kirileman Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Το αν είναι ρεαλιστική η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου φαίνεται ακόμα και στις μικρές ταχύτητες, στις οποίες ΟΛΟΙ έχουμε οδηγήσει. Από 0 μέχρι 100 χλμ λοιπόν, σε χώμα ή σε άσφαλτο που έχω οδηγήσει το μόνο παιχνίδι που πλησιάζει την πραγματική μου εμπειρία είναι το RBR. Από εκεί και πέρα είτε συγκρίνουμε με αγώνες που έχουμε δει είτε ακούμε-διαβάζουμε τις γνώμες οδηγών rally που έχουν παίξει το παιχνίδι. Επίσης, όλοι αναγνωρίζουμε τις επιπλέον παραμέτρους που μπορεί να έχει ένα παιχνίδι έναντι κάποιου άλλου οι οποίες επηρεάζουν τη συμπεριφορά του οχήματος και την οδήγησή μας, δηλαδή όχι μόνο ο τρόπος που στρίβει αλλά ο τρόπος που αναπηδάει σε ένα σαμαράκι, ο τρόπος που φρενάρει όταν δεν πατάει καλά μια ρόδα, ο τρόπος που ντελαπάρει, ο τρόπος που επηρεάζεται η συμπεριφορά του μετά από ένα χτύπημα, κλπ, και το σημαντικότερο, πώς όλα αυτά επηρεάζονται από τις επιλογές μας στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου πριν τα αγώνα. Το αρνείται κανείς αυτό; Αν αυτές οι παράμετροι είναι 2 στο NFS, 5 στο GT, στο rbr είναι 105, εξού και η δυσκολία του παιχνδιού. Για οτιδήποτε άλλο, είπα για πλάκα ότι το μόνο μέτρο σύγκρισης, αν το θέλετε, είναι η αντίστοιχη "ιδέα" που έχουμε για την οδήγηση από τον "κόσμο των ιδεών", πάρτε το όπως θέλετε αυτό.
Voodooman Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 A, ωραία, τα τελευταία νηφάλια posts όλων έβγαλαν την αλήθεια επιτέλους. -Το GT4 αδικείται πλέον, γιατί είναι ένα παλιό παιχνίδι. Επίσης αδικείται από το γεγονός ότι είναι παιχνίδι κονσόλας, όπου τα παιχνίδια έχουν γενικά έναν πιο ελαφρύ προσανατολισμό. Μπορεί η συμπεριφορά του να μην είναι απόλυτα σωστή (όπως το νομίζει ο καθένας), έχει όμως το σπουδαίο προσόν όποια αλλαγή κάνεις στο αυτοκίνητο να φαίνεται και στο δρόμο, κάτι μάλλον σπάνιο για racing sim. -Σε αυτό που είπε ο Thanocaster έχει επίσης δίκιο, ο ρεαλισμός μπορεί να φανεί και στις μικρές ταχύτητες, γιατί έτσι κι'αλλιώς όλα έχουν σχέση με την φυσική. Αλλά ακόμη δεν έχω δει παιχνίδι όπου το αμάξι στα 60-70 χλμ. να γέρνει και να αφήνει κάτω λάστιχο, όπως έχω δει το δικό μου. Εδώ πάει αυτό που λέει ο S2katana, τα παιχνίδια έχουν μία τάση προς το ευκολότερο και το θεαματικότερο, τί παιχνίδια θα ήταν άλλωστε.
S2Katana Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Ωραια λοιπον, καταληξαμε καπου.Δεν ειναι και ευκολο, με τοσα games που υπαρχουν.
kirileman Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Το GT4 αδικείται πλέον, γιατί είναι ένα παλιό παιχνίδι. Επίσης αδικείται από το γεγονός ότι είναι παιχνίδι κονσόλας, όπου τα παιχνίδια έχουν γενικά έναν πιο ελαφρύ προσανατολισμό. Το RBR το έχω μόνο σε ps2 (και δυστυχώς γμτ δεν μπορώ να βρω τα car settings για να κατεβάσω και άλλο τους χρόνους). Διαβεβαιώνω ότι είναι πανομοιότυπο με την έκδοση για pc και δεν θα βρεις κανέναν στον κόσμο να ισχυρίζεται το αντίθετο. Άρα δεν δικαιολογείται το gt4. Thanocaster, όλες αυτές τις ρυθμίσεις που αναφέρεις τις βρίσκεις και στο rbr, δεν τις έχεις δει;;;;;;
S2Katana Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Άρα δεν δικαιολογείται το gt4. Τι εννοεις ρε συ?καπου χαθηκα εδω.
kirileman Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Τι εννοεις ρε συ?καπου χαθηκα εδω. Έγραψε ο voodooman εν ολίγοις ότι αδικείται από τη σύγκριση επειδή είναι παλιό παιχνίδι και παιχνίδι κονσόλας (στη λογική ότι τα παιχνίδια κονσόλας είναι πιο "ελαφριά" λιγότερο ρεαλιστικά κλπ, όπως τα παιχνίδια του psp που είναι εντελώς παιδικά και εύκολα). Και γω έγραψα στην ουσία ότι και το RBR είναι παλιό και παιχνίδι κονσόλας αλλά άκρως ρεαλιστικό και δύσκολο ως εκεί που δεν πάει. Άρα δεν αποτελεί αυτό ελαφρυντικό για το GT που δεν έχει τόσο "σωστή συμπεριφορά", όπως έγραψε.
Voodooman Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Είναι ελαφρυντικό, γιατί,το παιχνίδι πρώτα βγήκε για PC και μετά έγινε port για το PS2. Είναι παιχνίδι καθαρά προορισμένο για τα PCs με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Από τότε που άνοιξε αυτό το topic άρχισα να ξαναασχολούμαι με το RBR και επιμένω πως το αμάξι είναι άκαμπτο σαν κούτσουρο ως προς τον κατακόρυφο άξονα. Ο χωματόδρομος δεν προκαλεί ούτε μία αναπήδηση. Και κάτι άλλο. Οι οδηγοί στα WRC όσες φορές έχω δει in car πλάνα και ιδίως στο χώμα, οδηγούν με νευρικές, μικρές κινήσεις. Αυτό με το δικό μου τιμόνι τουλάχιστον (momo racing) απλά δεν γίνεται. Όχι ότι με πειράζει,αλλά το λέω για να δείξω πως το "ρεαλιστικό" είναι πάντα σχετικό. Πέρα από αυτά, τώρα κατεβάζω τον Έλληνα συνοδηγό του fabiawrc.Kirileman, εσύ είχες πει πιο πάνω ότι χρειάζονται κάποιες αλλαγές στη ρύθμιση του τιμονιού; Ποιές; Τελικά με αυτά και μ'αυτά, ξανακόλλησα με το παιχνίδι!..
S2Katana Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Τι τιμονι εχεις Voodooman?Δοκιμασες να αλλαξεις το deadzone?Θελεις μια ρυθμιση ωστε να κοβει πιο πολυ.
S2Katana Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Άρα δεν αποτελεί αυτό ελαφρυντικό για το GT που δεν έχει τόσο "σωστή συμπεριφορά", όπως έγραψε. Να σου πω, εγω νομιζω πως το προβλημα και παραλληλα το πλεονεκτημα του GT4 ειναι τα πολλα αυτοκινητα.Αλλα αυτοκινητα(τα περισσοτερα) δε συμπεριφερονται τοσο ρεαλιστικα και αλλα...ειναι απιστευτα.Ειμαι εντελως αντικειμενικος, αλλα οταν οδηγησα το Civic-R/ΝSX-R στο Nurburgring πραγματικα συγκλονιστηκα.Ετρεμαν τα χερια μου μετα απο ενα γυρο, γεματο απο υποστροφη και τρελη υπερστροφη.Δλδ τα καλα αυτοκινητα ειναι τελεια και και τα μετρια χαλια.
kirileman Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Να σου πω, εγω νομιζω πως το προβλημα και παραλληλα το πλεονεκτημα του GT4 ειναι τα πολλα αυτοκινητα.Αλλα αυτοκινητα(τα περισσοτερα) δε συμπεριφερονται τοσο ρεαλιστικα και αλλα...ειναι απιστευτα.Ειμαι εντελως αντικειμενικος, αλλα οταν οδηγησα το Civic-R/ΝSX-R στο Nurburgring πραγματικα συγκλονιστηκα.Ετρεμαν τα χερια μου μετα απο ενα γυρο, γεματο απο υποστροφη και τρελη υπερστροφη.Δλδ τα καλα αυτοκινητα ειναι τελεια και και τα μετρια χαλια. Τι να πω; Δεν ξέρω. Ξαναέπαιξα το gt4 μετά από καιρό που είχε μόνιμα το rbr στο ps2 και δεν άντεξα πολύ. Δεν παλεύεται. Προτιμώ να βάζω την ασφάλτινη αλάνα του training του rbr και να κόβω βόλτες χωρίς νόημα. Είναι πισωγύρισμα. Σαν να με βάλεις να παίξω FIFA. Θα πεθάνω από κατάθλιψη!
nzeppos Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Λεπόν... ...είναι κρίμα που από το F1 Challenge 99-02 δεν έχει βγει αλλό F1 racing game σε PC. Φυσικά είναι και το μοναδικό F1 που αξίζει πλέον (εννοείται μαζί με τα mods του), οτιδήποτε άλλο είναι έτη φωτός πίσω (ειδικά στις κονσόλες τα f1 "simulators" είναι για γέλια) . Είχα παίξει πάντως αρκετά με το φοβερό F1 Racing Championship και το παλιό καλό GP3 (είχε εντυπωσιακό force feedback!). Το Grand Prix 4 το είχα πάρει με λαχτάρα όταν είχε πρωτοβγεί αλλά κάτι δεν μου άρεσε, κάτι του έλειπε και δυστυχώς είχε και άθλια γραφικά, οπότε... ...το CMR σαν να γίνεται WRC για Playstation σιγά σιγά, φοβερά γραφικά αλλά όσο πάνε το κάνουν και πιο arcade, η δε έκδοση '05 είναι αρκετά ευκολότερη από τις προηγούμενες, σωστά είπε κάποιος ότι είναι για πιτσιρίκια... ...συνεπώς το RBR είναι μακράν το καλύτερο παιχνίδι του είδους (wrc) αυτή τη στιγμή, ούτε το XPand Rally, ούτε το Rally Trophy, ούτε οι βλακείες της Microsoft (Rally Motorsport) μετράνε μπροστά του. Φοβερό μειονέκτημα του RBR είναι η δυσκολία του, δεν είναι καθόλου φιλικό. Αυτό είναι καλό για τους hard-core fans αλλά οι περισσότεροι gamers ζήτημα να το έχουν ακουστά. Προσωπικά με το RBR έχω ασχοληθεί ελάχιστα (σε ΧΒΟΧ, με και χωρίς τιμονιέρα) γιατί ήθελε πολύ υπομονή και χρόνο που δεν τα έχω. Το παραδέχομαι όμως ως το πιο ρεαλιστικό... ...στις κονσόλες το Forza Motorosport μου αρέσει (για δικούς μου λόγους) περισσότερο από το GT4 και οπωσδήποτε περισσότερο από τα Project Gotham Racing. Οποιοδήποτε από τα 3 όμως και να παίξει κάποιος στο σαλόνι του, με ένα καλό τιμόνι, είναι βέβαιο ότι θα λιώνει για μήνες (τουλάχιστον!). Κρίμα που δεν υπάρχουν και σε PC τέτοια πράγματα (κι ούτε πρόκειται να βγουν σύντομα), ειδικά το GT4 λόγω του βάθους του και των πολλών αυτοκινήτων θα ήταν ό,τι πρέπει για να βγαίνουν και mods και άλλα καλούδια. Βγήκε πάντως ένα Evolution GT (ή κάπως έτσι) πριν καμιά βδομάδα και μέσα σε ένα βράδυ έφτασα στο 50%, χειρότερο και από τα NFS ήταν! Έχει κάποιες πρωτοτυπίες αλλά από εκεί και πέρα... ...τα GTL, GTR (άντε να βγει το GTR2!) είναι μια κατηγορία από μόνα τους αλλά τουλάχιστον με το GTL, που παίζω εδώ και πολύ καιρό online, υπάρχει το πρόβλημα ότι από μια ώρα και μετά παίζουν online όλοι κι όλοι 10-15 players που τρέχουν πάντα σε συγκεκριμένους -professional- αγώνες. Πρακτικά από τις 2 το βράδυ μέχρι τις 10 το πρωί δεν έχει νόημα να μπει κάποιος. Ζήματα είναι αν ακόμα και σε ώρες αιχμής παίζουν πάνω από 60-70 άτομα. Άντε 100 τα Σαββατοκύριακα. Για το GTR δεν γνωρίζω τι online κοινό έχει. Σαν simulations είναι άψογα πάντως... Και φυσικά το Live For Speed, κατά τη γνώμη μου μακράν το καλύτερο από όλα, το πιο ρεαλιστικό, το πιο ελαφρύ (130ΜΒ download!), με υποστήριξη, αρκετά mods και skins, πολύ κόσμο online (200-800+ άτομα συνήθως), αλλά και σωστό κόσμο (υπό την έννοια ότι τράκες και λοιπά καραγκιοζιλίκια δεν περνάνε, οι πιο πολλοί προσπαθούν να τρέξουν σωστά. Αυτό π.χ. στο GT Legends δεν ισχύει γιατί στις Beginner/Novice κατηγορίες στην πρώτη στροφή γίνεται πάντα της κακομοίρας). Ακόμα έχει online events, πρωταθλήματα, προγραμματισμένες δοκιμές, υπάρχουν ομάδες που "στρατολογούν" κόσμο, αξίζει κάθε ευρώ από τα 35 που έχει. Σε λίγες ώρες θα βγει και το πολυαναμενόμενο update που θα περιλαμβάνει tyre updates αλλά και την περιβόητη Sauber-BMW F1 2006, θα γίνει χαμός, ήδη οι περισσότερες ομάδες έχουν κανονίσει online meetings για να δοκιμάσουν στους private servers τους το αμάξι. (φυσικά δεν είπα και τίποτα καινούριο, όλες οι παράγραφοι πλην της τελευταίας ήταν μια απλή εισαγωγή για να υμνήσω το LFS! Έμαθα την ύπαρξή του μέσω insomnia, από τους γνωστούς "ραλάκηδες" εδώ μέσα και τους ευχαριστώ γι'αυτό!)
adi32 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 to Evolution GT paizw twra den exw ksanaasxolithei me game agwnwn pistas opou paizeis mono me grammes kai mou arese pantws exei kai teleia grafika
adi32 Δημοσ. 21 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2006 Όπως σε όλα τα παιχνίδια αυτού του στυλ φυσικά στην πορεία σας προς την κορυφή ξεκλειδώνετε και τις καινούριες πίστες όπως και επίσης καινούρια αυτοκίνητα από σπορ αυτοκίνητα δρόμου σε αγωνιστικά και υπεραυτοκίνητα όπως το Pagani Zonda C12 και η Bugatti EB110. Οι πίστες βρίσκονται διάσπαρτες στην Ευρώπη και περιλαμβάνουν σκηνικά απ' τα highlands της Σκοτίας μέχρι in city σιρκουί στο Λονδίνο, αλλά και πραγματικές πίστες όπως το Hockenheim. Οι κατασκευαστές υπόσχονται πολύ υψηλό ρεαλισμό χάρη σε ένα εξελιγμένο μοντέλο φυσικής και το καλύτερο (ισχυρίζονται) ΑΙ που έχει φτιαχτεί σε racing παιχνίδι. http://www.evolutiongt.com/ Αριστα γραφικα και πολυ ενδιαφερον το βρηκα Θελει μονο λιγο να το συνιθησεις στην αρχη να οδηγεις με γραμμες και οχι με χειροφρενα
nzeppos Δημοσ. 21 Απριλίου 2006 Δημοσ. 21 Απριλίου 2006 Μάλλον για άλλο Evolution GT θα λέμε, δεν μπορεί. Γιατί στο δικό μου έφτασα στο 48% completion μέσα σε 6 ώρες, ήταν πανεύκολο, το ΑΙ...(ποιό ΑΙ ??? ειδικά σε γρήγορες και στενές πίστες πιο πολύ με συγκρουόμενα μοιάζει η κατάσταση), ο ρεαλισμός της πλάκας (ακόμα μου πονάει το δαχτυλο από το "τέρμα γκάζι σε όλη την πίστα", τα γραφικά κι ο ήχος αρκετά καλά και οι απαιτήσεις λογικές. Τελοσπάντων έκανα 5 ώρες να το κατεβάσω, 6 ώρες έπαιξα κι έφαγε uninstall και delete iso στα καπάκια. Επειδή όμως δεν μου άρεσε εμένα, δεν πάει να πει ότι είναι και κακό παιχνίδι, σίγουρα θα υπάρξουν αρκετοί που θα το λιώσουν! Τέτοια παιχνίδια δεν βγαίνουν συχνά σε pc και όπως είπα έχει και αρκετές πρωτοτυπίες (ψυχολογική πίεση στον προπορευόμενο, drafting, μεγάλη ποικιλία στις πίστες κλπ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.