Προς το περιεχόμενο

Skliros Diskos Kai Exoteriko Kouti. S.o.s.

IOCTL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

S.o.s.

Ebala Enan Seagate 80gb Se Exoteriko Kouti Usb & Firewire Kai Tin Proti Fora Pou Xekinisa Ta Windows Mou Ton Eide Kanonika.

Kano Shutdown Ta Windows... To Pi8anotero Einai Na Min Ekana Safe Unplug Ston Disko Kai Pleon Otan Xekinao Ta Windows Blepo Ta 2 Partition Tou Exoterikou Diskou Alla Den Diabazei Tipota. "the File Or Directory Is Corrupted Or Unreadable.

Ypopteyome Oti Epeidh O Diskos Den "ekleise" Sosta Den Mporei Na Ton Diabasei.

Epeidh Se Auton Ton Disko Exo Olh Tin Douleia Mou Olon Ton Teleutaion Eton As Boi8isei Opoios Gnorizei Kalytera To 8ema.

Ta Utilities Tis Seagate Den Kanane Tipota... Aplos Diapystosane Critical Error Sto File System..xoris Omos Na Exoune Kapoio Fix Utility.

Helppppppp

Δημοσ.

ego tha ebaza ton disko esoterika sto mixanima kai oxi sto frame kai tha tou ekana ena scandisk oste na diorthosei ta errors i na mou pei ti errors exei.ama den piasei auto tote pas se programmata epanaforas dedomenos opos file scavenger

Δημοσ.

Ayto ekana, ton ebala esoterika xoris omos na allaxei kati.

Etsi piga stin lysi ton data recovery programs.

Mallon so8ika apo to handy recovery 3.0 pou egine release tin proti marti. To 2.0 den mporouse kan na diabasei ton disko. To mono asximo einai oti ola ta arxeia ta exei anakatemena me dikia tou domi kai oxi me to arxiko structure kai etsi 8a mou faei arketes ores mexri na bro osa xreiazome. Thnx pantos.

Δημοσ.

sostos ego p.x tora agorasa ean 80gb eksoteriko ke exo enan 200gb sto pc pou pou apo ton 200gb xrisimopoio ta 48gb ke an afta xathoun teliosa!!!Gia auto agorasa ena 80ari eksoteriko oste na kano backup ta 48gb apo ton 200ari!!!

Δημοσ.

Ego ta eixa ola se enan disko kai pros stigmin epa8a tarakoulo. Den me endiefere gia ta mp3 kai tis tainies parolo pou ekana kopo na tis mazepso alla perissotero gia ta eggrafa mou.

Telika brika akomi ena kalytero utility to GetDataBack for NTFS 3.02 pou sou epanaferei ta arxeia kai me tin arxiki domi tous...etsi den 8a katso na psaxno me tis ores gia ta arxeia mou.

Telos kalo , ola kala me auto... emeine to allo 8ema me ton 300ari tora.

Δημοσ.
Ego ta eixa ola se enan disko kai pros stigmin epa8a tarakoulo. Den me endiefere gia ta mp3 kai tis tainies parolo pou ekana kopo na tis mazepso alla perissotero gia ta eggrafa mou.

Telika brika akomi ena kalytero utility to GetDataBack for NTFS 3.02 pou sou epanaferei ta arxeia kai me tin arxiki domi tous...etsi den 8a katso na psaxno me tis ores gia ta arxeia mou.

Telos kalo ' date=' ola kala me auto... emeine to allo 8ema me ton 300ari tora.[/quote']

to fie scavenger marese para poli.afou ta egrafa sou ine to basiko rixta kai sto pc sou ektos apo ton exoteriko i se ena dvd-rw.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...