georgemarios Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/visualc/download/ το εξπρες απο μονο του επιτρεπει μονο c/c++ εφαρμογες κονσολας (περαν του ντοτ νετ). Δεν ξερω (δε πιστευω) αν εχει τις βιβλιοθηκες της οπεντζιελ. Αν οχι, πρεπει να τις βαλεις. Απο εδω παρε το glut. Ισως χρειαστει να κατεβασεις και τον windows sdk. Ειναι στην ιδια σελιδα με το εξπρες που λεω πιο πανω
mix@lis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Σε ευχαριστω πολυ..!!!!!Θα κανω αυτα που μου ειπες και ελπιζω να τα καταφερω..... Αν χρειαστω κατι θα ξαναενημερωσω!!! Υ.Γ:Εχθες κατα τις 2:30 μου απαντησες αλλα δυστηχως με πηρε ο υπνος!!και το ειδα σημερα το πρωι....
georgemarios Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 science never sleeps!! δεν δεχομαι δικαιολογιες :evil:
mix@lis Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Λοιπον....... εγκατεστησα αυτο:http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/visualc/download/ και εγκατασταθηκε στο C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8. Μετα κατεβασα και το SDK και εγκατασταθηκε στο C:\Program Files\Microsoft Platform SDK. Κατεβασα και το glut και εβαλα τo glut32.lib στο C:\Program Files\Microsoft Platform SDK\Lib και το glut.h στο C:\Program Files\Microsoft Platform SDK\Include\gl Μετα απο ολα αυτα δημιουργηθηκε ενα φακελος με ονομα Visual Studio 2005 στο My Documents Ανοιγω λοιπον το Visual C++ και για να ανοιξω νεο Project Κανω τα εξης: File->new->Project Μετα επιλεγω απο το παραθυρο που εμφανιζεται το Win32 και στο Templates επιλεγω WIn32 Console Application Μετα στο Aplication settings επιλεγω console application και το Precompiled header(Αυτα ηταν By default). Μετα γραφω τον κωδικα στο πλαισιο και παταω F5 για compile και μου βγαζει αυτα τα errors: 1>------ Build started: Project: sdf, Configuration: Debug Win32 ------ 1>Compiling... 1>sdf.cpp 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(11) : error C3861: 'glClearColor': identifier not found 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(12) : error C2065: 'GL_SMOOTH' : undeclared identifier 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(12) : error C3861: 'glShadeModel': identifier not found 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(13) : error C2065: 'GL_LIGHTING' : undeclared identifier 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(13) : error C3861: 'glEnable': identifier not found 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(14) : error C2065: 'GL_LIGHT0' : undeclared identifier 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(14) : error C3861: 'glEnable': identifier not found 1>c:\documents and settings\mixals\my documents\visual studio 2005\projects\sdf\sdf\sdf.cpp(15) : error C2065: 'GL_DEPTH_TEST' : undeclared identifier ......κτλ κτλ κτλ Αφου εβαλα τις βιβλιοθηκες γιατι μου βγαζει τα errors??πρεπει να κανω και δω link τα -lGL -lGLU -lglut??και αν ναι πως το στο visual C++?? Αν εχω κανει κατι στραβα στην ολη την διαδικασια,πειτε μου...
georgemarios Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2006 1ον, δες αν υπαρχουν τα χεντερς gl.h + glu.h στο φακελο C:\Program Files\Microsoft Platform SDK\Include\gl 2ον, δες αν υπαρχουν τα libraries opengl32.lib + glu32.lib στο φακελο C:\Program Files\Microsoft Platform SDK\lib (αν το 1ο ισχυει, λογικα και αυτο....) 3ον πρεπει να συνδεσεις τις 3 βιβλιοθηκες (opengl32.lib + glu32.lib + glut32.lib) με το project σου. Αυτο το κανεις ειτε πηγαινοντας project > properties (ή πατωντας ALT+F7), Configuration properties > Librarian > General και στο additional dependencies γραφεις τα ονοματα των βιβλιοθηκων που θες να συνδεθουν με το προτζεκτ (γραφεις δηλαδη "opengl32.lib glu32.lib glut32.lib" χωρις τα εισαγωγικα. Εναλλακτικα, και μονο για το visual studio, μπορεις να γραψεις στο κωδικα του προγραμματος τις εξης εντολες (δε θελουν ; στο τελος) #pragma comment(lib,"opengl32.lib") #pragma comment(lib,"glu32.lib") #pragma comment(lib,"glut32.lib") Σημειωση, τα settings τα κοιταξα απο το visual studio 2005 pro αλλα υποθετω ειναι παρομοια στο express....... Σημειωση 2, το Ctrl+F7 ειναι για compile, το F7 ειναι για build (compile+Link). Το F5 ειναι τρεξιμο σε debug mode (και φυσικα σου κανει prompt για rebuild αν ο κωδικας εχει αλλαξει απο τη τελευταια φορα που ετρεξε). Ετσι ενημερωτικα.......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.