Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερίζω την κοινότητα για να γράψω ένα περιστατικό που μου συνέβει, για να μη βρεθούν και άλλοι στη θέση τη δική μου.

 

Αγόρασα τον ΗΛΙΟΦΑΝ ECOLOGIC Glass Τιτανίου (150ltr) από τον Αγγελόπουλο το 2011. η εγγύηση ΕΦ' ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ που έχετε ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ακόμα και αν σας τηλεφωνούν (κάθε 2,5 χρόνια) και σας λένε, όπως ελέγαν σε εμένα, πως πρέπει να γίνει η συντήρηση για να μη χαθεί η εγγύηση, έχει ήδη χαθεί!!!! Τα συμπεράσματα δικά σας!

Το εγραψες και στο skroutz.. Τον ισιωσες για τα καλα!!!
  • Απαντ. 7,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εν κατακλειδι οχι μονο αποσβεση δεν εκανες αλλα πρεπει να μπηκες και μεσα!!!

Και τωρα γι αυτη τη μαρκα βλεπω πολυ διαφημιση..

Στειλε στον Αγγελοπουλο email το link και πες του επειδη το insomnia εχει απηχηση τωρα θα εχεις περισσοτερους

πελατες με αυτο που ποσταρα..!!!

Το έκανα!!

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν παει καλα ο ανθρωπος...τι τιμεs ειναι αυτες που εχει στο σαιτ του...παει με τα καλα του.... \

αλλα ειναι και ο Νο 1!!!!!!!!!!!!!!! και εφορου ζωης εγγυηση θα μου πεις!!!!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Ελληναράδες επαγγελματιάρες.

 

Μετά σου λένε μην αγοράζεις από Βουλγαρία, στήριξε τη χώρα σου.

 

Μπορεί και να ποστάρει εδώ ο Αγγελόπουλος.

Όχι όχι φιλαράκο δεν είναι έτσι. Μπορεί ο έμπορας να σου δίνη εφόρου ζωής.

Αλλά πόσα δίνη αυτός που τα κατασκευάζει.

Και δεν είναι όλοι ανεύθυνοι επαγγελματίες, για ψάξε, για ψάξε.

Δημοσ.

Το 'χω πει και θα το ξαναπώ.

(Άσχετο βέβαια με το θέμα μας ) Η μόνη εταιρία ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ που έδινε εγγύηση "εφ' όρου ζωής" ήταν η Facom. Εταιρία πολύ καλών (και ακριβών) εργαλείων. Και (δοκιμασμένα) αν πάθαινε κάτι το όποιο εργαλείο είχε τη σφραγίδα τους, αλλαζόταν χωρίς "μα" και "μου". Ακόμα και αυτοί όμως άκουσα τελευταία ότι "έριξαν" αυτή την εγγύηση  σε κάποιες δεκαετίες. Μία, δύο δεν ξέρω.

Στο θέμα μας τώρα, το να πιστεύει κάποιος ότι αγόρασε ένα μηχάνημα και "καθάρισε" μέχρι 3ης γενεάς είναι τουλάχιστον αφελές. Όσο αφελές είναι το να πιστεύει ότι ο ηλιακός του θα δουλεύει με συννεφιά, βροχή και πανσέληνο.

Σε όλους μας θα άρεσαν οι παραπάνω ιδιότητες αλλά δυστυχώς η τεχνολογία (και ίσως η εμπορική πρακτική) μας κρατάνε μακριά.

Αλλα βρε παιδιά, εν έτει 2017 (21ος αιώνας) με την μόρφωση που λίγο-πολύ έχουμε όλοι και με την πρόσβαση σε πληροφορίες που υπάρχει, είναι δυνατόν να τα χάφτουμε;

Δεν θέλω να προσβάλω κανένα που μπορεί να πίστεψε κάτι τέτοιο, αφού όλοι μπορούμε να την πατήσουμε, αλλά όταν κάτι είναι πολύ ωραίο για να είναι αληθινό, ε μάλλον δεν είναι (αληθινό)

  • Like 3
Δημοσ.

Το 'χω πει και θα το ξαναπώ.

(Άσχετο βέβαια με το θέμα μας ) Η μόνη εταιρία ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ που έδινε εγγύηση "εφ' όρου ζωής" ήταν η Facom. Εταιρία πολύ καλών (και ακριβών) εργαλείων. Και (δοκιμασμένα) αν πάθαινε κάτι το όποιο εργαλείο είχε τη σφραγίδα τους, αλλαζόταν χωρίς "μα" και "μου". Ακόμα και αυτοί όμως άκουσα τελευταία ότι "έριξαν" αυτή την εγγύηση  σε κάποιες δεκαετίες. Μία, δύο δεν ξέρω.

Στο θέμα μας τώρα, το να πιστεύει κάποιος ότι αγόρασε ένα μηχάνημα και "καθάρισε" μέχρι 3ης γενεάς είναι τουλάχιστον αφελές. Όσο αφελές είναι το να πιστεύει ότι ο ηλιακός του θα δουλεύει με συννεφιά, βροχή και πανσέληνο.

Σε όλους μας θα άρεσαν οι παραπάνω ιδιότητες αλλά δυστυχώς η τεχνολογία (και ίσως η εμπορική πρακτική) μας κρατάνε μακριά.

Αλλα βρε παιδιά, εν έτει 2017 (21ος αιώνας) με την μόρφωση που λίγο-πολύ έχουμε όλοι και με την πρόσβαση σε πληροφορίες που υπάρχει, είναι δυνατόν να τα χάφτουμε;

Δεν θέλω να προσβάλω κανένα που μπορεί να πίστεψε κάτι τέτοιο, αφού όλοι μπορούμε να την πατήσουμε, αλλά όταν κάτι είναι πολύ ωραίο για να είναι αληθινό, ε μάλλον δεν είναι (αληθινό)

Συμφωνώ μέχρι τελευταίας τελείας με το κείμενό σου. Το κείμενο το ανέβασα α) για να ενημερώσω πως όσοι πιστεύουν ότι έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής από την Αγγελόπουλος (αν έχει περάσει 1 έτος από την προηγούμενη συντήρηση), ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ακόμα και αν τους λένε τηλεφωνικά ότι έχουν και β) για να πω τον πόνο μου που έχασα 800+ ευρώ αυτά τα 6 χρόνια :-D

  • Like 3
Δημοσ.

Το 'χω πει και θα το ξαναπώ.

(Άσχετο βέβαια με το θέμα μας ) Η μόνη εταιρία ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ που έδινε εγγύηση "εφ' όρου ζωής" ήταν η Facom. Εταιρία πολύ καλών (και ακριβών) εργαλείων. Και (δοκιμασμένα) αν πάθαινε κάτι το όποιο εργαλείο είχε τη σφραγίδα τους, αλλαζόταν χωρίς "μα" και "μου". Ακόμα και αυτοί όμως άκουσα τελευταία ότι "έριξαν" αυτή την εγγύηση  σε κάποιες δεκαετίες. Μία, δύο δεν ξέρω.

Στο θέμα μας τώρα, το να πιστεύει κάποιος ότι αγόρασε ένα μηχάνημα και "καθάρισε" μέχρι 3ης γενεάς είναι τουλάχιστον αφελές. Όσο αφελές είναι το να πιστεύει ότι ο ηλιακός του θα δουλεύει με συννεφιά, βροχή και πανσέληνο.

Σε όλους μας θα άρεσαν οι παραπάνω ιδιότητες αλλά δυστυχώς η τεχνολογία (και ίσως η εμπορική πρακτική) μας κρατάνε μακριά.

Αλλα βρε παιδιά, εν έτει 2017 (21ος αιώνας) με την μόρφωση που λίγο-πολύ έχουμε όλοι και με την πρόσβαση σε πληροφορίες που υπάρχει, είναι δυνατόν να τα χάφτουμε;

Δεν θέλω να προσβάλω κανένα που μπορεί να πίστεψε κάτι τέτοιο, αφού όλοι μπορούμε να την πατήσουμε, αλλά όταν κάτι είναι πολύ ωραίο για να είναι αληθινό, ε μάλλον δεν είναι (αληθινό)

 

Για να υπερθεματίσω απλώς, νομίζω ότι ισχυρισμός για "εγγύηση εφόρου ζωής" θα πρέπει να απαγορευθεί με αγορανομική διάταξη, γιατί είναι εξόφθαλμα παραπλανητικός.

Επίσης, άλλη μια ευκαιρία να τονισθεί ότι πρέπει να έχουμε γραπτή εγγύηση και να έχουμε διαβάσει προσεκτικά τους όρους.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως, ο φίλος έστω ότι δεν πρόσεξε τα ψιλά γράμματα, εξαπατήθηκε και απο το γεγονός ότι του έλεγαν ότι κάνοντας την συντήρηση όποτε το θυμούνταν αυτοί διατηρούνταν η εγγύηση. 

 

*Για τα εργαλεία δίνει και η Snap-on (αμερικάνικη) εγγύηση εφόρου ζωής και την τηρεί. Νομίζω και πριν τη Facom. Στην Αμερική, περνάει κάθε εβδομάδα το βανάκι από τα συνεργεία και αντικαθιστά τα φθαρμένα εργαλεία. 

 

 

Ελληναράδες επαγγελματιάρες.

 

Μετά σου λένε μην αγοράζεις από Βουλγαρία, στήριξε τη χώρα σου.

 

Μπορεί και να ποστάρει εδώ ο Αγγελόπουλος.

Μπερδεύεις διαφορετικά πράγματα. Εδώ την έκανε ο έμπορος, που θα μπορούσε να είχε τον ηλιακό και από τη Βουλγαρία με τις ίδιες συνθήκες και όχι ο κατασκευαστής. Μην τα συγχέουμε και τσουβαλιάζουμε. Για αυτό πολλές φορές έχουμε γράψει εδώ πέρα ότι καλό είναι να προτιμούνται μάρκες εργοστασίων και όχι εμπορικές.

Δημοσ.

 

Για να υπερθεματίσω απλώς, νομίζω ότι ισχυρισμός για "εγγύηση εφόρου ζωής" θα πρέπει να απαγορευθεί με αγορανομική διάταξη, γιατί είναι εξόφθαλμα παραπλανητικός..............................

 

+100000000 και από μένα

  • Like 1
Δημοσ.

Ηλιοφάν.Μάλιστα.Είχα συναντήσει την συγκεκριμένη εταιρεία σε έκθεση αν θυμάμαι καλά στην κόρινθο.

Ο τύπος δεν παίζεται.Φρου φρου και αρώματα .

Πουλάνε καταψύκτη σε εσκιμώο έτσι όπως τα λένε και καλά κάνουν μιας και βρίσκουν πατήματα.Η λύση είναι μία και θα την ξαναπώ.

 

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟΥΣ.ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΊΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ .

 

Όλοι οι τσαπατσούληδες βγαίνουν και πουλάνε ηλιακά.Α στα διάλα συγχίστηκα πάλι.

:mad:  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδια γι αυτο εχουμε ελευθερη αγορα..!!! Εγω κανω πρωτα την ερευνα αγορας και μετα αγοραζω..

Ακουω καποιους χωρις να γνωριζουν το προιον ρωτανε κατευθειαν ποσο το αγορασες.. γιατι αν ακουσουν υψηλη τιμη

θα πουν ειναι καλο..! Προβατα ξυπνατε οπως λεει και ο Νοτης!!!

  • Like 1
Δημοσ.

οι τιμές του τύπου είναι φωτιά και λαύρα και έχουν και 30% έκπτωση πανάθεμα τον στην σελίδα του!!!!

 

Στην σελίδα του επίσης αναφέρει για γραπτή εγγύηση εφ'ορου ζωής, εκεί αναφέρει κάτι για ετήσια συντήρηση ή το έβγαλε από το κεφάλι του ο έμπορος για να γλυτώσει την δωρεάν αντικατάσταση;

  • Like 2
Δημοσ.

Ρητορικό ερώτημα, το εφόρου ζωής αφορά στην εφόρου ζωή του ηλιακού;  ή του πελάτη; 

Εγώ θα φοβόμουν να πάρω κάτι που το συμφέρον του άλλου συνδέεται με τη διάρκεια της ζωής μου :P

Αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτή η εγγύηση υπέρ του πωλητή είναι, στα 7-8 χρόνια έχεις ξαναπληρώσει τον ηλιακό. Στην ουσία είναι leasing χωρίς υποχρεωτικά ανανέωση του προϊόντος. Οπότε αν ήταν με βάση τη ζωή του πελάτη, θα έρχονταν να σκεπάζουν να μην κρυώσει όποιον την διατηρούσε :P

Και φυσικά επειδή η ετήσια συντήρηση δεν είναι απαραίτητη, μπαίνει σαν όρος μόνο για να μην την κάνει ο πέλάτης και να χαθεί η εγγύηση. Αμφιβάλλω αν στον ένα χρόνο θα ανοίγουν τον ηλιακό, θα κοιτάνε μόνο αν θέλει υγρά.

  • Like 1
Δημοσ.

Μετά από μήνυμα που μου στάλθηκε από τον Αγγελόπουλο, όπου μεταξύ άλλων γράφει

α) πως έχω κάνει μόνο 2 συντηρήσεις από το 2011 έως το 2017

β) η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ Νίκαιας - Ραφήνας δεν είναι 25χλμ, αλλά 57 χλμ.

γ) ότι για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να μην έχει γίνει καμία παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο (εννοεί τον ηλεκτρολόγο, που φώναξα κατόπιν δικής του παρότρυνσης και εν γνώσης του)

Τροποποιώ το αρχικό μου κείμενο διορθώνοντας:

α) Τον τύπο του ηλιακού

β) Τη χιλιομετρική απόσταση

Τα συμπεράσματα πάλι δικά σας.

Δημοσ.

Αλλη μια εταιρεια που αρνειτε την εγγυηση γιατι δεν γιναν τα σερβις καθε χρονο. ΣΤους ορους της εγγυησης ετσι γραφει; Παρε ενα τηλ τον συνηγορο του καταναλωτη, οπως ειπαμε και στον αλλον με το elco

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...