Moderators Praetorian Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Moderators Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Το πρόβλημα είναι ότι πολύ συχνά οι τίτλοι βγαίνουν βιαστικά (για να προλάβουν προθεσμίες, να βγούν όσο υπάρχει ακόμα hype, ή όσο ακόμα είναι ανταγωνιστικά). Άλλες φορές τελειώνουν και τα χρήματα (βγαίνουν εκτός budget). Τέλος, είναι γενική αρχή του προγραμματισμού (και δη των πολύπλοκων project όπως ένα game title) ότι πάντα θα υπάρχουν bugs που δεν πρόβλεψες ή απρόβλεπτες συνθήκες εκτέλεσης/ενέργειες τελικού χρήστη). Αν έχεις αρκετό (=άπειρο) χρόνο και χρήμα για beta testing τα περιορίζεις σε ένα ελάχιστο (ακόμα και τις συνθήκες/bugs που ένας τελικός χρήστης κατα 99% δε θα αντιμετωπίσει ποτέ). Αυτό βέβαια είναι προφανώς οικονομικά ασύμφορο. Αλλιώς κάνεις το release και προχωράς βλέποντας (feedback) και κάνοντας (ανάλογα patches). Ο θεσμός των patches αν και ενοχλητικός, φαίνεται ως η καλύτερη λύση για τις εταιρείες. Πολλές φορές βοηθάει και με το θέμα των "πειρατικών" αντιγράφων (έστω και προσωρινά), ενώ σου δίνει και μια καλή αίσθηση του πόσο καλό support θα έχει ένα παιχνίδι (υπήρξαν και τίτλοι που λίγο πολύ σου λέγανε "βρε δε πας στο διάολο εσύ και τα προβλήματα σου. έτσι θα μείνει το παιχνίδι και σε όποιον αρέσει") Σίγουρα βέβαια δεν συμφωνώ με το να βγαίνουν παιχνίδια που κυριολεκτικά απλά δεν παίζονται χωρίς patch. Υπάρχουν ωστόσο τόσα forums/game sites/magazines που θα σου πουν για τα προβλήματα αυτά και θα σου δώσουν μια καλή εικόνα για το πότε (και αν ποτέ) θα αξίζει τον κόπο να αγοράσεις το παιχνίδι. Δεν είναι ανάγκη να αγοράζει κανείς ένα τίτλο με το που "σκάει μύτη" στην αγορά...
S2Katana Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Καταρχας σας ευχαριστω ολους που δινετε τον χρονο σας για να απαντησετε.Πιστευω οτι η καθε πλευρα εχει επιχειρηματα.Συμφωνω πως τα χοντρα bugs ειναι καπως σπανια.Αλλα, αν υποθεσουμε πως αντιμετωπιζουμε ενα τετοιο, τιθεται πια ζητημα σε σχεση με το πως προστατευομαστε και εν ολιγοις πως θα βρουμε το δικιο μας.
polaki Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Eνα παράδειγμα απαράδεκτου (προγραμματιστικά) παιχνιδιού ειναι το Vampires the Masquerade: Bloodlines... Μιλάμε τα ατομα ειχανε την μηχανη του Half Life 2 και το παιχνίδι ΕΤΟΙΜΟ για ΜΗΝΕΣ, και επειδη το HL2 δεν ειχε βγει δεν μπορούσαν να κυκλοφορίσουν το Vampires... Χρειάζεται να πώ τί εγινε? Το Vampires ΠΑΤΩΣΕ γιατι τόσους μήνες που οι μέν κάνανε beta testing etc, oι αλλοι ξυνόντουσαν... Τίγκα στα bugs, ελάχιστα patches, εκλεισε η εταιρία τελείως και μείναμε εμείς οι λίγοι που το αγοράσαμε να κοιτάζουμε το κουτί και να αναρωτιώμασταν γιατι το πήραμε original... Thanks Troika... >.>
S2Katana Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Ακριβως.Πρεπει κατ'εμε να αντιμετωπιζουμε το καθε game σαν ενα προιον προς καταναλωση.Μια καταναλωση που γινεται απο καταναλωτες που στο 75% εχουν συστηματα αχρηστα, που σερνονται.Αρχιζουν και τους κανιβαλισμους με τα trainers και να σου 1000 bugs.Αλλα απο την αλλη, το 25%(ή εστω 10%) των power users εχει δικιο να τσαντιζεται!
ultralisk Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Eνα παράδειγμα απαράδεκτου (προγραμματιστικά) παιχνιδιού ειναι το Vampires the Masquerade: Bloodlines... Μιλάμε τα ατομα ειχανε την μηχανη του Half Life 2 και το παιχνίδι ΕΤΟΙΜΟ για ΜΗΝΕΣ' date=' και επειδη το HL2 δεν ειχε βγει δεν μπορούσαν να κυκλοφορίσουν το Vampires... Χρειάζεται να πώ τί εγινε? Το Vampires ΠΑΤΩΣΕ γιατι τόσους μήνες που οι μέν κάνανε beta testing etc, oι αλλοι ξυνόντουσαν... Τίγκα στα bugs, ελάχιστα patches, εκλεισε η εταιρία τελείως και μείναμε εμείς οι λίγοι που το αγοράσαμε να κοιτάζουμε το κουτί και να αναρωτιώμασταν γιατι το πήραμε original... Thanks Troika... >.>[/quote'] sostos.....PAIXNIDARA omos tigka sta bugs.....eprepe na kano install paliotera drivers tis kartas grafikon
S2Katana Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2006 Kαι τυχερος εισαι αν το ελυσες το προβλημα ετσι ''απλα''!
Vasilius Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 koitaxte , prwta apo ola de mporoume na leme oti theloume ean prwta de valoume k meis th thesh mas se afton pou kathforoume... Diladh, pws dexomaste ta windows me ta 200 patches tous kai disleitourgies se OLOUS tous ypologistes... enw ta games me ta patches tous mas fainontai paraloga... ta GAMES exoun pio polles apaithseis , kai sygekrimena ta patches twn games lynoun polles fores mikroproblhmata me syskeves metagenesteres ths Hmeromhnias pou egine develop to paixnidi. Ena paixnidi de ginete beta testing public alla apo 2-10 atoma mesa sthn etairia pou to kataskevazei... Den einai oles oi etairies megales , yparxoun k mikra software development houses pou vgazoun games... kai polles fores H poiothta k o elenxos einai 3 fores kalytera. Paradeigma ta Blietzkrieg kai staligrand (twra afta mou rthan sto myalo) opws kai to serius sam. Ta pio polla problhmata sygedrwnontai sta grafika kai to ti karta grafikwn exei o kathenas, mias kai oi drivers twn vga einai oi syxnotera anavathmisimoi parathrontas asymvatothtes kyriws sto rendering. Twra oson afora to megethos twn patches... epeidh ta patches vgainoun kai oloi (kyriws oi online gamers) ta kanoun update amesa, frodizoun na yparxei ena diasthma mhnwn metaksy twn releases twn patches prwta apo ola gia apofygh berdematwn k epeita gia pros8hkh newn maps kai leitourgeiwn . Telos, proswpikh mou apopsh , den yparxei megalo problhma me ta patches shmera, sigoura einai megalytero apo oti palaiwtera, alla afto dystixws einai aitia ths afkshshs ths texnologias.
S2Katana Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2006 Σιγουρα, πολλες φορες εχει να κανει και με την εταιρια.Αν δλδ βιαστει να το κυκλοφορησει και εχει και τα απειρα bugs ειναι προβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.