Lucifer Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Ε μην ακούω τέτοια τώρα. Η λέξη Εωσφόρος υπήρχε πολύ πριν μάθουν ανάγνωση 2-3 βοσκοί στα Ιεροσόλυμα. Λίγα με το νικ μου μη σας πάρω και σας σηκώσω. Επίσης ούτε εγώ πιστεύω σε αυτά τα λαοπλάνα που λένε οι παπάδες, αλλά αυτά που λέει η θρησκεία μας και η βίβλος τα πιστεύω κατάβαθα. Πως είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς τον Χριστόδουλο και να μην πιστεύει πως το σύμπαν φτιάχτηκε σε 7 μέρες, είμαστε όλοι συγγενείς επειδή τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας έγιναν αιμομίκτες, μετά πνίγηκαν όλοι εκτός από το Νώε και τη γυναίκα του (τα παιδιά των οποίων ήταν πάλι αιμομίκτες) κτλ. Πρέπει να είσαι χαζός για να τα αμφισβητείς αυτά.
KaizerSoze Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Οσο δυνατοι και να ειναι θα μπουν πονηρες σκεψεις στο μυαλο τους ευλογο και λογικο ειναι. Το ποιντ ομως δεν ειναι οτι υποτιθεται οτι ειναι τοσο γαματοι που μπορουν να αντισταθουν? Εσενα σου φενεται λογικο να αποκλειεις το 60% του πληθυσμου απο ενα απο τα σημαντικοτερα σημεια της Πιστης του επειδη οι μοναχοι που υποτιθεται ειναι πληρως εγκρατεις δεν μπορουν τελικα να συγκρατηθουν? Να ετοιμασω ενα σκαμμα με χωμα να χωσουμε ολοι μαζι το κεφαλι μας μεσα?
HellasVagabond Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Την Φραση "Ειμαστε απλα ανθρωποι" την εχεις ακουστα ??? Εδω ακομα και οι ομοφυλοφυλοι αν δουν μια πολυ ωραια γυναικα μπαινουν σε πειρασμο και μαλιστα οταν βλεπουν συνεχεια γυναικες , ο μοναχος που θα εχει να δει χρονια γυναικα δεν θα μπει ???? Τι ακουω ο ανθρωπος...
KaizerSoze Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δικε μου,σε παρακαλω,με το να κανεις σβουρες γυρω απο τον εαυτο σου απλα ζαλιζεσαι...Τελευταια φορα,αν θες απαντας ον δε ποιντ αλλιως αστο,θα πουμε αλλα πραγματα.ΔΕΝ ειπα ποτε οτι ΔΕΝ μπαινουν σε πειρασμο και δεν μπορω να καταλαβω ΠΩΣ ΣΤΟΝ Π...ΚΑΛΟ κατεληξες σε αυτο το συμπερσμα.Ειπα οτι υποτιθεται οτι πρεπει να μπορουν να ανταπεξελθουν στον πειρασμο εκτος αν θεωρεις τον εαυτο σου και τους συνανθρωπους σου τοσο τραγικα αδυνατους που ο πειρασμος ισοδυναμει με ενεδωση σε αυτον.Τοτε πραγματικα σου ευχομαι να μην χρειαστει ποτε να κανεις διαιτα
HellasVagabond Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Πειρασμος δεν ειναι το να βλεπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ γυναικες , αυτο ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ και αυτος ειναι ο λογος που δεν επιτρεπονται οι γυναικες. Δεν ειμαστε απο τον πλανητη Vulcan και δεν μας λενε Spock.
aledjo Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 ξερει κανεις να μου λυσει μια απορια? ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ, Ο ΙΗΣΟΥΣ Η Ο ΙΟΥΔΑΣ?
Lucifer Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Πειρασμος δεν ειναι το να βλεπεις ΣΥΝΕΧΕΙΑ γυναικες , αυτο ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΗ και αυτος ειναι ο λογος που δεν επιτρεπονται οι γυναικες. Το να βλέπεις συνέχεια γυναίκες δεν είναι πειρασμός. Είναι υπερβολή. Και γι' αυτό δεν επιτρέπονται. Βραχυκυκλώνω, τι λες?
HellasVagabond Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Μιλαω για την περιπτωση των μοναχων. Τι να πω , μαλλον εδω μεσα νομιζουν πως οι μοναχοι ειναι SuperMen.
Lucifer Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Ρε αγόρι μου δε λέμε αυτό. Σου λέμε πως η μαγκιά είναι να είσαι στο ζαχαροπλαστείο και να κάνεις δίαιτα, να ΜΠΟΡΕΙΣ να φας και να μην το κάνεις. Το να είσαι κλεισμένος σε ένα δωμάτιο χωρίς γλυκά και να λες "είμαι μάγκας γιατί δεν τρώω γλυκά" είναι ηλίθιο, γιατί η δίαιτα σε αυτή την περίπτωση δεν είναι επιλογή, είναι μονόδρομος.
Moderators Praetorian Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Moderators Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Πάντως η αγαμία δεν είναι ο σκοπός των αναχωρητών. Είναι μία επιπλεόν δοκιμασία στις τόσες που διαλέγουν να υποβληθούν. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ασκούνται στο να γίνουν "γαμάτοι" ή "υπερ-άνθρωποι" (με την τετριμμένη έννοια). Ασκούνται στο να ζουν απλοϊκά, να αφοσιώνονται αναπόσπαστοι στη προσευχή, και να είναι ταπεινοί. (ας σημειωθεί ότι είμαι αντίθετος με την όλη λογική της επιλογής της δια βίου μοναχικής ζωής). Και οι γυναίκες επιτρέπονται σε μοναστήρια (πλην αγίου όρους και άλλων εξαιρέσεων). Απλά όχι με προκλητική ένδυση και αυτό είναι ένας κανόνας που τίθεται απο αυτούς που μένουν εκεί και οφείλει κανείς να τον σεβαστεί. Παρεπιπτόντως ο κανόνας αυτός ισχύει και στα γυναικεία μοναστήρια.
Kandinsky Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Απ' ότι βλέπω η συζήτησε ξεκίνησε απ' τη θρησκεία και κατέληξε στους μοναχούς, έννοιες όχι και τόσο αλληλένδετες θα έλεγα. Κατ' αρχάς, πιστεύω ότι πρέπει κανείς να επιλέξει : Πιστεύω ότι υπάρχει ένα ανώτερο ον που διαφεντεύει το σύμπαν και μπορώ άρα να εναποθέσω τις ελπίδες μου, τις έγνοιες, τα προβλήματα μου, κλπ, πάνω του? Ή, αντιθέτως, πιστεύω όπως ο Καζαντζάκης ότι δεν υπάρχει τίποτα, τη δύσκολη στιγμή δεν μπορώ να πω "βοήθα Παναγιά" και δεν ελπίζω σε τίποτα λοιπόν? Κατά τη γνώμη μου, η πλειοψηφία των ιεαρατείων των υπάρχουσων θρησκειών έχει εκμεταλλευτεί (όπως γίνεται από καταβολής θρησκειών) καταστάσεις ώστε να αντλεί εξουσία. Αυτό όμως θα πει κάποιος δε σημαίνει ότι φταίει η ίδια η θρησκεία. Η ίδια η θρησκεία δεν φταίει, το θέμα όμως είναι ότι το λατρευτικό μέρος της καθώς και όλα τα ήθη/έθιμα που αποπνέουν από αυτό, έχουν φτιαχτεί από ανθρώπους. Ο Χριστιανισμός για παράδειγμα, δίδαξε