Προς το περιεχόμενο

Πώς να δοκιμάσετε την υπομονή σας?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και η απάντηση φίλοι μου είναι απλή. Απλά αγοράστε ένα DSL Cube της VIVODI! Το ίδιο έκανα και εγώ στις 12/3/2006. Να μην τα πολυλογώ, την 14η Μαρτίου, η αίτηση μου "πήγε" στον ΟΤΕ. Από τότε περιμένω και παραμένω OFFLINE!!!! Τι τηλέφωνά πήρα, τι απειλές τους έκανα, δε βγήκε τίποτα. Και ακόμα περιμένω. Δε θέλω να ζήτήσω τα λευτά μου πίσω γιατί ήδη έχω περιμένει σχεδόν 2 μήνες. Αλλά τι άλλο μπορώ να κάνω;

Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα, είναι ευπρόσδεκτος!!

Έχω απελπιστεί πια!

Δημοσ.

min akouo tetoia kai apelpizome. emas molis tin proigoumeni vdomada evalan dsl stin perioxi mou kai amesos ekana etisi stin HOL mias kai einai i etairia stin opoia sinergazomaste sto magazi pou doulevo!

H etisi ston OTE pige molis proxthes to mesimeri. Elpizo na min perimeno kai go kanena 2mino!

Δημοσ.
Είναι νωρίς ακόμα...

 

Καλά σου λέει.

 

Ένας φίλος έκανε αίτηση 10/1 και η σύνδεσή του ενεργοποιήθηκε στις 13/4. Αγία Παρασκευή μένει.

 

Οπότε κάνε υπομονή με το provider που διάλεξες.....

Δημοσ.

ειλικρινα πιστεύω οτι το μονο το οποίο σώζει την κατάσταση μέχρι να σου βάλουν dsl είναι το πρήξιμο που θα ρίξεις..εγώ έχω πάρει το dsl εδω κ 2 μινεσ κε η ενεργοποίηση έγινε σε 2 βδομάδες.Βέβαια,όαλ αυτά δεν έγιναν μόνα τους,έπαιρνα κάθε μέρα τηλέφωνο ΄τοσο στον οτέ όσο και στη vivodi.αλλά όταν λέω κάθε μέρα εννοώ κάθε μέρα.!δήθεν για να βεβαιωθώ ότι όλα βαίνουν καλώς αλλά ακόμα πρισσότερο για να τους τα πρήξω και να κοιτάνε πιό συχνά το θέμα μου..και κάτι που κατάλαβα είναι πως κάθε φορά που κάποιος υπάλληλος ελέγχει το status της αίτησης σου αυτό αποθηκεύεται και βλέπουν ότι έχεις πάρει για να ρωτήσεις και φαντάζομαι ότι προωθούν πιο γρήγορα την αίτηση σου...εντάξει μπορεί κανείς να πει ότι ήμουν τυχερός..όμως,το θέμα βρίσκεται στο ότι μαζι μ εμενα και ενα παιδί στην πολυκατοικία μου έκανε την επόμενη μέρα αίτηση πάλι στη vivodi,όμως δεν είχε πάρει ποτέ κανένα τηλέφωνο,ούτε καν αν ρωτήσει τους κωδικούς του,...το αποτέλεσμα ήταν πως η συνδεσή του εεργοποιήθηκε στον 1 μηνα κ 10 μέρες....\\

 

και κάτι ακόμα,για κάθε αίτηση που γίνεται και τελικά η ενεργοποίηση της γραμμής dsl δε γίνεται μέσα σε ένα μήνα μπορείς να κάνεις αίτηση και αν πάρεις τα χρήματα σου πίσω καθώς μέσα στο συμβόλαιο που υπογράφεις με την αίτηση γράφει πως η εταιρία δεσμεύεται να σου ενεργοποιήσει τη γραμμή μέσα σε ένα μήνα.

Δημοσ.

Paidia afiste to ,an anatreksei kaneis se ola ta post tou forum sxetika me to poso arga i grigora evale adsl tha kataliksoume sto oti ...etyxe,den petyxe.San rosiki rouleta einai to pragma.Allos sti vdomada kai oi pleiopsifia sto mina kai vale...

Kai min ksexnate kai kati pou afora oli tin agora internet, i ethelousia eksodos tou pOTE den einai asteio pragma.Milao apo proto xeri,oxi ypothetika.Den yparxei anthropos pou na douleyei,oute texnikos oute dioikitikos.Mpika se tetraorofo ktirio-fantasma kai evlepa mono adeia grafeia.Milame gia mera ergasimi,se kanoniko ktirio tou pOTE!Poios na kanei ti douleia?

Δημοσ.

Από 20/02/2006 η αίτησή μου και ακόμα ΤΙΠΟΤΑ!!!(έλλειψη πορτών) Χθες έκανα αίτηση ακύρωσης και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω από τη Forthnet!!! Ένα μεγάλο μπράβο στον ΠΟΤΕ και σε όλους τους ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ που ευθύνονται για την κατάντια του!!!

Δημοσ.

κώστα απλα δεν υπαρχουν πορτες στα Χανια!Οσοι ειχαν κανει αιτησεις μεχρι 31/1 προλαβαν και μπηκαν αρχες Μαρτη οσοι ειναι απο μετα και υστερα περιμενουν νεο DSLAM οποτε αναμονη ψαξε και λιγο στα παλια ποστ !

Δημοσ.

Παιδιά η κατάσταση είναι απλά απαράδεκτη εδώ στα Χανιά...Δεν υπάρχει πόρτα ούτε για δείγμα, όσοι προλάβαμε μέχρι το Γενάρη ενεργοποιηθήκαμε με χίλια βάσανα κάπου μες στο Μάρτη...Όλοι οι άλλοι τρώνε το πακέτο, την αναμονή και τη κατάντια του ΠΟΤΕ...Ντροπή και αίσχος!

 

Υπομονή παιδιά, αξίζει το κόπο η φάση, ας ελπίσουμε να λυθεί το πρόβλημα κάποια στιγμή...

Δημοσ.

Φίλε, αυτό έπρεπε να το ξέρεις. Όχι για το Cube. Γενικά για τη vivodi. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι καφενείο.

 

Προσωπικά τα έβγαλα πέρα, όταν μίλησα με τον υπεύθυνο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Βέβαια δε δίνουν το τηλ του έτσι για πλάκα. Το "έπαιξα" λίγο. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι, πως οι τύποι ή οι κοπελίτσες που σηκώνουν τα τηλέφωνα δεν έχουν καμία ευθύνη για την άθλια εξυπηρέτηση της εταιρίας. Μεροκάματο πήγαν να βγάλουν. Αν τους εξηγήσετε πως δεν έχετε τίποτα να χωρίσετε ή να ότι δεν έχετε λόγο να βριστείτε, αλλά έχετε κάθε λόγο και δικαίωμα να μιλήσετε με τον υπεύθυνο και παραδεχτείτε ότι γνωρίζετε πως είναι υποχρέωση τους να πουν ότι και καλά αυτός λείπει, μάλλον θα δειξουν άλλη κατανόηση.

 

Δεν είναι μαγική συνταγή, αλλά σκεφτείτε με τι όρεξη θα εξυπηρετούσατε έναν τύπο που άρχιζε να σας βρίζει χωρίς να υπάρχει ευθύνη εκ μέρους σας. Αντιθέτως, αν έδειχνε να συμπάσχει... Άσε που θα περνούσε απ' το μυαλό σας, ότι ίσως ο τύπος μετά ξέχεζε και τον προϊστάμενο που φταίει τόσο για την ταλαιπωρία του, όσο και για τα βρισίδια που θα είχατε ακούσει τόσο καιρό από τους αγανακτισμένους πελάτες.

 

Καλή υπομονή.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...