Προς το περιεχόμενο

Καρ(τ)αμπινάτη παρανομία??


ntsili

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν παιδιά, να τα πάρουμε λίγο από την αρχή...

 

1) Όταν κάποιος πιστεύει πως θα δώσει τα μισά λεφτά για να πάρει κάτι απ'ότι θα έδινε αλού και θα πάρει ακριβώς το ίδιο, κοροϊδεύει τον εαυτό του. Κανένας δεν χαρίζει. Μιας και στους υπολογιστές οι περισσότεροι δυστηχώς (ή ευτυχώς για όσους συναρμολογούν και πουλάνε υπολογιστές) δεν ξέρουν τι θέλουν, ένας έμπειρος πωλητής μπορεί πράγματι να φτιάξει κάτι με τα μισά λεφτά που να σου κάνει την ίδια δουλειά. Επίσης δεν ξέρω τι ακριβώς συζητήθηκε με τον ενλόγο μαγαζάτορα για να σου πω, η αν ο φίλος σου είχε παραγκείλει teac και ο άλλος του έβαλε lg. Εσύ λες πως η απόδειξη έγραφε teac, δεν μας λες όμως αν ο φίλος σου είχε ζητήσει teac ή απλά ένα dvdrw. Μπορεί ο μαγαζάτορας να έγραψε teac για λογιστικούς λόγους. Ούτος ή άλλως όλα τα dvdrw πάνω κάτω πλέον έχουν τα ίδια ή πολύ κοντινά λεφτά.

 

2) Υπάρχουν OEM εκδόσεις της nvidia που αναφέρονται απλά σαν nvidia 6xxx, χωρίς να αναφέρεται κατασκευαστής. Εφόσον η συναρμολόγηση έγινε από το κατάστημα και όχι από εσένα, τα κουτιά μπορεί κάληστα να πετάχτηκαν, και τα manuals για συσκευές του τύπου κάρτες γραφικών που έχουν τόσο συγκεκριμένη χρήση και δεν έχουν settings ή άλλες οδηγείες πέρα από την εγκατάσταση (την οποία έχει κάνει ήδη το κατάστημα) μπορεί να πετάχτηκαν επίσης. Στη θεωρία θα μπορούσαν να στα δώσουν, στη πράξη δεν έγινε και τίποτα (εφόσον όλα δουλεύουν καλά). Επίσης όταν ένα κατάστημα δίνει δικιά του εγγύηση πέρα από την εγγύηση των εξαρτημάτων (πχ 3 χρόνια) η εγγύηση παύει να υσχήει αν ανοίξει άλλος το κουτί, οπότε είναι λογικό να πουν στον φίλο σου να φέρει όλο το κουτί μαζί. Όσον αφορά το cd της κάρτας τώρα και το τι έγραφε πάνω, δεν νομίζω ότι έχει και μεγάλη σημασία, οι drivers της nvidia είναι κοινοί για όλες (σχεδόν) της κάρτες της οπότε μπορεί να του δώσαν οποιοδήποτε cd με generic drivers.

 

3) Δεν έχω καταλάβει αν μηλάμε για τιμολόγιο ή απόδειξη, αν μηλάμε για απόδειξη τότε ένας φίλος μου που έχει κατάστημα, τα κόβει στην ταμιακή και δεν γράφει τίποτα πάνω πέρα από <<εξάρτημα Η/Υ>> και έναν κωδικό. :) Στο τιμολόγια απ'όσο μου έχει πει είναι υποχρεωμένος να τα γράφει ποιό αναλυτικά.

 

4)Δεν μας έχει πει ακόμη ο φίλος πως πήγε πίσω την κάρτα και αρνήθικε να του την αλλάξει για να δούμε αν του έδωσε εγγύηση ή όχι. Μην ψάχνουμε τώρα θέματα του τύπου αν έρχονται οι κάρτες σαν τις τομάτες και ποιός έχει ευθήνη που χάλασε, το θέμα είναι να την αλλάξουν (ή να φτιάξουν τον ανεμηστήρα, άλλωστε η εγγύηση δεν προβλέπει υποχρεοτική αντικατάσταση αν το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί). Όσο για καλούς και κακούς πυκνωτές και για εταιρίες τις πλάκας, δεν νομίζω πως κάποιος φτιάχνει μια κάρτα για να σου χαλάσει αύριο, άλωστε όλοι δίνουν τουλάχιστον 1 έτος εγγύηση, δεν τους συμφαίρει κάτι τέτειο. Τώρα το αν και το τι αλχημίες κάνουν, είναι δική τους δουλειά, η δική σου είναι να σου παίζει το doom 3 όπως μια αντίστοιχη ή λίγο χειρότερα. Τώρα αν δεν θες να το ρισκάρεις καθόλου, πήγαινε πάρε (και πλήρωσε) μια asus να έχεις το κεφάλι σου ήσηχο. Αλλιώς μην παραπονιέσαι και κοίτα να κάνεις τη δουλειά σου.

 

5) Τα καινούργια dvdrw και cdrw αν δουν ότι δυσκολεύονται να γράψουν κάτι, αντί να σου κάψουν το δισκάκι όπως γινόταν παλιά, ρίχνουν την ταχύτητα και ξαναπροσπαθούν απ'όσο ξέρω, οπότε μπορεί απλά για κάποιους λόγους να μην δούλευε σωστά με τα εν λόγο δισκάκια. Θα μπορούσε βέβαια να φταίει και η συσκευή, αλλά όχι απαραίτητα.

 

6)Οι τεχνικοί στα καταστήματα είναι κατά κανόνα ανιδίκευτοι, απόφοιτοι σχολών πληροφορικής οι περισσότεροι που δεν βρίκαν δουλειά στο αντικείμενό που σπούδασαν, με ελάχιστη εως καθόλου γνώση πάνω σε hardware, που δουλεύουν για πενταροδεκάρες.

 

Bottom line παιδιά, ζούμε στην Ελλάδα, όχι στη Γερμανία, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να μας πιάνουν κορόιδα, όμως δεν μπορούμε να περιμένουμε την ίδια αντιμετώπιση, γιατί ούτε εμείς έχουμε την ίδια νοοτροπία. Για κάθε έναν που το μαγαζί του έκανε μπινιά, υπάρχει και ένας που γύρισε εξάρτημα πίσω με ψεύτικη απόδειξη αγοράς. Όσο κάνουμε τη δουλειά μας δεν πρέπει να παραπονιόμαστε για λεπτομέριες, εκτός αν είναι να φύγουμε για γερμανία. Δεν μας έχει πει ακόμη ο φίλος πως το μαγαζί του δημιούργησε πρόβλημα στις απαιτήσεις του. Λάθη συμβαίνουν, ειδικά από ανθρώπους που πληρώνονται 500 ευρώ το μήνα.

Το θέμα είναι αν υπάρχει διάθεση να λυθούν, και καλή πρόθεση και από τις 2 μεριές.

 

Υ.Γ. Για το θέμα τον κινητών τηλεφόνων, υπάρχει άλλη ιστορία. Είναι πολύ πιθανόν κάμερες για ένα τύπο κινητού να φτιάχνουν 4-5 εταιρίες που έχει επιλέξει πχ ή ericsson για το τηλέφωνό της, αλλά δεν έχουν όλες ακριβώς τα ίδια specs. Μου είχε τύχει παλιά ένα P800 που τραβούσε άψογες φωτογραφίες 640x480, και 4-5 άλλα P800 που ήταν για κλάματα... Όλα ήταν αναβαθμισμένα στο τελευταίο firmware. Φυσικά δεν υπάρχει απομήμιση του P800 και σε κάθε περίπτωση οι σειριακοί ήταν valid όταν τους τσέκαρα στην αντιπροσωπία (όπως μπορεί να γίνει και για κάθε συσκευή). Φαντάζομαι ότι αυτό υσχήει και για τις περισσότερες μάρκες. Επίσης πιθανόν να υπάρχουν διαφορές από χώρα σε χώρα επίσης, δλδ ή συσκευή που κυκλοφορεί εδώ να μην είναι ακριβώς ίδια με τη συσκευή που κυκλοφορεί πχ. στην Αγγλία.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Χωρίς να θέλω να γίνω κακός μέχρι στιγμής έχουμε ακούσει μόνο τις δικές σου υποθέσεις' date=' όχι τα γεγονότα.

Βρές τι έγινε, τί του πούλησε του φίλου σου κ το κυριότερο πόσο του τα πούλησε κ μετά κ εγώ μαζί σου αν γίναν όντως έτσι όπως τα λες.

Προς το παρόν μας λες τι του τοποθέτησε όχι τι συμφωνήσαν ή τι πλήρωσε. Αν του έστησε δυνατό σύγχρονο pc με ~300Ε π.χ. τί περίμενε; να είναι όλα γνήσια, new ή μάρκες;

 

Btw αν ήθελε τιμολόγια-αποδείξεις-manuals-κουτιά-εγγυήσεις και μπέσα γιατί δεν τα πλήρωσε κανονικά στο x γνωστό κατάστημα κ έμπλεξε όπου έμπλεξε.

Υπεύθυνοι των πράξεων μας είμαστε όλοι.

 

p.s. Πού πάτε κ μπλέκετε...

 

 

/sc[/quote']

 

Tί να σου πω ρε φίλε δεν ξέρω πώς έμπλεξε με αυτήν την ιστορία... Να σου

πω την αλήθεια, εγώ που έχω μεγάλη πείρα από υπολογιστές, ούτε έχω

ασχοληθεί με τέτοια καταστήματα, ούτε πρόκειται στο μέλλον. Απλά αναφέρω

τα γεγονότα, γιατί τέτοιες ιστορίες συμβαίνουν συνήθως σε άτομα που δεν

έχουν ιδιαίτερη γνώση. Και ουσιαστικά στα posts μου αυτό καυτηριάζω. Δεν

θα την πάταγα έτσι ούτε εγώ, ούτε εσύ, ούτε και κάποιος άλλος που ξέρει

τί του γίνεται. Τώρα, αν ποντάρει ο μαγαζάτορας να φτιάξει ένα σύστημα με

άλλα αντί άλλων, ελπίζοντας ότι ποτέ δεν θα ανοιχτεί το κουτί δικαιώμά του.

Δικαίωμά του να κάνει την πολιτική που θέλει, αλλά όλα εδώ πληρώνονται.

Όταν ο ίδιος ο μαγαζάτορας έχει στείλει mail με δύο-τρία διαφορετικά

συστήματα και ο φίλος μου επιλέγει αυτό με το ΤΕΑC-8x και του βάζει

άσχετο, ε τί να πώ. Αυτά λογικά θα φαίνοναι και στο τιμολόγιο το οποίο

θα postάρω εδώ.

Και το σύστημα δεν το έφτιαξε με 300. Έδωσε πάνω από 1000 αν θυμάμαι

καλά.

Το θέμα δεν είναι ο φίλος μου που είναι άσχετος με υπολογιστές. Σιγά μην

βγει και κατηγορούμενος...

 

 

 

 

Λοιπόν παιδιά' date=' να τα πάρουμε λίγο από την αρχή...

 

1) Όταν κάποιος πιστεύει πως θα δώσει τα μισά λεφτά για να πάρει κάτι απ'ότι θα έδινε αλού και θα πάρει ακριβώς το ίδιο, κοροϊδεύει τον εαυτό του. Κανένας δεν χαρίζει. Μιας και στους υπολογιστές οι περισσότεροι δυστηχώς (ή ευτυχώς για όσους συναρμολογούν και πουλάνε υπολογιστές) δεν ξέρουν τι θέλουν, ένας έμπειρος πωλητής μπορεί πράγματι να φτιάξει κάτι με τα μισά λεφτά που να σου κάνει την ίδια δουλειά. Επίσης δεν ξέρω τι ακριβώς συζητήθηκε με τον ενλόγο μαγαζάτορα για να σου πω, η αν ο φίλος σου είχε παραγκείλει teac και ο άλλος του έβαλε lg. Εσύ λες πως η απόδειξη έγραφε teac, δεν μας λες όμως αν ο φίλος σου είχε ζητήσει teac ή απλά ένα dvdrw. Μπορεί ο μαγαζάτορας να έγραψε teac για λογιστικούς λόγους. Ούτος ή άλλως όλα τα dvdrw πάνω κάτω πλέον έχουν τα ίδια ή πολύ κοντινά λεφτά.

 

2) Υπάρχουν OEM εκδόσεις της nvidia που αναφέρονται απλά σαν nvidia 6xxx, χωρίς να αναφέρεται κατασκευαστής. Εφόσον η συναρμολόγηση έγινε από το κατάστημα και όχι από εσένα, τα κουτιά μπορεί κάλιστα να πετάχτηκαν, και τα manuals για συσκευές του τύπου κάρτες γραφικών που έχουν τόσο συγκεκριμένη χρήση και δεν έχουν settings ή άλλες οδηγείες πέρα από την εγκατάσταση (την οποία έχει κάνει ήδη το κατάστημα) μπορεί να πετάχτηκαν επίσης. Στη θεωρία θα μπορούσαν να στα δώσουν, στη πράξη δεν έγινε και τίποτα (εφόσον όλα δουλεύουν καλά). Επίσης όταν ένα κατάστημα δίνει δικιά του εγγύηση πέρα από την εγγύηση των εξαρτημάτων (πχ 3 χρόνια) η εγγύηση παύει να υσχήει αν ανοίξει άλλος το κουτί, οπότε είναι λογικό να πουν στον φίλο σου να φέρει όλο το κουτί μαζί. Όσον αφορά το cd της κάρτας τώρα και το τι έγραφε πάνω, δεν νομίζω ότι έχει και μεγάλη σημασία, οι drivers της nvidia είναι κοινοί για όλες (σχεδόν) της κάρτες της οπότε μπορεί να του δώσαν οποιοδήποτε cd με generic drivers.

 

3) Δεν έχω καταλάβει αν μηλάμε για τιμολόγιο ή απόδειξη, αν μηλάμε για απόδειξη τότε ένας φίλος μου που έχει κατάστημα, τα κόβει στην ταμιακή και δεν γράφει τίποτα πάνω πέρα από <<εξάρτημα Η/Υ>> και έναν κωδικό. :) Στο τιμολόγια απ'όσο μου έχει πει είναι υποχρεωμένος να τα γράφει ποιό αναλυτικά.

 

4)Δεν μας έχει πει ακόμη ο φίλος πως πήγε πίσω την κάρτα και αρνήθικε να του την αλλάξει για να δούμε αν του έδωσε εγγύηση ή όχι. Μην ψάχνουμε τώρα θέματα του τύπου αν έρχονται οι κάρτες σαν τις τομάτες και ποιός έχει ευθήνη που χάλασε, το θέμα είναι να την αλλάξουν (ή να φτιάξουν τον ανεμηστήρα, άλλωστε η εγγύηση δεν προβλέπει υποχρεοτική αντικατάσταση αν το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί). Όσο για καλούς και κακούς πυκνωτές και για εταιρίες τις πλάκας, δεν νομίζω πως κάποιος φτιάχνει μια κάρτα για να σου χαλάσει αύριο, άλωστε όλοι δίνουν τουλάχιστον 1 έτος εγγύηση, δεν τους συμφαίρει κάτι τέτειο. Τώρα το αν και το τι αλχημίες κάνουν, είναι δική τους δουλειά, η δική σου είναι να σου παίζει το doom 3 όπως μια αντίστοιχη ή λίγο χειρότερα. Τώρα αν δεν θες να το ρισκάρεις καθόλου, πήγαινε πάρε (και πλήρωσε) μια asus να έχεις το κεφάλι σου ήσηχο. Αλλιώς μην παραπονιέσαι και κοίτα να κάνεις τη δουλειά σου.

 

5) Τα καινούργια dvdrw και cdrw αν δουν ότι δυσκολεύονται να γράψουν κάτι, αντί να σου κάψουν το δισκάκι όπως γινόταν παλιά, ρίχνουν την ταχύτητα και ξαναπροσπαθούν απ'όσο ξέρω, οπότε μπορεί απλά για κάποιους λόγους να μην δούλευε σωστά με τα εν λόγο δισκάκια. Θα μπορούσε βέβαια να φταίει και η συσκευή, αλλά όχι απαραίτητα.

 

6)Οι τεχνικοί στα καταστήματα είναι κατά κανόνα ανιδίκευτοι, απόφοιτοι σχολών πληροφορικής οι περισσότεροι που δεν βρίκαν δουλειά στο αντικείμενό που σπούδασαν, με ελάχιστη εως καθόλου γνώση πάνω σε hardware, που δουλεύουν για πενταροδεκάρες.

 

Bottom line παιδιά, ζούμε στην Ελλάδα, όχι στη Γερμανία, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να μας πιάνουν κορόιδα, όμως δεν μπορούμε να περιμένουμε την ίδια αντιμετώπιση, γιατί ούτε εμείς έχουμε την ίδια νοοτροπία. Για κάθε έναν που το μαγαζί του έκανε μπινιά, υπάρχει και ένας που γύρισε εξάρτημα πίσω με ψεύτικη απόδειξη αγοράς. Όσο κάνουμε τη δουλειά μας δεν πρέπει να παραπονιόμαστε για λεπτομέριες, εκτός αν είναι να φύγουμε για γερμανία. Δεν μας έχει πει ακόμη ο φίλος πως το μαγαζί του δημιούργησε πρόβλημα στις απαιτήσεις του. Λάθη συμβαίνουν, ειδικά από ανθρώπους που πληρώνονται 500 ευρώ το μήνα.

Το θέμα είναι αν υπάρχει διάθεση να λυθούν, και καλή πρόθεση και από τις 2 μεριές.

 

Υ.Γ. Για το θέμα τον κινητών τηλεφόνων, υπάρχει άλλη ιστορία. Είναι πολύ πιθανόν κάμερες για ένα τύπο κινητού να φτιάχνουν 4-5 εταιρίες που έχει επιλέξει πχ ή ericsson για το τηλέφωνό της, αλλά δεν έχουν όλες ακριβώς τα ίδια specs. Μου είχε τύχει παλιά ένα P800 που τραβούσε άψογες φωτογραφίες 640x480, και 4-5 άλλα P800 που ήταν για κλάματα... Όλα ήταν αναβαθμισμένα στο τελευταίο firmware. Φυσικά δεν υπάρχει απομήμιση του P800 και σε κάθε περίπτωση οι σειριακοί ήταν valid όταν τους τσέκαρα στην αντιπροσωπία (όπως μπορεί να γίνει και για κάθε συσκευή). Φαντάζομαι ότι αυτό υσχήει και για τις περισσότερες μάρκες. Επίσης πιθανόν να υπάρχουν διαφορές από χώρα σε χώρα επίσης, δλδ ή συσκευή που κυκλοφορεί εδώ να μην είναι ακριβώς ίδια με τη συσκευή που κυκλοφορεί πχ. στην Αγγλία.[/quote']

 

 

1) Απαντάω στον madsc για αυτό που λες.

 

2) Ναι, χαίρω πολύ... Θα πρέπει, δηλαδή, να μείνει κλειστό το κουτί, διότι δεν

σου έχουν δώσει εγγυήσεις. Ωραία λογική. Δηλαδή, ο άλλος δεν θα σου

δίνει τις εγγυήσεις στο χέρι, αλλά θα σου φυλάει σε κάποιο συρτάρι του την

'εγγύηση του καταστήματος'. Ωραίος τρόπος για να μην βρεις ποτέ τί σου

έχει βάλει μέσα, αλλά και για να μην έχεις γραπτές επίσημες εγγυήσεις στα

χέρια σου. Μήπως η εγγύηση του καταστήματος είναι και σε προφορική μορφή?

Διότι, αν διάβασες πριν, θα δεις ότι ο φίλος μου έχει επίσημες εγγυήσεις μόνο

για την μητρική και τον επεξεργαστή... Η εγγύηση του καταστήματος δεν

υπάρχει πουθενά. Δηλαδή -επαναλαμβάνω-, την εγγύηση την έχει κρατήσει

το κατάστημα σε προφορική μορφη??? Εντάξει, ο φίλος μου είναι

ανίδεος, ή δεν ξέρω και εγώ τί άλλο. Ο μαγαζάτορας δεν όφειλε να κινηθεί

στα πλαίσια της νομιμότητας επειδή ο άλλος έχει άγνοια???

Αν πετάχτηκαν οι εγγυήσεις, αυτό είναι κάκιστη ενέργεια από την μεριά του

καταστήματος. Μου αρέσει που το θεωρείς αυτονόητο να πετιούνται στον κάλαθο

τέτοια έγγραφα... Γιατί άραγε δεν το έκανε με την μητρική και τον επεξεργαστή ??:mrgreen:

Ωραία λογική... θα ανοίξω κατάστημα και θα δουλεύω και εγώ έτσι...

 

3)Τιμολόγιο.

 

4)Ανακαλύψαμε ότι χάλασε η κάρτα πριν από 3 μέρες. Θα επικοινωνήσει με

τον μαγαζάτορα εφ'όλης της ύλης, μόλις πάρει το τιμολόγιο στα χέρια του.

Πιστεύω ότι θα του την αλλάξει. Το μόνο που φοβάμαι είναι το κλασικό "δεν

έχω, μου τέλειωσαν οι κάρτες". Αν δεν υπάρχει η εγγύηση (που ΔΕΝ υπάρχει)

και δεν έχει ίδιες κάρτες (ή κριθεί μη επισκευάσιμη) είναι πολύ πιθανόν να

ζητήσει από τον φίλο μου να βρούνε με τον γνωστό τρόπο (θα σου βάλω κάτι

άλλο, αλλά πλήρωσε την διαφορά...κτλ). Σε περίπτωση εγγύησης και μη

πιθανότητα αντικατάστασης ο νόμος ορίζει επιστροφή χρημάτων -όσο έκανε

το προϊόν την στιγμή αγοράς-. Θα κάνω post τον νόμο κάποια στιγμή

για να δείτε.

 

5)Ναι καλά... Θα μας πεις ότι φταίει και το δισκάκι... Αν διάβασες, τα posts θα

δεις ότι μέσα από το device manager βρήκαμε κάποιο κωδικό, ο οποίος με

ψάξιμο στο internet βρήκαμε ότι άνηκε σε παλιό μοντέλο LG. Έλεος.

 

6)Συμφωνώ απολύτως. Το θέμα, όμως, είναι και η αρπακολατζίδική πολιτική

μιας εταιρείας. Είναι αρκετά εύκολο σε αυτήν την περίπτωση να τα ρίχνουμε στους

τεχνικούς. Δηλαδή, ο τεχνικός έχει πρεσβυωπία και βάζει άλλη μάρκα??...

 

Βotton line)Συμφωνώ ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα...

 

Κάτι τελευταίο βλέπω από τα threads που έχεις ξεκινήσει στην Insomnia, ότι

πολλά από αυτά αφορούν πωλήσεις εξαρτημάτων υπολογιστών.

πχ : http://insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=141496

http://insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=132972

http://insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=142808'>http://insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=142808

κτλ...

Υποθέτω λοιπόν ότι γνωρίζεις τον χώρο των υπολογιστών πολύ καλά. Υποθέτω,

επίσης, ότι σέβεσαι τον αγοραστή σου και:

α)δίνεις αυτό ακριβώς που γράφεις ότι πουλάς

β)του δίνεις εγγυήσεις ή ότι άλλο χρειάζεται (πχ: Καινούργια αχρησιμοποίητη

σφραγισμένη μπαταρία για fujitsu Siemens Amilo 7405, original, από την

αντιπροσωπία, 100 euro στο post http://insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=142808)

Άρα, λογικά θα έπρεπε να ξέρεις τα κακώς κείμενα διαφόρων κακών "συναδέλφων"

σου οι οποίοι "χαλάνε την πιάτσα" και αμαυρώνουν τον κλάδο. Μέλος της

Insomnia είσαι και εσύ, άλλωστε, και αποκλείεται να μην έχεις διαβάσει τα

διάφορα "περιέργα" που συμβαίνουν αρκετά συχνά στον κλάδο σας.

Απορώ γιατί δείχνεις τόση επιοίκεια...

Δημοσ.
Το θέμα δεν είναι ο φίλος μου που είναι άσχετος με υπολογιστές. Σιγά μην

βγει και κατηγορούμενος...

 

Κατηγορούμενος σαφώς και δεν θα βγει, αλλά πες μου θα αγόραζες εσύ κάποιο προιόν για το οποίο δεν έχεις καμία απολύτως ιδέα, χωρίς να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον;

 

Αν σε είχε συμβουλευτεί πριν κάνει την αγορά θα είχε και αυτός και εσύ αποφύγει όλα τα τωρινά προβλήματα.

Δημοσ.
Κατηγορούμενος σαφώς και δεν θα βγει' date=' αλλά πες μου θα αγόραζες εσύ κάποιο προιόν για το οποίο δεν έχεις καμία απολύτως ιδέα, χωρίς να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον;

[/quote']

 

Προσωπικά εννοείται πως όχι

Δημοσ.

Βγαινουμε και λεμε οτι πρεπει ολοι αυτοι οι ασχετοι, οι καιροσκοποι, που κοροιδευουν τον κοσμο να πληρωσουν.

Μα πληρωνουν! Οι εταιριες που κανουν αυτη τη δουλεια κλεινουν η μια μετα την αλλη, οχι γιατι υπαρχει κριση στην αγορα, αλλα επειδη οταν κατι δεν το κατεχεις και δεν το κανεις καλα δεν μπορεις να επιβιωσεις.

Αλλα παρολα αυτα επειδη παντα θα υπαρχουν θυματα εκει εξω -τα οποια κρυβονται συνηθως πισω απο μια δικαιολογια του στυλ "τοσα λεφτα ειχα, μονο απο αυτον μπορουσα να παρω pc" οπου η απαντηση ειναι "ας μην επαιρνες nvidia6600"- ολο και περισσοτεροι συμπολιτες μας θα σκεφτονται "γιατι να μην τα κονομησω και γω?? Ευκολο θα ειναι...".

Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ειναι οτι εμεις φταιμε...

 

PS: Δεν αντεξα να διαβασω ολα τα παραπανω, συγχωρεστε με.

PS2: Δε λεμε βεβαια οτι δεν υπαρχουν ακριβα και φτηνα μαγαζια - εννοειται οτι μια ερευνα αγορας ειναι must.

Δημοσ.

Οτι κ αν εγινε με την συναρμολογηση ο μαγαζατορας ειναι υποχρεωμενος να σου δωσει μαζι κ τα manuals κ τα cd εγκαταστασης.Τα εχεις πληρωμενα.Δεν υπαρχουν δικαιολογιες.Ακομη κ τα κουτια απο τα διαφορα εξαρτηματα με τα περιεργα αυτοκολλητα τα εχεις "πληρωμενα" κ ειναι υποχρεωμενος να σου τα δωσει.Εμενα ο μικρος μου ο ξαδερφουλης που πηρε υπολογιστη οτι κ να ειχε πανω ο υπολογιστης το εγραφε στην αποδειξη.Κ προχθες που του χαλασε η καρτα γραφικων πηρε αποδειξη απο service που λεει οτι το προβλημα εντοπιστηκε στην καρτα γραφικων μαρκας Manli FX 5200.Κ ναι πληρωσε λιγα...Θα ηθελα να μας πει κ ο φιλος σου τι ειχε πει με τον μαγαζατορα οταν ειχε παραγγειλει τον υπολογιστη κ τι εγινε τελικα.Οσο για το dvd-rw που γραφεις στην αρχη,θα συμφωνησω με τον PowerFull.Μου εχει τυχει πολλες φορες με "κακο" δισκακι να γραφω σε πολυ χαμηλοτερη ταχυτητα απο αυτην που επρεπε.

 

Τελος σε καμια περιπτωση οσο λιγα λεφτα κ αν ηθελε να διαθεσει ο φιλος σου ,ο μαγαζατορας δεν επρεπε να του βαλει μεταχειρισμενα εξαρτηματα.Τελεια κ παυλα.

 

Τα σέβη μου

Δημοσ.

Εννοειται πως κατι τετοια με τσαντίζουν αφάνταστα, απλά επειδη ακριβως ειμαστε σε μια ζουγκλα πρέπει με καποιο τρόπο να προστατευόμαστε...

 

Δηλαδη ο φιλος σου ηρθε ουρανοκατέβατος? Δεν έχει γνωσεις επι του θέματος και πάει και μπλέκει με τον κάθε τυχαίο? Γιατί sorry αλλά και εσύ και εγώ αν είχαμε μαγαζάκι,τυχαίοι είμαστε ουσιαστικά για τον άλλο, δεν εχουμε κανενα όνομα ούτε σαν εταιρία αλλά ούτε και σαν παρουσία στο χώρο..

 

Πας να γλιτώσεις τί, τα 50-100 ευρώ? Ε ρισκάρεις φίλε μου!

 

Επίσης το άλλο με την εγγύηση, το τί κάνει ο μαγαζάτορας είναι θέμα δικό του και του ΙΝΚΑ, απο κει και πέρα ο φίλος σου παρέλαβε ένα μηχάνημα, ΠΩΣ έφυγε απτο κατάστημα χωρίς να ελέγξει τί χαρτιά του δίνει? Τώώώώρα που έγινε η στραβή τα θυμήθηκε? Ε ας κάτσει να βγάλει άκρη τώρα! Γιατί καλυμένος μία φορά sorry αλλά δεν είναι, μπορεί ο μαγαζάτορας να του πει "φιλε εγω στα έδωσα, εσυ τα έχασες". Τί θα κάνει τότε? Πώς θα υποστηρίξει οτι όντως δεν την είχε δώσει την εγγύηση?

 

Αν και ουτως η αλλως η εγγύηση ισχύει είτε έχεις χαρτί είτε όχι, με τη διαφορά οτι αυτός θα πρέπει να τρέχει με την εταιρία που τις εισάγει (τρέχα γύρευε)...

 

 

Οταν δεν έχουμε ιδέα απο αυτοκίνητα και αγοράζουμε καινούριο, δεν τρέχουμε στον μπαρμπαΣτάθη με το συνεργείο, αλλά στην αντιπροσωπεία που τουλάχιστον θα πληρώσουμε παραπάνω αλλά δεν θα μας κοροιδέψουν..Δεν αγοράζουμε το 2λιτρο και μετά να τρέχουμε στα "μπακάλικα" για service επειδή δεν έχουμε λεφτά, αγοράζουμε το 1.6 λιτρο για να μπορούμε τουλάχιστον να πληρώνουμε τα service του...

 

Και το Πλαίσιο (και το όποιο Πλαίσιο φυσικά) δεν λέω οτι δεν εχει κανει και αυτο κοτσάνες,αλλά σαν ΕΤΑΙΡΙΑ δεν θα ρισκάρει για ένα NEC που γράφει 1x τα DVD.....Απο κει και πέρα κάτι τετοιοι μαγαζάτορες πρέπει να κλείνουν. Και κλείνουν. Απλά το θλιβερό είναι ότι υπάρχουν ατομα που θα ξαναπάνε σε όποιον φυτρώσει σαν μανιταράκι χωρίς να κάνουν τις βασικές κινήσεις ελέγχου και απαίτησης κάθε είδους κουτιού, εγγύησης, απόδειξη κλπ..

Δημοσ.

Μισό, το έχασα λίγο φίλε μου, δηλαδή του έκοψε τιμολόγιο και έγραφε μόνο τον επεξεργαστή και τη μητρική; Δεν κατάλαβα... Και ο φίλος σου πως το χρησιμοποιεί το τιμολόγιο για να δικαιολογήσει τον υπολογιστή που προφανώς βρίσκεται στη δουλειά του σε κάποιον έλεγχο της εφορίας; Όταν λες επίσημες εγγυήσεις τι ακριβώς εννοείς, το χαρτάκι πχ. που έχει μέσα ο επεξεργαστής και γράφει warranty? Αυτό δεν χρησιμεύει πουθενά, αυτό είναι απλά η περιγραφή της εγγύησής σου, δεν μπορείς να το κάνεις κάτι χωρίς την απόδειξη αγοράς. Μου είχε χαλάσει ένας pentium 4, και σε συνομηλία με την μαμά intel μου είπαν πως δεν μπορούν να μου κάνουν αντικατάσταση αν δεν έχω την απόδειξη αγοράς του καταστήματος, μόνο με το χαρτί που έχει ο επεξεργαστής μέσα και γράφει warranty. Και κάποιες εταιρίες που κάνουν δικά τους rma όπως πχ στους σκληρούς δίσκους, δεν ζητάνε καθόλου χαρτιά, αν ο δίσκος έχει λιγότερο από τα χρόνια της εγγύησης από τη μέρα που κατασκευάστηκε, απλά τον σειριακό θέλουν. Ούτε ποτέ σε κατάστημα μου έχουν ζητήσει κάποιο χαρτί εγγύησης πέρα από τη δικιά τους απόδειξη. Και κάποια ποιό σοβαρά καταστήματα κρατάνε σειριακούς και δεν χρειάζονται καν την απόδειξη. Πάντως για το θέμα που απαντάς στον mad, απλά σου λέω ότι δεν ξέρω τι είχε συνενοηθεί ο φίλος σου να του βάλει μέσα. Αν του είχαν κάνει συγκεκριμένη προσφορά και τη διάλεξε, τότε μάλλον όφειλαν να του δώσουν το μηχάνημα που διάλεξε, ή τουλάχιστον να τον ενημερώσουν για όποια αλλαγή. Ούτε μου έχεις πει ακόμη για την κάρτα γραφικών που έβαλε ο φίλος σου αν ζήτησε καινούργια, μεταχειρισμένη, ή την άφησε στο φλου.

 

Φυσικά ο νόμος ορίζει επιστροφή χρημάτων εφόσον δεν είναι δυνατή η επισκευή ή η αντικατάσταση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (βέβαια το εύλογο είναι μια πολύ γενική έννοια η οποία κρίνεται κατά περίπτωση). Θεωρητικά μπορείς να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω ακόμη και αν υπάρχει αντικατάσταση να γίνει αλλά πιθανόν μια τέτεια κίνηση να θεωρηθεί πως αντιβαίνει στην καλή πίστη και τα χριστά ήθη σε νομικό πλαίσιο.

 

Θα ήθελες να μου πεις ποιό μοντέλο είναι αυτό; Πάντως dvdrw 1x απ'όσο ξέρω δεν κυκλοφόρησε ποτέ. :)

 

Όσο για τις δικές μου πωλήσεις, έχεις απόλυτο δίκιο, δίνω ακριβώς αυτό που γράφω ότι πουλάω, τίποτα λιγότερο, αλλά κατά κανόνα και τίποτα περισσότερο , εκτός αν είναι κομμάτι (πχ laptop και μπαταρία laptop), ή απολήτως απαραίτητο για τη λειτουργία του και/ή πολύ δύσκολο να βρεθεί ξεχωριστά (πχ φορτιστής οθόνης με βίσμα tv out) και οι περισσότεροι είναι οικανοποιημένοι με αυτό που δίνω ως έχει. Μου έχουν συμβεί όμως και περιπτώσεις που κάποιοι νόμιζαν πως είμαι κατάστημα και με αρχίζαν στα περίεργα του τύπου γιατί ή καινούργια οθόνη που έδινα δεν έχει συσκευασία, λες και θα στήσουν το κουτί στο γραφείο τους, ή γιατί η κάρτα γραφικών δεν είχε drivers, λες και δεν υπάρχουν παντού, ή γιατί η συσκευή που αγόρασαν έχει γρατζουνιές, λες και έγραφα ποτέ πως είναι καινούργια (βλέπε http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=954676#post954676 ). Αν αναφέρω την ύπαρξη χαρτιών, τότε υπάρχουν, αν όμως αναφέρω απλά την ύπαρξη εγγύησης, τότε δυστηχώς ο πελάτης θα πρέπει να αρκεστεί στο λόγο μου, ή να μην κάνει συναλλαγή μαζί μου. Μου έχει τύχει άνθρωπος που αγόρασε μεταχειρισμένη μητρική socket A, χωρίς εγγύηση, και με πήρε τηλέφωνο μετά από 3 μήνες και μου προσπαθούσε να με πίσει πως έπρεπε να του την αλλάξω γιατί ήταν χαλασμένη (από την πρώτη μέρα όπως υσχηριζόταν, αλλά είχε δουλειές και δεν επικοινώνησε νωρίτερα), όπως και άλλος που πήρε μητρική που δεν του έκανε και μετά μου ζήταγε τα λεφτά πίσω, λες και του την έδωσα για δοκιμή! Γι αυτό δείχνω τόση επιοίκια, γιατί δεν είσαι εσύ που αγόρασες το pc αλλά ο φίλος σου, ο οποίος μπορεί να είχε συνενοηθεί κάτι εντελώς διαφορετικό, είτε εν γνώση του, είτε επειδή δεν κατάλαβε καλά, από αυτό που παρουσιάζεις, πχ ένα ψεύτικο τιμολόγιο, ή τροποποιημένο για λογιστικούς λόγους. Αν ο μαγαζάτορας είχε συνενοηθεί με τον φίλο σου για ένα οποιοδήποτε dvdrw αντί για συγκεκριμένο, και έγραψε μια μαμακία στο τιμολόγιο για να την περάσει ο φίλος σου στην εφορία και να κάνει τη δουλειά του (είτε αυτός είτε ο φίλος σου), εσύ θα πας να τον πιάσεις γιατί δεν έβαλε αυτό που σου έγραψε;

Δημοσ.

τα παραπάνω είναι και η αιτία που εγώ και όλοι οι γνωστοί φτιάχνουμε

κομμάτι κομμάτι το Η/Υ ώστε να μη πέσουμε σε μούφες.από το '98

έχω να πάρω έτοιμη σύνθεση.γιατί?

όλο και κάποιο καμμάτι θα είναι μούφα.

θα είναι η μνήμη ? η κάρτα γραφικών?

κάποιο κομμάτι θα είναι μάπα.μπορεί το κουτί να μη πέφτει με τίποτα

κάτω από τα 500Ε αλλά είσαι σίγουρος .

Δημοσ.

Λυπάμαι που το λέω αλλά αν δεν την πατήσεις δεν θα μάθεις. Δυστυχώς έτσι την πάτησα και εγώ το 1998 με το πρώτο μου pc όταν δεν ήξερα.

Δημοσ.

Bρε συ powerfull, o μαγαζάτορας άλλα συμφωνήσανε και άλλα του έβαλε (&

πάντα προς τα κάτω). Και αυτό χωρίς να ενημερώσει στο ενδιάμεσο το φίλο

μου. Αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα καταλάβαινε ΠΟΤΕ ότι στο κουτί έχουν μπει

άλλα αντί άλλων. Το παιδί, μου είχε δείξει το mail που του είχε στείλει

ο μαγαζάτορας για το τί ακριβώς θα έβαζε στο μηχάνημα. Βy the way, ο

μαγαζάτορας είναι τουλάχιστον τέρας ανευθυνότητας (για να μην πω

και εκ προθέσεως π**στης).

 

Από εκεί και πέρα, σε ό,τι αφορά τα "χαρτιά" εσύ δεν είσαι υποχρεωμένος να

δίνεις και εγγυήσεις, γιατί δεν είσαι μαγαζί. Ο άλλος όμως οφείλει να δίνει

γιατί είναι κατάστημα. Κόφτηκε και του έδωσε την εγγύηση μόνο για ό,τι τον

βόλευε. Και ποιος δεν μου λέει ότι τα υπόλοιπα δεν είναι κλεμένα....

Το DVDrec έγραφε δισκάκια 8πλής σε 40-45 λεπτά. Τί να σου πω, υπολόγισε τον

χρόνο και βρες την ταχύτητα. Αν δεν είναι μονής, άντε να είναι διπλής... Χαίρω

πολύ... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν δέχεσαι ότι τσέκαρα το μοντέλο

και καμία σχέση με 8πλης δεν είχε... Τεσπά...

 

Αnyway: ΜΗΝ αναθέτε την εξ'ολοκλήρου κατασκευή κουτιού σε κάθε

τυχάρπαστο. Ό,τι του περισσεύει θα σας βάλει. Καλύτερα χτίστε ένα μηχάνημα

κομμάτι-κομμάτι με την βοήθεια κάποιου γνωστού, ή ασχοληθείτε με κάποιο

σοβαρό κατάστημα που έχει στοιχειώδη γκάμα. :(

Δημοσ.

Βρε συ ntsili κ εμείς δεν αμφισβητούμε το λόγο σου, απλά προσπαθούμε να καταλάβουμε τι έγινε για να βγουν σωστά συμπεράσματα από τα γεγονότα.

Το τιμολόγιο θα ήθελα να το δω εγώ π.χ. κ για τις πληροφορίες αλλά & για το όνομα του καταστήματος. Αν ο φίλος σου δεν έχει πρόβλημα μπορείς να σβήσεις το όνομα/επωνυμία του φίλου σου, και να το σηκώσεις να το δούμε όλοι, όπως και το e-mail με την προσφορά που επέλεξε.

 

 

p.s. Θα σε βολέψει κάτι σε imageshack για να σηκώσεις τις photo.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

Mόλις μου το φέρει ο φίλος μου εννοείται ότι θα το σκανάρω και θα κάνω

αυτό που λες. Επίσης θα παραθέσω και την ηλεκτρονική αλληλογραφία του

φίλου μου με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος.

Δημοσ.

1. Να μάθει και ο <<μαγαζάτορας>> τι συμβαινει έαν θέλει να αμυνθει.

Μπορει και ο φίλος σου να μη μας έχει πει κάτι που είναι σημαντικο!

 

Από εδώ και πέρα ότι παίρνω το φτιάχνω έγω!!

 

Πλαίσιο εγκατάσταση cd-rw πριν 2 χρόνια (μικρός και δεν ήξερα)==30$

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ:evil: :evil:

Δημοσ.

Θα ζητήσω από τον φίλο μου να κάνει post μέσω του λογαριασμού μου και

να απαντήσει στις όποιες ερωτήσεις!

Αν αναφερθεί μαγαζί-εταιρεία, όντως, καλό θα ήταν να ενημερωθεί και ο

μαγαζάτορας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...