polaki Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Αν μου έλεγε η LG ότι ξέρεται πρέπει να περάσετε από το τάδε γραφείο για να σας την αλλάξουμε θα το έκανα. Θα έχανα μια μέρα από την δουλειά και θα πήγαινα να την αλλάξω. Αλλά εδώ, ρε παλικάρια, παίζω με τους δικούς τους κανόνες. Μιλάμε για ON SITE[/b'] αντικατάσταση (Do you speak any English?). Από τη στιγμή που είναι υποχρεωμένοι να μου τη φέρουν, δε θα χάσω ένα μεροκάματο για μία οθόνη. Εδώ δε χάνω μεροκάματο για το service του αυτοκινήτου, όχι για μία οθόνη. Μή τρελαθούμε κι όλας. Θα δεχόσουν την ταλαιπωρία να πας ΕΣΥ εκεί να παραλάβεις την οθόνη χανοντας κάποιες ώρες, αλλά σε χαλάει να κατσεις να περιμένεις την οθόνη να έρθει μόνη της? Εσυ αν πήγαινες εκει δεν θα πήγαινες με αμάξι? Γιατί δεν κανονιζεις λοιπον την ιδια μερα να παρεις το αμαξι στη δουλεια? Προσπαθούμε να σου βρούμε λύσεις αλλα δεν δειχνεις πολύ ευέλικτος, και κολλάς στα μικρά πράγματα. On site ειναι ερχομαι στο σπίτι σου, απο κει και πέρα εγω μπορεί να έρθω στις 5 το ξημέρωμα, on site ειναι κ αυτο, ας με ρώταγες πριν αγοράσεις απο μένα τί ΑΚΡΙΒΩΣ εννοώ με το on site... Το on site περιγράφει τον τρόπο service/αντικατάστασης, όχι το χρονικό διάστημα... Τελοσπάντων, αυτό που ξέρω ειναι οτι ο Ελληνας ότι και να του κάνεις, παντα κάτι θα βρει να γκρινιάξει.. Το θέμα ειναι εσυ να κάνεις τη δουλειά σου στο τέλος. Γκρινιάζουμε που η Sony θέλει 5 καμμένα (ΚΑΙ γειτονικά pixel) για αλλαγή, γκρινιάζουμε και με την LG που στα 0 μας το αλλαζει... Γκρινιάζουμε που τα καταστηματα μας καθηστερούν 1 μήνα την αντικατάσταση/RMA, γκρινιάζουμε που τα onsite δεν έρχονται μέσα στο 20λεπτο του ημιχρόνου.... Ε δεν γίνονται ολα.... Οσο για τη δευτερη οθόνη που έχει και αυτή πρόβλημα, σε δικαιολογω απόλυτα γιατι εγω θα συφιλιαζόμουν...Εχεις απόλυτο δικιο, αλλά ότι και να πεις στην LG, θα σου πει "μην γκρινιάζεις, εγω θα στην αλλάζω μέχρι να σου κάτσει καλό κομμάτι". Απτην πλευρά τους είναι καλυμμένοι. Και αναγκαστικά θα πρέπει να φανεις ευγενικός ωστε να σε βολέψουν κάπως στο θέμα χρόνου παράδοσης!
Haros Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 ok. des cronos kai pes mas na xeroume.... egw eimai sthn fash pou skeftomai ama axizei na kanw ton kopo ths allaghs gi'auto.. Isws na eimai yperbolikos pou kathomai kai asxoloume me 1-2/3 enos problhmatikou pixel sthn othonh mou. Alla den mporw na pistepsw auto pou eipe oti to 99% twn othonwn exw ena problhmatiko subpixel... Mia erwthsh pros osous exoun tft.. Exete parathrhsei meta apo prosektiko psaximo kapoio subpixel pou na einai fwteino? Pragmatika omws thelei poly prosektiko psaximo... Isws ena programmataki opws to udpix na sas kanei thn anebresh eukoloterh..
