Προς το περιεχόμενο

provlima me ati x1800xt

TAKISTRIGONIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eixa agorasei 2 pci-e asus eax1800xt 512mb ddr3 crossfire support tis ebala se motherboard Asus p5wd2-e premium 975x crossfire ready alla aytes oi 2 pci-express kartes den doylepsan milisa apoki pou tis agorasa kai mou piran tin mia piso epistrofi xrimaton ok. exontas thn mia kai psaxnontas se diafora magazia brhka apo allo katasthma mia x1800xt 512mb ddr3 tis Gecube se Master crossfire Edition tin agorasa kai me kapoion texniko dieythindi moupe oti sigoura tha peksoun alla kai pali den energopoieitai to crossfire mode mesa apo to catalyst control center to pigeno sto katastima pou pira tin crossfireedition meta aposinenoisi na doune ti ftaiei pali telika den epaikse evgalan tin asus x1800xt kai balane mia idias etaireias Gecube x1800xt crossfire support kai epekse.Sto site tis ATI leei kathra mia x1800xt crossfire series kai mia crossfire edition kai na min einai aparetita idia etereia asus, gigabyte,msi.gecube alla mono x1800xt series gia tin secondary kai x1800xt crossfire edition gia tin Master kai me kalodio exoteriko enonontai ta dvi-i pou mono h Master exei afto to kalodio

Kai tora psaxno lysi gia to problima mou an kserei kaneis na boithisei trelenomai giati kanoun polla lefta autes oi kartes

Δημοσ.

Bre sy, baze kai kamia teleia :) Gia na katalabw, to problhma egkeitai sto gegonos oti exeis mia Asus EAX1800XT, kai den exeis Master card apo thn idia etaireia kai etsi den mporeis na exeis Crossfire? Parepiptontws, h sygkekrimenh karta exei allagmeno bios an 8ymamai kala kai doulebei se diaforetika clocks apo oti oi synh8ismenes X1800.

Δημοσ.

ti mporo na kano. milisa me to katastima kai tous eipa to gegonos me tis kartes kai tha tous to pao prosopika ekei na to tsekaroun. An xreiastei tha tin allaxoun me kapoias allis etereias.Ego ti mporo na kano gia na tis kano na paixoun se crossfire mode auta me ta clocks?

Euxaristo!

Δημοσ.

Θα έπρεπε κανονικά να δουλέψουν σε CrossFire, ασχέτως των διαφορετικών clocks... δες αν βάζεις τις κάρτες στις σωστές θέσεις, και δοκίμασε ένα BIOS update της μητρικής.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...