ikoutsaf Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Καλησπέρα, Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με 3d modeling. Χωρίς να είμαι γραφίστας, είναι κάτι που με ενδιαφέρει σαν χόμπυ. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το 3d Studio Max 5, με το οποίο είναι η αλήθεια, ότι παρά τις πολλές ώρες που αφιέρωσα, δεν κατάφερα ποτέ να φτιάξω κάτι καλό. Θα ήθελα όποιος γνωρίζει από το θέμα να μου προτείνει το πρόγραμμα που είναι πιό εύκολο για έναν αρχάριο. Γνωρίζω πως εκτός από το 3d Studio υπάρχουν και τα Maya και Lightwave, αλλά δεν ξέρω ποιό απ' όλα να διαλέξω. Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Jimmy_BlinD Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 τι θες ακριβώς να φτιάχνεις? Πάντως για σχεδιασμό και τέτοια ... corel !!
ikoutsaf Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Κυρίως 3d models. Το animation είναι ακόμη πολύ προχωρημένο για εμένα πιστεύω. Το Corel και το Photoshop ειναι για 2d σχεδίαση δυστυχώς!
Jimmy_BlinD Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 χμ... 3d objects , νομίζω φτιάχνει το corel . Κοίτα και της Ulead τα προγράμματα. Εύχρηστα , εύκολα και καλά! δοκίμασε το cool 3d , για αρχάριους είναι ότι πρέπει νομίζω...
Godfath3r Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 To maya απ'όσο έχω καταλάβει απο πολλούς στο deviantart.com είναι κορυφή.Δεν ξέρω όμως κατα πόσο δύσκολο είναι!
paparoupas Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Το 3dStudio παντα στην τελευταια του εκδοση (7) νομιζω οτι ειναι αρκετα ευχρηστο και με πολλες δυνατοτητες. Ακομα και τα animations μου ειχαν φανει ευκολη υποθεση. Δεν εχω δυστυχως εμπειρια απο αλλα προγραμματα του ειδους.
ikoutsaf Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Και όμως, έχει ήδη βγει 3d Studio 8!Βέβαια θέλει service pack 2, οπότε δεν μπόρεσα να κάνω εγκατάσταση για να το δοκιμάσω.Εξάλλου έχει και μεγάλες απαιτήσεις σε μνήμη [τουλάχιστον 512] για να τρέξει και δεν το σηκώνει το pc μου.
HexStatic Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 3D studio max. Telia kai paula pou lene. Einai korifi. Apla thelei na ependiseis oxi wres alla meres/mhnes/xronia apo panw tou me polla tutorials kai diabasma.(egw klinw konta 4-5 xronakia mou fenetai kai sinexizw me trelh oreksi ) oso pio polla matheneis toso pio polly brizonesai.Ama mplekseis kai me reactor kai simulations tote tha patheis tin plaka sou. Twra gia kati corel kai Ulead pou akoustikan na min sxoleiasw giati tha ginw kakos.To maya einai polly kalo programa alla oxi toso kalo gia animation. To studio max thelei polly ram.512 einai oriaka tha elega. Den xreiazetai sp2 apla thelei na exeis perasmeno directx9c . (etsi thelei to version 7 k 8 ) Apo to version 6 kai panw exoune kanei polles alages se themata animation. Diladi to 5 asto kalytera, talaiporia tha bgaleis. To teleutaio version pros to paron einai to 8.
ikoutsaf Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Και εγώ το 3D Studio γνώριζα ότι είναι καλύτερο. Το θέμα είναι πως ψάχνω και για κάτι εύκολο και με μικρές σχετικά απαιτήσεις. Πάντως χθες δοκίμασα και το Lightwave 3D 8 το οποίο μου φάνηκε αρκετά ελαφρύ και σχετικά απλό. Βέβαια σίγουρα δεν έχει τις δυνατότητες του 3D Max. Ξέρει κανείς καλές σελίδες για tutorials; Έχω ήδη διαβάσει αρκετά αλλά δεν μπορώ ακόμα να συνηθίσω την εναλλαγή μεταξύ των Viewports κατά τη διάρκεια του modeling. Δεν έχω καταλάβει ακόμα πως θα πρέπει να τοποθετούνται τα Vertexes και έτσι αυτό που φτιάχνω στο τέλος δεν έχει καμία σχέση με αυτό που θέλω. HexStatic περιμένω τη βοήθειά σου γιατί φαίνεται πως το κατέχεις το θέμα. Θα με ενδιέφερε και πολύ να δω ολοκληρωμένα models ή και animations σου!
HexStatic Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Ta viewports min se problimatizoune sto max. Ama pas panw sto menu ->Customize ->Viewport Configuration mporeis na rithmiseis ta vieports kai na xwriseis tin othonh sou opws esi theleis.(eite se 2 merh eite se 4 , 3 opws esi theleis ) Prosopika douluew sinithos se ena mono vieport se olh tin othonh kai alazw tis opseis me keyboard shortcuts: P=Perspective T=Top View F=Front View U=User L=Left B=Bottom Opote etsi exeis kai megalh othonh gia na blepeis kala ti kaneis kai ana pasa stigmh alazeis viewport.Etsi trexei kai pio grigora to max giati exei na kanei me ena vieport kai oxi me 4 . Episis patontas Ctrl+X pas se expert mode opou ola ta toolbars eksafanizontai kai eisai esi kai ta viewports mono. Twra gia tutorials google kai pally google... opws kai an exeis prosvasi se tipota p2p tha breis pollly pragma. Gia ta Vertexes: Kalo tha einai na douleueis me poly modela kai oxi mesh giati ta poly einai polly pio editable. Kaneis den se periorizei na metapidas apo poly se mesh kai antistrofa gia na modelareis opws se boleuei. Prospathise na douleueis me low poly modela (me liga polugona diladi). etsi kai douleueis pio grigora kai exeis ligotera polygona na elenkseis ara kaneis tin doulia sou pio eukola kai pio swsta. Twra an to low poly sou fenetai kai low quality auto diorthonetai me ta smoothing groups kai me swsta textures. Genika gia na asxolitheis me to max prepei: 1on na matheis na modelareis, eite me splines , me box modeling, poly, mesh, nurbs 2on na matheis otidipote exei sxesi me texturing - UVWmapping Unwrapping , na dimiourgeis ta dika sou textures simfona me to modelo kai oxi to modelo simfona me ta textures. Panta o tropos me ton opoio tha modelareis tha prepei na exei sxesi kai me to pws tha kaneis Uvw Unwrapping sto modelo sou , etsi wste na ksereis pws tha spaseis to modelo sou se polygons. 3on Prepei na matheis na ftiaxneis ta dika sou rigs, prepei na matheis pote tha douleueis me HI solvers kai pote oxi, Helpers, dummies kai loipa. Skinning, kai meta apo ola auta pas sto animation. Genikotera ena modelo prepei prwta na to modelareis, meta na tou peraseis textures, kai meta na kaneis to skinning. An ftiakseis ena modelo xwris textures, tou baleis ena rig kai meta pas na koliseis ta textures tote ta textures den tha akolouthoune to modelo sou opws prepei. Opote auth tin seira na min tin ksexnas gia na min bretheis pro ekpliksewn. Tespa .mporw na grafw selides oloklhres... To max den einai katholou aplo programa kai exeis polla psomia na fas , opws kai egw aloste. Akoma me oti kserw pisteuw oti briskoma se polly basiko stadio kai apo oti blepw exw polla akoma na mathw. Merika sites gia na brizonesai : http://www.cgnetworks.com/ http://www.3dtotal.com/ http://www.3dluvr.com/ http://www.scriptspot.com/ http://www.3d-resources.com/ http://www.lynda.com/ Kai google !!!
paparoupas Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Βγηκε και 3dStudio 8? Πω πω... Παντως εχω να πω οτι η εκδοση 7 καταλαμβανε πολυ λιγοτερη μνημη (περιπου τη μιση) απ΄οσο η 6. Θυμαμαι ενω η 6 ζοριζοταν με 512 RAM, η 7 πηγαινε καλυτερα. Πιθανον λοιπον και η 8 να μην εχει τεραστιες απαιτησεις.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Το maya είναι και αυτό σαν το 3d studio, αρκετά δύσκολο...
HexStatic Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Παντως εχω να πω οτι η εκδοση 7 καταλαμβανε πολυ λιγοτερη μνημη (περιπου τη μιση) απ΄οσο η 6. Θυμαμαι ενω η 6 ζοριζοταν με 512 RAM' date=' η 7 πηγαινε καλυτερα. Πιθανον λοιπον και η 8 να μην εχει τεραστιες απαιτησεις.[/quote'] Den paizei toso polly rolo h version tou max alla to ti kaneis me to max. Diladi an modelareis ena modelo to opoio einai 1 mirio polygons tote oti kai na kaneis ti exeis tin 5 tin 6 tin 7 tin 8 to idio pragma einai.To pc tha gonatisei. Gia auto eipa pio panw oti oso ligotera polygons exei ena modelo toso kalytera.
Apple Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2006 Lipon i apantisi sto erotima sou einai mia. MAXON CINEMA 4D version 9.5 . A!!!! kati akoma. oi asxetei na min sistinoyn pote to xazo corel san programa gia vector image.
ikoutsaf Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2006 Φαίνεται να έχει αρκετά καλά χαρακτηριστικά το Maxon Cinema 4D. Από μερικά tutorial που είδα μπορείς να φτιάξεις σχετικά εύκολα κάποια πράγματα. Όταν το δοκιμάσω στην πράξη θα σας μεταφέρω εντυπώσεις!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.