chek2fire Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 παιδια τωρα που εχω ηρεμησει λιγο και βλεπω τα πραγματα πιο καθαρα μαλλον για memory leak μου φενεται οταν λεμε δεν παιζει μπαινεις στο menu του game κανονικα και με το που πατας start new game το game κολαει και το μονο που μπορεις να κανεις ειναι επανεκιννηση απο τροδοδοσια η μετα απο πολη προσπαθεια να σου βγαλει task manager και να την κανεις απο κει,το ιδιο γινεται και αμα κανεις exit παντως απο ψαξιμο σto forum του game εχω δει οτι ειναι λιγο σπανιο το δικο μας προβλημα(μονο 10 βρηκα με το ιδιο προβλημα) πιο συχνο ειναι να σου κρασαρει το game στην διαρκεια του παιχνιδιου
N1ghtW0lf Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 akribws opws ta eipe o filos chek2fire ... mpeneis sto game kanonikotata, patas start new game, kai o ypologisths kollaei, to mono pou mporw na kanw einai restart me to magiko koumpaki tou tower...
N1ghtW0lf Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 gia auto to logo den dexomai apo kanena na mou pei oti den exw dikaiwma na fwnazw kata tis Bethesda, oute egw oute kanenas allos, epeidh ta exoume balei me mia etairia pou mono sobarh den mporei kai DEN DIKAIOUTAI na legetai!
Rising1980 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Αχ ρε Τασούλη, ένα RPG είπες να παίξεις στη ζωή σου και #)@*)*#!@@ ο Δίας :-P
Art20 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Emena mou kollaei sto load ean to kanw apo thn arxikh othonh, an to kanw meta mesa sto paixnidi ola kala den xerw giati. Opote kathe fora gia na paixw epilegw Continue gia na mou fortwsei to teleutaio save. Mipws an breis ena save sta sewers, opou akoma mporeis na allaxeis to xarakthra sou, kai xrhsimopoihseis thn epilogh Continue sou doulepsei?
panther_512 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Ένα από τα πιό συνηθισμένα crashes, βάση του επίσημου forum, είναι όταν περνάς από πόρτες ή μιλάς σε NPCs. Κανένας από εδώ δεν είχε τέτοιο πρόβλημα?
damn3 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 ... Πχ είδα οτι το new Tomb Raider δεν θέλει να έχεις το NOD32. ... Χρησιμοποιείς no-cd ;
Freddie Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Magges tsekarete ti allo exoune kanei oi tupoi. PLhrwneis official plugins gia to games.......Eleos pou tha ftasoume!!!Arrwsteia:) https://obliviondownloads.com/StoreCatalog_ProductList.aspx?SubCategoryId=1
chek2fire Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 μου φενεται οτι θα ζητησουν και λεφτα για το patch
N1ghtW0lf Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 les? 8a einai les kai upografoun thn katadikh tous...
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Ahahahaha 2$ gia panoplies?!?!?Clain main...peugeot 2....
devil_will_cry Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 einai fobero paixnidi pantos. prwth fora kolaw etsi genika me paixnidi. an kai den exw xanapaixei rpg opote giayto mallon.
panther_512 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Δημοσ. 6 Απριλίου 2006 Το κάνω κι εγώ τώρα εγκατάσταση. Για να δούμε τί θα δούμε. Edit: Είχα πεί ότι θα κάνω benchmark το παιχνίδι στον υπολογιστή με την 5700. Το έκανα. Το παιχνίδι είναι unplayable. Ωραία. PS: Στον Amilo 3438, πάει σαφώς καλύτερα, αλλά το παιχνίδι είναι πάρα πολύ βαρύ. Μου φαίνεται έδωσαν πιό πολύ βάση στην έκδοση για XBOX360. PS2: Μέχρι στιγμής το μόνο πρόβλημα που βρήκα είναι στα video. Τα video εμφανίζουν σοβαρό πρόβλημα. Σαν να είναι η εικόνα χωρισμένη σε πολλά μεγάλα τετράγωνα που το κάθε ένα έχει διαφορετικό refresh rate.
john2gr Δημοσ. 7 Απριλίου 2006 Δημοσ. 7 Απριλίου 2006 Natural Wildlife, scripted, unpredictable beasts http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=320723 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- More Sky Climates Version 1.00 [Description] The purpose of this mod is to add a larger array of weather types to be seen & immersed in, to add an even larger sense of variation & realism to further enhance the atmospheric gameplay of the game. Version 1.00 of the mod adds the following new weather systems to be encountered: Smokey Clouds, Brushstroke Clouds, Paradise, Dark Cloud Formations, Red Lightning Storms, Sunshowers, Darklight Wisps, Gloom, Red Storms, Perfectly pleasant, & Fluffy Clouds. http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=327620 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=328524 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- High Res shadow map replacement to go along with the LOD maps http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=330112 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Deadlier Traps!, Now 100% more fatal! http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=314923 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- RANDOM OBLIVION V1.3 [Description] Welcome to reality, fear, and excitement. This mod completely changes the world of Cyrodiil. Now almost all NPCs and creatures are random levels, have random loot, weapons, and armor. And now most treasure is random, too. What this means is that when you start a new game, you must be very, very careful when adventuring. You could encounter any very low to very high level NPCs and monsters when you character is at ANY level. But, the rewards are much greater now. You can get very high level items early in the game if you are lucky http://www.tessource.net/files/file.php?id=2093 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Gameplay Tweak Mod [Description] 1) increase in jump distance, not huge but you should notice the difference 2) slightly increased maximum run speed, you'll have to max athletics and speed to see a difference 3) Magic projectiles move 3 times as fast, try dodging lightnig bolts now. 4) increase in grab power, you litttle hand of doom can pick up and through stuff farther and faster. 5) Send things flying! I increased the force of magic (you see it in fireballs and lightnig bolts) so when you kill someone with magic it should send them flying backwards. Use AoE spells on corpses to send them flying. I added increased knockback for all you meeles who want to send stuff flying, just finish them with a power attack and you'll see what i mean http://www.tessource.net/files/file.php?id=1918 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Jarrods High-Resolution Textures (MUST HAVE MOD) http://rapidshare.de/files/17373541/Jarrod_oblivion_new_texture_mod.rar.html Screenshots => http://s28.photobucket.com/albums/c208/jarrod1937/texture%20mod/ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ.ΑΠΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ Διορθώσεις στο .ΙΝΙ αρχείο: bUseWaterReflectionsMisc=1 bUseWaterReflectionsStatics=1 bUseWaterReflectionsTrees=1 bUseWaterReflectionsActors=1 These are for the grass draw distance. fGrassEndDistance=3000.0000 fGrassStartFadeDistance=2000.0000 uGridDistantTreeRange=15 raise to increase area in which LOD tree billboards are drawn - looks quite nice doubled if your comp. can take it uGridDistantCount=25 raise to increase the number of LOD tree billboards drawn - looks quite nice doubled if your comp. can take it uGridsToLoad=5 raise to increase the X/Y dimension of the number of high detail exterior cells loaded - should be an odd number, 3 or greater. This is quite a performance hit with anything above 5. If there are 25 cells loaded at a time with a value of 5, then there are 49 cells loaded with a value of 7 and so on. I would not recommend going above 7 or 9, but terrain looks nicer if your comp can take it bAllowScreenShot=0 set to 1 to allow the PrintScreen key to take screenshots bFull Screen=1 0 = windowed, 1 = fullscreen iSize W=640 iSize H=480 current screen resolution bUseWaterReflectionsMisc=0 bUseWaterReflectionsStatics=0 bUseWaterReflectionsTrees=0 bUseWaterReflectionsActors=0 set these to 1 to allow these kinds of objects to reflect in water fDlgFocus=2.1000 raise to pull camera back some in dialogue - I use a value of 4 or so bForceFullLOD=0 a value of 1 forces foreground trees to always render at the highest detail - I haven't found this to be a huge performance hit for the visual benefit, your mileage may very iMaxGrassTypesPerTexure=2 raise to allow more unique grass types per terrain texture - 4 should be enough to let you see everything possible iMinGrassSize=200 fGrassEndDistance=10000.0000 fGrassStartFadeDistance=5000.0000 Enjoy και καλό tweaking.Για οδηγίες Google It γιατί αν δώσω Links μπορεί να σβηστεί το post
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2006 Δημοσ. 7 Απριλίου 2006 einai fobero paixnidi pantos. prwth fora kolaw etsi genika me paixnidi. an kai den exw xanapaixei rpg opote giayto mallon. το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ είχα πει και εγώ όταν είχα πρωτοπαίξει morrowind. Που να είχα φανταστεί τότε ότι απλά είχα πετύχει το καλύτερο (για μένα) RPG όλων των εποχών! Όσα άλλα και να έπαιξα δεν μπόρεσα να το αντικαταστήσω. Until Oblivion came along φυσικά...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα