spymix Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Καλησπέρα συμφορουμίτες.... Μόλις χθες εγκατέστησα το Ubuntu 5.1.0 και έχω ένα μόνο να πω.... Αυτό το λειτουργικό είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ... Από χθες με λίγο ψάξιμο έχω λύσει όλα μου τα προβλήματα και το έχω φέρει και στα μέτρα μου... Με το ποy δοκίμασα το Live CD και είδα ότι όλα λειτουργούν μια χαρά, (πραγματικό Plug and Play) έκανα format τον σκληρό με τα Winblow$ και έχω τώρα μόνο αυτό... (By the way το Gnome είναι κλάσεις ανώτερο απο το KDE....) Λοιπόν μερικές ερωτησούλες τώρα and i am done icon_lol.gif 1. Δεν έχω firewall... Κάπου είχα διαβάσει ότι το Ubuntu έχει ενσωματωμένο firewall αλλά είναι της πλάκας και δεν κάνει δουλειά... (αληθεύει???) χρειάζεται να εγκαταστήσω άλλο firewall ή είμαι οκ όπως είμαι??? Αν εγκατήστησω πχ το firestarter με το που θα το εγκαταστήσω θα κάνει μόνο του τα configurations ή θα χρειαστεί να τα κάνω εγώ... (είμαι άσχετος και μένω αγγλία και δεν ξέρω IP ports κλπ) (αν είναι και το βάλω και δεν λειτουργήσει αμέσως και δεν έχω internet καλύτερα να μου λείπει... whistle.gif ) 2. Codecs, plug-ins, κλπ από που βρίσκω για να παίζω Multimedia files??? Αρχικά δεν μπορούσα να παίξω απολύτως τίποτα, αλλά κατέβασα από εδώ (http://www.ubuntuguide.org/#codecs) όλα όσα λέει και τώρα κάτι παίζει... (σημειωτέον κάποια δεν τα κατέβασε γιατί λέει δεν βρίσκει το directory, ή έχουν καταργηθεί, ή έχουν μετακινηθεί...) Χρείαζεται να κατεβάσω τίποτα άλλο??? και από που??? (δυστυχώς δεν παίζουν όλα τα Media Files...) 3. Από την ίδια σελίδα και με τον ίδιο τρόπο κατέβασα το flash player for mozilla... Χρειάζομαι και κανένα άλλο για να βλέπω τις σελίδες κανονικά... κανένα άλλο plug-in... shockwave χρειάζομαι??? (Java την έχω εγκαταστήσει...) Γενικά τι άλλο χρειάζεται για να μην έχω πρόβλημα????? 4. Ρε παιδιά... εδώ μέσα έχει τριάντα προγράμματα για multimedia files... και μου έχει εγκαταστήσει και άλλα τόσα ήδη (που λέει ο λόγος blush.gif )... Επειδή θέλω να φτιάξω τα defaults (ποια αρχεία θα ανοίγουν def