Προς το περιεχόμενο

Γιατί δεν βγαίνουν πια καλές ελληνικές κωμωδίες; Καθόλου καλά και τα νέα σήριαλς


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χτες (ξανά)είδα Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα και Θουβού. Πραγματικά είχαμε λιώσει στο γέλιο όχι τόσο πολύ με τις απίστευτες σκηνές που έχουν αυτές οι ταινίες.

Ίσως τελικά η συνταγή για καλό και αυθόρμητο γέλιο να είναι οι καλές σκηνές και κυρίως οι ατάκες και όχι ένα καλό σενάριο όπως προσπαθούν να πετύχουν σήμερα οι διάφοροι τυχαρπαστοι σκηνοθέτες.

 

Αλλά τι να πείς όταν υπάρχουν άτομα που γελάνε ακόμα με τις βλακείες του Μιτσικώστα και του Λαζόπουλου.

 

Τα μόνα που έβγαζαν καλό γέλιο ήταν σειρές του τύπου Μεν και οι Δε και τα παλιά του Σεφερλή. Αλλά και αυτά πέρασαν.

 

Έλεος πια τι μπορούμε να δούμε για να γελάσουμε σήμερα; Μόνο τα βιντεάκια που βάζει ο Θέμος έμειναν (και αυτά έχουν αρχίσει να πέρνουν την κάτω βόλτα).

Δημοσ.

σορυ φιλτατε αλλα θα διαφωνησω μαζι σου...δεν μπορω να καταλαβω πως συγκρινεις τις κακογουστες βλακειες του σεφερλη με την εν μερει πετυχημενη σατιρα λαζοπουλου-μητσικωστα...δηλαδη ελεος...ο σεφερλης ηταν ειναι και θα ειναι τραγικος...οπως επισης δεν θα εβαζα στην ιδια κατηγορια τον θεο βεγγο με τις σαβουρες του δαλιανιδη τα 80-90's...παντως ελληνικες κωμωδιες ως ταινιες οντως σπανιζουν...να συμφωνησα και καπου..!το ιδιο και με τις σειρες,καθε χρονο και λιγοτερες καλες..

Δημοσ.

Δυστυχως, μπροστα σε πολλα σημερινα (οχι ολα) ακομα και οι τοτε σαβουρες του Δαλιανιδη αξιζουν.

Θα δω το μπακαλογατο αλλη μια φορα να μου φτιαξει το κεφι.

Δημοσ.

Θέμος και safe sex the best .Σεφερλης για τα μπάζα ο ανθρωπάκος :( .

Το όνομα του σκηνοθέτη του safe sex θέλω να μάθω ο άνθρωπος είναι δεξιοτέχνης .

Δημοσ.

Το Ελληνικό σινεμά είναι ατάκα! Είτε βλέπεις τον θουβου, είτε τον μπίλια, είτε τον γκουσγκού, αυτό που σου μένει και θυμάσαι είναι η ατάκα.

Εφόσον δεν υπάρχει πια αυτός ο αυθορμητισμός εκείνης της εποχής, δεν νομίζω οτι πρόκειται να ξαναβγούν ταινίες εκείνου του βεληνεκούς.

Δημοσ.

Η απαντηση στο γιατι ειναι πολυ απλη.

Γιατι σημερα ο Ελληνικος κινηματογραφος (και η TV), προσπαθει να μιμηθει το Hollywood.

 

Γι αυτο αυτη η κατρακυλα...

Γι αυτο οι τοσες σαβουρο-εκπομπες, reality, μαλακισμενα talk-show, κλπ.

Δημοσ.

της κακομοίρας λέγεται ναι, απλά αν δεν σου άρεσε η συγκεκριμένη ταινία η οποία είναι το αποκορύφωμα της ατάκας, προφανώς δεν θα εκτιμήσεις καμία άλλη.

ε, γούστα είναι αυτα, εγώ προσωπικά δε γελούσα με τις ελλ. ταινίες, όταν μπήκα όμως στο μεντάλιτι της τότε ελλάδας που τέτοιοι τύποι υπήρχαν όντως και το παίζανε μάγκες, μπρούκληδες, σουρουκλεμέδες, καθως πρέπει με γαλλικές ατάκες, μπακαλόγατοι, μαρλον μπράντο κλπ είδα την όλη φάση διαφορετικά και άρχισα να απολαμβάνω.

το κυριότερο είναι πως όλες οι περισσότερες ατάκες ήταν αυθόρμητες, της στιγμής γι'αυτό και βγάζουν τόσο γέλιο...

πχ πιο πολύ γελάω με ατάκες στο insomnia που είναι αυθόρμητες παρά με σειρές greek tv (την οποία έχω κόψει σε μεγάλο βαθμό)

αλλά είπαμε γούστα είναι αυτά...

Δημοσ.

αν δε σου αρέσουν τα ''ελληνικά'' δές λίγο dave chappelle

αν έχεις ήδη δει τότε καταλαβαίνω γιατί έχεις πάθει καφρίλα

με αυτά.αν δεν μπορείς να τα δείς ψάξε ...

υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές ...

δε θα σκάσω αν ο άλλος νομίζει ότι το σαχλό που παρουσιάζει

είναι σάτιρα και το βγάζουνε επειδή και 'γω δε ξέρω πόσοι

τον στηρίζουν.

Δημοσ.

Τα παλιά του Σεφερλή ήταν κορυφαία. Ειδικά οι σκηνές που διακωμωδούσαν παροιμίες ήταν κορυφαίες.

Τώρα επειδή δεκα Βαλιανάτοι γελάνε με τις βλακείες του Λαζόπουλο δεν πιστεύω ότι το κάνει επιτυχία.

Επίσης μεγάλη πατάτα το safe sex.

Ούτε μια ταινία δεν φτάνει το απίστευτο γέλιο του ΘουΒου, του Μπίλια και των λοιπών.

Δημοσ.

Θα συμφωνησω με το φιλο πιο πανω που ειπε οτι ο Βεγγος δεν μπαινει στο ιδιο τσουβαλι με τις μπουρδες του Χαρτοματζιδη, του Ευστρατιαδη και του Καραγιαννη. Πως να τα βαλεις διπλα διπλα?

Απο τη μια εχεις τις ταινιες του Βεγγου (ιδιως της περιοδου που ηταν παραγωγος η/και σκηνοθετης), οπου φαινεται καθαρα οτι ο ανθρωπος ηταν μοναδικος στο ειδος του στην Ελλαδα και οτι γνωριζε οτι κανει κινηματογραφο και οχι μια απλη παρουσιαση αστειων στιγμιοτυπων.

Απο την αλλη εχεις τα σκουπιδια της δεκαετιας του 80, οπου ο σκηνοθετης

εβαζε τους ηθοποιους μπροστα στην καμερα σα να γυρναει θεατρικο, ξεστομιζαν κατι ατακες (με τις οποιες συνηθως γελουσαν και αυτοι) κι ολα αυτα χωρις γωνιες, μονοκομματα, αμηχανα, με κατι χαζα zoom-out απο το προσωπο ενος απο αυτους που μιλανε, ετσι, για να μην τρωμε και πολλη ωρα στο μονταζ μετα. (Το τελευταιο ισχυει για τις βιντεοταινιες περισσοτερο).

 

Ενταξει, μπορει σε πολλους να αρεσουν απλως οι ατακες, η να βλεπουν τον Ντουζο να σπρωχνει με την κοιλια του οποιον βρει μπροστα του στις ντισκοτεκ - περι γουστου ουδεις λογος.

 

Τωρα για τον πιο συγχρονο κινηματογραφο συμφωνω οτι δεν υπαρχουν καλες κωμωδιες. Δε μ'αρεσει ουτε ο Λαζοπουλος, ουτε ο Καφετζοπουλος, ουτε ο Ρεππας (αν και το Safe sex ηταν πολυ καλυτερο απο το ανεκδιηγητο Κλαμα...).

Δημοσ.

Προσωπικα τρελαινομαι για κωμωδια οπως Οι γαμπροι της Ευτυχιας, και ο Θοδωρος και το δικανο, Μια τρελη σαρανταρα. Καλογραμμενα και κυριως ομορφα και αβιαστα ερμηνευμενα. Σε συγχρονη μορφη, το τι ψυχη θα παραδωσεις μωρη, το θεωρω απο τα καλυτερα.[και δυστυχως κοπηκε αδοξα]. Ξεφευγοντας λιγο απο κωμωδια, απολαυσα πραγματικα παλιες σειρες οπως η ανατομια ενος εγκληματος.

Το κωμικο για μενα, ειναι κυριως στην αντιφαση. Μια μιξη απο τραγελαφο, απο συμπτωσεις, που πλεκουν το δυσαρεστο με το ευχαριστο, ακομη και το εντελως μαυρο χιουμορ. Μου αρεσει το υπονοουμενο, απεχθανομαι τη βωμολοχια που τεινει να επικρατει σημερα.

Σε πιο γκροτεσκ μορφη, για να απολαυσω, θα πρεπει οι ηθοποιοι να ειναι εξαιρετικοι και να το εχουν μεσα τους. Με την καρφριλα θα γελασεις μια αντε δυο φορες, ειδικως αν δινεται αιφνιδιαστικα στην ιστορια. Στην πορεια, αν ο ηθοποιος δεν ειναι σε θεση να το στηριξει σαν κομματι του ρολου [ο καφρος για παραδειγμα της παρεας]και σε διαδραστικη σχεση με αλλους χαρακτηρες, δεν αντεχεται, αναγεται σε καψιμο.

Για τα σηριαλ, πιστευω πως μεγαλη φθορα προκαλλει ο μικρος αριθμος σεναριογραφων σε φονικο συνδυασμο με το καθημερινο. Δεν γινεται να βγαινουνε σειρες καθημερινες καθε τρεις και λιγο, να ξεζουμιζονται 2 μυαλα το πολυ γι'αυτες και να κρατανε χωρις κοιλιες η με επιτυχια για χρονια. Η εμπνευση του ενος και των δυο, ποσο να κρατησει? Μιζερια, φθηνια και προχειροτητα θα βγαλει στο τελος.

Πιστευω επισης, πως οι καλοι ηθοποιοι δεν λειπουν, αλλα δυστυχως αναλωνονται για το μεροκαματο σε δευτερο πραγμα και φθειρονται και αυτοι. Επισης, λειπουν καλοι δευτεροι. Σε παλαιοτερες ταινιες, οι δευτεροι ρολοι αναδεικνυαν κυριολεκτικα με τις ερμηνειες τους τους πρωταγωνιστες. Επισης, εξαιτιας της μαζικης παραγωγης και της πιεσης για συχνοτερες δημιουργιες και παρουσιασεις, εμφανιζεται και μπολικη σκαρταδουρα αταλαντων, που παλαιοτερα ηταν μικροτερη αριθμητικα και σαφως λιγοτερο θορυβωδης.

Αλλος ενας παραγοντας ειναι και το οικονομικο. Φθηνιαρικες παραγωγες, ελαχιστα εξωτερικα γυρισματα, και παει λεγοντας. Παραγωγουλα, αν ειναι να βγαλεις αλλη μια ανοστη, χιλιοειπωμενη, στο σχεδον τζαμπε σειρουλα, αστο καλυτερα, μπουκωσαμε, και εχουμε προσβαση σε αρτιοτατες ξενες σειρες/ταινιες και το μετρο συγκρισης ειναι ακομη πιο αυστηρο. Κατι τετοιο μου βγαζει η κατασταση.

Τελος, αλλη μια ταση που με ενοχλει στις σημερινες ελληνικες σειρες, ειναι η καρικατουρα, η καρτουνοποιηση των χαρακτηρων με αμεση συνεπεια την ακατασχετη ατακα. Δεν δινουν βαθος στο χαρακτηρα, και φυσικα ουτε ο ηθοποιος ειναι σε θεση να τον πλασει ακομη περισσοτερο. Αναλωνεται σε μια στειρα επαναληψη φρασεολογιας, κινησιολογιας και γενικοτερου στυλ.

Δημοσ.

@ΒΙΑΡ, σκεφτηκες ποτε να γραψεις κριτικες ? ( γραφεις ηδη?)

ΠΜ αν σε ενδιαφερει.

Πολυ καλη η αναλυση σου. Thanx

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...