Biull Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Καλησπέρα σε όλους! Πρώτη φορά μπαίνω στην συγκεκριμένη ενότητα του Insomnia! Είπα και εγώ να ξεκινήσω να δουλεύω-μαθαίνω Linux!Ρώτησα κάποιο γνωστό για το ποιό Linux να βάλω και να αρχίσω να μαθαίνω!Μου πρότεινε το Fedora 4 το οποίο μου το έδωσε κίολας σε ένα DVD!Μου έδωσε μάλιστα και το Suse 10 επειδή το είχε! Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε αυτή την αρχή που είπα να κάνω μιάς και είμαι τελείως άσχετος! Καταρχάς θα το βάλω σε ένα από τα δύο partition που έχω κάνει με το partition magic στον σκληρό μου(στο άλλο έχω τα κωλοwindows!)! 1)Η εγκατάσταση θα γίνει με boot από το DVD έτσι;Όπως στα windows; 2)Όταν θα ανοίγω το pc θα πρέπει να μου βγάζει κάποιο screen για να επιλέγω με ποιό σύστημα θα δουλεύω!Αυτό πώς το κάνω; 3)Επειδή ποτέ δεν έχω δεί ούτε και δουλέψει Linux επειδή ποτέ δεν ασχολήθηκα θα μπορούσε κάποιος να μου πεί που θα βρώ κάποιον free οδηγό για την fedora;Κάποιο tutorial ή κάποιο e-book γενικά που να σε ξεκινάει από τα βασικά; Σας ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για το μεγάλο post και τις πολλές ηλίθιες ερωτήσεις! **Κοίταξα ένα thread πιο πάνω που λέει : Please διαβάστε πριν κάνετε post αλλά δεν μου έβγαζε τα links(μου έλεγε 404 not found)αν και δοκίμασα και με τον mozilla και με τον explorer!** Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Biull Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Εάν ξέρετε προτείνετέ μου και κάποιο βιβλίο για να πάω να το δανειστώ από καμία βιβλιοθήκη! Σας ευχαριστώ πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_DiMoN_ Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2006 Ένα πολύ ωραίο βιβλίο είναι το http://www.google.com ακόμη άλλα βιβλία που ξέρω είναι τα documentation που έχουν τα λειτουργικά αυτά που θα τα βρεις στο site τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές