Sorath Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Με βάση κάποιες συζητήσεις που έχουν ανοίξει σε άλλο topic. Ανοίγω αυτό εδώ για να μπορούμε να μιλάμε ελεύθερα σχετικά με τι μας απασχολεί στο δρόμο. Μια παράκληση μόνο. Επειδή είμαι σίγουρος οτι θα προκύψουν πολλές διαφορετικές γνώμες και απόψεις, κρατήστε την ψυχραιμία σας. Δεν χρειάζεται να σφαχτούμε. Κουβέντα να γίνεται....
Dklearhos Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Ένα πραγμα έχω να πω.Όταν δεις οδηγο,να μιλάει στο κινητό,τα μάτια όχι δεκατέσσερα αλλά πενήντατέσσερα.Δε λέω ότι εγώ δεν το κάνω αλλά προσπαθώ να το αποφεύγω όσο το δυνατόν περισσότερο.
apoikos Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Από που να αρχίσει κανείς και που να καταλήξει; :-P Προσωπικά, αυτό που με ανησυχεί και με στεναχωρεί περισσότερο, είναι η γαϊδουριά, η επιπολαιότητα και ο ατομικισμός των περισσότερων Ελλήνων, τα οποία βγαίνουν και στην οδήγηση βεβαίως. Τρανταχτά παραδείγματα: Τα φλας που τα έχουμε για διακοσμητικά (πάει το άτιμο το πορτοκαλί πάνω στο μαύρο, ή και να μην πάει, τα κάνουμε διαφανή, μπλε, άσπρα, ή οτιδήποτε άλλο θέλουμε).Η μη χρήση φλας στην οδήγηση αποτελεί κατ' εμέ υπέρτατη ένδειξη γαϊδουριάς: «Εγώ θα κινούμαι όπως θέλω στο δρόμο και δε δίνω λογαριασμό σε κανέναν». Δε βγάζουμε φλας για τον Κ.Ο.Κ. ρε γαμώτο, βγάζουμε φλας για να ειδοποιήσουμε τον πίσω, τον δίπλα και τον απέναντι να κινηθούν αντίστοιχα ώστε αφ' ενός μεν να εξυπηρετηθούν, αφ' ετέρου δε να αποφευχθούν επικίνδυνες καταστάσεις. Η στάθμευση με μία κίνηση (= πάτημα του διακόπτη των αλάρμ). Κοινώς: «θέλω τσιγάρα τώρα, και στα @@ μου αν θα κλείσει όλη η Βεΐκου επειδή εγώ θα παρκάρω 3η λωρίδα». Η έλλειψη σεβασμού προς τους πεζούς: τυπικός «γρήγορος» που σταματάει στο φανάρι πάνω στη διάβαση των πεζών. Αφ' ενός δε βλέπει το φανάρι (σιγά,θα του κορνάρουν οι από πίσω άλλωστε), αφ' ετέρου εμποδίζει τους πεζούς Η στάθμευση πάνω στις ράμπες των πεζοδρομίων. Έλεος ρε παιδιά, αυτά τα ΑΜΕΑ τραβάνε που τραβάνε τα πάνδεινα, δεν είναι κρίμα να τους αναγκάζουμε να κάνουν και ταρζανιές για να παρκάρουμε εμείς το κάρο μας; Δυστυχώς η οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων απορρέει από τη γενικότερη κουλτούρα των τελευταίων χρόνων και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στο διαβλητό σύστημα εξετάσεων, με το οποίο και η κουτσή Μαρία παίρνει δίπλωμα «γιατί το χρειάζεται». Έτσι καταλήγουμε να κινούνται στους δρόμους 2.000.000 αυτοκίνητα, από τους οδηγούς των οποίων μόνο το 0,5% πραγματικά οδηγεί. Οι υπόλοιποι απλά τυχαίνει να βρίσκονται μέσα σε ένα όχημα, να κρατάνε ένα τιμόνι και να πατάνε και 2-3 πετάλια. Επειδή πλέον η «οδήγηση» έχει γίνει καθημερινή διαδικασία με έναν αρκετά «χαλαρό» τρόπο, έχει αναχθεί από μια σοβαρή διαδικασία υψηλών σωματικών και νοητικών απαιτήσεων, σε κάτι επιπόλαιο, γεμάτο με «δε βαριέσαι μωρέ», «ωχ αδερφέ», συνομιλίες σε κινητά, καφέδες, τυρόπιτες κλπ. Πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι στην οδήγηση δε συγχωρούνται μαλακίες και λάθη. Αν πρέπει γενικά να είμαστε προσεκτικοί σε κάποια πράγματα στη ζωή μας, τότε όταν χειριζόμαστε ένα μάτσο σίδερα βάρους ενός τόνου, πρέπει να είμαστε 100 φορές πιο προσεκτικοί. (Εγώ μπορώ να είμαι μόνο 60 φορές πιο προσεκτικός, γιατί χειρίζομαι μόνο 600 κιλά :-P ).
nmtray2 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 @apoikos Πιστευεις οτι οι ξενοι δεν κανουν μαμακιες οταν οδηγουν? (Αν θες να γραψω καμμια 10ρια απο τις εμπειριες μου με ξενους οδηγους) Το οτι εχουμε ενα τετοιο κυκλοφοριακο προβλημα στην ελλαδα (και που δεν φταιει η κουλτουρα γι'αυτο) δεν οδηγει σε επιθετικη συμπεριφορα? Το οτι εχουν μειωθει εως και 85% τα ατυχηματα σε δρομους που μπηκε προστατευτικη μπαρα δεν λεει τιποτα? Δεν λεω οτι ο ελληνας ειναι καλος και αξιος οδηγος (αλλα να μην τα ριχνουμε ολα στην κουλτουρα οκ?) Εdit Ειχε ενα βιντεο στην γερμανικη τηλεοραση με τις μαμακιες που κανουν οι οδηγοι. Ξεκινουσε με εναν που επαιζε ντραμς και οδηγουσε νταλικα(ειχε τι μπακετες και τις επαιζε στο τιμονι και ειχε το ποδι στο τιμονι για να οδηγαει). Μετα εδειξε εναν που ειχε κολλησει πισω απο καποιον στο μισο μετρο με 130 χλμ και ο μπροστινος δεν τον αφηνε να περασει. Ειχε κι αλλα...
apoikos Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Το ότι αναφέρομαι στους «Έλληνες οδηγούς» δε σημαίνει ότι θέλω να τους συγκρίνω με τους ξένους. Αν ήθελα, θα το έκανα. Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται έξω, έχω περάσει αρκετά μεγάλα διαστήματα σε 2 ξένες χώρες και έχω γυρίσει γενικά αρκετά ώστε να έχω μια άποψη. Πρέπει όμως επιτέλους να καταλάβουμε, ότι δεν είναι ανάγκη να συγκρινόμαστε μια ζωή με τους Έξω: δε με ενδιαφέρει αν έξω οδηγούν πιο πειθαρχημένα απ' ότι εδώ, ή πιο ανοργάνωτα, ή πιο γρήγορα, ή ανάποδα, με απασχολεί το ότι ο τρόπος με τον οποίο οδηγούμε εδώ είναι καταφανώς λάθος. Το οτι εχουμε ενα τετοιο κυκλοφοριακο προβλημα στην ελλαδα (και που δεν φταιει η κουλτουρα γι'αυτο)... Είσαι σίγουρος ότι δε φταίει η κουλτούρα; Γνωρίζω αρκετούς, οι οποίοι αν και θα βολεύονταν με τις συγκοινωνίες, επιμένουν να χρησιμοποιούν το κουτί (γιατί είναι «αριστοκράτες»). Επίσης αρκετούς που παίρνουν το αυτοκίνητο για να πάνε στο περίπτερο που είναι 2 στενά παρακάτω, κλπ. Επίσης έχω φάει τρελό πήξιμο (όχι μία και δύο...) επειδή κάποιος γάιδαρος έχει παρκάρει πάνω σε στροφή λεωφορείου ή έχει διπλοπαρκάρει σε στενό δρόμο. Δε φταίει μόνο η κουλτούρα προφανώς, αλλά παίζει ένα ρόλο (για την ακρίβεια η γαϊδουριά μειώνει κατά 1 τον αριθμό των λωρίδων σε κάθε μεγάλη αρτηρία, φέρε εικόνες από την Πανεπιστημίου, την Κηφισίας, τη Μιχαλακοπούλου κλπ στο μυαλό σου και θα καταλάβεις). ;-) Το οτι εχουν μειωθει εως και 85% τα ατυχηματα σε δρομους που μπηκε προστατευτικη μπαρα δεν λεει τιποτα? Ναι, λέει, ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε. Τα ατυχήματα δε γίνονται μόνα τους, γίνονται όταν ο «γρήγορος» δεν κρατιέται και βγαίνει χωρίς ορατότητα στο αντίθετο να περάσει. Αν ήξερε να οδηγεί, δε θα το έκανε. Θα προσάρμοζε απλά τον τρόπο οδήγησής του στις συνθήκες του δρόμου. Α, ναι, επίσης τα ατυχήματα θα μειώνονταν κατά 100% αν απαγορεύαμε τα αυτοκίνητα. Θα έλεγε αυτό τίποτα;
harkouts Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Τι να πρωτοπώ Για τους ταρίφες που σταματούν όπου τους καπνίσει και ξεκινούν αντίστοιχα? Για την αριστερή λωρίδα στις εθνικές που αντί να είναι λωρίδα προσπέρασης την πιάνει ο άλλος και πηγαίνει τα ζώα μου αργά?? Για το ''απαγορεύεται'' που δεν ισχύει για τους κατοίκους του συγκεκριμένου δρόμου ούτε φυσικά για courier, ντελιβεράδες κτλ. Για την είσοδο στις πλατείες που ανάθεμα εαν οι περισσότεροι γνωρίζουν ποιός έχει προτεραιότητα και σου λέει τι θες ρε εγώ κινούμαι ήδη στην πλατεία :confused:
the_maniac Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μπορει να φανω υπερβολικος αλλα εμενα εκτος απο το κινητο ακομα και το τσιγαρο μου φαινεται απαραδεκτο την ωρα που οδηγει καποιος. Απειρες φορες τσακωνομαι με τον αδερφο μου επειδη καπνιζει και οδηγει... Στο κατω κατω κανε μια σταση να παρεις και λιγο αερα αν το θες τοσο πολυ. Αλλα την ωρα που οδηγεις πρεπει να οδηγεις....οχι να οδηγεις και να κανεις και κατι αλλο. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει και προστιμο απο τον ΚΟΚ...αν το ξερει και καποιος αλλος ας το επιβεβαιωσει. Πριν κανα μηνα στο δρομο απο Πατρα για Πρεβεζα ενας αρχισε να κοβει προς τα πανω μου απο το απεναντι ρευμα.....τελευταια στιγμη το γυρισε παλι δεξια.....και την ωρα που περναγε διπλα ειδα οτι κραταγε τον αναπτηρα....ημαρτον Επισης ενα αλλο θεμα που με εχει προβληματισει κατα καιρους: Ολοι φωναζουν οτι η Αθηνων-Πατρων ειναι ο χειροτερος δρομος. Εχουν παει σε κανεναν αλλο δρομο; Αντιριο-Αγρινιο πχ; Τουλαχιστον στον ΠΑΘΕ εχεις 2 λωριδες ανα κατευθυνση.....ε σορρυ....αν δεν σου φτανουν 2 λωριδες για να περασεις με ασφαλεια και πας και τσακιζεσαι δεν φταιει ο δρομος. Εδω υπαρχουν δρομοι που για χιλιομετρα ολοκληρα δεν εχουν ορατοτητα και φυσικα εχουν 2 λωριδες στο συνολο Τουλαχιστον εγω ετσι το βλεπω....
Narayan Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Για την είσοδο στις πλατείες που ανάθεμα εαν οι περισσότεροι γνωρίζουν ποιός έχει προτεραιότητα και σου λέει τι θες ρε εγώ κινούμαι ήδη στην πλατεία :confused: Αλήθεια το ξέρετε πως είμαστε η μόνη χώρα στη Ευρώπη (μπορεί και στον κόσμο) που προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος στην πλατεία και όχι ο εξερχόμενος; Είναι απείρως πιο λογικό να έχει προτεραιότητα αυτός που θέλει να βγει από την πλατεία παρά αυτός που θέλει να μπει. Παραθέτω το post που έκανα στο topic για τα πράγματα που με εκνευρίζουν: Τα ζώα με δίπλωμα οδήγησης που βλέπω κάθε μέρα στο δρόμο... ενδεικτικά μία λίστα βλακωδών ενεργειών που μου τη σπάνε: Να περιμένω σαν μ***κας 10 λεπτά στο φανάρι για να στρίψω αριστερά και ο "έξυπνος" να περνάει από δεξιά όλη τη σειρά των αυτοκινήτων που περιμένουν και να μπαίνει πρώτος μπροστά από το φανάρι. Σε περίπτωση που κάποιος φωστήρας τον έχει προλάβει και έχει καταλάβει την "προνομιακή" θέση' date=' ο φωστήρας Νο2 περιμένει στην δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου που περιμένει νόμιμα δίπλα στο φανάρι, κλείνοντας έτσι μία λωρίδα κυκλοφορίας :evil: :evil: :evil: [*']Να σταματάει κάποιος στην δεξιά λωρίδα για να αγοράσει τσιγάρα / τσίχλες / καπότες από το περίπτερο σε εκείνο το σημείο. Δίνονται πόντοι μπόνους σε περίπτωση που η συγκεκριμένη λωρίδα είναι και λωρίδα λεωφορείου και όταν βρίσκεσαι στην Ποσειδώνος στο ύψος του Καλαμακίου :evil: :evil: Να επιχειρεί κάποιος να κάνει αναστροφή σε σημείο που δεν επιτρέπεται αναστροφή και δεν υπάρχει φανάρι, κλείνοντας πάλι μία λωρίδα κυκλοφορίας μέχρι να σταματήσει η κίνηση από το αντίθετο ρεύμα. Σε συγκεκριμένη περίπτωση, οδηγός-απόφοιτος ΠΙΚΠΑ το επιχείρησε ενώ 30 μέτρα πιο κάτω υπήρχε φανάρι στο οποίο επιτρεπόταν η αναστροφή :evil: Να επιχειρεί μοτοσυκλέτα επίμονα να προσπεράσει από δεξιά ενώ κινούμαι στην δεξιά λωρίδα, την στιγμή που η αριστερή λωρίδα είναι ελεύθερη . Αυτά βέβαια είναι ενδεικτικά του βασανιστηρίου που περνάμε κάθε μέρα οι σώφρονες οδηγοί στους δρόμους της πρωτεύουσας :roll:
apoikos Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Αλήθεια το ξέρετε πως είμαστε η μόνη χώρα στη Ευρώπη (μπορεί και στον κόσμο) που προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος στην πλατεία και όχι ο εξερχόμενος; Είναι απείρως πιο λογικό να έχει προτεραιότητα αυτός που θέλει να βγει από την πλατεία παρά αυτός που θέλει να μπει. Αυτό ακριβώς ήθελα να πω. Αλλά εδώ' date=' εκτός από τη λάθος προτεραιότητα, έχουμε κάνει και την άλλη, τεραστίων διαστάσεων πατέντα: πλατείες με φανάρια. Τρανταχτό παράδειγμα: η πλατεία Αγ. Σοφίας, στο Ν. Ψυχικό: όταν λειτουργούν τα φανάρια της πλατείας, όλοι οι δρόμοι που οδηγούν σε αυτήν έχουν από 100 μέτρα ουρά ο καθένας, τουλάχιστον. Όταν τα φανάρια δε λειτουργούν, κανένας δρόμος δεν έχει ουρά, απλά και μόνο επειδή η πλατεία λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Επίσης, ένας άλλος μεγάλος παραλογισμός, σύμφωνα με την αναθεώρηση του Κ.Ο.Κ. το '99 (αν δεν κάνω λάθος), οι πεζοί [b']δεν[/b] έχουν προτεραιότητα στις κοινές διασταυρώσεις...
nmtray2 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 @Apoikos (again) Συμφωνω απολυτα με αυτα που λες. Απλα δεν θελω να τα ριξω ολα στην κουλτουρα του ελληνα (ισως γιατι ειναι η ευκολη λυση - εφοσον ειναι θεμα κουλτουρας, δεν μπορεις να κανεις τιποτα). Τι πιστευεις οτι πρεπει να γινει τοτε? Να αλλαξουμε κουλτουρα? Η συγκριση με τους ξενους σιγουρα δεν στεκει γιατι (imho) στερουμαστε υποδομης (παλευουμε σε αλλο ρινγκ δλδ). Αλλα θα σου πω και τι ειδα οταν εξω μια φορα ειχε ουρα 3 χλμ σε autobahn: Γερμαναρας χωθηκε στο αλλα ρευμα γιατι βαρεθηκε να περιμενει και κοντεψε να στειλει εξω απο το δρομο μηχανη που ερχοταν. Δεν νομιζεις οτι πρεπει να κοιταμε λιγο και τις συνθηκες που οι ελληνες οδηγοι επιβιωνουν?
STEVEtheGREEK Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μπράβο ρε μάγκα με τουτο δω το topic σου. Δεν μετέφερα τις ανησυχίες μου στο "άλλο" topic γιατί δεν ήταν το θέμα του η οδη(γι)κή συμπεριφορά αλλά η ...ταχύτητα! Και λεω τώρα εγώ... Στις ανησυχίες των αυτοκινητάδων αν θα κάνουν ενα πόντο ποιό πέρα ή όχι να περάσει ο Μοτοσυκλετιστής,και όχι το κάθε τσογλάνι-δεν είμαστε όλοι ίσοι κι όμοιοι,έχω να πώ ότι ΟΝΤΩΣ πολλοί καραγκιοζόπουλοι με συνήθως μικρού κυβισμού δίκυκλα έχουν απίστευτα εγωιστική και για καρπαζιές συμπεριφορά. Νομίζουν οτι επειδή πήραν το Χήνο τους ή το Παπί τους στο δρόμο ξαφνικά απέκτησαν και το δικαίωμα όλοι οι άλλοι να τους προσκηνάνε. Εντάξι με αυτούς,πόσοι κακομοίρηδες είναι όμως αυτοί; Κι εμένα μου την δίνουνε αυτοί.Με αυτους έχω έρθει κι εγώ σε αντιπαράθεση κι ας είμαι με μηχανή κι ας είμαι μπροστά στο φανάρι(όχι να πατάω τη σήμανση των πεζών όμως) επειδή θέλουν λέει να ...περάσουν μπροστά!!!! Ε σε αυτούς άλλοτε τους λυπάμε κι άλλοτε τους κάνω νόημα "ΕΛΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ". Οι υπόλοιποι όμως έχουμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) μιά περισσότερο ευγενική προσέγγιση του προβλήματος και γενικά δεν προκαλούμε δεν οξύνουμε τα πνεύματα καθόμαστε όπως είπε κι ο φίλος ,βράζουμε στο ζουμί μας! Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ο Υ Μ Ε Τι ποιό καλύτερο τι ποιό τέλειο συναίσθημα όταν οδηγώ ΕΓΩ αμάξι αυτή τη φορά και έτσι για το κέφι μου για το απωθημένο μου αν θες,κάνω χώρο να περάσει όχι ένα αλλά ολόκληρο σμήνος από μηχανές - μηχανάκια -σκουτεράκια κι αν όχι ΟΛΟΙ,τουλάχιστον οι περισσότεροι σηκώνουν το χέρι να με ευχαριστήσουν κι εγώ από μέσα μου να λέω ,ΚΙ ΕΓΩ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ απλά σήμερα μου έκατσε η ανάγκη η επαγγελματική να κινηθώ με το μπουρδ....! Κακά τα ψέματα΄η οδήγηση αντανακλά σε μεγάλο βαθμό το τι κουβαλάει ο καθένας μας μέσα του.Χαρά,οργή,βιασύνη,παιδεία κ.α. Ολα φαίνονται σαν καθρέπτης με το που βλέπεις κάποιον να οδηγεί.
DrLo Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Αλήθεια το ξέρετε πως είμαστε η μόνη χώρα στη Ευρώπη (μπορεί και στον κόσμο) που προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος στην πλατεία και όχι ο εξερχόμενος; Είναι απείρως πιο λογικό να έχει προτεραιότητα αυτός που θέλει να βγει από την πλατεία παρά αυτός που θέλει να μπει. Παραθέτω το post που έκανα στο topic για τα πράγματα που με εκνευρίζουν: Όταν έδινα για διπλωμα οδήγησης είχα την ίδια απορία. Βέβαια δεν είναι το πρόβλημα με αυτόν που θέλει να βγει αλλα με αυτόν που κάνει κύκλο ο οποίος και έχει αυτόν που θέλει να μπει από τα δεξιά άρα πρέπει να του δώσει προτεραιότητα.
KaizerSoze Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 @Sorath Για να λυθει η παρεξηγηση,αυτο που εννουσα ειναι οτι στο ποστ μου στην ουσια ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΜΕ.Δηλαδη εκανα εγω ενα ποστ που ελεγα "Κανω το Α" και μου απαντησες "Δεν ειναι σωστο να κανεις το Β.Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι το Α" Ναι δεν σε υποχρεώνει ο νόμος να ανοίξεις λίγο χώρο για να περνάνε τα δίκυκλα απο δίπλα σου, αλλά γιατί να μην το κάνεις αν μπορείς; Γιατί να μην διευκολύνεις μερικούς συνανθρώπους σου; Κόπο θα σου κάνει να κάτσεις στο κέντρο της λωρίδας σου; Απο την αρχη σου ειπα Ανοιγω χωρο για τα μηχανακια.Δεχομαι οτι αφου εγω ετσι κιαλλιως στο φαναρι θαμαι,αφου μπορει ας περασει αναμεσα ο ανθρωπος.Αυτο που δεν μπορω ειναι σε φασεις ανηφορα-κατεχακη-κινηση-στριμωξιδι-εκνευρισμος,να ερχεται ενα μηχανακι να απαιτησει να σκισουμε το αμαξι 5 ποντους δεξια αριστερα για να χωρεσει,λες και εμεις δεν βιαζομαστε ή εχουμε εκνευριστει. Θα προτιμούσες όλα τα 2κυκλα να πήγαιναν βάση του νόμου; Όπως τα αυτοκίνητα; Το ένα πίσω απο το άλλο; Φαντάζεσαι τι θα γινόταν; Το έλα να δεις!!! Εσύ ο ίδιος θα τους έβριζες γιατί δεν προσπερνάνε ανάμεσά σας. Επειδή υπάρχει ένας νόμος σημαίνει οτι είναι και λογικός; Και για το θεμα των παρανομιων...ΝΑΙ,ειμαι διατεθιμενος να κανω μιση ωρα Ηρακλειο-Περισσος αρκει να μην εχω τον φοβο οτι το μηχανικη δεν θα κανει μαλακιες πονταρωντας στην ευελιξια του Όσο για την αλλαγή λωρίδας, αν ανάψεις το φλασάκι σου και κάνεις την κίνησή σου κανονικά, τότε μαζί σου, αν πάει να χωθεί ένα 2κυκλο να του τα χώσεις κανονικά. Αλλά αν δεν έχεις πρόθεση να αλλάξεις πορεία, γιατί ρε φίλε να μην σε προσπεράσω; Ποτε ειπε βρε μπαγασα να μην με προσπερασεις νομιμα και κυριλε?
STEVEtheGREEK Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Για την είσοδο στις πλατείες που ανάθεμα εαν οι περισσότεροι γνωρίζουν ποιός έχει προτεραιότητα και σου λέει τι θες ρε εγώ κινούμαι ήδη στην πλατεία :confused: Κι όμως σε ορισμένα κράτη,δυστυχώς, αυτοί έχουν την προτεραιότητα,αυτοί που κινούνται ΗΔΗ μέσα στην πλατεία.Ευτυχώς που το έμαθα σύντομα κι αναίμακτα αυτό!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.