Προς το περιεχόμενο

Εγγυηση υπολογιστη Apple και Apple Care (3χρονη επεκταση) αγορασμενα στο εξωτερικο


LordArthas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημερα το μεσημερι συνεβη το εξης περιεργο-εκπληκτικο:

 

Ελαβα ενα πληκτρολογιο Wireless Apple, το οποιο ειχε προβλημα. Αμεσως πηρα τηλ την Apple, στο ιταλικο store, για να ξεκινησω τη διαδικασια αντικαταστασης.

 

Πηρα λοιπον την τεχνικη βοηθεια και απαντησε ενας τυπος που δε μιλουσε πολυ καλα ιταλικα. Καθως κουβεντιαζαμε, μου προτεινε το πακετο Apple Care, που προσφερει 3 χρονια εγγυηση hw και τηλεφωνικη υποστηριξη για το ιδιο διαστημα για το sw.

Τον ρωτησα αν ισχυει και στην Ελλαδα και μου απαντησε οτι κι αυτος βρισκεται στην Αθηνα!!! :shock: Οπως καταλαβαινετε συνεχισαμε στα Ελληνικα :mrgreen:

 

Απο περιεργεια ζητησα να μαθω αν η τεχνικη υποστηριξη μεσω τηλεφωνου βρισκεται στην Ελλαδα και μου εξηγησε οτι μοιραζεται αναμεσα σε Ελλαδα και Ιρλανδια. Εξαρταται που θα πεσει το τηλεφωνημα!

 

Οσον αφορα το θεμα που μας καιει, μου ειπε οτι το Apple Care ισχυει και στην Ελλαδα, αλλα μονο η εγγυηση hw κι οχι η τηλεφωνικη υποστηριξη sw

 

Αυτα κι ελπιζω να φανει χρησιμη η πληροφορια :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την τηλεφωνική υποστήριξη της apple στην ευρώπη, την έχει αναλάβει η teleperformance, που τα γραφεία της βρίσκονται στην καλλιθέα (τζιτζιφιές). Απο όσο γνωρίζω, το προηγούμενο τμήμα υποστήριξης που βρίσκεται στην Ιρλανδία τείνει να κλείσει.

Πρίν εκκινήσει επισήμως η λειτουργία απο μεριάς teleperformance, είχαν κατακλειστεί όλα τα έντυπα μέσα ενημέρωσης με αγγελίες, που ζητούσαν άτομα με γνώση ευρωπαικής ξένης γλώσσας και εμπειρία σε mac.

 

Όσον αφορά το applecare, ισχύει και στην Ελλάδα και είναι υποχρεωμάνη η Rainbow να σε καλύψει σε επίπεδο hw. Για τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη... έχει ο θεός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το applecare, ισχύει και στην Ελλάδα και είναι υποχρεωμάνη η Rainbow να σε καλύψει σε επίπεδο hw. Για τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη... έχει ο θεός...

 

Σε αλλο φορουμ, ενας χρηστης ελεγε οτι ισχυει μεν το Apple Care, αλλα για μηχανηματα που ΔΕΝ εχουν αγοραστει στην Ελλαδα. Στη χωρα μας δεν προσφερεται αυτο το πακετο, οποτε και δεν αναγνωριζεται.

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθες αυτο, αφου με τον τηλεφωνητη της Apple η αναφορα εγινε για το δικο μου MacBook Pro, αγορασμενο στην Ιταλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Σε αλλο φορουμ' date=' ενας χρηστης ελεγε οτι ισχυει μεν το Apple Care, αλλα για μηχανηματα που ΔΕΝ εχουν αγοραστει στην Ελλαδα. Στη χωρα μας δεν προσφερεται αυτο το πακετο, οποτε και δεν αναγνωριζεται.

Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθες αυτο, αφου με τον τηλεφωνητη της Apple η αναφορα εγινε για το δικο μου MacBook Pro, αγορασμενο στην Ιταλια.[/quote']

 

Πήρα την Rainbow και μου είπαν ότι η δεν ισχύει καθόλου η εγγύηση από αυτούς όταν το μηχανάκι δεν έχει αγοραστεί από τους ίδιους!!!

Επίσης ότι δεν έχουν πακέτο επέκτασης 3 χρόνων... τι άραγε τελικά ισχύει;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοι δεν το προσφερουν, αλλα στο εξωτερικο υπαρχει. Εγω παντως σκεφτομαι να το αγορασω πριν ερθω Ελλαδα.

Αν μου δημιουργησουν προβλημα το στελνω Ιταλια, οπου εχει γινει η αγορα και ενημερωνω την Apple για τις ιστοριες που κανει η rainbow ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοι δεν το προσφερουν' date=' αλλα στο εξωτερικο υπαρχει. Εγω παντως σκεφτομαι να το αγορασω πριν ερθω Ελλαδα.

Αν μου δημιουργησουν προβλημα το στελνω Ιταλια, οπου εχει γινει η αγορα και ενημερωνω την Apple για τις ιστοριες που κανει η rainbow ;)[/quote']

 

Δυστυχώς, εγώ το παρήγγειλα με ένα (1) έτος εγγύηση, βασιζόμενος στις @@ριές τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Apple είναι πλήρως ενήμερη για το τι κάνει η Rainbow και δεν επιβάλλει απολύτως τίποτα καθώς η Rainbow δεν είναι αντιπροσωπεία της Apple αλλά επίσημος μεταπωλητής-διανομέας της στην Ελλάδα και τη Κύπρο.

Όταν πρόκειται για μηχάνημα με διεθνή εγγύηση, απλά θα σε ταλαιπωρήσουν με κάποια γραφειοκρατικά θέματα, θα στείλουν τα στοιχεία σου (και του μηχανήματός σου) στα κεντρικά της Apple και μόλις πάρουν έγκριση απο εκεί θα σου επισκευάσουν την όποια ζημιά έχεις. Ειδικά για μηχανήματα που καλύπτονται απο applecare, δεν έχω ακούσει (εώς τώρα) καμιά ιστορία όπου ΔΕΝ εγκρίθηκε η απισκευή του απο την Apple.

Νομίζω οτι αυτό που πρέπει να σε ανησυχεί, είναι οι αντοχές σου, γιατί, αν το μηχανημά σου τα χρειαστεί, θα ταλαιπωρηθείς αλλά στο τέλος η όποια βλάβη θα επισκευασθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Apple είναι πλήρως ενήμερη για το τι κάνει η Rainbow και δεν επιβάλλει απολύτως τίποτα καθώς η Rainbow δεν είναι αντιπροσωπεία της Apple αλλά επίσημος μεταπωλητής-διανομέας της στην Ελλάδα και τη Κύπρο.

Όταν πρόκειται για μηχάνημα με διεθνή εγγύηση' date=' απλά θα σε ταλαιπωρήσουν με κάποια γραφειοκρατικά θέματα, θα στείλουν τα στοιχεία σου (και του μηχανήματός σου) στα κεντρικά της Apple και μόλις πάρουν έγκριση απο εκεί θα σου επισκευάσουν την όποια ζημιά έχεις. Ειδικά για μηχανήματα που καλύπτονται απο applecare, δεν έχω ακούσει (εώς τώρα) καμιά ιστορία όπου ΔΕΝ εγκρίθηκε η απισκευή του απο την Apple.

Νομίζω οτι αυτό που πρέπει να σε ανησυχεί, είναι οι αντοχές σου, γιατί, αν το μηχανημά σου τα χρειαστεί, θα ταλαιπωρηθείς αλλά στο τέλος η όποια βλάβη θα επισκευασθει.[/quote']

 

 

Οπως εγραψα και πιο πανω:

 

Αν μου δημιουργησουν προβλημα το στελνω Ιταλια' date=' οπου εχει γινει η αγορα[/b']

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Εδω στην Ιταλια εχεις περιθωριο 15 ημερες απο οταν θα λαβεις τον υπολογιστη να ζητησεις τα χρηματα σου πισω. Σε αυτο το διαστημα η Apple ειναι προθυμη και σου αντικαθιστα το μηχανημα αν παραπονεθεις για προβλημα.

Μετα ομως απο αυτο το χρονικο διαστημα τα πραγματα σκουραινουν και δε γινεται η αντικατασταση, παρα μονο σε πολυ εξαιρετικες περιπτωσεις, τις οποιες δε γνωριζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι το γνωρίζω αυτό.

νομίζω ότι αν ο υπολογιστής σου δημιουργήσει τρεις φορές σημαντικό πρόβλημα (π.χ. motherboard, οθόνη, hd) μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση. ισχύει σίγουρα για sony

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...