Προς το περιεχόμενο

Ποιό μεταφορικό μέσο προτιμάτε να χρησιμοποιείτε;


paredwse

Εκεί που πάτε, πώς πάτε;  

1 μέλος έχει ψηφίσει

  1. 1. Εκεί που πάτε, πώς πάτε;

    • Αυτοκίνητο
    • Μηχανή
    • Ποδήλατο
    • Ηλεκτρικός - Μετρό
    • Τραμ
    • Προαστειακός - Τραίνο
      0
    • Αστικά Λεωφορεία - Τρόλλευ
    • Υπεραστικά Λεωφορεία (ΚΤΕΛ)
    • Εμπρός ποδαράκια μου καλά
    • Άλλο (διευκρινήστε)
      0


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η παρούσα δημοσκόπηση προτάθηκε από το μέλος paschalia

 

Μπορείτε να επιλέξετε μόνο μία απάντηση.

Η επιλογή σας θα είναι ορατή στα υπόλοιπα μέλη.

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μένω στο κέντρο, όλα είναι τόσο κοντά στο σπίτι μου που δεν έχει νόημα να χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε μέσο, οπότε ψηφίζω το προτελευταίο. Τώρα, αν κάποιες σπάνιες φορές θέλω να πάω μακριά, κατά 99% θα πάρω λεωφορείο και κατά 1% (αν είναι πια τόσο μακριά) ταξί.

Δημοσ.

Το scooterάκι μου δεν το αλλάζω με τίποτα. Οι μετακινήσεις μου γίνονται σε χρόνο dt, πάμφθηνα, ακούραστα και χωρίς άγχος.

Δημοσ.

Ποδήλατο, το πιό τίμιο μέσο, το πιό καθαρό, το πιό ευχάριστο (ξαναγίνεσαι παιδί) και το πιό υγειινό (μαζί με τα ποδαράκια).

 

Δυστυχώς, η αντιμεώπιση του παραπέμπει σε Μεσαίωνα μια και οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας που έχουμε αλλά και οι μικρότεροι είναι επικίνδυνοι λόγω της παιδείας μας. Επίσης, απαγορεύεται στο μετρό(!) επειδή λέει "κόβει θέσεις και το μετρό της Αθήνας είναι σε μεγάλο βάθος και δεν μπορούσε να φτιαχτεί κάτι ώστε να το ανεβοκατεβάζεις" (!). Μόλις πρόσφατα, τον περασμένο Νοέμβρη και μετά από διαμαρτυρίες της ποδηλατικής κοινότητας, μας έκαναν τη χάρη να μας αφήνουν στον ηλεκτρικό, μόνο όμως στα τελευταία βαγόνια και όχι παραπάνω από ένα ποδήλατα (!) και όλα αυτά όχι σε ώρες αιχμής (!).

 

Αν θέλει δλδ κάποιος να πάει στη δουλειά του με ταυτόχρονη χρήση ποδηλάτου και μέσων μαζικής μεταφοράς, δεν μπορεί. Ευτυχώς, εγώ πηγαίνω εύκολα μια και είμαι 4 χλμ μακριά περίπου....

Δημοσ.

Ελλάδα δυστυχώς κινούμαι κυρίως με το αυτοκίνητο ή με τα πόδια. Μόνο αν θέλω να κατέβω κέντρο (απο κηφισιά που μένω) την ημέρα χρησιμοποιώ ηλεκτρικό ή αττική οδο+μετρό. Δυστυχώς τα βράδια είναι πρόβλημα καθώς οι συγκοινωνίες σταματάνε πολύ νωρίς. Ούτε σινεμά δεν μπορείς να πας χωρίς να πάρεις το αυτοκίνητο.

 

Εδώ και ένα μήνα που έχω μετακομίσει στη Γερμανία έχω ανακαλύψει την χαρά του να κάνεις ποδήλατο. Άπειροι ποδηλατόδρομοι, πράσινο και σεβασμός απο τα αυτοκίνητα συνθέτουν το τέλειο σκηνικό. Βοηθάει και γεγονός ότι η πόλη είναι απολύτως επίπεδη. Να σημειωθεί πως η Καρλσρούη με 300.000 κατοίκους έχει 10 γραμμές τράμ μήκους μέχρι και 40χλμ η καθεμιά. Και πως οι οι κατά τα άλλα "ξενέρωτοι" Γερμανοί μπορούν να βγούν και να διασκεδάσουν και να επιστρέψουν με το τράμ καθώς το τελευταίο είναι στις 03:30 τα ξημερώματα...

Δημοσ.

Α και να σημειώσω ότι σε ένα μήνα λόγω της καθημερινής ποδηλασίας και του περπατήματος (δεν έχω αμάξι εδώ) έχω χάσει και 4 κιλά :)

Δημοσ.

Το Σεπτεμβριο με επιασε η μανια να παρω ενα ποδηλατο.Απο τοτε μονο οταν εχει τρομερο κρυο δεν το παιρνω.Ευτυχως μένω καλλιθέα και οταν θέλω να μετακινηθω εντος της πολης παιρνω πάντα το ποδήλατο.Για πιο μακρια μετρο και σπάνια ταξί η λεωφορείο.Για μεταφορα πραγματων αμαξι

Δημοσ.
μάλιστα...καλή η επιλογή "άλλο"!!!δηλαδή τι άλλο, ελικόπτερο, jetpack η μήπως κάνα καταπέλτη...?

 

μπορει να εννοει το π.χ. το πατίνι:wink:

Δημοσ.

Μπορει να εννοει συνδυασμους των παραπανω μεσων.

Για οπου γινεται εμπρος καλα μου ποδαρακια. Τρελαινομαι για περπατημα.

Διαφορετικα, χρησιμοποιω μετρο, κινουμαι αρκετα κεντρικα κατα βαση.

Για μακρυνοτερες αποστασεις αυτοκινητο η ταξι.[αν και το ταξι σε εκτακτες περιπτωσεις δεν ειναι απο τα αγαπημενα μου η κιτρινη φυλη, ειδικα εχοντας ως μετρο συγκρισης black cabs]

 

Αγγλια χρησιμοποιουσα εκτος απο tube[βασικο μεσο] ποδηλατο και καμια φορα μηχανη.[για ενα φεγγαρι]. Ελλαδα το σκεφτομαι, γιατι η οδικη συμπεριφορα σε ποδηλατες/μηχανες ειναι απαραδεκτη και δεν βρισκεις και ευκολα να το αφησεις με ασφαλεια.[για τα αυτοκινητα θα μου πεις βρισκεις? τελοσπαντων, αμαξι χρησιμοποιω για εργοταξια κυριως].

 

Λεωφορεια σχεδον ποτε, με ζαλιζουν.

Δημοσ.

Στην Αθηνα αυτοκινητο και μια φορα στα τεσσερα-πεντε χρονια καποιο αλλο μεσο.Οταν βρισκομαι στο εξωτερικο παντοτε λεωφορειο-μετρο και ποτε το Ι.Χ.

Δημοσ.

Εγω συνήθως, μια και ζώ στη Θεσσαλονίκη, κινούμαι με το μετρό και σπανιότερα με την υποθαλλάσια.Αραιά και που ,παίρνω και το τράμ.Τελευταία κατεβαίνω και στο κέντρο με το αμάξι αφού η εύρεση χώρου στάθμευσης ειναι πολυ εύκολη...:evil: :evil: :evil:

Δημοσ.
Εδώ και ένα μήνα που έχω μετακομίσει στη Γερμανία έχω ανακαλύψει την χαρά του να κάνεις ποδήλατο. Άπειροι ποδηλατόδρομοι, πράσινο και σεβασμός απο τα αυτοκίνητα συνθέτουν το τέλειο σκηνικό. Βοηθάει και γεγονός ότι η πόλη είναι απολύτως επίπεδη. Να σημειωθεί πως η Καρλσρούη με 300.000 κατοίκους έχει 10 γραμμές τράμ μήκους μέχρι και 40χλμ η καθεμιά. Και πως οι οι κατά τα άλλα "ξενέρωτοι" Γερμανοί μπορούν να βγούν και να διασκεδάσουν και να επιστρέψουν με το τράμ καθώς το τελευταίο είναι στις 03:30 τα ξημερώματα...

 

Έτσι... Κι εγώ είμαι στο Μόναχο. Μια πόλη με 1.300.000 κατοίκους έχει: 11 γραμμές τράμ, 10 γραμμές αντίστοιχες του ηλεκτρικού και 8 γραμμές μετρό... Και όπως λέει και ο papadakn οι ''ξενέρωτοι'' Γερμανοί μπορούν να γυρνάνε όποτε θέλουν σπιτάκι τους γιατί το μετρό τελειώνει στις 2.00 - 2.30 και αρχίζει κατά τις 4.00... Εκτός από αυτό υπάρχουν για όλη την διάρκεια της νύχτας νυχτερινά δρομολόγια και τραμ και λεωφορείων.

 

Πέρα απο αυτό οι Μοναχίοτες σκέφτονται τώρα να κατασκευάσουν μια περιμετρική γραμμή ο οποία θα ενώνει σχεδόν ΟΛΕΣ τις γραμμές του ηλεκτρικού που έχουν οι οποίες βγαίνουν ακτινωτά από το κέντρο του Μονάχου. Οχι σαν την Αθήνα που για να πάω από τα Βριλήσσια στην Κιφησιά πρέπει να περάσω και μια βόλτα από το Μαρούσι γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει ούτε καν λεωφορείο που να κάνει αυτή τη διαδρομή σε ευθεία γραμμή...

 

Κι εγω με το ποδήλατο κυκλοφορώ και είναι πραγματικά πάρα πολύ ωραία.. Ο σεβασμός ξεπερνάει οτιδήποτε ξέρετε ως τώρα και σε συνδυασμό με τιν άνοιξη απολαμβάνω την διαδρομή ταμάλα!!!

 

Η δραματική κατάσταση της Ελλάδας στις συγκοινωνίες φαίνεται από το ποσοστό που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο... Εδώ βλέπεις πάρα πολλούς εργαζόμενους το πρωί να πηγαίνουν κανονικά με το κουστουμάκι τους και το ποδήλατό τους στη δουλειά τους...και γιατί να μην το κάνουν δηλαδή όταν ηπόλη που ζούνε τους δίνει αυτή τη δυνατότητα;;

Δημοσ.

Προσπαθώ να χρησιμοποιώ το ποδήλατο όσο μπορώ, αν και τον τελευταίο καιρό για διάφορους λόγους το έχω περιορίσει. Πάντως παραμένει μακράν ταχύτερο από το αυτοκίνητο για αποστάσεις μέχρι και 15 χλμ (ίσως και παραπάνω). Μαρούσι - Ζωγράφου κάτι λιγότερο από μισάωρο και Μαρούσι - Κέντρο (Ιπποκράτους) 25' :-) Το μόνο πρόβλημα είναι η έλλειψη υποδομών που σε αναγκάζει να κινείσαι μαζί με τα αυτοκίνητα, πολλές φορές σε δρόμους επικίνδυνους (βλ. Κατεχάκη), οπότε απαιτεί τρομερή προσοχή και εντελώς αμυντική στάση οδήγησης. Όσον αφορά στη Γερμανία, ομολογώ ότι τα 2 φεγγάρια που έβγαλα στο Ανόβερο είχα ευχαριστηθεί ποδήλατο σαν άνθρωπος, όμως μου είχε λείψει και λίγο η καφρίλα των ελληνικών δρόμων :twisted:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...