Προς το περιεχόμενο

Sony Vgn Fe11s

tonypc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

apla mia simbouli an ton pareis telika.min asxolitheis katholou me ta media center.min ta anoikseis.mia moufa einai kai kollane poli.an deis se ena topic pou leo gia ena problima pou maurizei i othoni mou eimai sigouros oti auta to ekanan.xthes ton ekana format kai den prokite na ta ksananoikso ta media kai eimai sigouros oti den tha mou to ksanakanei.

Δημοσ.

oxi.ta media center exoun problimata.kai kathos peiraza tis rithmiseis tous kollousan ginotan aspromauri i othoni mou petage minimata oti ta media center den einai sxediasmena na douleuoun se auti tin analisi ktl.gia auto sou leo.an den asxolitheis mazi tous ola kala.meta to format pou ekana den anoiksa kai den tha anoikso ta media center kai ola pane sfaira.

Δημοσ.

exei mia prosfora se ena sony centre gi'auto to laptop h opoia einai h eksis : 20mini sindesi hol dsl 384 Kbps + tsana metaforas afthentiki tis sony...

Ayto me vazei se upopsies... Bebea peripou tin idia prosfora tin exei kai se ena allo laptop tis sony to opoio stoixizei pano apo 2000 eyro. Kai etsi mpori na dinoun tin prosfora s'auta ta dio epeidi einai ta pio akriba.... H TA PIO ELATOMATIKA...:) :) einai mia alli ekdoxi ayti... :)

Δημοσ.

oxi oxi re sy.min trelenesai.skepsou tsantes dinoun oloi kai sindeseis internet episis oloi.i diafora einai sto oti esena sou prosferane dsl pou den einai periergo na exoun kanei kapoia idiki simfonia i otidipote allo.skepsou oti mera me ti mera oi times dsl peftoun.sou fenotan periorgo pou dinane 12 mines pstn doro?

cd den eixe me drivers windows ktl.meso mias epilogis to ftiaxneis mono sou.kai oxi cd alla ena double layer dvd...?to bazeis mesa.kaneis restart kai arxizei automata me to pou anoigei o ypologistis.kanei format pernaei drivers kai ola ta programmata genika pou eixe o ipologistis otan ton pires kai otan mpainei windows einai opos tin proti mera.se oli auti ti diadikasia esi apla se kapoio simeio tha sou zitithei na baleis xora onoma xristi kai kati tetoia psila.itan i proti fora pou ekana format kai egkatastasi mono mou sti zoi mou...!

Δημοσ.

Ok. Ma ego thelo na balo ta windows xp pro giati opos mou ipes ta media exoun problima. ayto pos tha ginei ? to cd me ta windows xp ta exo kai einai bootable.

Δημοσ.
oxi oxi re sy.min trelenesai.skepsou tsantes dinoun oloi kai sindeseis internet episis oloi.i diafora einai sto oti esena sou prosferane dsl pou den einai periergo na exoun kanei kapoia idiki simfonia i otidipote allo.skepsou oti mera me ti mera oi times dsl peftoun.sou fenotan periorgo pou dinane 12 mines pstn doro?

cd den eixe me drivers windows ktl.meso mias epilogis to ftiaxneis mono sou.kai oxi cd alla ena double layer dvd...?to bazeis mesa.kaneis restart kai arxizei automata me to pou anoigei o ypologistis.kanei format pernaei drivers kai ola ta programmata genika pou eixe o ipologistis otan ton pires kai otan mpainei windows einai opos tin proti mera.se oli auti ti diadikasia esi apla se kapoio simeio tha sou zitithei na baleis xora onoma xristi kai kati tetoia psila.itan i proti fora pou ekana format kai egkatastasi mono mou sti zoi mou...!

Epeidh skeftomai na to parw ki egw, dhladh an thes sketous tous drivers kai ta software den ta exei mesa sto dual layer pou ftiaxneis? einai mono ena image opws ftiaxnoume me to ghost?otan kaneis restore apla einai installed ta windows me tous drivers klp???

Δημοσ.

otan teleiose to restore o ipologistis eixe pano ta panta opos itan kai otan ton agorasa.Exo diabasei edo mesa oti ginete na kaneis kai clean restore opou pernas mono windows kai drivers alla den ksero pos ginete.

tonypc ta media center einai xp pro me service pack 2.ta media center einai ena epipleon programma ton windows skepsou.an den ta peirakseis den se peirazoun :)

• 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
otan teleiose to restore o ipologistis eixe pano ta panta opos itan kai otan ton agorasa.Exo diabasei edo mesa oti ginete na kaneis kai clean restore opou pernas mono windows kai drivers alla den ksero pos ginete.

tonypc ta media center einai xp pro me service pack 2.ta media center einai ena epipleon programma ton windows skepsou.an den ta peirakseis den se peirazoun :)

Hi tonypc and thief7710..

Etihe na diavaso tin kouventa sas kai eipa na sas doso merika site me arketa xrisimes plirofories kai gia to FE11S alla kai gia clean install ton XP. pantos na eheis kata nou thief7710 oti meta apo clean install tha prepei na akoloythiseis syngekrimeni seira gia tin egkatastasi ton drivers kai sigoura tha exeis provlimata freeze kai hang sto shutdown an den engatastiseis kapoia hotfixes.

Anyway epeidi h kouventa sa einai arketa kairo malon tha ta exeis synantisei kai xeperasei.

ayto poy thelo na se rotiso ego einai an me kapoio tropo mporo na exo ena copy apo ta recovery dvds mia kai ekana thn ma*****a na formaro xoris na kratiso recovery disks

se eyxaristo

giorgos

http://esupport.sony.com/EN/osmig/xpclean.html

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=42310&highlight=vaio+freeze+shutdown

http://www.club-vaio.com/clubvaio/en/search/search.jsp?query=fe11s&site=www.club-vaio.com

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...