Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls IV: Oblivion


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 527
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

παπαπα οι γρήγορες συνδέσεις...

Δημοσ.

Εμένα πάλι σήμερα με ειδοποίησαν από το play ότι ξεκίνησε...Ας ελπίσουμε Παρασκευή να είναι εδώ, γιατί αν είναι από Δευτέρα καήκαμε...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Κι εμένα μου ήρθε το mail από την play. Ρεαλιστικά, δεν περιμένω να το δω πριν τη Δευτέρα, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και τα λοιπά και τα λοιπά...

Δημοσ.
Να το κανεις Uninstall γιατι ????? Παντως οταν παταω Uninstall ανοιγει κανονικα το παραθυρο...Σιγα μην το κανω ομως πριν το τερματισω :)

 

Nα το τερματίσεις; LOL

 

Αν εννοείς μόνο το κεντρικό story έχει καλώς...αλλιώς Καλό Πάσχα (του 2007!) :)

Δημοσ.

se PC me GeForce4 Ti4600 128MB to paixnidi den 8a paizei kan? giati sta supported chipsets den vlepw seira 4 kan... mipws exoun kanei kamia patenta opws sto Battlefield 2 kai den ksekinaei kan to paixnidi.

Δημοσ.

These tweaks are straight from a Oblivion developer:

 

http://www.shacknews.com/ja.zz?id=11842902

 

DISCLAIMER: Use at your own risk. Back up your Oblivion.ini first. Please do not request official troubleshooting support with any changes to your .ini file.

 

Here are some tweaks I play with:

 

uGridDistantTreeRange=15

 

Raise to increase area in which LOD tree billboards are drawn - looks quite nice doubled if your comp can take it.

 

uGridDistantCount=25

 

Raise to increase the number of LOD tree billboards drawn - looks quite nice doubled if your comp can take it.

 

uGridsToLoad=5

 

Raise to increase the X/Y dimension of the number of high detail exterior cells loaded - should be an odd number, 3 or greater. This is quite a performance hit with anything above 5. If there are 25 cells loaded at a time with a value of 5, then there are 49 cells loaded with a value of 7 and so on. I would not recommend going above 7 or 9, but terrain looks nicer if your comp can take it.

 

bAllowScreenShot=0

 

Set to 1 to allow the PrintScreen key to take screenshots.

 

bFull Screen=1

 

0 = windowed, 1 = fullscreen

 

iSize W=640

iSize H=480

 

Current screen resolution.

 

bUseWaterReflectionsMisc=0

bUseWaterReflectionsStatics=0

bUseWaterReflectionsTrees=0

bUseWaterReflectionsActors=0

 

Set these to 1 to allow these kinds of objects to reflect in water.

 

fDlgFocus=2.1000

 

Raise to pull camera back some in dialogue - I use a value of 4 or so.

 

bForceFullLOD=0

 

A value of 1 forces foreground trees to always render at the highest detail - I haven't found this to be a huge performance hit for the visual benefit, your mileage may very.

 

iMaxGrassTypesPerTexure=2

 

Raise to allow more unique grass types per terrain texture - 4 should be enough to let you see everything possible.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...