naive Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 δεν εχω το εντυπο εγγυησης μονο αποδειξη . Πρεπει να τρυπισε εσωτερικα γιατι πεταει νερο απο το πανω εξαεριστιρακι . Ειναι ακριβως στα 5 χρονια. Κακώς δεν έχεις την εγγύηση γραπτώς. Όταν η εγγύηση είναι πάνω από 2 χρόνια που προβλέπει ο νόμος, θα πρέπει να υπάρχει γραπτώς. Αυτό προς γνώση και συμμόρφωση και των άλλων μελών. Εάν δε σου έδωσαν έντυπο που πετάχθηκε και δε δίνεται γενικώς, τότε ισχύουν αυτά που γράφουν στα έντυπα που προβάλλουν το προϊόν. Κοίταξα στο site τα προσπέκτους τους http://www.elco.gr/index.php/gr/contents/default/section/prospectus.html Πουθενά δε βρήκα αναφορά σε προϋπόθεση συντήρησης, αλλά γράφει ξεκάθαρα τα 5 χρόνια. Οπότε νομίζω με αυτό μπορείς να διεκδικήσεις αδαπανώς επισκευή. Πάρε και ένα τηλέφωνο το συνήγορο του καταναλωτή για περισσότερες πληροφορίες http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html 1
Zerg13 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 http://www.electronica.gr/DF90250F.el.aspx αυτος ειναι δεν μου εδωσαν τηλεφωνω απο καποιο συντηρητη. Καλο. Μαλλον δεν εκανες τα προαπαιτουμενα.
haris_216 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Όλα τα μηχανήματα που έχουν εγγύηση έχουν κάποιες προϋποθέσεις για να ισχύει αυτή (δεν ισχύει ποτέ no matter what). Στους ηλιακούς η βασική προϋπόθεση, πέρα από άλλα δευτερεύοντα (πχ η πίεση δικτύου να μην είναι πολύ ψηλή ή να έχει μπει μειωτήρας, κλπ) είναι να γίνεται το service (ανόδιο, κλπ) κάθε Χ χρόνια από εξουσιοδοτημένο από την εταιρία συνεργάτη. Μάλιστα σε πολλές εταιρίες αυτό το Χ σημαίνει κάθε ένα ή δύο χρόνια, για ευνόητους ($$$) λόγους, πράγμα το οποίο τελικά επιβαρύνει μια χαμηλή αρχική τιμή αγοράς (δεν το υπολογίζουν πολλοί). Χωρίς να ξέρω σίγουρα, θεωρώ απίθανο το να μην το αναφέρει στο έντυπο εγγύησης, αφού αυτό θα δώσει κάλυψη στην εταιρία να κάνει γαργάρα το τρύπημα του καζανιού. Αν δε συμβαίνει αυτό το μόνο που ίσως να κερδίσει το συνφορουμίτης, μετά από φωνές βέβαια, είναι μια έκπτωση στην αγορά νέου καζανιού 1
Zerg13 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Κακώς δεν έχεις την εγγύηση γραπτώς. Όταν η εγγύηση είναι πάνω από 2 χρόνια που προβλέπει ο νόμος, θα πρέπει να υπάρχει γραπτώς. Αυτό προς γνώση και συμμόρφωση και των άλλων μελών. Εάν δε σου έδωσαν έντυπο που πετάχθηκε και δε δίνεται γενικώς, τότε ισχύουν αυτά που γράφουν στα έντυπα που προβάλλουν το προϊόν. Κοίταξα στο site τα προσπέκτους τους http://www.elco.gr/index.php/gr/contents/default/section/prospectus.html Πουθενά δε βρήκα αναφορά σε προϋπόθεση συντήρησης, αλλά γράφει ξεκάθαρα τα 5 χρόνια. Οπότε νομίζω με αυτό μπορείς να διεκδικήσεις αδαπανώς επισκευή. Πάρε και ένα τηλέφωνο το συνήγορο του καταναλωτή για περισσότερες πληροφορίες http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html Αυτο μοιαζει με τεχνικα χαρακτηριστικα. Οχι οροι και προυποθεσεις εγγυησης. 1
TERIS1980 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 υποψιν αυτος ειναι ο δευτερος ηλιακος που τρυπαει απο τους 2 που ειχα αγορασει μαζι. Περυσει μου ειχαν κανει αντικατασταση τον πρωτο (που και αυτος τρυπισε) χωρις να μου πουν κατι για συντηρηση.
naive Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αυτο μοιαζει με τεχνικα χαρακτηριστικα. Οχι οροι και προυποθεσεις εγγυησης. Συμφωνώ. Αν δεν υπάρχει όμως το άλλο έντυπο (δε δίνεται γενικώς, όχι να το έχει χάσει) θα υποστηρίξει ότι με βάση τις πληροφορίες του προσπέκτους ή του site του πωλητή έκανε την αγορά. Οπότε αν δεν καλυφθεί, μπορεί να καταγγείλει τον άλλο για παραπλανητική διαφήμιση. Τότε ο πωλητής και ο κατασκευαστής θα είναι υποψήφιοι για πρόστιμο συν τοις άλλοις, οπότε έχει ένα καλό έρεισμα να πιέσει.
