A3TeRnuS Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Καταρχην,χαιρετω οσους παλιους με θυμουνται απ τις ημερες που ημουν πιο ενεργο μελος του φορουμ αυτου και προχωρω στο προβλημα μου. Ειμαι εδω και 6 μηνες κατοχος του w800i,το οποιο δυπο φορες εως τωρα αναγκαστηκα να γυρισω με προβλημα σε εξουσιοδοτημενο μαγαζι για software αναβαθμιση,η οποια εγινε χωρις χρεωση και ελυσε το προβλημα. Την δευτερη φορα πριν απο καποιες μερες και εφοσον το κινητο δεν ανοιγε μετα απο φορτιση ολη την νυχτα και την επομενη δεν μπορουσα να το ανοιξω,μου αλλαξαν και την μπαταρια χωρις προφανη λογο ή παραπονο δικο μου... Το θεμα ειναι οτι ελειπε και το πορτοκαλι λαστιχενιο τμημα του joystick με συνεπεια μολις το πηρα χαμπαρι να επικοινωνησω με το μαγαζι που ανεβαλε την επισκευη του τηλεφωνου.Φυσικα εφοσον το παρελαβα στις 4 τ απογευμα,τα μαγαζια εκλεισαν και αναγκαστικα επικοινωνησα μαζι τους την επομενη δηλαδη σημερα.Το μαγαζι ανρηθηκε καθε ευθυνη και με παρεπεμψε στα κεντρικα της Sony Ericsson που μιλησα με καποιον κ.Στεφανιδη,ο οποιος με την σειρα του με ενημερωσε οτι περασε ηδη μια μερα απ την παραλαβη του κινητου και επομενως θα μπορουσε η ζημια να προκληθηκε απο μενα τον ιδιο,ενω μου ανακοινωσε οτι με καταβολη 45? θα αντικατασταθει το joystick. Αντιλαμβανεστε την αγανακτηση μου αφ ενος για την ταλαιπωρια και αφ ετερου για το γεγονος οτι για προβλημα που προκαλεσαν τριτοι στο κινητο καλουμαι να πληρωσω και τα σπασμενα;!; Οταν η SE δεχοταν τα 425? ηταν ολα καλα πριν απο 6 μηνες,ετσι; Οταν κανω τοσα παραπονα στον υπευθυνο και μου μιλαει σαν μηχανημα λεγοντας μου στο τελος (και σαφως ειρωνικα οπως το εξελαβα δεδομενης της ολης καταστασης) και 'Ευχαριστω που επικοινωνησα' και ενω του ανακοινωσα οτι ειμαι τοσο αγανακτησμενος που χασανε οχι μονο εμενα αλλα και τα μελη της οικογενειας μου απο πελατες,εσεις τι θα κανατε;!; Δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω το παραμικρο... Εστειλα και email διαμαρτυριας στην Sony Ericsson και περιμενω υπευθυνη απαντηση...Ειλικρινα εχω βγει εξω απ τα ρουχα μου! Ν. ΥΓ.Το σχετικο email... Dear sir, I ve bought a w800i 6 months ago when it first came out with a solid trust that SE phones are the best available and of course having trust in SE's service network. Before that I had a T610 for 2 years without a single complaint. Last week (and unfortunately for the second time in 6 months) I had to get the phone in an officially endorsed service shop (called Omnitech,In Maroyssi,Athens) to get it repaired.I left the phone turned off to charge the battery overnight and the following morning I couldnt start it up.The first time this happenned was only a month after getting the phone.Both times,the service shop just updated the firmware and this solved my problems.The second time,they also replaced the battery under warranty (no extra charge) because as the technician said : 'Battery life was really bad'! All was ok until I discovered that the orange piece of rubber on top of the joystick was missing.So,i immediately phoned the shop that had repaired my phone and asked them to replace the missing part.The answer was to contact SE Hellas,because they refused any responsibility. So,I phoned SE Hellas at 210-8991919 and talked to Mr.Stefanidis. He then proceeded talking to the said service shop investigating the incident. When he called me back,he said that SE cannot replace the missing part of my w800i since I called and reported the incident a day later.Problem is that I got the phone in a plastic wrap,went back home,noticed the rubber joystick part missing but couldnt really call the service shop cos it was too late in the evening and it was closed (5pm in the evening and out of the working hours here in Athens,Greece). I m really disappointed I have to pay SE 45? in addition to 425? I payed for the phone as brand new,since the mistake isnt mine in such a clear way! In fact I am so furious about the answers I ve got which were so unconvincing and indifferent about my problem,that I now think I shouldnt have bothered buying a Sony Ericsson mobile at the first place or ever again... How are they supposed to keep customers this way?!? Please enlighten me! And please contact your Greek department to find a way to solve my problem. I refuse to pay a single ? for a damage Omnitech service shop created to my w800i! N.
firewalker Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Πάνε οι καλές εποχές που η Ericsson άλλαζε το κινητό χωρίς πολλά πολλά. Θυμάμαι όταν είχα ένα t38 που μετά από φόρτιση δεν άνοιγε και το πήγα στην Ericsson στην Πανεπιστημίου. Μου είπαν έλα σε μισή ώρα. Όταν πήγα μου είπαν ότι δεν γίνετε. Μετά πήρε ένα κουτί που είχε ένα καινούριο, το άνοιξε κράτησε την μπαταρία και μου το έδωσε. Είχα μείνει με το στόμα ανοικτό... Και τώρα αν το φορτίσω λειτουργεί.
A3TeRnuS Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Πάνε οι καλές εποχές που η Ericsson άλλαζε το κινητό χωρίς πολλά πολλά. Θυμάμαι όταν είχα ένα t38 που μετά από φόρτιση δεν άνοιγε και το πήγα στην Ericsson στην Πανεπιστημίου. Μου είπαν έλα σε μισή ώρα. Όταν πήγα μου είπαν ότι δεν γίνετε. Μετά πήρε ένα κουτί που είχε ένα καινούριο, το άνοιξε κράτησε την μπαταρία και μου το έδωσε. Είχα μείνει με το στόμα ανοικτό... Και τώρα αν το φορτίσω λειτουργεί. A,καλα εισαι! Τοση ωρα εκανα παραπονα,μιλουσα ψυχραιμα, εξηγησα 10 φορες τι εγινε,ζητησα επεξηγησεις και το μονο που ακουσα ηταν ενα αδιαφορο 'Ευχαριστω που καλεσατε,ευχαριστως θα σας αλλαξουμε joystick με αντιτιμο 45?' (!).Το πουλας μετα ή δεν το πουλας;!; :/ Καμμια αναλογη εμπειρια; Τι μπορω να κανω; Δεν υπαρχει περιπτωση να χρεωθω για λαθος αλλων! Ν.
Jojos170304 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Το service της Ericson έχει φτάσει σε σημείο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Δυστυχώς όντως οι παλιές καλές μέρες πλέον είναι παρελθόν κ από τη στιγμή που το service το αναλαμβάνουν μικρομαγαζάκια δήθεν εξουσιοδοτημένα service τα προβλήματα είναι αλλεπάληλα!
A3TeRnuS Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Στείλε email ή πάρε τηλέφωνο στο IN.KA. Προς το παρον,εστειλα emails στην Sony Ericsson Ελλαδας, αλλα ναι...δεν θα τ αφησω ετσι να στε σιγουροι! Τα τηλεφωνα του ΙΝΚΑ ποια ειναι;!; Μηπως κανεις ξερει και τα τηλεφωνα του ΕΦΕΤ; Δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω δεκάρα παντως... Οταν ειναι να μας τα παρουν χοντρα,ολοι καλοι ειναι! Το service της Ericson έχει φτάσει σε σημείο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Δυστυχώς όντως οι παλιές καλές μέρες πλέον είναι παρελθόν κ από τη στιγμή που το service το αναλαμβάνουν μικρομαγαζάκια δήθεν εξουσιοδοτημένα service τα προβλήματα είναι αλλεπάληλα! Καλα! Και λιγα λες...Μικρομαγαζα με απαραδεκτο προσωπικο το οποιο ειναι απροθυμο να ασχοληθει με τον πελατη... Μιλωντας αρχικα στην κοπελα της Omnitech μου μιλουσε με απολυτη σιγουρια,λες και η ιδια ασχοληθηκε με το τηλεφωνο. Δεν μπηκε καν στον κοπο να μιλησει με τον τεχνικο αρχικα μεχρι που αναρωτηθηκα πως ειναι δυνατον αν μιλαει με τοση σιγουρια εφοσον ουτε τεχνικος ειναι,ουτε και ο χρηστης του τηλ που το χει καλοπληρωσει και το ξερει σαν την παλαμη του 6 μηνες τωρα... Καλα,οτι και να πω λιγα ειναι νομιζω... Ν.
getty Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Εκτός από ΙΝΚΑ να απευθυνθείς και στην Γραμματεία καταναλωτή, κοινωποίησε την καταγγελία σου σε αυτούς μαζί με την SE και ελπίζω να βρεις λύση
A3TeRnuS Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Πηγα σημερα απ το καταστημα,αλλα ηταν κλειστα εως και Τριτη του Πασχα (!). Εν τω μεταξυ,καμμια απαντηση απ την SE Hellas μεσω email (!). Επιπλεον σε ολα αυτα,διερωταμαι ακομα κι αν η νεα μπαταρια ειναι καινουρια ή καμμια ηδη μεταχειρισμενη,μιας που την ειχαν σε σελοφαν ανοικτο... Αρχιζει και μου την δινει πολυ η ολη ιστορια... Ν.
sam sam Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 Δημοσ. 25 Απριλίου 2006 file mou se katalabeno apolita... alla mprosta se mena den exeis trabixsi tipota! pira to kinito apo tous proos stin ellada prin bgei se ola ta katastimata kai se diafimisis. ektos apo to oti to prosopiko tou katastimatos stin patra einai agenestato me exoun anagkasi na pao gia anaba8misis kai ta sxtika stis 32 fores... exo perasi sto kinito 8 fores kapies anaba8misis pou mou elegan apo ta kentrika pos prepi gia kalitera na pao sto katastima kai oxi na tis pernao meso internet... prin 2 mines aganaktisa kai to estila stin a8ina ekei meta apo enan mina kai 2 imeres apofasisan pos exei problima i proigoumeni siskebi ... e kai mou tin allaxsan me mia "kenouria" kai ekini mou parousiase problima... e tora me tin teleftea anaba8misi kapos brika tin isixia mou alla kapia problimata sinexizonte akoma.... oi an8ropoi einai Mal@kes me M kefaleo den iparxi periptosi na xsana paro kinito tis enlogo eterias... aktos apo ola aftra exo tin endiposi pos to kenourio kinito einai pio argo, ta plaina pliktra tis entasis einai pio mesa kai oso gia to maksilaraki einai pio mesa apo to proigoumeno kai den kolai kala sto daktilo..... auta...nokia kai pali nokia...........piga prin dio meres na tous rotiso kati kai oi an8ropi me eksipiretisan amesos...
A3TeRnuS Δημοσ. 9 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2006 Ενω το κινητο μενει ακινητο να φορτιζει, ποτέ μα ποτέ πλεον η μπαταρια δεν φτανει το 100%! Αντιθετα μενει στο 96-98% εκτος κι αν το αποσυνδεσω και το επανασυνδεσω με τον φορτιστη! Το δε joystick δυσκολευεται να κανει κινησεις αριστερα και κατω! Οι υπολοιπες δυο κατευθυνσεις λειτουργουν οκ! Μα ημαρτον!!! Εξι μηνων κινητο!!! :'( Ν.
jeffaldo Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 τελικα τι εγινε με το κινητο σου?? εχω παρομοιο προβλημα με το w810i. το πηρα τον γεναρη, μου εσβησε στα καλα καθουμενα, το πηγα για σερβις, μου ειπαν οτι εχει στραβια πλακετα κ την στραβωσα εγΩ!!!τι λενε δλδ τα ζωα... μου κανανε μια αναβαθμιση κ δουλευε ως τωρα.ξαφνικα πεθανε παλι κδν ανοιγει... ΒΟΗΘΕΙΑ κ συμβουλες θέλω... ευχαριστώ...
Ftou Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Απ'ότι βλέπω αυτό το αστέρι ο Στεφανίδης έχει μακρά πορεία στην μη-εξυπηρέτηση και την κοροιδία...να αρχλισω να υποθέτω ότι τα W αν χαλάσουν είναι τελειωμένη υπόθεση?
panagos Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2007 Και καλά ρε συ A3TeRnuS δεν σε φοβήθηκαν όταν μπήκες μέσα στο μαγαζί; 3 μέτρα άνθρωπος! Στην Omnitech δουέυουν κάποιοι γνωστοί μου θέλεις να πάρω κανα τηλέφωνο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.