Προς το περιεχόμενο

The Elder Scrolls IV: Oblivion


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια τωρα που εχω ηρεμησει λιγο και βλεπω τα πραγματα πιο καθαρα μαλλον για memory leak μου φενεται

οταν λεμε δεν παιζει μπαινεις στο menu του game κανονικα και με το που πατας start new game το game κολαει και το μονο που μπορεις να κανεις ειναι επανεκιννηση απο τροδοδοσια η μετα απο πολη προσπαθεια να σου βγαλει task manager και να την κανεις απο κει,το ιδιο γινεται και αμα κανεις exit

παντως απο ψαξιμο σto forum του game εχω δει οτι ειναι λιγο σπανιο το δικο μας προβλημα(μονο 10 βρηκα με το ιδιο προβλημα)

πιο συχνο ειναι να σου κρασαρει το game στην διαρκεια του παιχνιδιου

  • Απαντ. 527
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

gia auto to logo den dexomai apo kanena na mou pei oti den exw dikaiwma na fwnazw kata tis Bethesda, oute egw oute kanenas allos, epeidh ta exoume balei me mia etairia pou mono sobarh den mporei kai DEN DIKAIOUTAI na legetai!

Δημοσ.

Emena mou kollaei sto load ean to kanw apo thn arxikh othonh, an to kanw meta mesa sto paixnidi ola kala den xerw giati. Opote kathe fora gia na paixw epilegw Continue gia na mou fortwsei to teleutaio save. Mipws an breis ena save sta sewers, opou akoma mporeis na allaxeis to xarakthra sou, kai xrhsimopoihseis thn epilogh Continue sou doulepsei?

Δημοσ.

Ένα από τα πιό συνηθισμένα crashes, βάση του επίσημου forum, είναι όταν περνάς από πόρτες ή μιλάς σε NPCs.

 

Κανένας από εδώ δεν είχε τέτοιο πρόβλημα?

Δημοσ.

Το κάνω κι εγώ τώρα εγκατάσταση.

 

Για να δούμε τί θα δούμε.

 

Edit:

 

Είχα πεί ότι θα κάνω benchmark το παιχνίδι στον υπολογιστή με την 5700.

 

Το έκανα.

 

Το παιχνίδι είναι unplayable.

 

Ωραία.

 

 

 

PS:

Στον Amilo 3438, πάει σαφώς καλύτερα, αλλά το παιχνίδι είναι πάρα πολύ βαρύ.

Μου φαίνεται έδωσαν πιό πολύ βάση στην έκδοση για XBOX360.

 

PS2: Μέχρι στιγμής το μόνο πρόβλημα που βρήκα είναι στα video. Τα video εμφανίζουν σοβαρό πρόβλημα. Σαν να είναι η εικόνα χωρισμένη σε πολλά μεγάλα τετράγωνα που το κάθε ένα έχει διαφορετικό refresh rate.

Δημοσ.

Natural Wildlife, scripted, unpredictable beasts

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=320723

----------------------------------------------------------------------------------------------------

More Sky Climates Version 1.00

[Description]

The purpose of this mod is to add a larger array of weather types to be seen & immersed in, to add an even larger sense of variation & realism to further enhance the atmospheric gameplay of the game. Version 1.00 of the mod adds the following new weather systems to be encountered: Smokey Clouds, Brushstroke Clouds, Paradise, Dark Cloud Formations, Red Lightning Storms, Sunshowers, Darklight Wisps, Gloom, Red Storms, Perfectly pleasant, & Fluffy Clouds.

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=327620

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=328524

----------------------------------------------------------------------------------------------------

High Res shadow map replacement to go along with the LOD maps

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=330112

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Deadlier Traps!, Now 100% more fatal!