Zerg13 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Ρωτα καθε ποτε να κανεις συντηρηση για να μην χασεις και τον καλο. Ζητησες τηλεφωνο συντηρητη; Ή οχι
naive Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 υποψιν αυτος ειναι ο δευτερος ηλιακος που τρυπαει απο τους 2 που ειχα αγορασει μαζι. Περυσει μου ειχαν κανει αντικατασταση τον πρωτο (που και αυτος τρυπισε) χωρις να μου πουν κατι για συντηρηση. Άρα παίζει να μην ισχύει η προϋπόθεση. Επίσης το γεγονός ότι σου χάλασε και ο άλλος και αντικαταστάθηκε είναι υπέρ σου, γιατί αφενός αποτελεί προηγούμενο και αφετέρου παραπέμπει σε ελαττωματικό προϊόν. Πες τους τα όλα αυτά, και στον πωλητή και κατευθείαν στην εταιρεία και εξήγησέ τους ότι αν δε σε καλύψουν θα προσφύγεις στο συνήγορο.
TERIS1980 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 δεν ειχε εντυπο εγγυησης αυτα τα κραταω παντα. Ρωτα καθε ποτε να κανεις συντηρηση για να μην χασεις και τον καλο.Ζητησες τηλεφωνο συντηρητη; Ή οχι 2 ηταν και οι 2 καθαρισαν Άρα παίζει να μην ισχύει η προϋπόθεση. Επίσης το γεγονός ότι σου χάλασε και ο άλλος και αντικαταστάθηκε είναι υπέρ σου, γιατί αφενός αποτελεί προηγούμενο και αφετέρου παραπέμπει σε ελαττωματικό προϊόν. Πες τους τα όλα αυτά, και στον πωλητή και κατευθείαν στην εταιρεία και εξήγησέ τους ότι αν δε σε καλύψουν θα προσφύγεις στο συνήγορο. εχω και την αποδηξη αντικαταστασης
naive Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Καλό είναι εκτός από τα τηλέφωνα να τους στείλεις και e-mail για να έχεις απόδειξη ότι τους ενημέρωσες για το πρόβλημα γραπτώς εντός των 5 ετών και για να έχεις την επίσημη απάντησή τους (και στο μαγαζί και στην elco). Γραπτώς είναι πιο προσεκτικοί και υπεύθυνοι γενικώς, ειδικά αν τους πεις ότι αν δεν σε ικανοποιήσει η απάντησή τους θα απευθυνθείς σε φορείς προστασίας καταναλωτή. Κατέβασε και τα έντυπα και κάνε και screenshot τη σελίδα του προϊόντος να μην τα αλλάξουν.
Zerg13 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δεν καταλαβα. δεν ειχε εντυπο εγγυησης αυτα τα κραταω παντα. 2 ηταν και οι 2 καθαρισαν εχω και την αποδηξη αντικαταστασης
TERIS1980 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Καλό είναι εκτός από τα τηλέφωνα να τους στείλεις και e-mail για να έχεις απόδειξη ότι τους ενημέρωσες για το πρόβλημα γραπτώς εντός των 5 ετών και για να έχεις την επίσημη απάντησή τους (και στο μαγαζί και στην elco). Γραπτώς είναι πιο προσεκτικοί και υπεύθυνοι γενικώς, ειδικά αν τους πεις ότι αν δεν σε ικανοποιήσει η απάντησή τους θα απευθυνθείς σε φορείς προστασίας καταναλωτή. Κατέβασε και τα έντυπα και κάνε και screenshot τη σελίδα του προϊόντος να μην τα αλλάξουν. ενταξει εχει ακομα 2 μηνες εγγυηση ευτυχος.(500 ευρω εχει το καινουργιο καζανι) Ασε το μανικι απο το κατεβασμα απο τον τριτο οροφο.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ευχαριστω
haris_216 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Συμφωνώ απόλυτα με το naive αναφορικά με τη γραπτή ενημέρωση (παντού και πάντα) αφού τα λόγια........................ Θεωρώ, χωρίς να θέλω να σε απογητεύσω, κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα επικαλεστούν ελλείψεις από την πλευρά σου σχετικές με την εγγύηση, οπότε να είσαι προετοιμασμένος. Και αν το θυμηθείς ενημέρωσε και το νήμα για την εξέλιξη, έτσι ώστε να μαθαίνουμε όλοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις