Προς το περιεχόμενο

World in Conflict


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

World in Conflict - 46 New Screens

 

 

World in Conflict is a strategy game that delivers intense action and coordinated team play amidst the war the world feared most – an apocalyptic showdown between the Soviet Union and the United States, with completely destructible 3D battlefields, aggressive team-based multiplayer action and a focus on fast, hard-hitting battles.

 

Developed by Massive Entertainment, World in Conflict represents the next generation of strategy games, with completely destructible 3D battlefields, aggressive team-based multiplayer action and a focus on fast, hard-hitting battles.

 

World in Conflict presents a chillingly authentic Cold War scenario where the Berlin Wall never fell. Created by Cold War authority and best-selling author Larry Bond, the story begins in 1989 as the Soviets, fearing certain collapse, boldly advance into Europe. NATO responds in force only to be met on a second front -- a full-fledged invasion of the American homeland. Players take on the role of field commander, leading the era's most powerful military machines in the campaign to retake America's cities and suburbs.

 

Game Features

 

* Unleash the arsenals of the great military superpowers in the gripping single-player story created by Larry Bond.

* The latest version of Massive's proprietary Masstech engine allows for a full 360 degree range of camera control and features advanced lighting and physics effects.

* As the battle rages, the world environment pays the price -- every object in the game will crumble under the force of war, including cars, buildings and forests.

* Using Massive's proprietary Massgate multiplayer server system, World in Conflict will support up to 16 players for head-to-head and team-based battles.

* Players will take control of the most devastating arsenal of military weaponry ever created, including Soviet, American and NATO tanks, planes, trucks, troops and helicopters as well as nuclear weapons.

* Players will choose to play as Infantry, Armor, Support Forces, or Aerial specialists; multiplayer teams will need to master each role for maximum effectiveness.

 

Availability: Spring 2007

 

 

worldinconflict073tz2.jpg

worldinconflict072vy2.jpg

worldinconflict079iw0.jpg

worldinconflict081sf7.jpg

worldinconflict076ox3.jpg

Δημοσ.

World in Conflict Hands-on

For all you do, this nuke's for you.

 

While the game definitely has to undergo a good degree of testing and optimization, it's heartening to see that the game is as captivating and satisfying at this early a stage. It shouldn't be surprising considering the developer Massive Entertainment was responsible for Ground Control 1 and 2, but its still encouraging. It's easy to see that they've stuck by some of the mechanical ideas from those games, but are definitely pushing into new and exciting territory. We can't wait to see what they're doing with the single player campaign ourselves. Our Australian offices were lucky enough to check out the campaign recently and will be sharing their impressions next week when the embargo breaks. If it's anywhere near as exciting and fast-paced as the multiplayer, we have a lot to look forward to.

 

world-in-conflict-20070405061510387-000.jpg

Δημοσ.

1.5GB είναι. Τα γραφικά σκοτώνουν,αν δεν ήμουν με NDA θα έβαζα χύμα εικόνες. Είναι ακριβώς στα ίδια επίπεδα τα γραφικά με τα screenshots που κυκλοφορούν. Permance wise,σε 1280x960 + 4xFSAA Transparency + 16xAF + MAX Detail το παιχνίδι πετάει. Το framerate πέφτει στα 30 μερικές φορές σε καμιά πόλη μέσα αλλά επί των πλείστων κυμαίνεται στα 50-60. Κορυφαίο.

Δημοσ.

Μετά από gaming ενός απογεύματος μπορώ να πω ότι ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΜΕΣΩΣ. Το multiplayer είναι σκέτη απόλαυση (κι ας έχανε η ομάδα μου τις περισσότερες φορές,χαχαχαχαχαχαχαχα). Επίσης δεν παρατήρησα ΚΑΘΟΛΟΥ,ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ lag. Ήταν λες και έπαιζα LAN. Πραγματικά τόσο προσεγμένη Alpha version δεν έχω ξαναδεί. Τέλειο και η πυρηνική έκρηξη είναι ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και δεν υπάρχει ίχνος κολλημάτων στην πυρηνική. Οι προγραμματιστές της Massive Entertainment είναι απλά θεοί

Δημοσ.

Με τέτοια γραφικά που διαθέτει το παιχνίδι σε 1280x960 + 4xFSAA Transparency + 16xAF + Max Detail θα ήταν παράλογο να βρίσκοταν στα 100 το framerate. Δόξα τον Θεό όμως υπάρχουν πολλά sliders στα graphics options οπότε μπορείτε να το παίξετε άνετα όλοι,μην περιμένετε όμως γραφικάρες :P

Δημοσ.

ειναι λιγο απογοητευτικο οντως.Και εγω περιμενα οτι με τετοιο μηχανημα θα ειχες πολυ περισσοτερα fps.Κανε μας μια γρηγορη συγκριση με company of heroes.Καλυτερα γραφικα?Καλυτερο animation?

Δημοσ.

Μακράν καλύτερο animation και γραφικά έχει το World In Conflict. Τα παιχνίδια μοιάζουν σε μερικά πράγματα (περιορισμένα units,περισσότερη έμφαση στην στρατηγική παρά στο Mass Units Mayhem αλα C&C3 ή Supreme Commander,διαφορετική ζημιά αν χτυπήσεις από πίσω ή από τα πλάγια το αντίπαλο unit). Η όλη MP (καθότι δεν υπάρχει ακόμα Single Player) εμπειρία είναι φανταστική και σίγουρα καλύτερη από αυτή του COH. Είμαι σίγουρος ότι αν είναι τόσο έντονο και προσεγμένο το SP μέρος,τότε θα μιλάμε άνετα για το Strategy της χρονιάς (ξεχάστε τα C&C3 και Supreme Commander,τα πατάει χαλαρά) Περιμένω mail από την Massive Entertainment για να χρησιμοποιήσω in-game εικόνες στο Preview μου (μιας και όπως είπα είμαι με NDA),οπότε μόλις πάρω το ΟΚ θα τις post-άρω κι εδώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...