Προς το περιεχόμενο

Leaked benches of Oblivion.. ??


littlelouievegos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Η πλειοψηφια στην αγορα οπως λες εχει 19 οθονες και Single GPU setups οποτε το πια καρτα ειναι καλυτερη στο 1600χ1200 ειναι υποθεση λιγων.

 

GPU market distribution estimate:

 

Ultra high end: <1%

High end: 2-5%

Mainstream: 25-30%

Budget: =/>50%

 

Που είπα εγώ ότι η πλειοψηφία στην αγορά έxoυν 19" οθόνες; Μιλάω αποκλειστικά για τους χρήστες με high end GPUs και εδώ η πλειοψηφία δεν έχει 19-άρες.

 

Και 21 ιντσων ομως να ειχε η πλειοψηφια το 1600χ1200 δεν θα ηταν οτι καλυτερο για το ματι..Να που πεις για 24 ιντσων και ανω ναι τοτε ολα μια χαρα.

 

Για εξήγησέ μου λοιπόν αναλυτικά γιατί δεν είναι υποθετικά "καλό για το μάτι".

 

Εντελώς πληροφοριακά τα 90 dpi θεωρείται η βάση για μια ιδανική ανάλυση σε σχέση με το μέγεθος της οθόνης. Σε μια 21" τα 1280 είναι συνήθως στα 81 dpi. Φυσικά όλοι οι κατασκευαστές από την άλλη LCD oθονών είναι ηλίθιοι που δίνουν native resolution στα 1600 στις 21". Λίγο ακόμα και θα αρχίσουν να αυτοκτονούν και οι οφθαλμίατροι με τις μπαρμπουτσαλιές που τυχών διαβάσουν....

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μιλάω αποκλειστικά για τους χρήστες με high end GPUs και εδώ η πλειοψηφία δεν έχει 19-άρες.

 

Φυσικά όλοι οι κατασκευαστές από την άλλη LCD oθονών είναι ηλίθιοι που δίνουν native resolution στα 1600 στις 21". Λίγο ακόμα και θα αρχίσουν να αυτοκτονούν και οι οφθαλμίατροι με τις μπαρμπουτσαλιές που τυχών διαβάσουν....

 

High-end θεωρουνται απο 7800 GT - Χ1800ΧL και ανω αν δεν κανω λαθος και οι περισσοτεροι εχουν 19αρες, μπορει και μικροτερες οθονες..

Μαλλον αναφερεσαι στο Ultra High End 7800 GTX 512 - X1900XT και ανω που και παλι οσοι ξερω εχουν 19αρες LCD. ( Δεν αναφερομαι στις ξεπερασμενες CRT γιατι εσυ αναφερες το θεμα των χρηματων. )

Με την λογικη του Native και στις 17' LCD το native ειναι 1280χ1024 αλλα προσωπικα προτιμω το 1024χ768 κυριως γιατι ειναι πιο ξεκουραστο για τα ματια.

Οπως και να εχει η διαφορα των 2 ιντσων απο 19 σε 21 δικαιολογει την διαφορα μεταξυ 1280χ1024 και 1600χ1200 ?? Θα ειναι συμφωνα με σενα δλδ πιο ξεκουραστη η 1600χ1200 απο οτι η 1280χ1024 ??

Δημοσ.
High-end θεωρουνται απο 7800 GT - Χ1800ΧL και ανω αν δεν κανω λαθος και οι περισσοτεροι εχουν 19αρες, μπορει και μικροτερες οθονες..

 

΄Οχι και σίγουρα όχι επειδή εσύ τυγχάνει να έχεις 19-αρα.

 

Μαλλον αναφερεσαι στο Ultra High End 7800 GTX 512 - X1900XT και ανω που και παλι οσοι ξερω εχουν 19αρες LCD. ( Δεν αναφερομαι στις ξεπερασμενες CRT γιατι εσυ αναφερες το θεμα των χρηματων. )

 

Eσύ και δύο πιθανοί κολλητοί σου στο Λεκανοπέδιο Αττικής δεν είναι γνώμονας προφανώς.

 

Θέμα χρημάτων;

 

20" LCD native resolution 1600*1200 (5ms response time):

http://monitor.samsung.de/article.asp?artid=936E1845-AF5C-441B-AD1E-C0A1D7B0E535&show=specs

 

Προτεινόμενη τιμή 549€

 

21" CRT (20" viewable screen space), 1600*1200*32@101Hz:

http://monitor.samsung.de/article.asp?artid=EA236E82-43BC-4A8F-8AB9-7BD63F6D89E5&show=specs

 

Προτεινόμενη τιμή 409€

 

΄Οπου η οθόνη είναι συνήθως επένδυση για τριετία τουλάχιστον και σπάνια λιγότερο. Εν αντιθέση με τους χρήστες που αγοράζουν high end GPU που τις αλλάζουν από κάθε 6-8 μήνες εώς και 1.5 χρόνο το πολύ (εξαρτάται από την τρέλλα του καθένα).

 

Με την λογικη του Native και στις 17' LCD το native ειναι 1280χ1024 αλλα προσωπικα προτιμω το 1024χ768 κυριως γιατι ειναι πιο ξεκουραστο για τα ματια.

 

Και οι θολούρα στις LCD σε χαμηλότερες αναλύσεις από την native είναι feature και όχι bug. Τσάμπα ψευδο-εξομάλυνση αν μη τι άλλο. Είσαι σίγουρος ότι έχεις 10/10 τουλάχιστον στο ένα μάτι, γιατί για να σε "ξεκουράζει" η θολούρα κάτι δεν πάει καλά. Κακό πράγμα η απελπισία.....

 

Οπως και να εχει η διαφορα των 2 ιντσων απο 19 σε 21 δικαιολογει την διαφορα μεταξυ 1280χ1024 και 1600χ1200 ??

 

H προτεινόμενη ανάλυση (ειδικά στις LCD - see native resolution) είναι συνάρτηση του μεγέθους μιας οθόνης. Πολύ δύσκολο να το καταλάβεις;

 

΄Ιδιο πράγμα είναι να βάλεις 1024*768 σε μια 15-άρα (υψηλή ανάλυση για μια τέτοια οθόνη) και ίδιο σε μια 21-άρα (χαμηλή ανάλυση σε μια τέτοια οθόνη);

 

Ξέρεις κατ' αρχήν τι σημαίνει dpi ή τσάμπα σπαταλάω τον χρόνο μου;

 

Θα ειναι συμφωνα με σενα δλδ πιο ξεκουραστη η 1600χ1200 απο οτι η 1280χ1024 ??

 

Σε μια CRT το σημαντικό είναι το video bandwidth της οθόνης και χάρη στο μέγεθος αυτού πόσο ρυθμό ανανέωσης δίνει ανά ανάλυση. Οιαδήποτε οθόνη >19" εδώ έτσι και υποστηρίζει =/>85Hz στα 1600 για ποιό λόγο ακριβώς είναι κουραστική για τα μάτια;

 

Για τις LCD από την άλλη όπου ο ρυθμός ανανέωσης δεν αποτελεί πρόβλημα ακόμα και στα 60Hz χρειάζεται να πω τίποτα; Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα εδώ είναι όταν ο χρήστης θέλει να χρησιμοποιήσει vsync και τις επιπτώσεις στις επιδόσεις γενικά στο τρισδιάστατο.

Δημοσ.

Εχω βαλει 1600χ1200 σε 20αρα LCD και τα εικονιδια ηταν επιεικος ΧΑΛΙΑ , τωρα αν καποιος θελει εικονιδια στο μεγεθος φακης δικαιωμα του.

Απο την αλλη τα παιχνιδια ειδικα τα στρατηγικης ειχαν παλι το ιδιο προβλημα..Μεγεθος μυρμιγκιου οι μοναδες...Οσο για τα αλλα Games κουραστικα γιατι οντως τα FPS πεφτουν δραματικα σε τετοια αναλυση.

Τωρα αν απο 20 σε 21 αλλαζουν τοσο πολυ αυτα δεν το ξερω δεν το εχω τσεκαρει, αλλα μιλωντας για 1 ιντσα μαλλον δεν θα απεχει πολυ το οτι εχω δει.

Δημοσ.

Τι θα μου δειξουν τα σωστα αναλογικα DPI μιας οθονης που δεν ειδα ηδη ????

Το κακο ειναι πως θεωρητικα πολλα ισως βγαζουν νοημα, εγω ομως κοιταω την πραξη που απεχει κατα πολυ απο την θεωρια.

Δημοσ.

Αχ ρε HV, αυτή η "πράξη" θα σε φάει εσένα καμιά μέρα... κοίτα βρε συ μήπως μάθεις τίποτα για αυτά που συζητάμε και δε στη λέει ο καθένας εδώ μέσα, και άσε το ύφος. Εντελώς φιλικά στο λέω :)

Δημοσ.

"3-4 ατομα δεν ειναι ο καθενας εδω μεσα και αν ηξερες ποσοι συμφωνουν με οσα λεω και μου το λενε με PM θα ελεγες και εσυ 3-4...Δυστυχως οσοι συμφωνουν μαζι μου δεν θελουν να μπουν σε αντιπαραθεση με αυτα τα 3-4 ατομα αφου στο τελος γινεται ενας φαυλος κυκλος."

Δημοσ.
Εχω βαλει 1600χ1200 σε 20αρα LCD και τα εικονιδια ηταν επιεικος ΧΑΛΙΑ ' date=' τωρα αν καποιος θελει εικονιδια στο μεγεθος φακης δικαιωμα του.

Απο την αλλη τα παιχνιδια ειδικα τα στρατηγικης ειχαν παλι το ιδιο προβλημα..Μεγεθος μυρμιγκιου οι μοναδες...Οσο για τα αλλα Games κουραστικα γιατι οντως τα FPS πεφτουν δραματικα σε τετοια αναλυση.

Τωρα αν απο 20 σε 21 αλλαζουν τοσο πολυ αυτα δεν το ξερω δεν το εχω τσεκαρει, αλλα μιλωντας για 1 ιντσα μαλλον δεν θα απεχει πολυ το οτι εχω δει.[/quote']

 

1. Δεν μίλησε κανείς για δισδιάστατο αλλά ακόμα και εκεί αν δεν το έχεις ανακαλύψει ακόμα ανεβαίνει το dpi στις γραμματοσειρές και τα εικονίδια όπως πλείστες άλλες λεπτομέρειες προσαρμόζονται στα winblows.

 

2. Η αναλογία των 1280 σε μια 19-αρα απέχει πολύ λίγο από τα 1600 σε μια 21". Μόλις 10 dpi είναι η διαφορά.

 

3. Δεν έχω ιδέα τι κάνεις με το μηχάνημά σου και αν χρειάζεσαι 100 fps σε όλα τα παιχνίδια. Συνήθως όσοι χρειάζονται πολύ υψηλές επιδόσεις στα παιχνίδια είναι επειδή δεν είναι και ιδιαίτερα καλοί στο gaming ούτως ή άλλως.

 

Να δω πόσες άλλες δικαιολογίες θα βρεις. Δεν κουράζομαι εύκολα και μ΄αρέσει όσο δεν φαντάζεσαι εκεί που σε έχω στύσει. Προς τέρψη και διασκέδαση των αναγνωστών όπως πάντα.

Δημοσ.
Τι θα μου δειξουν τα σωστα αναλογικα DPI μιας οθονης που δεν ειδα ηδη ????

Το κακο ειναι πως θεωρητικα πολλα ισως βγαζουν νοημα' date=' εγω ομως κοιταω την πραξη που απεχει κατα πολυ απο την θεωρια.[/quote']

 

Στην πράξη δηλαδή θέλεις να πεις ότι βάζεις περισσότερα αυτογκόλ; :D

 

Για πες μας λοιπόν τι είναι το "dpi" και τι σχέση θα μπορούσε να έχει με αυτό που ισχυρίζομαι.

Δημοσ.
"3-4 ατομα δεν ειναι ο καθενας εδω μεσα και αν ηξερες ποσοι συμφωνουν με οσα λεω και μου το λενε με PM θα ελεγες και εσυ 3-4...Δυστυχως οσοι συμφωνουν μαζι μου δεν θελουν να μπουν σε αντιπαραθεση με αυτα τα 3-4 ατομα αφου στο τελος γινεται ενας φαυλος κυκλος."

 

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών; LOL :D

Δημοσ.

Ailure αυτο που βλεπουν ολοι εδω μεσα ειναι οτι μιλας βασισμενος καθαρα στην θεωρια και σε οσα εχεις διαβασει και αυτο το βλεπω καθημερινα απο τα ατομα που μου μιλανε σε Pm.

Οσο για το αν θελω 100fps βαλε να παιξεις σε 1600χ1200 το X3 η το FEAR η το QUAKE 4 και αφου φωναζεις για το 8XAA SuperSampling βαλτα να παιξουν σε 4ΧΑΑ και 16ΧAF με ολα τα Settings στο Extra η στο Ultra αναλογα το παιχνιδι και μετα πεσμου ποσα FPS θα εχεις πιασει.

Τωρα σχετικα για την μπηχτη "Συνήθως όσοι χρειάζονται πολύ υψηλές επιδόσεις στα παιχνίδια είναι επειδή δεν είναι και ιδιαίτερα καλοί στο gaming ούτως ή άλλως " δεν θα μπω στην διαδικασια να σε στεναχωρησω γιατι μπορει να εχεις "διαβασει" περισσοτερα απο ολους εδω μεσα για το πως δουλευουν οι GPU αλλα στο θεμα Gaming δεν εχεις την πρωτια...Ισως να μην την εχω ουτε εγω...

Δημοσ.
Ailure αυτο που βλεπουν ολοι εδω μεσα ειναι οτι μιλας βασισμενος καθαρα στην θεωρια και σε οσα εχεις διαβασει και αυτο το βλεπω καθημερινα απο τα ατομα που μου μιλανε σε Pm.

 

Θα απαντήσεις κατ΄εξαίρεση στην ερώτηση που σου έκανα για το dpi ή θα συνεχίσεις να προσπαθείς να ξεγλυστρίσεις με άσχετους ισχυρισμούς;

 

΄Οσον αφορά για τα υπόλοιπα η θεωρία, η πράξη και η εμπειρία είναι αλληλένδετα. Αν επικεντρωνόμουν μόνο στείρα στην πράξη δεν θα είχα φτάσει στο σημείο που είμαι σήμερα.

 

Οσο για το αν θελω 100fps βαλε να παιξεις σε 1600χ1200 το X3 η το FEAR η το QUAKE 4 και αφου φωναζεις για το 8XAA SuperSampling βαλτα να παιξουν σε 4ΧΑΑ και 16ΧAF με ολα τα Settings στο Extra η στο Ultra αναλογα το παιχνιδι και μετα πεσμου ποσα FPS θα εχεις πιασει.

 

4xAA/16xAF 1600*1200

37 fps στο FEAR και 61-83 fps στο Quake 4 (χρησιμoποιώ δύο διαφορετικά timedemos)

 

2xAA/16xAF 1600*1200

50 fps Fear & 75-97 fps στο Quake4.

 

H μόνη διαφορά μεταξύ high & ultra quality στο Doom3/Q4 είναι ότι το πρώτο έχει συμπίεση υφών. Αν εσύ βλέπεις διαφορά μεταξύ των δύο θα ήθελα να μου την δείξεις.

 

Πέραν τούτου όπως προείπα αλλά μάλλον εθελοτυφλείς, όπου το πράγμα στριμώχνεται σε 2-3 παιχνίδια συνολικά κατεβαίνω απλά στα 2xAA πριν κατέβω σε χαμηλότερη ανάλυση. Γενικός κανόνας με το Multisampling (ή αν θέλεις high resolution anti-aliasing) είναι να χρησιμοποιείται η μεγαλύτερη δυνατή ανάλυση με όσα δείγματα MSAA επιτρέπουν οι επιδόσεις.

 

Για τον απλούστατο λόγο ότι όσο υψηλότερη η ανάλυση τόσο ανεβαίνει η ποιότητα απεικόνισης γενικά και ειδικά των υψών. To Multisampling μιας και εξομαλύνει μόνο polygon edges/intersections αφορά στο τσακίρ κέφι ένα ~5% μιας συνολικής σκηνής. Είναι λογικότερο λοιπόν να εξοικονομήσω πρώτα εκεί που θα έχω την μικρότερη δυνατή απώλεια, ειδικά αφού σε μια CRT έχω την πολυτέλεια πολλαπλών αναλύσεων.

 

Τωρα σχετικα για την μπηχτη "Συνήθως όσοι χρειάζονται πολύ υψηλές επιδόσεις στα παιχνίδια είναι επειδή δεν είναι και ιδιαίτερα καλοί στο gaming ούτως ή άλλως " δεν θα μπω στην διαδικασια να σε στεναχωρησω γιατι μπορει να εχεις "διαβασει" περισσοτερα απο ολους εδω μεσα για το πως δουλευουν οι GPU αλλα στο θεμα Gaming δεν εχεις την πρωτια...Ισως να μην την εχω ουτε εγω...

 

Με πέτυχες σε πολλά LAN parties και έχεις ιδία εμπειρία έτσι δεν είναι; LOL :D

Δημοσ.
Ailure αυτο που βλεπουν ολοι εδω μεσα ειναι οτι μιλας βασισμενος καθαρα στην θεωρια και σε οσα εχεις διαβασει και αυτο το βλεπω καθημερινα απο τα ατομα που μου μιλανε σε Pm.
Προσπαθώ και εγώ να σου στείλω αλλα φαίνεται να είναι γεμάτο το inbox σου...

Μην ασχολείσαι, ασε τους αυτούς, δεν ξέρουν ούτε θέλουν να καταλάβουν.....Μην πέφτεις στο επίπεδο τους!

αλλα στο θεμα Gaming δεν εχεις την πρωτια...Ισως να μην την εχω ουτε εγω...
Όχι! Τι λες τώρα?!?! Η πρωτιά ειναι δική σου!
Δημοσ.

Σε τι συστημα εβγαλες τα αποτελεσματα που δειχνεις ?? Απλη περιεργεια αν και ξερω τι απαντηση θα λαβω....( Αραγε χρησιμοποιεις Vsync και Triple Buffering η αυτα τα FPS ειναι χωρις ? )

Οσο για τα Lan Parties αυτα τα οργανωνει ο καθενας και εχω να παω απο το 2001 που ειμουν σαλλονικα, το περιεργο ομως ειναι οτι δεν σε εχω πετυχει ουτε σε ενα Beta παιχνιδιου....Μαλλον ασχολεισαι μονο με Pre-Beta Drivers...

ChilderBoy καλα καθεσαι στο στρουμφοχωριο....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...