cronos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Θα δεχόσουν την ταλαιπωρία να πας ΕΣΥ εκεί να παραλάβεις την οθόνη χανοντας κάποιες ώρες, αλλά σε χαλάει να κατσεις να περιμένεις την οθόνη να έρθει μόνη της? Εσυ αν πήγαινες εκει δεν θα πήγαινες με αμάξι? Γιατί δεν κανονιζεις λοιπον την ιδια μερα να παρεις το αμαξι στη δουλεια? Προσπαθούμε να σου βρούμε λύσεις αλλα δεν δειχνεις πολύ ευέλικτος, και κολλάς στα μικρά πράγματα. On site ειναι ερχομαι στο σπίτι σου, απο κει και πέρα εγω μπορεί να έρθω στις 5 το ξημέρωμα, on site ειναι κ αυτο, ας με ρώταγες πριν αγοράσεις απο μένα τί ΑΚΡΙΒΩΣ εννοώ με το on site... Το on site περιγράφει τον τρόπο service/αντικατάστασης, όχι το χρονικό διάστημα... Κοίτα φίλε μου όπως είπα και σε παραπάνω post, συμπεριφέρομαι όπως ακριβώς μου συμπεριφέρονται και οι άλλοι. Η ευγενέστατη κυρία του πλαισίου με βοήθησε να βρώ λύση. Η κυρία από την Alman απλά μου είπε κάτσε σπίτι και περίμενε μέχρι να φανεί. Αν χρησιμοποιούσε λίγη διπλωματία θα είχε βρεθεί λύση. Επίσης θα πήγαινα να την παραλάβω ο ίδιος σε ώρες pου με βόλευαν εμένα. Άλλο όμως να χάσω ένα δύωρο να πάω να την πάρω, άλλο να χάσω μία full μέρα να περιμένω τον κούριερ. Τελοσπάντων' date=' αυτό που ξέρω ειναι οτι ο Ελληνας ότι και να του κάνεις, παντα κάτι θα βρει να γκρινιάξει.. Το θέμα ειναι εσυ να κάνεις τη δουλειά σου στο τέλος. Γκρινιάζουμε που η Sony θέλει 5 καμμένα (ΚΑΙ γειτονικά pixel) για αλλαγή, γκρινιάζουμε και με την LG που στα 0 μας το αλλαζει... Γκρινιάζουμε που τα καταστηματα μας καθηστερούν 1 μήνα την αντικατάσταση/RMA, γκρινιάζουμε που τα onsite δεν έρχονται μέσα στο 20λεπτο του ημιχρόνου.... Ε δεν γίνονται ολα....[/quote'] Όταν πήγα να την αγοράσω (γενικά όλο μου το σύστημα) έκανα μία έρευνα αγοράς η οποία κόντεψε σχεδόν τους δύο μήνες. Έκανα τον προυπολογισμό μου, τσέκαρα το μοντέλα, τις τιμές και στο τέλος τί είδους εγγύηση προσφέρει το κάθε προιόν. Ο λόγος που κατέληξα στην LG ήταν αφενός μεν τα 0 pixel, αφετέρου δε η on site εγγύση. Πουθενά δεν έλεγε ότι θα πρέπει να μπλέξετε με την Alman, Zalman και χίλιες δυο άλλες εταιρίες. Και εκεί είναι που γκρινιάζω εγώ. Άντε τώρα να βγάλεις άκρη με τρείς εταιρίες. Την LG, την Alman και τον κούριερ με τον οποίο συνεργάζεται η Alman. H LG αποποιείται τις ευθύνες της, σου λέει εμείς με την Alman συνεργαζόμαστε. Η Alman αποποιείται τις δικές της ευθύνες, σου λέει ο κούριερ τέτοια ώρα δουλεύει και σύ κάθεσαι και περιμένει τον κούριερ ο οποίος μπορεί να κάνει το μεσημεριανό κολατσιό του και να πίνει μπύρες. Οσο για τη δευτερη οθόνη που έχει και αυτή πρόβλημα, σε δικαιολογω απόλυτα γιατι εγω θα συφιλιαζόμουν...Εχεις απόλυτο δικιο, αλλά ότι και να πεις στην LG, θα σου πει "μην γκρινιάζεις, εγω θα στην αλλάζω μέχρι να σου κάτσει καλό κομμάτι". Απτην πλευρά τους είναι καλυμμένοι. Και αναγκαστικά θα πρέπει να φανεις ευγενικός ωστε να σε βολέψουν κάπως στο θέμα χρόνου παράδοσης! Δυστυχώς διάβασα το πρώτο post του συγκεκριμένου thread πολύ αργά και ενώ είχα παραγγείλει την οθόνη. Όταν μου ήρθε, διάβασα και το επόμενο post σχετικά με την αλλαγή των 4 οθονών και αυτές με καμμένα pixel. Έχοντας όλα αυτά κατά νου, είναι λογικό να είμαι λίγο προκατειλλημένος και να κάνω νάζια. Γνωρίζοντας ότι ακόμα και αν την αλλάξουν πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι μιά χαρά, γιατί να χάσω όλη την ημέρα μου να την περιμένω. ok. des cronos kai pes mas na xeroume.... egw eimai sthn fash pou skeftomai ama axizei na kanw ton kopo ths allaghs gi'auto.. Isws na eimai yperbolikos pou kathomai kai asxoloume me 1-2/3 enos problhmatikou pixel sthn othonh mou. Alla den mporw na pistepsw auto pou eipe oti to 99% twn othonwn exw ena problhmatiko subpixel... Mia erwthsh pros osous exoun tft.. Exete parathrhsei meta apo prosektiko psaximo kapoio subpixel pou na einai fwteino? Pragmatika omws thelei poly prosektiko psaximo... Isws ena programmataki opws to udpix na sas kanei thn anebresh eukoloterh.. Κοίτα φίλε μου, πήρες φαντάζομαι την LG για τα 0 pixel εγγύηση. Εγώ πάντως γι'αυτό την πήρα, διαφορετικά θα έπερνα SONY ή κάποια άλλη. Aπό τη στιγμή που είναι στα όρια που θέτει η εγγύηση, άλλαξέ την. Επίσης εγώ δεν καταλαβαίνω από καμμένα pixel, sub-pixel και δεν ξέρω εγώ τί άλλο. Έχει ένα σφάλμα. Ας πρόσεχαν να εξηγούν καλύτερα με τί είδους σφάλματα στην αλλάζουν. Από την άλλη πού ξέρεις τί μπορεί να συμβεί στο μέλλον, μπορεί να συνεχίσει να καίει pixel μπορεί να σου κάψει και όλο το panel, λέμε τώρα. Μία στοιχειώδη ταλαιπωρία θα την υποστείς, σε καμία όμως περίπτωση μην τους πείς ΟΚ στην ώρα παράδοσης 10-4. Εκεί παζάρεψε λίγο την ώρα σε κάποια που θα σε βολεύει. Αυτό έκανα σήμερα και βρέθηκε λύση. Αυτά. 8-)
dimitris74 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Mήπως ξέρει κανείς τι γίνονται οι οθόνες που επιστρέφονται; Μπορεί πράγματι να ανακυκλώνονται μέχρι κάποιος να βαρεθεί να αλλάζει οθόνη ή να μην αντιληφθεί/τον ενοχλεί αυτή που θα πάρει και να την δεχτεί τελικά; :-? τις πουλάει με καμμένα Pixel σε χαμηλότερη τιμή, αν ψάξεις σε φόρουμ η στο fleamarket θα δεις οτί τις πουλάνε εκεί. μόλις αλλαχτεί η οθόνη αφαιρείται το serial number έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να την ξαναλλάξει με δικαιολογία καμμένο πίξελ
HellasVagabond Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Εγω παντως βλεπω πως το θεμα ανακυκλωνεται... Bottom Line οι LG ειναι προβληματικες και η Alman κανει On-site μεσα σε 6 ωρες περιθωριο.
sa1901 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2006 akribws sa1901. Gi'auto rwthsa ton crono ama h othonh pou tou eferan meta to rma htan sfragismenh... Aπ' όσα έχω διαβάσει στα forum' date=' καινούρια οθόνη σου δίνουν μόνο μέσα σε μερικές μέρες από την ημερομηνία αγοράς (δεν θυμάμαι πόσες). Από κει και πέρα σου δίνουν επισκευασμένη. τις πουλάει με καμμένα Pixel σε χαμηλότερη τιμή, αν ψάξεις σε φόρουμ η στο fleamarket θα δεις οτί τις πουλάνε εκεί.μόλις αλλαχτεί η οθόνη αφαιρείται το serial number έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να την ξαναλλάξει με δικαιολογία καμμένο πίξελ Δεν έχω ψάξει αυτό που λες, αλλά αν είναι όντως έτσι μάλλον μιλάμε για δεκάδες οθόνες την εβδομάδα. Ισχύει κάτι τέτοιο;
dimitris74 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Δεν έχω ψάξει αυτό που λες' date=' αλλά αν είναι όντως έτσι μάλλον μιλάμε για δεκάδες οθόνες την εβδομάδα. Ισχύει κάτι τέτοιο;[/quote'] petyxa aggelia sto awmn, kai exo dei kai sto fleamarket kai filos episis me enimerose oti isxyei kai ean endiaferomai.
sboo Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Στις οθόνες ππου επιστρέφονται αλλάζετε το πάνελ και χρησιμοποιούνται ως μονάδες αντικατάστασης (refurbished), αντικαθιστούν δλδ άλλες ελαττωματικλες οθόνες πελατών. αυτό είνα πάγια τακτική όλων των εταιριών... Τώρα αν είχαν "περίσσευμα" από refurbished και τις έβγαλαν στην πώληση θα πρέπει να το τονίζουν στον πελάτη κατά την αγορα. Όσο αναφορά της LG τώρα, σκέφτηκε ποτέ κανείς τι θα πουλούσαν αν δεν είχαν την 0 pixel εγγύηση???
Haros Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Στις οθόνες ππου επιστρέφονται αλλάζετε το πάνελ και χρησιμοποιούνται ως μονάδες αντικατάστασης (refurbished)' date=' αντικαθιστούν δλδ άλλες ελαττωματικλες οθόνες πελατών. αυτό είνα πάγια τακτική όλων των εταιριών... Τώρα αν είχαν "περίσσευμα" από refurbished και τις έβγαλαν στην πώληση θα πρέπει να το τονίζουν στον πελάτη κατά την αγορα. Όσο αναφορά της LG τώρα, σκέφτηκε ποτέ κανείς τι θα πουλούσαν αν δεν είχαν την 0 pixel εγγύηση???[/quote'] pithanotata plhntyria dld yparxei anakyklwsh telika...
sa1901 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Όσο αναφορά της LG τώρα' date=' σκέφτηκε ποτέ κανείς τι θα πουλούσαν αν δεν είχαν την 0 pixel εγγύηση???[/quote'] Tίποτα δεν θα πουλούσαν. Πιο πολλές πωλήσεις θα είχε η Philips.
tzoykas Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2006 Πάρε καμιά σοβαρή οθόνη... Στη δουλειά μου έχουμε δοκιμάσει Samsung, Dell, IBM, Viewsonic. Στο σπίτι έχω LG. Η μόνη που είναι καλύτερη από την LG είναι η Samsung (η οποία έχει 2 καμμένα pixels). Οπότε κρατήστε εσείς τις φοβερές οθόνες που πιστεύετε ότι έχετε πάρει και αφήστε τον άνθρωπο να έχει τη μίζερη LG του .... Τον έχετε φάει ....
cronos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2006 Ήρθε τελικά και η δεύτερη αντικατάσταση. Αυτή τη φορά είναι όλα μια χαρα, ή τουλάχιστον εγώ δε παρατήρησα κάτι λάθος. Αυτή μάλιστα ήταν και ανοιγμένη και ξανά κλεισμένη. Το παρατήρησα και το επισήμανα στον κούριερ. Μου λέει είναι πράγματι ανοιγμένη. Τελικά την παρέλαβα. Τώρα δύο είναι τα ενδεχόμενα. Ή έχει κάτι το οποίο δεν είναι εμφανές με το μάτι, ή την άνοιξαν οι ίδιοι για να την τσεκάρουν για να μην μου φέρουν και τρίτη αντικατάσταση. Ο χρόνος θα δείξει.
Johnnie Δημοσ. 14 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2006 Για όσους ενδιαφέρονται : Προγράμματα για έλεγχο καμμένων pixel 8) 8) 8)
ledbyzeppelin Δημοσ. 14 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2006 Φιλε cronos ευχομαι αυτη η οθονη να σου βγει οκ! Εγω πηρα την 1915s απο το καλοκαιρι , ειχε 1 καμμενο πιξελ και ειπα μετα απο μερικες μερες να την αλλαξω αν και δε με πειραζε οπτικα! αλλαξα συνολικα 4 οθονες , μερα παρα μερα αλλη οθονη στο σπιτι μου , η 2η οθονη ειχε 3 καμμενα πιξελ και χειροτερη απεικονιση , η τριτη 2 καμμενα πιξελ και παλι χειροτερη απο την πρωτη , και σημειωτεον οτι και οι 2 ειχαν ημερομηνια παραγωγης τουλαχιστον 6 μηνες παλαιοτερη απ οτι η πρωτη οθονη! και ηταν στανταρ ανακατασκευασμενες, και με ανοιχτα κουτια οταν τις πηρα! Η 4η οθονη ηταν ολοκαινουρια και σε κλειστο κουτι με ολα τα παρελκομενα μεσα στο κουτι αντιθετα με τις αλλες 2 , αλλα δυτυχως με 1 καμμενο πιξελ! βαρεθηκα τη διαδικασια και κρατησα αυτην μιας και ειναι καινουρια τουλαχιστον και οχι ανακατασκευασμενη.... Η alman ηταν αψογη για μενα και ερχονταν ακομα και σαββατο η κουριερ σπιτι μου με νεα οθονη καθε φορα!! Η LG με απογοητευσε λιγακι , μ αρεσει μεν η οθονη πολυ και δεν την αλλαζω, αλλα σιγουρα οτι πληρωνεις παιρνεις και το τοσα καμμενα πιξελ ξερετε τι σημαινει (παλι καλα που υπαρχει το 0 πιξελ εγγυηση) , οι οθονες δεν ειναι καν 2ης διαλογης , απλα η εταιρια για να χαμηλωσει το κοστος δεν ελεγχει τις οθονες απο τη γραμμη παραγωγης τους ακομη, γι αυτο και τοσες πολλες lg εχουν καμμενα πιξελ! Δε μετανιωνω ομως που πηρα αυτη την οθονη , τουλαχιστον εσωσα το κεφαλι μου και τα ματια μου!!!!! επισης βγηκα κερδισμενος απο τις τοσες αλλαγες κατα 3 καλωδια ρευματος και 3 καλωδια VGA, αφου δεν τους τα επεστρεψα μαζι με τις οθονες!!!!! (τωρα θα μου πειτε τι να τα κανω!!! λολ) Και σκεφτομαι τωρα το εξης , αφου εχω 3 χρονια εγγυηση απο την εταιρια και εχω 1 καμμενο πιξελ παλι , γιατι οχι , λεω να τους την επιστρεψω στα 2,5 χρονια , και που ξερεις αν ειμαι τυχερος να μου στειλουν επειδη θα τους εχουν τελειωσει οι 1915s κανενα πιο καινουριο μοντελο!!!!(λεμε τωρα) !!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.