themis_81 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, vaggooss είπε 5 ευρω καθε 3 χρονια? Δεν μιλησα για κοστος
vaggooss Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, themis_81 είπε Δεν μιλησα για κοστος Και ο χρονος ελαχιστος.
themis_81 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, vaggooss είπε Και ο χρονος ελαχιστος. https://www.sonne.gr/o-xalkos/simeia-yperoxis.html Aν και φανταζομαι οτι ειναι κατα 70% marketing το θεμα της ηλεκτρολυσης στο boiler με εχει κερδισει ελαφρως .
ford22 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Στις 6/11/2018 στις 10:24 ΠΜ, haris_216 είπε Τις αντιρρήσεις μου σχετικά με τους χάλκινους τις έχω πει στο παρελθόν και δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνομαι. Απλά να σου επισημάνω πάνω σε αυτό που λες, σημαντικό μέρος από τα "καλά λόγια" που έχεις διαβάσει σίγουρα αφορούν την εγγύηση που έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή σε προβληματίζει. Έτσι, σαν τροφή για σκέψη το λέω Είμαι και γω σε αναζήτηση ηλιακού και μάλλον θα πάρω τον sonne το χάλκινο. Μήπως μπορείς να αναφέρεις άλλη μια φορά τις αντιρρήσεις σου σχετικά με τους χάλκινους και γιατί να μην τούς προτιμήσουμε αν εξαιρέσουμε το οικονομικό παράγοντα;
cambo99 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 29 minutes ago, ford22 said: Είμαι και γω σε αναζήτηση ηλιακού και μάλλον θα πάρω τον sonne το χάλκινο. Μήπως μπορείς να αναφέρεις άλλη μια φορά τις αντιρρήσεις σου σχετικά με τους χάλκινους και γιατί να μην τούς προτιμήσουμε αν εξαιρέσουμε το οικονομικό παράγοντα; Χάλκινος = πόσιμο νερό! Χάλκινος = πιο ανθεκτικός σε βάθος χρόνων και θέλει service κάθε 5 χρόνια ( σύμφωνα με τη sonne ) Τώρα αν δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω πας σε glass ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ είμαι εδώ και λιγο καιρό κάτοχος sonne χάλκινου. Κανένα πρόβλημα ως τώρα...
stelios18120 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) O χάλκινος δεν θέλει κανένα service (Τουλάχιστον για τα πρώτα 20-30 χρόνια) Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2018 από stelios18120 1
lazkal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, stelios18120 είπε O χάλκινος δεν θέλει κανένα service (Τουλάχιστον για τα πρώτα 20-30 χρόνια) Έχω 2 χαλκινους 200 /4 από το 2006. Ποτέ συντήρηση, ποτέ σκέπασμα, και ακόμη δεν έχουν κάνει κιχ. Το καλοκαίρι το νερό είναι μονίμως στους 90. (Λείπει η οικογένεια για 2,5 μήνες). Έχω βέβαια 12 λίτρα δοχεία διαστολής. Και τον Οκτώβριο προσθέτω μόνος μου περίπου μισό λίτρο η ένα. Τον Οκτώβρη μου τρύπησε ο ένας από τους 4 συλλέκτες. Πάντα την παθαίνεις από εκεί που ΔΕΝ το περιμένεις.
naive Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 18 λεπτά πριν, lazkal είπε Έχω 2 χαλκινους 200 /4 από το 2006. Ποτέ συντήρηση, ποτέ σκέπασμα, και ακόμη δεν έχουν κάνει κιχ. Το καλοκαίρι το νερό είναι μονίμως στους 90. (Λείπει η οικογένεια για 2,5 μήνες). Έχω βέβαια 12 λίτρα δοχεία διαστολής. Και τον Οκτώβριο προσθέτω μόνος μου περίπου μισό λίτρο η ένα. Τον Οκτώβρη μου τρύπησε ο ένας από τους 4 συλλέκτες. Πάντα την παθαίνεις από εκεί που ΔΕΝ το περιμένεις. Να τους σκεπάζεις τους συλλέκτες, ταλαιπωρούνται υπερβολικά το καλοκαίρι. Εγώ τους έχω μόνιμα σκεπασμένους Ιούλιο- Αύγουστο. Τον Οκτώβριο που συμπληρώνω, παίρνει μερικά γραμμάρια μόνο. Με την εγγύηση στο συλλέκτη τι έγινε;
haris_216 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, ford22 είπε Είμαι και γω σε αναζήτηση ηλιακού και μάλλον θα πάρω τον sonne το χάλκινο. Μήπως μπορείς να αναφέρεις άλλη μια φορά τις αντιρρήσεις σου σχετικά με τους χάλκινους και γιατί να μην τούς προτιμήσουμε αν εξαιρέσουμε το οικονομικό παράγοντα; Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι αλλά ταυτόχρονα δεν βρίσκω ευγενικό το να μην απαντάω όταν κάποιος με ρωτάει προσωπικά κάτι. Δεν ξέρω ποια είναι η χρυσή τομή Βλέπεις ότι έσπευσαν όλοι να απαντήσουν στην ερώτησή σου με όλα τα καλά του χαλκού. Προσωπικά, και χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω κανένα, θα κρατήσω "μικρό καλάθι" για πολλές από τις παραπάνω δηλώσεις. Ακόμα και από αποδεδειγμένα αξιόπιστα μέλη του φόρουμ. Και αυτό γιατί: Ναι, ο χαλκός δεν έχει θέματα με ηλεκτρολύσεις, κλπ. Αυτό σημαίνει ότι δεν κάνεις ποτέ service όπως λένε; Και ότι η εγγύηση έχει ισχύ απουσία της όποιας συντήρησης; Θεωρώ ότι χρειάζεται "φροντίδα" και ως προς τον καθαρισμό αλάτων τα οποία μαζεύονται σε ΚΑΘΕ δοχείο αποθήκευσης νερού αλλά και ως προς την αντικατάσταση τουλάχιστον της φλάντζας, η ξήρανση της οποίας οδηγεί αρχικά σε διαρροές και στη συνέχεια σε φούσκωμα πολυουρεθάνης και "πέταγμα" εξωτερικού κέλυφους και πλαϊνών. Ίσως κάποιοι να πιστεύουν ότι γίνονται (οι φλάντζες) από κάποιο μαγικό λάστιχο το οποίο δεν ξεραίνεται ποτέ ούτε από την πολυκαιρία ούτε από τις θερμοκρασίες που την "ψήνουν" πάνω στο καζάνι. Και μετά πολλοί χρήστες, όχι μόνο ηλιακών αλλά και οποιονδήποτε άλλων προϊόντων, δηλώνουν ευχαριστημένοι χωρίς ουσιαστικά να ξέρουν τι έχουν να περιμένουν και ποια θα ήταν η σωστή συμπεριφορά του μηχανήματος. πχ 2-3 post πιο πάνω ο συνφορουμίτης δηλώνει "Ποτέ συντήρηση, ποτέ σκέπασμα, και ακόμη δεν έχουν κάνει κιχ. Το καλοκαίρι το νερό είναι μονίμως στους 90. (Λείπει η οικογένεια για 2,5 μήνες). Ενημερωτικά, αν λείπει η οικογένεια το καλοκαίρι και ο ηλιακός είναι ξεσκέπαστος, οι 90 βαθμοί είναι λίγοι. Κανονικά θα έπρεπε να έχει καθημερινά ατμοποιήσεις μέσα στο καζάνι Έχω βέβαια 12 λίτρα δοχεία διαστολής. Και τον Οκτώβριο προσθέτω μόνος μου περίπου μισό λίτρο η ένα". Κι ερωτώ, το γεγονός ότι κάθε χρόνο χρειάζεται συμπλήρωση, η οποία θα ήταν μεγαλύτερη αν δεν είχε τόσο μεγάλα δοχεία διαστολής, δεν θεωρείται service; Απλά πιάνουν τα χέρια του και ίσως δεν καταφεύγει σε μάστορα. Για τον οποιοδήποτε άλλο όμως θα σήμαινε την παρέμβαση τεχνικού και άρα τα βαρύγδουπα "ποτέ" πάνε περίπατο. Εννοείται πως ο καθένας κρίνει με τα δικά του δεδομένα αλλά πιστεύω ότι πρέπει να προσέχουμε όταν τα λέμε σε ανθρώπους των οποίων δεν ξέρουμε τις ανάγκες/γνώσεις/ικανότητές τους. Πχ Στο σπίτι στο οποίο μένω τα τελευταία περίπου 15 χρόνια δεν έχει μπει μάστορας μέσα και όλα δουλεύουν ¨"ρολόϊ". Δεν ακούγεται ωραίο; Και είναι και πραγματικότητα. Η δική μου πραγματικότητα. Αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής ήταν τέλειος και έβαλε τα καλύτερα υλικά; Μήπως το έχει επενδύσει με αυτοβαφόμενους τοίχους ή αυτοεπισκευαζόμενα υδραυλικά; Μακάρι αλλά δεν. Απλά πιάνει το χεράκι μου και τα κουτσοκαταφέρνω. Άρα το "δεν έχει μπει μάστορας" αν και απόλυτα αληθινό δεν λέει όλη την αλήθεια. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2018 από haris_216 3 1
ford22 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Ναι έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Το θέλει το service του ανά πενταετία σίγουρα για καθαρισμό και αλλαγή φλάντζας και σκέπασμα τοκαλοκαίρι και τσεκαρισμα τα νερά το χειμώνα. Αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει κάποιο θέμα αξιοπιστίας γενικότερα και ότι είναι κατά πολύ ακριβότερο από έναν glass δεν με πειράζει.
haris_216 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, ford22 είπε Ναι έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Το θέλει το service του ανά πενταετία σίγουρα για καθαρισμό και αλλαγή φλάντζας και σκέπασμα τοκαλοκαίρι και τσεκαρισμα τα νερά το χειμώνα. Αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει κάποιο θέμα αξιοπιστίας γενικότερα και ότι είναι κατά πολύ ακριβότερο από έναν glass δεν με πειράζει. Αααχ θες να με τραβήξεις πάλι σε συζήτηση . Λοιπόν, ένα από τα βασικά που με χαλάνε είναι η παραμύθα αυτών (ίσως όχι όλων) που ασχολούνται με το χαλκό που λένε ότι το καζάνι τους δεν έχει ραφές και άρα υπερτερεί όλων των υπολοίπων που έχουν. Και συνήθως δείχνουν μισό καζάνι χωρίς ραφές "ξεχνώντας" να μιλήσουν για τη ραφή που ενώνει τα δύο μισά που "δεν έχουν ραφές". Φυσικά το καζάνι θα ήταν χωρίς ραφές μόνο με χύτευση και άρα μεγάλο κόστος. Επίσης οι καιροί είναι δύσκολοι, ο χαλκός ακριβός αλλά ταυτόχρονα μαλακός ως μέταλο. Χωρίς να ξέρω κάτι συγκεκριμένο, προσωπικά θα είχα μία επιφύλαξη αν το πάχος συνεχίζει να είναι αυτό που πρέπει για να έχουν τη σχετική αντοχή των πολλών 10ετιών που διαφημίζεται. Με αυτά σταματώ εδώ και για ότι άλλο θα σε παραπέμψω "σε πρότερές μου δηλώσεις" (αισθάνομαι κάτι από βουλευτής) Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2018 από haris_216
naive Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, haris_216 είπε Και ότι η εγγύηση έχει ισχύ απουσία της όποιας συντήρησης; Δεν υπάρχει συντήρηση ως προαπαιτούμενο για την εγγύηση. Μόνο ζημιά στους συλλέκτες λόγω παγώματος δεν καλύπτει.
themis_81 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, naive είπε Δεν υπάρχει συντήρηση ως προαπαιτούμενο για την εγγύηση. Μόνο ζημιά στους συλλέκτες λόγω παγώματος δεν καλύπτει. Πλεον ειναι 15 χρονια η εγγυηση οποτε καλο θα ειναι να ριξεις μια ματια στις νεες "απαιτησεις" για το αν εχει αλλαξει κατι
haris_216 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, naive είπε Δεν υπάρχει συντήρηση ως προαπαιτούμενο για την εγγύηση. Μόνο ζημιά στους συλλέκτες λόγω παγώματος δεν καλύπτει. Συγνώμη ρε παιδιά αλλά στο "4" μιλάει για αντικατάσταση (προσοχή, όχι συμπλήρωση αλλά αντικατάσταση) των υγρών κάθε δύο χρόνια. Πράγμα που προφανώς σημαίνει επίσκεψη της εταιρίας (ή κάποιου εξουσιοδοτημένου) αφού διαφορετικά δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι έγινε. Και προφανώς θα υπάρχει χρέωση. Κάθε δύο χρόνια Αν αυτό δεν θεωρείται "service" τότε πείτε μου τι είναι (μήπως τα "πιάνω" λάθος και σας ζαλίζω με πράγματα άσχετα). Στο δικό μου το μυαλό "ποτέ συντήρηση" (ή έστω σε 20-30 χρόνια) σημαίνει ότι στο σπίτι δεν πρέπει να μπει μάστορας και να βγει φράγκο. Οτιδήποτε άλλο με τη μορφή της προληπτικής επέμβασης για την εγγύηση ή την καλή λειτουργία, ειδικά όταν πρέπει υποχρεωτικά να γίνει από τεχνικό, είναι "service".
vaggooss Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, haris_216 είπε Συγνώμη ρε παιδιά αλλά στο "4" μιλάει για αντικατάσταση (προσοχή, όχι συμπλήρωση αλλά αντικατάσταση) των υγρών κάθε δύο χρόνια. Πράγμα που προφανώς σημαίνει επίσκεψη της εταιρίας (ή κάποιου εξουσιοδοτημένου) αφού διαφορετικά δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι έγινε. Και προφανώς θα υπάρχει χρέωση. Κάθε δύο χρόνια Αν αυτό δεν θεωρείται "service" τότε πείτε μου τι είναι (μήπως τα "πιάνω" λάθος και σας ζαλίζω με πράγματα άσχετα). Στο δικό μου το μυαλό "ποτέ συντήρηση" (ή έστω σε 20-30 χρόνια) σημαίνει ότι στο σπίτι δεν πρέπει να μπει μάστορας και να βγει φράγκο. Οτιδήποτε άλλο με τη μορφή της προληπτικής επέμβασης για την εγγύηση ή την καλή λειτουργία, ειδικά όταν πρέπει υποχρεωτικά να γίνει από τεχνικό, είναι "service". Πολυ σωστη η τοποθέτηση σου και ως γνώστης του αντικειμένου η καθε επισκεψη του τεχνικου καθε 2 χρονια σημαινει το λιγότερο 20 ευρώ χρεωση εαν ειναι κοντα σου ο επισημος τεχνικός.. Εαν δεν εχει στην πόλη σου σημαινει οτι δεν εχεις καλυψη στην ουσια.. Γιατι εαν πληρωσεις 200 ευρω να ερθει απο διπλανή πόλη δεν συμφερει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις