Kain Origin Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2006 Σχεδιάζω τελευταία ένα RPG εμπνευσμένο από την ταινία ''Η μέρα της μαρμότας (Groundhog Day)'', με τίτλο ''Η αιωνιότητα κράτησε 24 ώρες'', με τον RPG Maker XP. Το σενάριο στην παρούσα φάση δημιουργίας έχει ελάχιστη σημασία. Βρίσκουμε τον χαρακτήρα παγιδευμένο να ζει την ίδια μέρα ξανά και ξανά, κρατώντας πάντα τις μνήμες της προηγούμενης φοράς που την ξαναβίωσε, χάνοντας όμως όλα τα υπόλοιπα που απόκτησε στη διάρκειά της. Λίγο μπερδεμένο ε; Αν δείτε την ταινία που ανέφερα θα καταλάβετε πώς ακριβώς λειτουργεί. Μάχες δεν θα υπάρχουν, αν υπάρχουν όμως θα είναι ελάχιστες και ρεαλιστικές (εννοώντας με πιστόλια, μπουνιές κτλ). Όλη η βάση θα δίνεται στη λύση γρίφων και στο ξεκλείδωμα (απόκτηση πρόσβασης) νέων περιοχών. Ωστόσο, σκοπός του παιχνιδιού είναι να βρεις κάποιον τρόπο να ξεφύγεις από αυτή τη μονίμως επαναλαμβανόμενη μέρα και να συνεχίσεις να ζεις τη ζωή σου. Έχω ήδη αποφασίσει πώς αυτό θα επιτευχθεί, αλλά είναι κάπως περίπλοκο για να το εξηγήσω τώρα, καθώς θα χρειαστεί 500 αράδες κείμενο. Τα γραφικά θα είναι μόνο τα βασικά, σε στυλ των παιχνιδιών Pokemon (μάλιστα στην αρχή σχεδίαζα να το φτιάξω σαν Pokemon Red Hack, μέχρι που κατάλαβα πως δεν ξέρω να Hackάρω παιχνίδια του Game Boy). Ο ήχος θα κυμαίνεται σε κάπως καλύτερα επίπεδα. Όλη η βάση όμως θα δίνεται στην ιστορία και στους γρίφους. Η πόλη θα είναι τεράστια, και θα μπορείς να αλληλεπιδράσεις με πολλά αντικείμενα, ενώ το κάθε μέρος και ο κάθε χαρακτήρας θα έχει τη δική του επίδραση στην ιστορία και τους δικούς του γρίφους. Το παιχνίδι θα παίζεται σε ένα σχεδόν real-time σύστημα. Θα έχεις ένα ρολόϊ που θα μετράει την ώρα, και ανάλογα με το πού θα βρίσκεσαι κάθε ώρα θα συμβαίνουν και διαφορετικά πράγματα. π.χ. στις 9:00 το πρωί ο τάδε θα περάσει από το τάδε μέρος, στις 9:30 θα φτάσει στο σπίτι του όπου θα κάτσει μέχρι τις 11:00 κτλ, ανεξάρτητα από το πού θα βρίσκεσαι και τι θα κάνεις εσύ, εκτός φυσικά και αν επηρεάσεις το πρόγραμμά του. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει σε πόσες ''εικονικές'' ώρες να συμπιέσω το 24ωρο. Θα υπάρχει και η επιλογή να κάνεις skip κάποιες ώρες π.χ. να πάρεις έναν ύπνο μέχρι την ώρα που θα βάλεις το ξυπνητήρι ή να πιείς έναν καφέ στην καφετέρια μέχρι την τάδε (επιλογή του παίκτη) ώρα. Επίσης, θα μπορείς να χρησιμοποιείς αυτοκίνητό ώστε να κάνεις skip κάποιες διαδρομές, ωστόσο θα περνάει ακριβώς η ίδια ώρα με το να μην έκανες skip (απλώς δηλαδή θα φτάσεις κατευθείαν στον προορισμό σου). Εδώ να αναφέρω πως το παιχνίδι είναι κυρίως πειραματικό, για να δοκιμαστεί η πρακτικότητα ενός τέτοιου είδους Gameplay, και όχι ιδιαιτέρως φιλόδοξο. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν υπάρχει κάποιος οδηγός που να αναφέρει όλα όσα θα μου χρειαστούν για να φτιάξω ένα τέτοιο σύστημα με το RPG Maker XP. Μετά από κάποια ώρα η μέρα θα ξαναρχίσει, το Inventory θα αδειάζει, αλλά κάποια πράγματα, όπως οι διάλογοι και η επιλογή διαδρομών, θα παραμένουν αλλαγμένα. Δεν έχω ξαναγγίξει RPG Maker, οπότε πιστεύω πως θα χρειαστώ λίγο τα φώτα σας... Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.