akpe Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Video από το Brothers in Arms: Hell's Highway. http://www.gamepressure.com/movie.asp?ID=3326&SPEED=250 Κάθε fps gamer που σέβεται τον εαυτό του ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να το δεί! Απολαύστε...
privateer Δημοσ. 23 Μαΐου 2007 Δημοσ. 23 Μαΐου 2007 Brothers in Arms: HH - Ubidays 07 Comprehensive Interview [gt]19889[/gt] Brothers in Arms: HH - Ubidays 07 Trailer [gt]19903[/gt] BIA Hell's Highway
gohanss4 Δημοσ. 23 Μαΐου 2007 Δημοσ. 23 Μαΐου 2007 Αν και μου τη σπαει να πρεπει να ελεγχω ομαδα και στα προηγουμενα με ξενερωνε το ασταθες σκοπευτρο ωστοσο το συγκεκριμενο παιχνιδι φαινεται αψογο με την Unreal engine 3 να δινει ρεστα.
pappous_soulis Δημοσ. 24 Μαΐου 2007 Δημοσ. 24 Μαΐου 2007 Τελικά το 2007 είναι η καλύτερή μου χρονιά! All hail Unreal Engine 3!!
frou-frou Δημοσ. 24 Μαΐου 2007 Δημοσ. 24 Μαΐου 2007 Οfftopic λίγο. Εγω ειλικρινά πάντως σε σχέση με το το 1997-1998 unreal 1 και την εποχή της μαγικής Voodoo κάρτας γραφικών δεν έχω δεί τις τρομερές αλλαγές που περίμενα στα γραφικά του Pc 10 χρόνια μετά. Mόνο οι κονσόλες xbox360 - playstation3 προσφέρουν τρομακτικές αλλαγές στα γραφικα των games. Κάτι πάει να γίνει τώρα με το Lost planet και τα επερχόμενα directx10 games. Για να δούμε.
FarCry Δημοσ. 25 Μαΐου 2007 Δημοσ. 25 Μαΐου 2007 Gia deite ton palio me ton neo. O neos ta spaei! http://www.youtube.com/watch?v=b1p-Ow-K4uQ
privateer Δημοσ. 26 Μαΐου 2007 Δημοσ. 26 Μαΐου 2007 Δειτε το οπωσδηποτε. Εντυπωσιακό! http://www.xboxyde.com/stream_3895_en.html
frou-frou Δημοσ. 27 Μαΐου 2007 Δημοσ. 27 Μαΐου 2007 Έπαθα πλάκα όταν έριξε την χειροβομβίδα και εκτινάχτηκε ο αντίπαλος. Το call of duty 2 δείχνει παναρχαίο μπροστά του. (διόρθωση) Ξεπερνάει και το call of duty 3 του xbox360 με χαρακτηριστική ευκολία. Απίστευτα εφφέ και σκιάσεις, φωτισμοί τα πάντα άψογα. Αναβάθμιση γρήγορα για όσους θέλουν να το χαρούν. Τα νέα directx 10 παιχνίδια θα κάνουν θαύματα όπως και η unreal engine 3.
Voodooman Δημοσ. 27 Μαΐου 2007 Δημοσ. 27 Μαΐου 2007 Οfftopic λίγο. Εγω ειλικρινά πάντως σε σχέση με το το 1997-1998 unreal 1 και την εποχή της μαγικής Voodoo κάρτας γραφικών δεν έχω δεί τις τρομερές αλλαγές που περίμενα στα γραφικά του Pc 10 χρόνια μετά. Mόνο οι κονσόλες xbox360 - playstation3 προσφέρουν τρομακτικές αλλαγές στα γραφικα των games. Κάτι πάει να γίνει τώρα με το Lost planet και τα επερχόμενα directx10 games. Για να δούμε. Συμφωνώ ελαφρώς. Οι αλλαγές είναι πολύ λίγες και με το σταγονόμετρο. Αλλά να σου πω ένα απλό παράδειγμα. Χθες κατέβασα το F1 2007. Αυτό χρησιμοποιεί την μηχανή του F12002,αλλά με τα σύγχρονα αυτοκίνητα,οδηγούς, πίστες κτλ. Θυμάμαι το 2002 όταν έπαιζα το F1 έλεγα "εντάξει, τα γραφικά του είναι τέλεια, δεν χρειάζομαι τίποτε περισσότερο, ακόμη και αν τα γραφικά των παιχνιδιών μείνουν έτσι, θα μου αρκεί." Έλα όμως που τα είδα εχθές και ξενέρωσα...Επίπεδα textures, δεν υπήρχαν shaders, λίγα πολύγωνα. Και μιλάμε για ένα παιχνίδι που στην εποχή του είχε απίστευτα γραφικά. Για εμένα η πραγματική εξέλιξη από την εποχή των Voodoo ήταν μόνο η χρήση των shaders, που αναβάθμισε αρκετά το οπτικό αποτέλεσμα. Από το DX10 δεν περιμένω σχεδόν τίποτε, όλη τη δουλειά την κάνει το HDR, το οποίο το έχουμε ήδη δει, αν και εφαρμόζεται πολύ άσχημα κατά τη γνώμη μου. Συγνώμη για το off topic.
FarCry Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 E3 2007: Brothers in Arms: Hell's Highway Progress Report US, July 11, 2007 - We've been eagerly following the progress of Brothers In Arms: Hell's Highway, which is the third installment of the World War II based franchise from Gearbox Software and Ubisoft. The largest airborne operation of World War II, Operation Market Garden was a disastrous event for the Allies, who attempted to quickly end the war, but met fierce German resistance. Hell's Highway will dropping Sergeant Matt Baker, Joe Hartsock and their squad into the midst of this war zone. Up to this point in earlier previews, we've focused on some of the controls and some of the eye catching details of the game, such as the Brotherhood Moments (or Bro-mos) that adds depth to the cinematic presentation of the game. But our recent demo of Hell's Highway during E3 also gave us a new appreciation of the intensity of the combat system as well as the drama that Baker and his team go through during Market Garden, which will probably stick with you long after you finish the missions in the game. One of the things that Randy Pitchford, the President and Director of Gearbox Software wanted to highlight with our demo was that he was going to show us only about 20% of the action from one of the game's many chapters. Each chapter, Pitchford explained, was comprised of multiple maps (submaps, as he put it) that helped develop the story, as well as cutscenes and presentational in-game sequences that naturally expanded the action seamlessly. This has been merged with transitions that pre-load upcoming sequences to keep you tied into the battle that can quickly develop and rage around you. In fact, Pitchford quickly demonstrated that in the midst of introducing the members of Baker's squad in the middle of the village of Zon, which stood out from a recent Ubisoft press event we attended. In the middle of this small town, which has been painstakingly reconstructed from historical photographs to what the streets and buildings looked like circa 1944, stood five members of Baker's squad. We were introduced to Frankie, a young replacement for the squad who lied about his age to get in, as well as Dawson, a soldier that refused to wear his helmet because, according to him, it interfered with his ability to shoot. They were part of Sam Corrion's Assault Team (who fans will remember from Earned In Blood and Road to Hill 30). The other two members were part of Baker's specialized Bazooka team: Jasper and Conners. Readers who have followed this game would know Jasper well, due to his devotion to his beloved bazooka Stella. other troops, while they'll bark out situation reports in the middle of action. http://uk.xbox360.ign.com/articles/803/803155p1.html
NikosFE Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 τι crysis και π@π@ριες.Αυτα ειναι! +1 Αν ειχε και την μαχη στην γεφυρα του Ανρεμ θα ηταν:shock:, αλλα σε αυτη την μαχη ηταν η 1η Αερομεταφερομενη Βρετανικη μεραρχια και οχι η Αμερικανικη. ΥΓ. Η μαχη στην γεφυρα του Ανρεμ ηταν μια απο τις σκληροτερες συγκρουσεις στο Β΄Π.Π.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.