Προς το περιεχόμενο

Leaked benches of Oblivion.. ??


littlelouievegos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
@Ailouros...Για FPS games χρειάζεσαι μπόλικα FPS για smooth gaming..τα 60 ποτέ δεν είναι αρκετά..

παρατηρούνται διαφορές...

 

Και πάλι εξαρτάται από το παιχνίδι και πως είναι διαμορφωμένο. Αδιαμφισβήτητα όσο υψηλότερες οι επιδόσεις τόσο καλύτερα' date=' αλλά όχι τα 60 δεν είναι απόλυτος κανόνας για όλες τις περιπτώσεις ακόμα και στα FPS. Πάρε το Doom3 για παράδειγμα. Παιζόταν και με 40+ μέσο όρο αφού άντε να στην έπεφτε ένα τέρας άντε δύο το πολύ τη φορά και αυτή ήταν και η υπέροχη ( ; ) πλοκή του :D

 

Επίσης μεγάλη σημασία παίζει πως διακυμαίνονται οι επιδόσεις σε ένα παιχνίδι. 'Αλλο να διακυμαίνεται ένα παιχνίδι π.χ. στα 40 μέσο όρο τα ελάχιστά του να είναι σπανιότατα κάτω από τα 20 και τα μέγιστα σπάνια από τα 70 και άλλο σε αντίθεση να έχεις μέσο όρο 60 μεν, αλλά πολύ συχνά σκαμπανεβάσματα από τα 5-10 εώς τα 150-200. Οι απότομες εναλλαγές στις επιδόσεις έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να μοιάζει λιγότερο ομαλό το gameplay από το πρώτο υποθετικό παράδειγμα.

 

Μιλάγαμε για παιχνίδια του τύπου FEAR. ΄Οταν υπάρχει ένας δυνατός επεξεργαστής και δυνατή κάρτα γραφικών οτιδήποτε κοντά στα 40 fps είναι κατά την δική μου άποψη ανεκτό. Και αυτό φαίνεται άλλωστε από τις μετρήσεις που κάνει το ίδιο το timedemo όσον αφορά τις ελάχιστες/μέγιστες και τον μέσο όρο των επιδόσεων. Τώρα αν χρειάζεται κάποιος 60-80-100 fps γιατί τάχα μου δεν μπορεί να πετύχει τον αντίπαλο, γιατί δεν σημαδεύει υποτίθεται καλά το ποντίκι ή οτιδήποτε άλλο ανήκει όντως στην σφαίρα των δικαιολογιών. ΄Οχι ότι είπε κάτι σχετικό κάποιος αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας ότι το Fear δεν παίζεται στα 1600 με εξομάλυνση σε Χ1900/7800/7900.

 

για strategy/RPG και άλλα games δε θα έλεγα πως ενδιαφέρει..αλλά ειδικά για FPS σε Multi είναι απαραίτητο το υψηλό frame rate.

 

Βάλε και τα flight/race/space sims. Πέραν αυτού σε multiplayer ενός παιχνιδιού το βάρος της επεξεργασίας των αντιπάλων το παίρνει το μηχάνημα που λειτουργεί ως server. Κοντολογής αν ένα παιχνίδι είναι κυρίως CPU limited όπως π.χ. το UT2004 και παίξεις multiplayer και απλά συνδέεσαι στο server κάποιου άλλου τότε περιορίζει σε εσένα καθαρά το εύρος της σύνδεσης και ο ρυθμός πλήρωσης της κάρτας γραφικών σου.

 

Υπάρχει πάρα πολλοί παράγοντες που μπορεί να παίξουν ρόλο εδώ και για να καλύψουμε όλες τις παραμέτρους θα γράψουμε μυθιστόρημα.

 

δεν έχει να κάνει με τη Noob-ιά κάποιου...

και έχω παραδείγματα πολύ καλών παιχτών (των καλύτερων στην Ελλάδα π.χ. στην εποχή quake III π.χ. εκτός αν έχουν αλλάξει τόσο δραματικά τα δεδομένα με τα νέα FPS που δε νομίζω όμως)

 

Το Quake3 είχε την ιδιότητα να βοηθάνε οι πολύ υψηλές επιδόσεις σε υψηλά jump straves που βοηθούσε να κερδίζεις πόντους έναντι των αντιπάλων σου. Από την άλλη όμως βάλε έναν αρχάριο να το παίξει σε σύστημα που θα του βγάζει 200fps μέσο όρο και βάλε και έναν έμπειρο παίχτη με 60-70fps μέσο όρο σαν αντίπαλο και πες μου ποιός θα νικήσει και γιατί.

 

Να σημειώσω ότι το Q3 είναι πλέον τόσο γρήγορο στις σημερινές κάρτες που τίθεται εκτός συζήτησης πλέον. Στην προηγούμενη 6800 ξεπερνούσε τα 120 fps με 4xAA/16xAF στα 2048*1536.

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

3.Συνήθως όσοι χρειάζονται πολύ υψηλές επιδόσεις στα παιχνίδια είναι επειδή δεν είναι και ιδιαίτερα καλοί στο gaming ούτως ή άλλως.

 

 

Γέρο μ, μπορείς να το γράψεις αυτό με μεγάλα σε παρακαλώ; :mrgreen:

Δημοσ.
Γέρο μ, μπορείς να το γράψεις αυτό με μεγάλα σε παρακαλώ; :mrgreen:

 

Πάντα γέλαγα και γελάω όταν σε μεγάλα lan parties στο εξωτερικό όσοι μου ερχότανε με τα γιγαντο-συστήματά τους και χάνανε αρχίζανε ότι έχει bug ο οδηγός, ότι το ποντίκι τους έχει κακή απόκριση, ότι η μπιγκόνια της γειτόνισσας είναι κακά τοποθετημένη και χαλάει το feng-shui τους και άλλες σχετικές αηδιούλες.

Δημοσ.

Βack to the roots.

 

Kαλώς εχόντων των πραγμάτων θα έχω μια εκτενής ανάλυση για τις αλλαγές στις επιδόσεις στο Fear και στο επερχόμενο Oblivion με τους 84.25.

Δημοσ.
Δεν χρειαζονται αλλα προσωπικα τεστς...Το Oblivion εγινε Release απο τον "Θειο".

 

Το τι χρειάζεται ή δεν χρειάζεται άσε να το αποφασίσουν άλλοι.

Δημοσ.
Από την άλλη όμως βάλε έναν αρχάριο να το παίξει σε σύστημα που θα του βγάζει 200fps μέσο όρο και βάλε και έναν έμπειρο παίχτη με 60-70fps μέσο όρο σαν αντίπαλο και πες μου ποιός θα νικήσει και γιατί.

 

αυτό ίσχυει παντού...

 

Όσον αφορά επίσης το Quake III μπαίνει cap στα 125 fps ;) εκεί έκανες τα καλύτερα Jumps..(αυτό αφορά μηχανή του συγκεκριμένου game και μόνο άρα δεν έχει νόημα)

πίστεψε με πάντως δε μου φταίει το Mouse ή κάτι άλλο..αλλά καταλαβαίνω το smooth gaming (μέχρι ενός ορίου πάντα και με διάφορους συνδυασμούς ρυθμίσεων που ίσως σε κάποια σημεία δεν αφορούν κάρτες γραφικών) ακόμη και στη σύγκριση 60 με 70 π.χ. fps

η αυξομείωση πάντως που έθεσες δεν πιστεύω πως είναι τόσο συχνή.

μπορεί να γίνει (από 80 να πέσουμε στα 20 π.χ.) αλλά αν γίνει θα γίνει ελάχιστες φορές σε περιπτώσεις που θα δεις και θα πεις "ε λογικό είναι με όλα τα μπάσταρδα της κόλασης που πετάχτηκαν να με σκοτώσουν" :)

 

 

 

@dr hardware & hellasvagabond

ο Fatal1ty δεν είναι ο καλύτερος fps gamer στον κόσμο..απλά άλλαζε game όταν έβλεπε πως άλλοι τον ξεπέρναγαν.

έκανε ένα όνομα λόγω νικών σε τουρνουά (όταν εμφανίστηκαν καλύτεροι gamers την έκανε και άλλαζε game πριν χάσει)

ξεκίνησε από Quake III και άλλαξε κάμποσα (λες και πήγαινε με τη μόδα)

Δημοσ.
ο Fatal1ty δεν είναι ο καλύτερος fps gamer στον κόσμο..απλά άλλαζε game όταν έβλεπε πως άλλοι τον ξεπέρναγαν.

 

Exartatai an vlepeis to gaming san epagelma h oxi. Oson afora tis ikanothtes, sigoura yparxoun alloi kalyteroi. Oson afora to eisodhma apo to gaming omws, einai makran brosta apo opoiondhpote allo (eidika twra pou exei xtyphsei 2-3 symfwnies gia sponsoring).

 

 

In any case, ta stwmata milane gia dwraki apo thn nvidia syntoma kai, an to parelthon borei na mas pei kati, einai oti oute h ati tha meinei me stavromena xeria. Opws kai na xei, elpizw h bethesda na katalavei ti promotion tou game ths boroun na kanoun ta megala tech sites kai na valei ena benchmark mode me kanena patch...

Δημοσ.
η αυξομείωση πάντως που έθεσες δεν πιστεύω πως είναι τόσο συχνή.

μπορεί να γίνει (από 80 να πέσουμε στα 20 π.χ.) αλλά αν γίνει θα γίνει ελάχιστες φορές σε περιπτώσεις που θα δεις και θα πεις "ε λογικό είναι με όλα τα μπάσταρδα της κόλασης που πετάχτηκαν να με σκοτώσουν"

 

Και πάλι εξαρτάται από το παιχνίδι και ένα κάρο παραμέτρους. Το UT2004 που ανέφερα σαν παράδειγμα πριν σε σημερινά συστήματα και multiplayer (broadband connection) μπορεί σε αρκετές πίστες να παίζει ανάμεσα στα 30 και τα 600+fps. Εδώ το vsync γίνεται απαραίτητο πλέον.

 

Όσον αφορά επίσης το Quake III μπαίνει cap στα 125 fps εκεί έκανες τα καλύτερα Jumps..(αυτό αφορά μηχανή του συγκεκριμένου game και μόνο άρα δεν έχει νόημα)

 

Αλλάζει στο ini το cap για όσους ήθελαν. To Quake3 ήταν και είναι από τις σπάνιες εξαιρέσεις που δεν θα συνιστούσα vsync on από την άλλη.

Δημοσ.

Εννοώ πως κάναμε εμείς cap τα fps (μέσω κονσόλας για το .cfg αρχείο) και ήταν θέταμε max 125...έκανες μερικά μεγαλύτερα αλματάκια :)

 

τέσπα την πήγαμε αλλού την κουβέντα αν και δε θα 'πρεπε..

 

Opws kai na xei, elpizw h bethesda na katalavei ti promotion tou game ths boroun na kanoun ta megala tech sites kai na valei ena benchmark mode me kanena patch...

 

totally agree

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...