγμα.

Χθες κατέβασα το F1 2007. Αυτό χρησιμοποιεί την μηχανή του F12002,αλλά με τα σύγχρονα αυτοκίνητα,οδηγούς, πίστες κτλ. Θυμάμαι το 2002 όταν έπαιζα το F1 έλεγα "εντάξει, τα γραφικά του είναι τέλεια, δεν χρειάζομαι τίποτε περισσότερο, ακόμη και αν τα γραφικά των παιχνιδιών μείνουν έτσι, θα μου αρκεί." Έλα όμως που τα είδα εχθές και ξενέρωσα...Επίπεδα textures, δεν υπήρχαν shaders, λίγα πολύγωνα. Και μιλάμε για ένα παιχνίδι που στην εποχή του είχε απίστευτα γραφικά.

Για εμένα η πραγματική εξέλιξη από την εποχή των Voodoo ήταν μόνο η χρήση των shaders, που αναβάθμισε αρκετά το οπτικό αποτέλεσμα. Από το DX10 δεν περιμένω σχεδόν τίποτε, όλη τη δουλειά την κάνει το HDR, το οποίο το έχουμε ήδη δει, αν και εφαρμόζεται πολύ άσχημα κατά τη γνώμη μου.

Συγνώμη για το off topic.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

E3 2007: Brothers in Arms: Hell's Highway Progress Report

 

US, July 11, 2007 - We've been eagerly following the progress of Brothers In Arms: Hell's Highway, which is the third installment of the World War II based franchise from Gearbox Software and Ubisoft. The largest airborne operation of World War II, Operation Market Garden was a disastrous event for the Allies, who attempted to quickly end the war, but met fierce German resistance. Hell's Highway will dropping Sergeant Matt Baker, Joe Hartsock and their squad into the midst of this war zone. Up to this point in earlier previews, we've focused on some of the controls and some of the eye catching details of the game, such as the Brotherhood Moments (or Bro-mos) that adds depth to the cinematic presentation of the game. But our recent demo of Hell's Highway during E3 also gave us a new appreciation of the intensity of the combat system as well as the drama that Baker and his team go through during Market Garden, which will probably stick with you long after you finish the missions in the game.

 

One of the things that Randy Pitchford, the President and Director of Gearbox Software wanted to highlight with our demo was that he was going to show us only about 20% of the action from one of the game's many chapters. Each chapter, Pitchford explained, was comprised of multiple maps (submaps, as he put it) that helped develop the story, as well as cutscenes and presentational in-game sequences that naturally expanded the action seamlessly. This has been merged with transitions that pre-load upcoming sequences to keep you tied into the battle that can quickly develop and rage around you.

 

brothers-in-arms-hells-highway-20070710105910815.jpg

 

In fact, Pitchford quickly demonstrated that in the midst of introducing the members of Baker's squad in the middle of the village of Zon, which stood out from a recent Ubisoft press event we attended. In the middle of this small town, which has been painstakingly reconstructed from historical photographs to what the streets and buildings looked like circa 1944, stood five members of Baker's squad. We were introduced to Frankie, a young replacement for the squad who lied about his age to get in, as well as Dawson, a soldier that refused to wear his helmet because, according to him, it interfered with his ability to shoot. They were part of Sam Corrion's Assault Team (who fans will remember from Earned In Blood and Road to Hill 30). The other two members were part of Baker's specialized Bazooka team: Jasper and Conners. Readers who have followed this game would know Jasper well, due to his devotion to his beloved bazooka Stella.

other troops, while they'll bark out situation reports in the middle of action.

 

brothers-in-arms-hells-highway-20070710105907596.jpg

 

http://uk.xbox360.ign.com/articles/803/803155p1.html

Δημοσ.
τι crysis και π@π@ριες.Αυτα ειναι!

 

+1

Αν ειχε και την μαχη στην γεφυρα του Ανρεμ θα ηταν:shock::shock:, αλλα σε αυτη την μαχη ηταν η 1η Αερομεταφερομενη Βρετανικη μεραρχια και οχι η Αμερικανικη.

 

ΥΓ. Η μαχη στην γεφυρα του Ανρεμ ηταν μια απο τις σκληροτερες συγκρουσεις στο Β΄Π.Π.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...