την αγάπη προς τον πλησίον χωρίς ανταλλάγματα ενώ απ' όσο λέγεται, ο Χριστός ήταν κάποιος που δίδαξε την αποστροφή σε όλα τα κακώς κείμενα και τον αρτηριοσκληρωτισμό. Ήταν φιλελεύθερος, υπεράνω τάξεων, φύλων, χρημάτων, έτσι τουλάχιστον μας λένε τα ίδια τα Ευαγγέλια. Ας μη γελιόμαστε, η θρησκεία είναι ένα καλό μέσο χειραγώγησης και κοινωνικοποίησης, κάτι που επιτυγχάνεται εύκολα αν εμφυσήσεις στον άλλο τον φόβο του θανάτου και της κόλασης. Είναι τυχαίο άραγε που η θρησκεία μας (όπως και οι περισσότερες) σφυρηλατήθηκε έτσι ώστε να καταδικάζεται κάθε έννοια χαράς και ξεγνοιασιάς και ο άνθρωπος να ζει μια ζωή φοβούμενος την αμαρτία? Έχουν κάποια σχέση τα διδάγματα του Χριστού με όσα βλέπουμε σήμερα? Η Εκκλησία είναι μακριά απ' τον κόσμο, η λειτουργία γίνεται σε μια γλώσσα που κανείς δεν καταλαβαίνει, το ιερατείο δίνει την εντύπωση κάστας, τα όσα δε διαδραματίζονται με αφορμή το σκήνωμα του μοναχού, δεν διαφέρουν και πολύ από τα όσα εξόργισαν τον Χριστό έξω απ' τον Ναό. Οι "καλοί Χριστιανοί", αν δουν ένα μαύρο ή Αλβανό στο δρόμο θα κόψουν λάσπη. Το ίδιο εύκολα διαβάλλουν τη λειτουργία δρέποντας δάφνες στο κουτσομπολιό, ενώ πολύ εύκολα μπορεί επιδοθούν στα χειρότερα καφριλίκια αν θεωρούν ότι κάποιος πηγαίνει κόντρα στα πιστεύω τους. Οι αθώες κυριούλες που κάνουν μεγάλους σταυρούς, μεταβάλλονται σε μαινάδες αν τους πάρουν τον παπά της ενορίας τους ή παίζει κάποιο "ανάρμοστο" έργο εκεί κοντά και μπορεί να βάλουν φωτιά και να τα κάψουν όλα ενώ θα ξεχειλίζει το μίσος απ' τα μάτια τους. Πες σε μια θεία "απατεώνας ο Χριστόδουλος, τί έκανε ο καραγκιόζης που πήρε τα λάβαρα της Επανάστασης λες και ήταν δικά του και τα έβγαλε στη γύρα" και αν δεν χιμήξει πάνω σου, τρύπα μου τη μύτη. Τί θέλω να πω με όλα αυτά? Ότι είναι προσωπικό θέμα του καθενός το πως νιώθει τον Θεό. Εγώ, στα όσα λέει η Θρησκεία δυσκολεύομαι να πιστέψω και να τα ακολουθήσω. Δυσκολεύομαι να βρω ένα σοβαρό λόγο γιατί θεωρείται ανάρμοστο να τρως την Μ. Εβδομάδα φαγητό με υλικά που ο καλός Θεούλης έδωσε στον άνθρωπο, όπως είναι το γάλα, το αυγό κλπ. Θεωρείται αμαρτία το να φας αυτά και δεν θεωρείται αμαρτία το να πιεις ένα μπουκάλι ουίσκυ με ένα κιλό φυστίκια, ή να φας 2 κιλά γαρίδες και άλλα θαλασσινά. Αμαρτία το λάδι αλλά όχι η ελιά. Γιατί θα πρέπει στην τελική να κάνουμε τόσες μέρες το χρόνο νηστεία? Είναι αμαρτία το ότι υπάρχουμε και τρώμε? Κοροιδεύουμε τους εαυτούς μας και χάνουμε την ουσία.
Kandinsky Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Όσο για τους μοναχούς, στους οποίους κατέληξε η συζήτηση, είναι επιλογή τους πραγματικά το να μένουν απομονωμένοι και πρέπει να το σεβαστούμε. Αυτό όμως που είναι αφύσικο, είναι να αρνούνται επιλεκτικά την δυνατότητα σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού να δει τους θησαυρούς των μοναστηριών, κάτι που πηγάζει απ' την επίσης αφύσικη άρνηση της φυσικής τους υπόστασης και όσων αυτή πρεσβεύει. Κανείς δεν μπορεί να αποφύγει τις ορμές του και δεν πρέπει άλλωστε, διότι έτσι ο άνθρωπος γίνεται ένα ον που λειτουργεί παρά φύσιν κάτι το οποίο ποτέ δεν δίδαξε ο Χριστός. Ας διαβάσει όποιος έχει αντιρρήσεις σ' αυτό, το βιβλίο του μοναχού Νικόδημου, ενός ανθρώπου που ήταν για χρόνια μοναχός και θα καταλάβει τί εννοώ. Το σεξ είναι όπως το φαγητό, κάτι απαραίτητο για την ομαλή πνευματική και φυσική υγεία του ανθρώπου και όποιος προσπαθεί να επιτύχει πλήρη αγαμία είναι μακριά νυχτωμένος. Αλήθεια, μπορεί κανείς να εξηγήσει γιατί παρουσιάζεται ο Χριστός σαν να μην ήρθε ποτέ σε επαφή με γυναίκα? Είναι λογικό αυτό? Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι μαζί με την ανθρώπινη είχε και θεϊκή υπόσταση, αν θυμάμαι καλά ο Θεός έστειλε τον γιό του στον κόσμο ώστε να βιώσει όλα όσα βιώνει ο άνθρωπος, άφησε λοιπόν απ' έξω τον πιό σημαντικό παράγοντα? Πολύ απλοϊκή και βολική για τα ιερατεία μου φαίνεται αυτή η σκέψη, ένας ακόμα τρόπος να εμφανιστεί η γυναίκα ως πλάσμα του σατανά όπως τους βολεύει. Δεν μπορεί λοιπόν να θεωρούνται οι γυναίκες, τόσο στην περίπτωση των μοναχών όσο και σε πολλές άλλες της θρησκείας οι αποδιοπομπαίοι τράγοι. Γιατί δλδ να απαγορεύεται στο μικρό κορίτσι να μπει μέσα στο ιερό? Γιατί ρε? Είναι "βρώμικο" ακόμα και το κοριτσάκι? Λόγω της Εύας της "βρωμιάρας" έ? Κι ο Αδάμ? Αυτός δεν θα έπρεπε να απαγορεύεται να μπει έχοντας το στίγμα του ηλίθιου χαιβανιού που τον δούλεψε η άλλη? Α ρε παπάδες, τα κόψατε και τα ράψατε όπως σας βόλευε.
KaizerSoze Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Παντως για τον Χριστο θα σου πουνε "Γιατι το σεξ πρεπει να προκυπτει ως αποτελεσμα γαμου".Και μιας και συμφωνω οτι ο Χριστος ως ανθρωπος παιζει και να ηθελε να σφυριξει κανενα,καπου εδω ξεκινανε οι θεωριες οτι παιζει να εκανε και κανα κρυφι γαμο(της Καναα?) Τεσπα,οσο για την ηστεια,υποτιθεται οτι λογω της εγκρατειας για 40 μερες του Χριστου προς τιμην του κανεις εγκρατεια και συ 40 μερες πριν το Πασχα.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ νηστεια δεν σημαινει δεν τρωω μπριζολες και παω στο σουπερ-μαρκετ και τρωω 5 κιλα χαλβα!Αυτο δεν ειναι νηστεια,ειναι αντι να τουμπανιαζω με μπριζολα τουμπανιαζω με χαλβα,καμια διαφορα. Ασε που το πιο σιχαμενο και υποκριτικο ειναι η νηστεια την Μεγαλη Βδομαδα.Αν θες να εισαι γαματος Χριστιανος με τους τυπους και ολα,τοτε κανεις 40 μερες νηστεια και κοινωνεισ,και εξομολογησαι κτλ.1 βδομαδα με νηστισιμα αντι για 3 μερεσ με νηστισιμα ειναι υποκρισια και προσπαθεις να "παρακαμψεις τους κανονες".Εγω προσωπικα ακολουθω την αλλη οδο,εχωντας παρει αποφαση οτι αυτος ειμαι και οτι ακομα και αν υπαρχει Θεος με τον τροπο που ζω και τις αποψεις μου τις υπολοιπες 358 ημερες θαχει φρικαρει ή θα μεχει λατρεψει,απλα αν πεινασω και θελω να φαω κρεασ θα φαω κρεασ..Φυσικα στο σπιτι δεν θα βρω και εξω οι αλλοι δεν θελουν οποτε στην ουσια ακολουθω την μοδα αναγκαστικα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.