GIORGARAS Δημοσ. 6 Μαΐου 2006 Δημοσ. 6 Μαΐου 2006 Γεια σας, την Τρίτη παρήγγειλα δύο flash disk kingston 1GB από το shop21.gr και ακόμα δεν έχουν έρθει. Μάλιστα τα παρήγγειλα Δευτέρα το βράδυ αργά, οπότε θα έλεγα ότι έχουν περάσει ήδη 4 μέρες ενώ στο site λέει διαθεσιμότητα άμεση, 2-3 μέρες. Επίσης στην παραγγελία μου που βλέπω λέει Κατάσταση παραγγελίας: Νέα Προπαραγγελία. Αυτό τι σημαίνει. Τους έστειλα χθες το βράδυ email αλλά δεν περιμένω απάντηση πριν από την Δευτέρα. Θέλω όμως αν δεν απαντήσουν ή αν μου πουν ότι θα αργήσει, να ακυρώσω την παραγγελία αλλά δεν το βρήκα κάπου από το μενού να το κάνω εγώ. Πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία με email; Ευχαριστώ!
wert Δημοσ. 6 Μαΐου 2006 Δημοσ. 6 Μαΐου 2006 Μην ανυσηχείς !!!! Έτσι κάνουν όλοι. Ορθά σκέφτηκες να ακυρώσεις την παραγγελία μπάς και βάλουν μυαλό... Για αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τηλέφωνο. Τουλάχιστον εγώ για το e-shop μόλις κάνουν τέτοια τηλέφωνο τους παίρνω και τσάκ πάρε ένα άκυρο. Aν ακυρώσεις κάνα δύο παραγγελίες θα δείς μετά ότι θα απαντάνε και στα e-mail. Δοκιμασμένα πράγματα. Και πλήρη συνενόηση με e-mail. Και όλα τα καλά. Και τα e-mail διαβάζουνε μετά. Και απαντάνε. Και λένε και ευχαριστώ. Και αν δεν θέλουν. Έχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια
GIORGARAS Δημοσ. 6 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2006 Συγνώμη, αλλά αν ακυρώσω την παραγγελία δεν υπάρχει περίπτωση να ψωνίσω ξανά από αυτό το μαγαζί και θα το δυσφημίσω και σε φίλους μου. Αν δεν μπορούν να στέλνουν τα προϊόντα τους ή βαριούνται, να το κλείσουν. Πολύ απλά πράγματα. Αν δεν μου αρέσει η εξυπηρέτηση, αλλάζω μαγαζί και ας πληρώσω 10 ευρώ παραπάνω στο άλλο μαγαζί. Απλώς είδα την προσφορά στο συγκεκριμένο μαγαζί και έκανα παραγγελία. Μόνο fax έχουν? Ωραία πράγματα. Ας μην απαντήσουν την Δευτέρα και θα πάρουν fax την Τρίτη με την ακύρωση. Να δούμε...Εδώ ρε παιδιά από το amazon παραγγέλνω και έρχεται σε ικανοποιητικούς χρόνους. Εγώ παρήγγειλα για να μην κατεβαίνω στο κέντρο. Άμα το ήξερα... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
GIORGARAS Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Έστειλα email ακύρωσης. Είμαι καλυμένος αν κάνουν καμιά βλακεία και στείλουν αργότερα την παραγγελία? Επειδή θα τα αγοράσω από άλλο μαγαζί, μην τυχόν το πληρώσω διπλά, όχι ότι θα πληρώσω αν μου του στείλουν μετά την ακύρωση φυσικά, αλλά μήπως ξέρει κανείς τίποτα για να μην έχω προβλήματα. Ευχαριστώ.
GIORGARAS Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Τους είχα στείλει email την Παρασκευή να με ενημερώσουν και δεν έγινε τίποτα και μόλις έστειλα ακύρωση μου απάντησαν!! Φυσικά είπαν ότι ακυρώθηκε. Δεν το πιστεύω, αμέσως απάντησαν. 13:43 ακύρωσα, 13:50 απάντησαν. χαχα. Φυσικά το μαγαζί πλέον, το διαγραφώ απο επιλογές για αγορές. Edit: πριν λίγο με πήραν τηλέφωνο ότι σήμερα ήρθαν τα flash disk και αν θέλω να τα έχω αύριο οπότε είπα εφόσον έρθουν αύριο, εντάξει. Τελικά θέλουν φοβέρα.
wert Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 GIORGARAS είδες που στά'λεγα Mε κάνα δύο ευγενικές ακυρώσεις διαβάζουν και τα e-mail μετά και απαντάνε και απ'όλα
GIORGARAS Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 8 Μαΐου 2006 Ναι, έμεινα τελειώς μόλις έγιναν όλα αυτά. Βέβαια δεν νομίζω να ξαναπάρω από εκεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.