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=314923

----------------------------------------------------------------------------------------------------

RANDOM OBLIVION V1.3

[Description]

Welcome to reality, fear, and excitement. This mod completely changes the world of Cyrodiil. Now almost all NPCs and creatures are random levels, have random loot, weapons, and armor. And now most treasure is random, too. What this means is that when you start a new game, you must be very, very careful when adventuring. You could encounter any very low to very high level NPCs and monsters when you character is at ANY level. But, the rewards are much greater now. You can get very high level items early in the game if you are lucky

http://www.tessource.net/files/file.php?id=2093

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gameplay Tweak Mod

[Description]

1) increase in jump distance, not huge but you should notice the difference

2) slightly increased maximum run speed, you'll have to max athletics and speed to see a difference

3) Magic projectiles move 3 times as fast, try dodging lightnig bolts now.

4) increase in grab power, you litttle hand of doom can pick up and through stuff farther and faster.

5) Send things flying! I increased the force of magic (you see it in fireballs and lightnig bolts) so when you kill someone with magic it should send them flying backwards. Use AoE spells on corpses to send them flying. I added increased knockback for all you meeles who want to send stuff flying, just finish them with a power attack and you'll see what i mean

http://www.tessource.net/files/file.php?id=1918

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jarrods High-Resolution Textures (MUST HAVE MOD)

http://rapidshare.de/files/17373541/Jarrod_oblivion_new_texture_mod.rar.html

Screenshots => http://s28.photobucket.com/albums/c208/jarrod1937/texture%20mod/

ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ.ΑΠΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

 

 

Διορθώσεις στο .ΙΝΙ αρχείο:

 

 

bUseWaterReflectionsMisc=1

bUseWaterReflectionsStatics=1

bUseWaterReflectionsTrees=1

bUseWaterReflectionsActors=1

 

 

These are for the grass draw distance.

fGrassEndDistance=3000.0000

fGrassStartFadeDistance=2000.0000

 

 

uGridDistantTreeRange=15

raise to increase area in which LOD tree billboards are drawn - looks quite nice doubled if your comp. can take it

 

uGridDistantCount=25

raise to increase the number of LOD tree billboards drawn - looks quite nice doubled if your comp. can take it

 

uGridsToLoad=5

raise to increase the X/Y dimension of the number of high detail exterior cells loaded - should be an odd number, 3 or greater. This is quite a performance hit with anything above 5. If there are 25 cells loaded at a time with a value of 5, then there are 49 cells loaded with a value of 7 and so on. I would not recommend going above 7 or 9, but terrain looks nicer if your comp can take it

 

bAllowScreenShot=0

set to 1 to allow the PrintScreen key to take screenshots

 

bFull Screen=1

0 = windowed, 1 = fullscreen

 

iSize W=640

iSize H=480

current screen resolution

 

bUseWaterReflectionsMisc=0

bUseWaterReflectionsStatics=0

bUseWaterReflectionsTrees=0

bUseWaterReflectionsActors=0

set these to 1 to allow these kinds of objects to reflect in water

 

fDlgFocus=2.1000

raise to pull camera back some in dialogue - I use a value of 4 or so

 

bForceFullLOD=0

a value of 1 forces foreground trees to always render at the highest detail - I haven't found this to be a huge performance hit for the visual benefit, your mileage may very

 

iMaxGrassTypesPerTexure=2

raise to allow more unique grass types per terrain texture - 4 should be enough to let you see everything possible

 

 

 

iMinGrassSize=200

fGrassEndDistance=10000.0000

fGrassStartFadeDistance=5000.0000

 

 

 

Enjoy και καλό tweaking.Για οδηγίες Google It γιατί αν δώσω Links μπορεί να σβηστεί το post :P

Δημοσ.
einai fobero paixnidi pantos. prwth fora kolaw etsi genika me paixnidi. an kai den exw xanapaixei rpg opote giayto mallon.

 

το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ είχα πει και εγώ όταν είχα πρωτοπαίξει morrowind. Που να είχα φανταστεί τότε ότι απλά είχα πετύχει το καλύτερο (για μένα) RPG όλων των εποχών! Όσα άλλα και να έπαιξα δεν μπόρεσα να το αντικαταστήσω. Until Oblivion came along φυσικά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...