tr3quart1sta Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2013 'The IT Crowd' to return for one-off final episode later this month 3
*nenya* Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Τέλεια! Τώρα την ξεκίνησα τρελές ομοιότητες με τους δικούς μας IT.
Chrisxxx Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Τέλεια! Τώρα την ξεκίνησα τρελές ομοιότητες με τους δικούς μας IT. Οι 'Αιτιζ δεν φταίνε ποτε! 1) Όταν καλείτε το Τμήμα Πληροφορικής για βοήθεια, βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής σας είναι θαμμένος κάτω από μισό τόνο φωτογραφίες του μωρού σας, αρκουδάκια, αποξηραμένα λουλούδια και ζωγραφιές των παιδιών σας... 2) Μη σημειώνετε ποτέ κάτι. Ποτέ. Μπορούμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να δούμε τι μηνύματα λάθους έβγαλε το μηχάνημα. 3) Όταν σας λέει κάποιος από το Τμήμα Πληροφορικής ότι έρχεται, εσείς να πάτε για καφέ. Έτσι δε θα είστε εκεί όταν θα χρειαστεί να εισαχθεί ο κωδικός σας. Για μας δεν είναι τίποτα το να θυμόμαστε 500 κωδικούς χρηστών. 4) Όταν καλείτε για βοήθεια, πείτε μας τι θέλετε να κάνετε και όχι τι σας εμποδίζει από το να το κάνετε. Μας ενδιαφέρει ότι θέλετε να βγάλετε καρτέλα ελέγχου των κινήσεων ενός πελάτη για μια συγκεκριμένη περίοδο και με ορισμένα προϊόντα. 5) Δε μας ενδιαφέρει ότι το PC σας δεν ανάβει καν. 6) Όταν το Τμήμα Πληροφορικής σας στέλνει ένα e-mail υψηλής σημασίας, σβήστε το κατευθείαν. Απλά ελέγχους κάνουμε. 7) Όταν κάποιος από το Τμήμα Πληροφορικής τρώει κάτι στο γραφείο του, ορμίστε επάνω του και ζητήστε ό,τι θέλετε. Ζούμε μόνο για να εξυπηρετούμε. 8) Αν δε λειτουργεί το φωτοτυπικό σας, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Εξάλλου, ηλεκτρονικά κυκλώματα έχει κι αυτό. 9) Αν δε δουλεύει ο υπολογιστής σας ή κάποιο περιφερειακό στο σπίτι, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Θα το φτιάξουμε εξ αποστάσεως. 10) Όταν έχετε ένα παλιό υπολογιστή που θέλετε να τον ξεφορτωθείτε, καλέστε μας. Είμαστε συλλέκτες. 11) Μη μας λετε τι πρόβλημα έχετε με τον υπολογιστή σας. Λατρεύουμε τις διαδρομές και τα αινίγματα. 12) Αν κάποιος από το Τμήμα Πληροφορικής σας πει ότι η οθόνη μέσα δεν έχει κασέτα προβάλλετε τα αντίθετα επιχειρήματα. Πάντα είναι καλή μια εποικοδομητική κουβέντα. 13) Όταν ένα μέλος του Τμήματος Πληροφορικής σας πει ότι θα είναι εκεί σύντομα, απαντήστε ειρωνικά: "και πόσες βδομάδες εννοείς με το σύντομα;;" Αυτό μας παρακινεί. 14) Όταν δε δουλεύει ο εκτυπωτής, ξαναστείλατε την εκτύπωσή σας τουλάχιστον 20 φορές. Οι εκτυπώσεις πολλές φορές εξαφανίζονται σε μαύρες τρύπες. Αν ο εκτυπωτής συνεχίζει να μη δουλεύει μετά τις 20 προσπάθειες, στείλτε την εργασία και στους υπόλοιπους 50 εκτυπωτές της εταιρίας. Ένας από αυτούς είναι υποχρεωμένος να δουλέψει. 