hackermon1 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 paidia epaiza lineage kai moy evgale ena parathiro me thn epikefalida critical error ayto to sfalma elege ta exis OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2199 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce FX 5700LE (7189) General protection fault! History: HandleAmbience <- UALAudioSubsystem::Update <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop dn xero ti inai mporite na me voithisete??
S2Katana Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Κατι σαν registry μου ακουγεται, αλλα περιμενε και αλλες απαντησεις.
MY80- Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 H Unreal engine einai ontws kapws eyaisthith. An sto evgale mono mia fora (kai de sto xanavgalei), den einai idiaiteros logos anhsyxias. An sto xanavgalei, dokimase na valeis tous teleytaious drivers gia thn karta grafikwn (shmera vghkan kainourioi whql-ed forceware nomizw ) kai thn karta hxou sou kai vlelpoume.
hackermon1 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 oxi moy vgike kai ali mia fora ala den mporo na katalavo giati na valo kai toys drivers toy ixoy?toys drivers toys evala prin 2 meres ala evala thn proigoymeni ekdosi.ti na kano?????sosss
hackermon1 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 paidia moy to xana evgale kai evgale ayto OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2198 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce FX 5700LE (7189) IDirect3DVertexBuffer9::Lock failed(D3DERR_NOTAVAILABLE). History: FD3DVertexStream::Cache <- FD3DRenderInterface::SetVertexStreams <- DrawSection <- USubSkeletalMeshInstance::DrawSection <- USkeletalMeshInstance::Render <- FDynamicActor::Render <- FActorSceneNode::Render <- UCanvas::DrawRadarEtc <- NCRadarWnd::OnPaint <- WM_PAINT <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::ConsolePostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.