15) Μη μαθαίνετε ποτέ την τεχνική ορολογία για κάτι. Ξέρουμε ακριβώς τι εννοείτε όταν λέτε: "το αυτό μου δε λεει να δουλέψει". 16) Μη χρησιμοποιείτε τη βοήθεια από τα προγράμματα. Αυτά είναι για τους άμυαλους. 17) Αν το καλώδιο του ποντικιού ρίχνει συνέχεια κάτω την κορνίζα με τη φωτογραφία του σκύλου σας, ανασηκώστε τον υπολογιστή και παραχώστε το καλώδιο από κάτω. Τα καλώδια αυτά είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με 25 κιλά βάρος επάνω τους. 18) Αν δε δουλεύει το Enter, κατηγορήστε κατευθείαν την τελευταία αναβάθμιση που έγινε στο μηχάνημά σας. Τα πληκτρολόγια γενικά είναι ευτυχισμένα με μισό κιλό ψίχουλα και μερικά νύχια μέσα τους. 19) Αν δείτε μήνυμα "Είστε σίγουρος;", πατήστε το Yes όσο το δυνατό γρηγορότερα. Τι στο καλό, θα κάνατε ποτέ κάτι που δεν το θέλετε; 20) Όταν δείτε κάποιον από το Τ.Π. να μιλάει στο τηλέφωνο με την τράπεζά του, καθίστε απρόσκλητοι μπροστά του και κοιτάξτε τον επίμονα μέχρι να κλείσει το τηλέφωνο. Ούτως ή άλλως δεν έχουμε λεφτά, για να μιλάμε και με την τράπεζα. 21) Μην ενοχλείστε καθόλου χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως: "Δεν έχω ιδέα από αυτές τις κομπιουτερίστικες αηδίες". Κι εμάς δε μας ενοχλεί καθόλου να αναφέρεστε στον επαγγελματικό μας τομέα ως αηδία. 22) Όταν θέλετε να αλλάξετε toner ή μελανοταινία σε έναν εκτυπωτή, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Πρόκειται για μια εξαιρετικά πολύπλοκη εργασία και μεγάλες εταιρίες όπως η Hewlett Packard, η ΙΒΜ και άλλες προτείνουν να γίνεται μόνο από επαγγελματίες τεχνικούς με μεταπτυχιακό στην πυρηνική φυσική. 23) Όταν έχετε ένα πρόβλημα, βάλτε κάποιον άλλο να τηλεφωνήσει στο Τμήμα Πληροφορικής. Είναι μεγάλη πρόκληση για μας το να συνεννοούμαστε μέσω κάποιου τρίτου που δεν έχει ιδέα για το πρόβλημα. 24) Αν σας στείλουν ένα τεράστιο αρχείο με Word στείλτε το σε όλους με τη σειρά σας. Ο server του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει άφθονο χώρο. 25) Μη δια νοηθείτε να σπάσετε μια μεγάλη εκτύπωση σε μικρότερα κομμάτια. Ίσως έτσι να δίνατε την ευκαιρία και σε κάποιον άλλο να τυπώσει το μικρό του memo ανάμεσα στα δικά σας έγγραφα. 26) Αν πέσετε πάνω σε κάποιον από το Τμήμα Πληροφορικής στο super market, κάντε γρήγορα μια ερώτηση σχετικά με μια πιθανή αναβάθμιση του συστήματός. 11
Moderators Praetorian Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2013 The last episode will have a slightly longer 40-minute running time and Linehan apparently wrote the script over a year ago, but filming was held up by the cast members' busy schedules. Άψογα.
*nenya* Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2013 Οι 'Αιτιζ δεν φταίνε ποτε! 1) Όταν καλείτε το Τμήμα Πληροφορικής για βοήθεια, βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής σας είναι θαμμένος κάτω από μισό τόνο φωτογραφίες του μωρού σας, αρκουδάκια, αποξηραμένα λουλούδια και ζωγραφιές των παιδιών σας... 2) Μη σημειώνετε ποτέ κάτι. Ποτέ. Μπορούμε να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να δούμε τι μηνύματα λάθους έβγαλε το μηχάνημα. 3) Όταν σας λέει κάποιος από το Τμήμα Πληροφορικής ότι έρχεται, εσείς να πάτε για καφέ. Έτσι δε θα είστε εκεί όταν θα χρειαστεί να εισαχθεί ο κωδικός σας. Για μας δεν είναι τίποτα το να θυμόμαστε 500 κωδικούς χρηστών. 4) Όταν καλείτε για βοήθεια, πείτε μας τι θέλετε να κάνετε και όχι τι σας εμποδίζει από το να το κάνετε. Μας ενδιαφέρει ότι θέλετε να βγάλετε καρτέλα ελέγχου των κινήσεων ενός πελάτη για μια συγκεκριμένη περίοδο και με ορισμένα προϊόντα. 5) Δε μας ενδιαφέρει ότι το PC σας δεν ανάβει καν. 6) Όταν το Τμήμα Πληροφορικής σας στέλνει ένα e-mail υψηλής σημασίας, σβήστε το κατευθείαν. Απλά ελέγχους κάνουμε. 7) Όταν κάποιος από το Τμήμα Πληροφορικής τρώει κάτι στο γραφείο του, ορμίστε επάνω του και ζητήστε ό,τι θέλετε. Ζούμε μόνο για να εξυπηρετούμε. 8) Αν δε λειτουργεί το φωτοτυπικό σας, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Εξάλλου, ηλεκτρονικά κυκλώματα έχει κι αυτό. 9) Αν δε δουλεύει ο υπολογιστής σας ή κάποιο περιφερειακό στο σπίτι, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Θα το φτιάξουμε εξ αποστάσεως. 10) Όταν έχετε ένα παλιό υπολογιστή που θέλετε να τον ξεφορτωθείτε, καλέστε μας. Είμαστε συλλέκτες. 11) Μη μας λετε τι πρόβλημα έχετε με τον υπολογιστή σας. Λατρεύουμε τις διαδρομές και τα αινίγματα. 12) Αν κάποιος από το Τμήμα Πληροφορικής σας πει ότι η οθόνη μέσα δεν έχει κασέτα προβάλλετε τα αντίθετα επιχειρήματα. Πάντα είναι καλή μια εποικοδομητική κουβέντα. 13) Όταν ένα μέλος του Τμήματος Πληροφορικής σας πει ότι θα είναι εκεί σύντομα, απαντήστε ειρωνικά: "και πόσες βδομάδες εννοείς με το σύντομα;;" Αυτό μας παρακινεί. 14) Όταν δε δουλεύει ο εκτυπωτής, ξαναστείλατε την εκτύπωσή σας τουλάχιστον 20 φορές. Οι εκτυπώσεις πολλές φορές εξαφανίζονται σε μαύρες τρύπες. Αν ο εκτυπωτής συνεχίζει να μη δουλεύει μετά τις 20 προσπάθειες, στείλτε την εργασία και στους υπόλοιπους 50 εκτυπωτές της εταιρίας. Ένας από αυτούς είναι υποχρεωμένος να δουλέψει. 15) Μη μαθαίνετε ποτέ την τεχνική ορολογία για κάτι. Ξέρουμε ακριβώς τι εννοείτε όταν λέτε: "το αυτό μου δε λεει να δουλέψει". 16) Μη χρησιμοποιείτε τη βοήθεια από τα προγράμματα. Αυτά είναι για τους άμυαλους. 17) Αν το καλώδιο του ποντικιού ρίχνει συνέχεια κάτω την κορνίζα με τη φωτογραφία του σκύλου σας, ανασηκώστε τον υπολογιστή και παραχώστε το καλώδιο από κάτω. Τα καλώδια αυτά είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με 25 κιλά βάρος επάνω τους. 18) Αν δε δουλεύει το Enter, κατηγορήστε κατευθείαν την τελευταία αναβάθμιση που έγινε στο μηχάνημά σας. Τα πληκτρολόγια γενικά είναι ευτυχισμένα με μισό κιλό ψίχουλα και μερικά νύχια μέσα τους. 19) Αν δείτε μήνυμα "Είστε σίγουρος;", πατήστε το Yes όσο το δυνατό γρηγορότερα. Τι στο καλό, θα κάνατε ποτέ κάτι που δεν το θέλετε; 20) Όταν δείτε κάποιον από το Τ.Π. να μιλάει στο τηλέφωνο με την τράπεζά του, καθίστε απρόσκλητοι μπροστά του και κοιτάξτε τον επίμονα μέχρι να κλείσει το τηλέφωνο. Ούτως ή άλλως δεν έχουμε λεφτά, για να μιλάμε και με την τράπεζα. 21) Μην ενοχλείστε καθόλου χρησιμοποιώντας εκφράσεις όπως: "Δεν έχω ιδέα από αυτές τις κομπιουτερίστικες αηδίες". Κι εμάς δε μας ενοχλεί καθόλου να αναφέρεστε στον επαγγελματικό μας τομέα ως αηδία. 22) Όταν θέλετε να αλλάξετε toner ή μελανοταινία σε έναν εκτυπωτή, καλέστε το Τμήμα Πληροφορικής. Πρόκειται για μια εξαιρετικά πολύπλοκη εργασία και μεγάλες εταιρίες όπως η Hewlett Packard, η ΙΒΜ και άλλες προτείνουν να γίνεται μόνο από επαγγελματίες τεχνικούς με μεταπτυχιακό στην πυρηνική φυσική. 23) Όταν έχετε ένα πρόβλημα, βάλτε κάποιον άλλο να τηλεφωνήσει στο Τμήμα Πληροφορικής. Είναι μεγάλη πρόκληση για μας το να συνεννοούμαστε μέσω κάποιου τρίτου που δεν έχει ιδέα για το πρόβλημα. 24) Αν σας στείλουν ένα τεράστιο αρχείο με Word στείλτε το σε όλους με τη σειρά σας. Ο server του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει άφθονο χώρο. 25) Μη δια νοηθείτε να σπάσετε μια μεγάλη εκτύπωση σε μικρότερα κομμάτια. Ίσως έτσι να δίνατε την ευκαιρία και σε κάποιον άλλο να τυπώσει το μικρό του memo ανάμεσα στα δικά σας έγγραφα. 26) Αν πέσετε πάνω σε κάποιον από το Τμήμα Πληροφορικής στο super market, κάντε γρήγορα μια ερώτηση σχετικά με μια πιθανή αναβάθμιση του συστήματός. Πόσο δίκιο έχεις...poor IT guys, τί βλέπουν τα ματάκια τους κ τί ακούν τ'αυτιά τους κάθε μέρα! (Αν τους χρειαστώ ποτέ θα φροντίσω να πω πάντως ότι έκανα restart πρώτα )
coffeex Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2013 Από ανακοίνωση στο twitter "The IT Crowd Special will be on your screens Friday 27th September on Channel 4 at 9pm!" 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2013 ο τύπος τα σπάει άσχημα... http://www.youtube.com/watch?v=h5f4bjdIqNI
Rockavlon Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Απιστευτο το τελευταιο επεισοδιο και μεγαλο σε διαρκεια (47 λεπτα).Πραγματικα δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα στους Βρετανους και τους Αμερικανους στις κωμωδιες, λες και συγκρινεις Ferrari με Yugo. 1
Chrisxxx Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2013 Ωραιο ήταν. Με χαλασαν και γενικα με χαλανε σε όλες τις κωμωδίες τα γέλια που βάζουν απο πίσω.. Σε αυτό ισως το παρακαναν λίγο.
gatokoritso Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Μια χαρά. Ναι τα γέλια μερικές φορές ήταν παραπάνω από όσο έπρεπε αλλά δεν με ενόχλησε. Έριξα πολυ γέλιο και το χάρηκα πολύ το επεισόδιο .
doutsos13 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 βγήκε επεισόδιο ρε παιδιά; γιατί στο imdb δεν βρήκα κάτι..
Ντε Μπαλζακ Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Βγήκε πριν 2 μέρες Αποστολή από το MT11i με τη χρήση Insomnia App
patrickdrd Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2013 ειχαν το γελιο τους κανα δυο σκηνικα, οπως επισης η αναφορα στο GoT μου κανε εντυπωση, περα απο αυτο γενικα ηταν μια σειρα (για μενα ετσι; ) που περασε κ δεν ακουμπησε, ευχαριστα δλδ την εβλεπα, αλλα δεν τρελαθηκα κιολας, τα ιδια ισχυουν κ για το τελευταιο επεισοδιο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα